abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:26:53 #1
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106799329
Zoals TS verwacht had, hebben we het naar deel 2 geschopt! zie hieronder de OP, de laatste 2 posts en wat plaatjes.

Game on

OP:

Naar aanleiding van het donkere vrouwen topic hier een topic speciaal voor nederlanders met een japanse partner en voor mensen die graag een japanse partner zouden willen hebben.

TS trapt af!

Na mijn middelbare school heb ik een jaar gestudeerd op een japanse taalschool in osaka. Ik heb daar ook mijn eerste vriendin ontmoet. Dat is inmiddels al heel lang geleden.

*pinkt traan weg*

Ik wilde meteen emigreren, maar eigenlijk hebben we het hier in Nederland heel erg goed ondanks sommige problemen :)

Ben heel benieuwd of er fokkers zijn met een japanse vriend/vriendin :)

Een-na-laatste-post:

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:02 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Jawel natuurlijk kan dat in theorie en valt dat in theorie wel onder gelijkwaardigheid omdat je het hebt over de puur praktische aspecten (kostwinnaar, vriendschap). Maar je moet ook erkennen dat een vriendschap tussen een man en een vrouw gewoon per definitie ongelijk (niet het zelfde) is als een vriendschap tussen twee mensen van hetzelfde geslacht (tenzij het een hele vrouwelijke man of mannelijke vrouw betreft, en dan nog...).

En natuurlijk is er in principe niks mis met een huisvader en een werkende moeder, zo lang de man daarbij zijn mannelijke energie en de vrouw haar vrouwelijke energie binnen de liefdesrelatie weet te behouden. In de praktijk vind ik huisvaders vaak (generalisatie alert!) een beetje androgyn types zonder ruggengraat die het niet redden in the real world. Als de vrouw dan wel stevig en sterk is dan kun je je voorstellen wat er dan met die man (en die kinderen omg) gebeurt. Een vrouw die (emotioneel) de lakens uitdeelt is in het algemeen (generalisatie alert!) vreselijk chaotisch en niet wenselijk. Maar deze situatie kan net zo goed voorkomen wanneer de man werkt en de vrouw thuis blijft, ik heb alleen het idee dat het werken vd vrouw gewoon nog een extra zetje in de rug is om dat te bereiken.
Laatste post:

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:26 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ik red het zelf prima in de wereld (universitaire studie, heb al tig banen aangeboden gekregen, waarvan 2 binnen m'n veld, voorzitter van studentenraad, etc.), maar ik zou het prima vinden om part-time te werken (aan huis ofzo) en voor de kinderen te zorgen terwijl m'n vrouw fulltime werkt.
Ik ben inderdaad een beetje vrouwelijk, en val op vrouwen met een beetje pit (zolang het niet zichtbaar wordt in hun kapsel...), maar de lakens delen we gewoon samen uit.
Ik ben het niet met je generalisatie eens. Ik denk dat er een grote groep mannen is die er voor kiest huisvader te worden, omdat ze de ballen hebben een stapje terug te nemen. Gewoon het lef hebben om te zeggen "laat mij die "vrouwenklusjes" maar opknappen, kun jij carrière maken". Daarentegen zullen er genoeg zijn die aan jouw beschrijving voldoen 8-)

En een vriendschap met de meeste meiden is voor mij hetzelfde als met jongens, er zijn uiteraard uitzonderingen, ook ik heb vriendinnen die ik liever de kleren van het lijf scheur, maar veruit de meeste zijn vriendinnen, geen relatie materiaal. Dus nee, dat is zeker niet onmogelijk.
Plaatjes:

[ Bericht 29% gewijzigd door Daniel1976 op 14-01-2012 23:52:46 ]
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_106799353
God, wat zou ik er graag één willen batsen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:29:39 #3
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106799407
Die een-na-onderste griet is overigens wel oud zeg!
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_106799493
die ex van boonsma is vietnamees trouwens, niet japans.
wazza!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:34:15 #5
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106799544
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:32 schreef Epsix het volgende:
Dat kan best, deze plaatjes werden gepost toen men riep dat alleen kneuzen op Aziaten vallen.

Als dat Boonsma is begrijp ik het ineens weer. Die is natuurlijk homo en valt op de hoekerige en beenderige looks! ~O>
pi_106799554
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:32 schreef Epsix het volgende:
oh fak, dat is boonsma niet
wazza!
pi_106799587
Ja tegen alle verwachtingen in een deel twee :P Die twee onderste foto's zijn toch allebei hetzelfde meisje?

Ben het verder wel met je eens Tanin behalve met die vriendschap. Ik bedoel met niet hetzelfde niet dat je meteen sex wilt met elkaar, maar meer dat een gesprek tussen een man en een vrouw altijd anders loopt dan tussen een man en een man.

Ik vind het zelf ook wel bewonderenswaardig als de man die taken op zich neemt. Maar zoals ik zei er is sowieso niks mis met het praktische aspect ervan als je dat graag wilt. Ik ben gewoon wat traditioneel ingesteld (man is leider en neemt vrijwel altijd het initiatief) en in mijn praktische situatie blijkt het ook zo te werken want meisjes nemen eigenlijk weinig initiatief maar vinden het meestal leuk als ik dat wel doe. Maar ja, ik val dan ook op poppige meisjes meisjes en ik knap eigenlijk ook wel een beetje af op meisjes die te veel zelf proberen te regelen (d.m.v. minder-dan-subtiele hints bijv).
pi_106799748
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:34 schreef Epsix het volgende:

[..]

oh fak, dat is boonsma niet
Ehwel. Al moet ik zeggen dat zij nou weer echt totaal mijn smaak niet is. Die bovenste twee meer.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:43:18 #9
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106799791
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:36 schreef Hijsbakkie het volgende:
Ja tegen alle verwachtingen in een deel twee :P Die twee onderste foto's zijn toch allebei hetzelfde meisje?

Ben het verder wel met je eens Tanin behalve met die vriendschap. Ik bedoel met niet hetzelfde niet dat je meteen sex wilt met elkaar, maar meer dat een gesprek tussen een man en een vrouw altijd anders loopt dan tussen een man en een man.

Ik vind het zelf ook wel bewonderenswaardig als de man die taken op zich neemt. Maar zoals ik zei er is sowieso niks mis met het praktische aspect ervan als je dat graag wilt. Ik ben gewoon wat traditioneel ingesteld (man is leider en neemt vrijwel altijd het initiatief) en in mijn praktische situatie blijkt het ook zo te werken want meisjes nemen eigenlijk weinig initiatief maar vinden het meestal leuk als ik dat wel doe. Maar ja, ik val dan ook op poppige meisjes meisjes en ik knap eigenlijk ook wel een beetje af op meisjes die te veel zelf proberen te regelen (d.m.v. minder-dan-subtiele hints bijv).
De weinige jongens waar ik diepgaande gesprekken mee heb, zijn niet te onderscheiden van een meid die een diepgaand gesprek voort hoor.

Ik heb het niet zo op dat feministische "vrouwen zijn beter, en ik ben de baas" maar gelijkwaardigheid ben ik voor. Vrouwen die initiatief nemen ook. Dat bedoelde ik ook toen ik zei "pit". Maar een voorstel doen is wat anders dan "we doen dit"
  zaterdag 14 januari 2012 @ 14:31:36 #10
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106801074
hihihi spot ik daar JAN KOOIJEMANS?
Heaven is a place on earth with you
pi_106801680
Wie is Boonsma? Ik ken wel Arie Boomsma.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 14 januari 2012 @ 14:55:35 #12
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106801749
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:31 schreef Sinosappel het volgende:
hihihi spot ik daar JAN KOOIJEMANS?
Jan Kooijemans indeed!
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_106801987
Overigens snap ik het probleem niet zo van vrouwen die hier zo afgeven op de 'kneuzen'.
Zeker geschoffeerd dat zij niet zo leuk worden gevonden?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:09:21 #14
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106802128
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:03 schreef Beach het volgende:
Overigens snap ik het probleem niet zo van vrouwen die hier zo afgeven op de 'kneuzen'.
Zeker geschoffeerd dat zij niet zo leuk worden gevonden?
Afgeven op Jan Kooijemans mag altijd!
Heaven is a place on earth with you
pi_106802254
Ik heb altijd zo'n gevoel dat het importbruiden zijn als ik dat zie :')
Nieuw is niet altijd beter.
pi_106802399
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Omdat je bekrompen bent :)
pi_106812287
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
zie het meer als mensen die wel eens ergens komen.
wazza!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:02:31 #18
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_106817658
Ik als half Aziatische volg dit topic ook weer.

Even wachten tot het gekoppeld wordt... Daniel1976 a.j.b... O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Joipoidoipoipoi op 14-01-2012 23:13:55 ]
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:05:05 #19
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_106817759
TT ook even aangepast.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:14:20 #20
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_106818075
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:05 schreef Daniel1976 het volgende:
TT ook even aangepast.
Dank je wel! Wat een goed idee van je! ;)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zondag 15 januari 2012 @ 00:22:32 #21
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106820706
wordt wel een vaag topic nu want nu kan het ook gaan over aziatische mannen met aziatische vrouwen :P en daar heb je er miljarden van....
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_106821273
Ik irriteer mij altijd enorm aan (Nederlandse) mannen die beweren dat Nederlandse vrouwen te feministisch zijn of te nuchter. Dit is over het algemeen een slap excuus welke gebruikt word door de doorsnee NL man om zijn gebrek aan hoffelijkheid te maskeren. Wanneer ik in de stad loop zie ik overal mannen voor wie het schijnbaar te veel gevraagd is om even de deur open te houden voor vriendin/vrouw en/of een zware tas voor haar te dragen. Hoffelijkheid en een gebrek hieraan heeft niets met gelijkheid te maken. Ik zoek geen vriendin die mij vol bewondering aan kijkt, als ik dat wil neem ik wel een puppy. Ik zie een vrouw als mijn gelijke, desalniettemin houd ik de deur voor haar open, pak haar jas aan etc. Ik ben nog nooit een vrouw tegen gekomen die dat niet kan waarderen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zondag 15 januari 2012 @ 01:09:01 #23
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106822206
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 00:37 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik irriteer mij altijd enorm aan (Nederlandse) mannen die beweren dat Nederlandse vrouwen te feministisch zijn of te nuchter. Dit is over het algemeen een slap excuus welke gebruikt word door de doorsnee NL man om zijn gebrek aan hoffelijkheid te maskeren. Wanneer ik in de stad loop zie ik overal mannen voor wie het schijnbaar te veel gevraagd is om even de deur open te houden voor vriendin/vrouw en/of een zware tas voor haar te dragen. Hoffelijkheid en een gebrek hieraan heeft niets met gelijkheid te maken. Ik zoek geen vriendin die mij vol bewondering aan kijkt, als ik dat wil neem ik wel een puppy. Ik zie een vrouw als mijn gelijke, desalniettemin houd ik de deur voor haar open, pak haar jas aan etc. Ik ben nog nooit een vrouw tegen gekomen die dat niet kan waarderen.
Ik ben zeer hoffelijk, maar ik heb graag dat ik daar wat waardering voor krijg, ipv afgekat te worden als ik het een keer niet doe. Ik heb bij *sommige* Nederlandse vrouwen vaak het gevoel dat ze het beste van beide willen. Als prinsesje behandeld worden, deuren voor ze open houden, rekening door de man laten betalen etc. maar ondertussen dezelfde rechten als de man, zoals carrière maken.

Overigens kom ik net terug van een soort van date met een leuke Japanse meid.
  zondag 15 januari 2012 @ 02:31:32 #24
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_106823835
Wow een reeks :o

:D

[ Bericht 2% gewijzigd door star_gazer op 15-01-2012 02:42:10 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_106824586
Racist...
Kunnen we net zo goed speciaal een thread aan maken voor blanke mensen die iets met indianen hebben of blanke mensen die iets met aboriginals hebben.
:|W
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')