abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106951075
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef Catch22- het volgende:
Nee ik ga geen foto's posten. Ben zelf trouwens een halve aziaat :P Heb zelf niet echt behoefte aan een aziatisch vrouw. Heb liever een wat mondigere en tevens vrouwelijkere vrouw
Lol. Nu generaliseer je meer dan 1 miljard vrouwen. Ja, sommige Aziatische vrouwen zijn planken, net als sommige Westerse vrouwen koeien zijn. Maar er zijn genoeg Aziatische vrouwen met mooie rondingen. Hangt er maar net vanaf waar ze vandaan komen.
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:54:53 #77
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106953040
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef Pharmacist het volgende:
Dit vind ik trouwens wel een mooie. De Chinese kijk op waarom mannen en vrouwen single blijven.

[ afbeelding ]
Bron: http://shanghaishiok.com/2010/11/25/chinese-teacher-leftover-men/
Er zit wel een kern van waarheid in ja :P dat is het ergste.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_106957349
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:43 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Lol, waarom denk je dat ik dit online bespreek?

Fijn dat jij trouwens een label aan mij hangt, dank je (L).
je gebruikt toch zelf de woorden importbruid en kneuzen of niet? het ging mij net zoveel om het labelen van mensen die anders in het leven staan als om dat mensen niet nagekeken moeten worden als ze een vriend of vriendin uit een ander werelddeel hebben.

maar ik lees je eerdere posts nu ook. het ging je er meer om dat "jij" niet als kneus bestempeld wilde worden, maar dat het verder niet zoveel uitmaakt dat de rest dat wel wordt. ok, duidelijk.
wazza!
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:59:47 #79
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_106957624
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef Epsix het volgende:
je gebruikt toch zelf de woorden importbruid en kneuzen of niet? het ging mij net zoveel om het labelen van mensen die anders in het leven staan als om dat mensen niet nagekeken moeten worden als ze een vriend of vriendin uit een ander werelddeel hebben.

maar ik lees je eerdere posts nu ook. het ging je er meer om dat "jij" niet als kneus bestempeld wilde worden, maar dat het verder niet zoveel uitmaakt dat de rest dat wel wordt. ok, duidelijk.
Pfff, waar maak je je druk om, kneus.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_106957897
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:51 schreef Epsix het volgende:

Inderdaad. Waar maak je je druk om? Bovendien heb ik mezelf nadrukkelijk niet in een van beide groepen geplaatst. Als je goed had gelezen had je gezien dat voor mij iemand die woorden introduceerde, en ik het alleen beaamde.

Volgens mij begrijp jij geen reet van dit topic. Er zijn best veel mensen in zo een relatie die dezelfde gevoelens hebben. Hier bijvoorbeeld de website van een Aziatische vrouw met een blanke man die er precies hetzelfde als ik over denkt.
http://shanghaishiok.com/2011/05/10/white-man-asian-woman-bias/

En dan voornamelijk dit citaat "I understand this defensiveness. I feel this defensiveness almost every day." Er zijn talloze vergelijkbare blogs.

Die laatste opmerking is best sneu trouwens. Alleen karaktermoord, voegt niets toe aan de discussie. Zielig hoor.....

[ Bericht 4% gewijzigd door Pharmacist op 18-01-2012 18:19:16 ]
  donderdag 19 januari 2012 @ 02:40:10 #81
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_106978054
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:16 schreef Pharmacist het volgende:
Er loop ook zo een jongen hier op de Uni rond, erger ik me echt dood aan. "Chinees aan het leren" als excuus om elk Chinees meisje te bespringen, dikke aandachtshoer, bijv op FB iedereen "sheng ri kuai le" te wensen als ze jarig zijn, kontkussen met de Chinese cultuur en uiteraard foeilelijk.
De vraag is; heeft ie uiteindelijk wat te neuken? Zo ja, geef hem eens ongelijk. Je gaat toch niet vissen in een vijver waar ze niet bijten, of ben ik nou gek :?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 19 januari 2012 @ 03:02:32 #82
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106978249
quote:
12s.gif Op donderdag 19 januari 2012 02:40 schreef star_gazer het volgende:

[..]

De vraag is; heeft ie uiteindelijk wat te neuken? Zo ja, geef hem eens ongelijk. Je gaat toch niet vissen in een vijver waar ze niet bijten, of ben ik nou gek :?
v

Bovendien, de meeste Chinese meiden hebben het volgens mij al snel door als het de jongen alleen om de sex gaat, en houden het dan al snel voor gezien
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_106981476
quote:
12s.gif Op donderdag 19 januari 2012 02:40 schreef star_gazer het volgende:
Ja, hier heb je gelijk in. Ik bedoel, op die manier kan ik mannen met importbruiden ook begrijpen. Je moet toch wat. Toch vind ik hem ontzettend ergerlijk. Zelfde voor importbruiden. Het leidt tot gevoelens van minachting en een negatieve beeldvorming.

Misschien kan je het vergelijken met blanke meisjes en negers. Daar hangt ook een bepaalde beeldvorming omheen niet? Zou jij vooroordelen hebben tegen zo een stelletje? Misschien wel, misschien niet, ik denk in ieder geval best veel mensen wel.

Ik heb eerder ook al gezegd, deels zal het ook aan mij liggen. Ik heb zelf al snel vooroordelen. Toch als je een beetje op het web kijkt, zal je zien dat veel mensen hetzelfde als ik voelen.
  donderdag 19 januari 2012 @ 11:42:56 #84
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106983226
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:36 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ja, hier heb je gelijk in. Ik bedoel, op die manier kan ik mannen met importbruiden ook begrijpen. Je moet toch wat. Toch vind ik hem ontzettend ergerlijk. Zelfde voor importbruiden. Het leidt tot gevoelens van minachting en een negatieve beeldvorming.

Misschien kan je het vergelijken met blanke meisjes en negers. Daar hangt ook een bepaalde beeldvorming omheen niet? Zou jij vooroordelen hebben tegen zo een stelletje? Misschien wel, misschien niet, ik denk in ieder geval best veel mensen wel.
Bij import bruiden heb ik zeker een vooroordeel, maar dit komt dan ook omdat deze mensen vaak trouwen zonder dat ze elkaar kennen, sterker nog door een taal barriere kunnen ze maar zelden uberhaupt een gesprek voeren.

Bij blanke meisjes met zwarte mannen heb ik dit totaal niet. Ik vind gemengde stelletjes vaak juist leuk om te zien :) viel me toen ik in Parijs was dan ook op dat je er daar veel meer zien :D
Maar klopt best veel (veelal jaloerse mannen) denken dan " wat ziet zo een mooie meid in zo een man en niet in mij "
pi_106983266
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nee ik ga geen foto's posten. Ben zelf trouwens een halve aziaat :P Heb zelf niet echt behoefte aan een aziatisch vrouw. Heb liever een wat mondigere en tevens vrouwelijkere vrouw
Wat is je afkomst precies dan?
  donderdag 19 januari 2012 @ 11:44:51 #86
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106983284
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:42 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Bij import bruiden heb ik zeker een vooroordeel, maar dit komt dan ook omdat deze mensen vaak trouwen zonder dat ze elkaar kennen, sterker nog door een taal barriere kunnen ze maar zelden uberhaupt een gesprek voeren.

Bij blanke meisjes met zwarte mannen heb ik dit totaal niet. Ik vind gemengde stelletjes vaak juist leuk om te zien :) viel me toen ik in Parijs was dan ook op dat je er daar veel meer zien :D
Maar klopt best veel (veelal jaloerse mannen) denken dan " wat ziet zo een mooie meid in zo een man en niet in mij "
Daar is mening topic al over volgepost. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_106983374
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:44 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Daar is mening topic al over volgepost. :')
Dat is hetzelfde met die mannen over de friendszone. Hier zeggen mannen dat alle goede mannen in de friendszone worden gestopt en de klootzakken niet. Dat is onzin; je bent gewoon niet leuk genoeg. Klaar.
pi_106983894
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:42 schreef Frag_adder het volgende:
" wat ziet zo een mooie meid in zo een man en niet in mij "
Hm, wat minstens net zo interessant is, ook psychologisch, is dat mannen van hetzelfde ras soms vinden dat ze een soort recht hebben op vrouwen van een eigen ras.

Dat zie je soms bij Aziatische mannen tov blanke mannen met Aziatische vrouw en ik ken het ook van sommige blanke mannen tov blanke vrouwen met negers of Noord-Afrikanen.
pi_106983990
quote:
17s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:47 schreef esperanza93 het volgende:
Dat is hetzelfde met die mannen over de friendszone. Hier zeggen mannen dat alle goede mannen in de friendszone worden gestopt en de klootzakken niet. Dat is onzin; je bent gewoon niet leuk genoeg. Klaar.
Betekent gewoon dat je leuk genoeg bent, maar ze niet geil wordt van hem.
  donderdag 19 januari 2012 @ 12:37:58 #90
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106984953
quote:

[..]

Niet eens: je presenteert jezelf niet leuk genoeg.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  donderdag 19 januari 2012 @ 12:47:08 #91
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106985223
quote:

[..]

Friendzoned worden gebeurt ook niet zomaar.
  donderdag 19 januari 2012 @ 13:05:23 #92
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106985899
quote:

[..]

deze post gaat het topic kapen ben ik bang ;)

Ach je bent wel leuk genoeg om vrienden te zijn dan, het probleem is vaak dat je gewoon niet geil genoeg bent. De enige reden waarom je gefriendzoned wordt dan is omdat ze gewoon de lakens niet met hem wilt delen :P dat ligt aan de mannen zelf hoor.
pi_106986520
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:37 schreef Tanin het volgende:

[..]

Niet eens: je presenteert jezelf niet leuk genoeg.
Je bent niet leuk genoeg. Anders had je jezelf ook wel leuk voorgedaan. Je hebt het of je hebt het niet maar okay, dit is volledig off topic. Ik kan me d'r alleen wel aan storen.

En nu spreek ik voor mezelf; ik zie zelden iemand die mogelijk relatiemateriaal zou kunnen zijn voor mij. Ik plaats dus eigenlijk zowat iedereen in die friendszone.
pi_106986663
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:01 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Hm, wat minstens net zo interessant is, ook psychologisch, is dat mannen van hetzelfde ras soms vinden dat ze een soort recht hebben op vrouwen van een eigen ras.

Dat zie je soms bij Aziatische mannen tov blanke mannen met Aziatische vrouw en ik ken het ook van sommige blanke mannen tov blanke vrouwen met negers of Noord-Afrikanen.
Sommige mannen hebben sowieso rare ideeen over waar ze 'recht' op hebben.
Net als die friendzone kneusjes.
Heaven is a place on earth with you
pi_106986727
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_106986845
quote:
_O- :')
Heaven is a place on earth with you
  donderdag 19 januari 2012 @ 13:30:16 #97
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106986900
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:01 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Dat hele 'ze jatten "onze" vrouwen', holbewoners. :')
pi_106986908
Er zijn inderdaad genoeg mannen die naar azie reizen voor een vriendin. Vaak zijn dat types die nogal ouderwetse gedachtes hebben over hoe een vrouw zich zou moeten gedragen. Overigens zijn er ook genoeg mannen die hiervoor naar Rusland en buurlanden gaan.

Russische dames hebben nogal hoge onderhoudskosten :P Ik heb ook mannen gezien die hun complete salaris er doorheen joegen om indruk te maken en cadeaus te geven aan hun russische vriendin. Die konden vervolgens aan hun vrouw uitleggen waar het geld was gebleven _O-
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_106986928
quote:
_O-

Zo heb ik ook een vriend die alles voor mij doet (waarom weet ik niet) en waar ik gebruik van maak. Gemeen maar ach hij doet het zelf en het is gunstig voor mij! >:)
pi_106986958
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Russische dames hebben nogal hoge onderhoudskosten :P Ik heb ook mannen gezien die hun complete salaris er doorheen joegen om indruk te maken en cadeaus te geven aan hun russische vriendin. Die konden vervolgens aan hun vrouw uitleggen waar het geld was gebleven _O-
Hoe triest ben je dan. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')