Ras bepaalt vanwege geografie vaak de cultuur en daarmee het gedrag, wat een belangrijk deel is van hoe iemand is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je zou niet met iemand moeten willen zijn vanwege zijn ras maar vanwege wie iemand is.
Precies dit dus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:56 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
In Azie (zowel Oost Azie als India en omgeving) wordt een lichte huidskleur heel erg geprefereerd. Daarom gebruiken vrouwen bijv creme om hun huid lichter te maken en parasols tegen de zon. Verder zijn er idd stereotypes. Er zullen vast Aziatische vrouwen zijn die er voor open staan, maar niet heel veel denk ik. Je zal sowieso een verschil merken omdat blanke vrouwen vrij positief staan tegenover donkere mannen (sla de datingstatistieken er maar op na).
Als je op zoek bent naar iemand uit Oost Azie (Japan, Korea, China) kan je jezelf sowieso goed scheren. Die vrouwen hebben het niet op lichaamsbeharing. Verder is status daar volgens mij veel belangrijker dan in Europa. In een pak ofzo maak je veel meer kans dan met die bad boy look die het bij Europese vrouwen goed doet.
En natuurlijk zijn er mensen van verschillende afkomst die hier geboren en getogen zijn en daardoor heel "Nederlands" zijn kwa gedrag.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ras bepaalt vanwege geografie vaak de cultuur en daarmee het gedrag, wat een belangrijk deel is van hoe iemand is.
95% van de aziatische mannen vallen niet om donkere vrouwenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben benieuwd wat Aziatische meisjes vinden van donkere mannen. Zelf ben ik donker en nog nooit wat met een Aziaat gehad, hoewel ik dat niet erg zou vinden. Naar mijn idee zien ze ons niet zitten vanwege de stereotypes, maar vinden ze ons wel fysiek aantrekkelijk?
Ga naar Tokyo. Daar zijn ze helemaal gek van donkere mannen. Zwart is daar het nieuwe blank.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben benieuwd wat Aziatische meisjes vinden van donkere mannen. Zelf ben ik donker en nog nooit wat met een Aziaat gehad, hoewel ik dat niet erg zou vinden. Naar mijn idee zien ze ons niet zitten vanwege de stereotypes, maar vinden ze ons wel fysiek aantrekkelijk?
Ben er voor 99% uit dat het toch Canada gaat worden waar ik naar wil emigreren volgend jaar. Dat was eigenlijk al mijn oorspronkelijke plan. Kwa vrouwen heb ik vast veel meer kans op slagen in een Aziatisch land tho maar alleen daarvoor ben ik toch niet bereid om mijn plannen te wijzigen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:11 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
In Thailand mag je geen huis kopen als je geen Thais paspoort bezit. Even voor jou informatie.
Feit is wel dat je de lelijkste oude mannen nog een vrouw kunnen krijgen. Maar het karakter van die vrouwen laat zich wel raden natuurlijk
Ik heb het hetzelfde.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:30 schreef star_gazer het volgende:
Woah dit topic hadden we ook nog
Ik ben sinds 6 maanden samen met een JapanseIk wil echt nooit meer terug naar een westerse vrouw
Enige vervelende wel aan Aziaten vind ik dat gedoe over familie altijd. Op mijn ouders n a kan mijn familie me aan m'n reet roesten, maar in het oosten is dat toch net even anders
Of mensen met een grote piemel die die gapende gaten van Nederlandse vrouwen zat zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zie het zelf als mannen met een kleine piemel die wat willen kunnen voelen
Mooie meid.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:43 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dandong, China. Op de grens met Noord-Korea.
[ afbeelding ]
Dat heeft meer te maken met het feit dat er veel kneuzen in Azië gaan winkelen omdat ze hier in NL geen succes hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:34 schreef Tanin het volgende:
Dat kan best, deze plaatjes werden gepost toen men riep dat alleen kneuzen op Aziaten vallen.
De fotos die je vaak gepost ziet zijn vaak Chinese/Japanse/Koreaanse dames waarvan de meeste een vrij lichte huidskleur hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Ga naar de grote steden in (Zuid) Oost Azie en je ziet veel jongeren die heel erg met hun uiterlijk bezig zijn. Fashion en looks is erg belangrijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:56 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
In Azie (zowel Oost Azie als India en omgeving) wordt een lichte huidskleur heel erg geprefereerd. Daarom gebruiken vrouwen bijv creme om hun huid lichter te maken en parasols tegen de zon. Verder zijn er idd stereotypes. Er zullen vast Aziatische vrouwen zijn die er voor open staan, maar niet heel veel denk ik. Je zal sowieso een verschil merken omdat blanke vrouwen vrij positief staan tegenover donkere mannen (sla de datingstatistieken er maar op na).
Als je op zoek bent naar iemand uit Oost Azie (Japan, Korea, China) kan je jezelf sowieso goed scheren. Die vrouwen hebben het niet op lichaamsbeharing. Verder is status daar volgens mij veel belangrijker dan in Europa. In een pak ofzo maak je veel meer kans dan met die bad boy look die het bij Europese vrouwen goed doet.
Romantisch hoor: oh schatje, je bent zo heerlijk onderdanigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ras bepaalt vanwege geografie vaak de cultuur en daarmee het gedrag, wat een belangrijk deel is van hoe iemand is.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 04:29 schreef RorySensei het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden geëmigreerd naar Japan, werk op een Japanse Highschool en ben inmiddels getrouwd en vader van een zoon. 2e op komst
Ik ben 29 by the way.
Wat is er mis jongen? Vanwaar dat vergif? Zit je toevallig in de ontkenningsfase?quote:Op woensdag 3 juli 2013 04:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Romantisch hoor: oh schatje, je bent zo heerlijk onderdanig
dat is je goed recht om dat zo te zien. Maar zo'n uitspraak zegt meer over jou dan over die mannen. Zo'n houdig is nou niet bepaald een recept voor een gezond gelukkig romantisch leven. Ik ben bang dat je met zo'n persoonlijkheid mannen diequote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zie het zelf als mannen met een kleine piemel die wat willen kunnen voelen
ook allemaal gaat mislopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:37 schreef Mishu het volgende:
niet met iemand moeten willen zijn vanwege zijn ras maar vanwege wie iemand is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |