Lol. Nu generaliseer je meer dan 1 miljard vrouwen. Ja, sommige Aziatische vrouwen zijn planken, net als sommige Westerse vrouwen koeien zijn. Maar er zijn genoeg Aziatische vrouwen met mooie rondingen. Hangt er maar net vanaf waar ze vandaan komen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef Catch22- het volgende:
Nee ik ga geen foto's posten. Ben zelf trouwens een halve aziaatHeb zelf niet echt behoefte aan een aziatisch vrouw. Heb liever een wat mondigere en tevens vrouwelijkere vrouw
Er zit wel een kern van waarheid in jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef Pharmacist het volgende:
Dit vind ik trouwens wel een mooie. De Chinese kijk op waarom mannen en vrouwen single blijven.
[ afbeelding ]
Bron: http://shanghaishiok.com/2010/11/25/chinese-teacher-leftover-men/
je gebruikt toch zelf de woorden importbruid en kneuzen of niet? het ging mij net zoveel om het labelen van mensen die anders in het leven staan als om dat mensen niet nagekeken moeten worden als ze een vriend of vriendin uit een ander werelddeel hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:43 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Lol, waarom denk je dat ik dit online bespreek?
Fijn dat jij trouwens een label aan mij hangt, dank je (L).
Pfff, waar maak je je druk om, kneus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef Epsix het volgende:
je gebruikt toch zelf de woorden importbruid en kneuzen of niet? het ging mij net zoveel om het labelen van mensen die anders in het leven staan als om dat mensen niet nagekeken moeten worden als ze een vriend of vriendin uit een ander werelddeel hebben.
maar ik lees je eerdere posts nu ook. het ging je er meer om dat "jij" niet als kneus bestempeld wilde worden, maar dat het verder niet zoveel uitmaakt dat de rest dat wel wordt. ok, duidelijk.
Inderdaad. Waar maak je je druk om? Bovendien heb ik mezelf nadrukkelijk niet in een van beide groepen geplaatst. Als je goed had gelezen had je gezien dat voor mij iemand die woorden introduceerde, en ik het alleen beaamde.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef Epsix het volgende:
je gebruikt toch zelf de woorden importbruid en kneuzen of niet? het ging mij net zoveel om het labelen van mensen die anders in het leven staan als om dat mensen niet nagekeken moeten worden als ze een vriend of vriendin uit een ander werelddeel hebben.
maar ik lees je eerdere posts nu ook. het ging je er meer om dat "jij" niet als kneus bestempeld wilde worden, maar dat het verder niet zoveel uitmaakt dat de rest dat wel wordt. ok, duidelijk.
De vraag is; heeft ie uiteindelijk wat te neuken? Zo ja, geef hem eens ongelijk. Je gaat toch niet vissen in een vijver waar ze niet bijten, of ben ik nou gekquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:16 schreef Pharmacist het volgende:
Er loop ook zo een jongen hier op de Uni rond, erger ik me echt dood aan. "Chinees aan het leren" als excuus om elk Chinees meisje te bespringen, dikke aandachtshoer, bijv op FB iedereen "sheng ri kuai le" te wensen als ze jarig zijn, kontkussen met de Chinese cultuur en uiteraard foeilelijk.
vquote:Op donderdag 19 januari 2012 02:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De vraag is; heeft ie uiteindelijk wat te neuken? Zo ja, geef hem eens ongelijk. Je gaat toch niet vissen in een vijver waar ze niet bijten, of ben ik nou gek
Ja, hier heb je gelijk in. Ik bedoel, op die manier kan ik mannen met importbruiden ook begrijpen. Je moet toch wat. Toch vind ik hem ontzettend ergerlijk. Zelfde voor importbruiden. Het leidt tot gevoelens van minachting en een negatieve beeldvorming.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:40 schreef star_gazer het volgende:
De vraag is; heeft ie uiteindelijk wat te neuken? Zo ja, geef hem eens ongelijk. Je gaat toch niet vissen in een vijver waar ze niet bijten, of ben ik nou gek
Bij import bruiden heb ik zeker een vooroordeel, maar dit komt dan ook omdat deze mensen vaak trouwen zonder dat ze elkaar kennen, sterker nog door een taal barriere kunnen ze maar zelden uberhaupt een gesprek voeren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:36 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ja, hier heb je gelijk in. Ik bedoel, op die manier kan ik mannen met importbruiden ook begrijpen. Je moet toch wat. Toch vind ik hem ontzettend ergerlijk. Zelfde voor importbruiden. Het leidt tot gevoelens van minachting en een negatieve beeldvorming.
Misschien kan je het vergelijken met blanke meisjes en negers. Daar hangt ook een bepaalde beeldvorming omheen niet? Zou jij vooroordelen hebben tegen zo een stelletje? Misschien wel, misschien niet, ik denk in ieder geval best veel mensen wel.
Wat is je afkomst precies dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee ik ga geen foto's posten. Ben zelf trouwens een halve aziaatHeb zelf niet echt behoefte aan een aziatisch vrouw. Heb liever een wat mondigere en tevens vrouwelijkere vrouw
Daar is mening topic al over volgepost.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Bij import bruiden heb ik zeker een vooroordeel, maar dit komt dan ook omdat deze mensen vaak trouwen zonder dat ze elkaar kennen, sterker nog door een taal barriere kunnen ze maar zelden uberhaupt een gesprek voeren.
Bij blanke meisjes met zwarte mannen heb ik dit totaal niet. Ik vind gemengde stelletjes vaak juist leuk om te zienviel me toen ik in Parijs was dan ook op dat je er daar veel meer zien
![]()
Maar klopt best veel (veelal jaloerse mannen) denken dan " wat ziet zo een mooie meid in zo een man en niet in mij "
Dat is hetzelfde met die mannen over de friendszone. Hier zeggen mannen dat alle goede mannen in de friendszone worden gestopt en de klootzakken niet. Dat is onzin; je bent gewoon niet leuk genoeg. Klaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar is mening topic al over volgepost.
Hm, wat minstens net zo interessant is, ook psychologisch, is dat mannen van hetzelfde ras soms vinden dat ze een soort recht hebben op vrouwen van een eigen ras.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:42 schreef Frag_adder het volgende:
" wat ziet zo een mooie meid in zo een man en niet in mij "
Betekent gewoon dat je leuk genoeg bent, maar ze niet geil wordt van hem.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef esperanza93 het volgende:
Dat is hetzelfde met die mannen over de friendszone. Hier zeggen mannen dat alle goede mannen in de friendszone worden gestopt en de klootzakken niet. Dat is onzin; je bent gewoon niet leuk genoeg. Klaar.
Niet eens: je presenteert jezelf niet leuk genoeg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde met die mannen over de friendszone. Hier zeggen mannen dat alle goede mannen in de friendszone worden gestopt en de klootzakken niet. Dat is onzin; je bent gewoon niet leuk genoeg. Klaar.
Friendzoned worden gebeurt ook niet zomaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
deze post gaat het topic kapen ben ik bangquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent niet leuk genoeg. Anders had je jezelf ook wel leuk voorgedaan. Je hebt het of je hebt het niet maar okay, dit is volledig off topic. Ik kan me d'r alleen wel aan storen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:37 schreef Tanin het volgende:
[..]
Niet eens: je presenteert jezelf niet leuk genoeg.
Sommige mannen hebben sowieso rare ideeen over waar ze 'recht' op hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:01 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Hm, wat minstens net zo interessant is, ook psychologisch, is dat mannen van hetzelfde ras soms vinden dat ze een soort recht hebben op vrouwen van een eigen ras.
Dat zie je soms bij Aziatische mannen tov blanke mannen met Aziatische vrouw en ik ken het ook van sommige blanke mannen tov blanke vrouwen met negers of Noord-Afrikanen.
Dat hele 'ze jatten "onze" vrouwen', holbewoners.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:01 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Hm, wat minstens net zo interessant is, ook psychologisch, is dat mannen van hetzelfde ras soms vinden dat ze een soort recht hebben op vrouwen van een eigen ras.
Dat zie je soms bij Aziatische mannen tov blanke mannen met Aziatische vrouw en ik ken het ook van sommige blanke mannen tov blanke vrouwen met negers of Noord-Afrikanen.
quote:
Hoe triest ben je dan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Russische dames hebben nogal hoge onderhoudskostenIk heb ook mannen gezien die hun complete salaris er doorheen joegen om indruk te maken en cadeaus te geven aan hun russische vriendin. Die konden vervolgens aan hun vrouw uitleggen waar het geld was gebleven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |