abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:24:18 #251
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106709466
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:20 schreef Puntenjager het volgende:
Wat esperanza stelt: dat voornamelijk kneuzen/nerds/techneuten op Aziatische vrouwen vallen is ook mijn ervaring.
Met verdriet en wrok (door het geringe succes met Nederlandse vrouwen) zetten ze zich af tegen 'die botte dikke Nederlandse vrouwen' en zoeken ze hun toevlucht tot die (zogenaamd) lieve Aziatische meisjes.
Want een gezonde Hollandse vent, sterk in't hart en 't bloed, valt nu eenmaal op een Hollandse griet :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106709615
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:20 schreef Puntenjager het volgende:
Wat esperanza stelt: dat voornamelijk kneuzen/nerds/techneuten op Aziatische vrouwen vallen is ook mijn ervaring.
Met verdriet en wrok (door het geringe succes met Nederlandse vrouwen) zetten ze zich af tegen 'die botte dikke Nederlandse vrouwen' en zoeken ze hun toevlucht tot die (zogenaamd) lieve Aziatische meisjes.
Inderdaad, Puntenjager. O+
pi_106709858
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:24 schreef Dven het volgende:

[..]

Want een gezonde Hollandse vent, sterk in't hart en 't bloed, valt nu eenmaal op een Hollandse griet :')
Idd ja => 99% van de Nederlandse mannen valt gewoon op/voor een Nederlandse vrouw. En van die 1% die op Aziatische vrouwen valt is bijna 100% een behoorlijke kneus/mislukkeling.

(ga nou niet lopen zeiken over die 99%. Van mij apart is het 98,5%. Iig bijna iedereen)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_106709904
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:28 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Inderdaad, Puntenjager. O+
^)

(Alleen zonder hoofddoekje/boerka hoor :P )
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:41:12 #255
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106709943
Je vergeet nu mannen die op latinas, negerinnen, (pseudo)arabieren en blanken van een ander afkomst (Russisch bijvoorbeeld) vallen. Er zijn echt wel meer mannen die zich niet bijzonder aangetrokken voelen tot Hollandse dames.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_106710096
Ja, maar de crux met 'vallen op Aziatische vrouwen' ligt bij hun (vermeende) onderdanigheid en meisjesachtigheid. Het zijn veel zachtere vrouwen dan Europese vrouwen. In ieder geval in de ogen van de kneuzen.
Zij willen een softe vrouw omdat ze zelf een zacht eitje zijn. Een sterke vrouw durven en kunnen ze niet aan en daarom kotsen ze ook zo op sterke Nederlandse vrouwen (of sterke vrouwen van een ander ras)
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:57:28 #257
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106710364
Mjah, ik heb een relatie gehad met een Japanse, een Tsjechische en een Spaanse

Die Spaanse was zeker niet onderdanig en zacht, en die Tsjechische was helemaal bazig. Toch val ik niet (vaak) op Nederlandse dames.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:58:54 #258
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106710400
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:46 schreef Puntenjager het volgende:
Ja, maar de crux met 'vallen op Aziatische vrouwen' ligt bij hun (vermeende) onderdanigheid en meisjesachtigheid. Het zijn veel zachtere vrouwen dan Europese vrouwen. In ieder geval in de ogen van de kneuzen.
Zij willen een softe vrouw omdat ze zelf een zacht eitje zijn. Een sterke vrouw durven en kunnen ze niet aan en daarom kotsen ze ook zo op sterke Nederlandse vrouwen (of sterke vrouwen van een ander ras)
Trouwens opvallend dat de Japanse dames die ik ken alles behalve onderdanig zijn. Integendeel. Slechte pseudo-psychologie van jou
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106710417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Trouwens opvallend dat de Japanse dames die ik ken alles behalve onderdanig zijn. Integendeel. Slechte pseudo-psychologie van jou
Maak dat de kat maar wijs ja.
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:03:18 #260
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106710503
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:59 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Maak dat de kat maar wijs ja.
Die weet al dat ze niet altijd voor de poes zijn.
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:03:36 #261
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106710512
Ik ben het met Dven eens hoor. Ze zijn misschien iets minder bot en bazig, en in het openbaar lijken ze misschien zelfs wat onderdanig, maar achter de schermen laten zij net zo goed hun mening
horen.
En Japanse mannen weten heel goed wat hun vrouw willen en wat er gebeurd als ze dat niet krijgen, dus die zorgen daar gewoon voor.
pi_106710608
Wat willen die vrouwen dan?
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:12:56 #263
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106710789
Ik weet echt niet wat elke Japanse vrouw wil :')

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ze wel degelijk een mening hebben, dat hun partners die kennen en dat die daar rekening mee houden.
pi_106710894
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:03 schreef Tanin het volgende:
Ik ben het met Dven eens hoor. Ze zijn misschien iets minder bot en bazig, en in het openbaar lijken ze misschien zelfs wat onderdanig, maar achter de schermen laten zij net zo goed hun mening
horen.
Dat mag wel waar wezen, maar dat Japanse vrouwen prive een stuk minder lief zijn dan je op het eerste gezicht zou zeggen, is beslist niet de eigenschap waar onze kneuzen op vallen. Zij vallen juist op het beeld dat ze 'liever' zijn.
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:17:48 #265
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106710927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:16 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat mag wel waar wezen, maar dat Japanse vrouwen prive een stuk minder lief zijn dan je op het eerste gezicht zou zeggen, is beslist niet de eigenschap waar onze kneuzen op vallen. Zij vallen juist op het beeld dat ze 'liever' zijn.
Damn, jij bent wel erg gefixeerd op de kneuzen.
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:19:50 #266
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106710982
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:16 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat beeld zal ruw verstoord worden na de eerste paar ontmoetingen :')

Begrijp me niet verkeerd, veel kneuzen voelen zich aangetrokken tot Aziatische vrouwen denk ik, wellicht mede door dat beeld, maar om nou te zeggen dat dat de enige reden/en of de meerderheid van de mannen is die op Aziatische vrouwen valt...
pi_106711002
@ Dven

Nee, drol. Dat is een FEIT. Je weet het, alleen toegeven zul je het nooit.
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:21:57 #268
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106711041
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:20 schreef Puntenjager het volgende:
Ah ja, schelden maakt je argument echt geloofwaardiger :')
pi_106711132
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:19 schreef Tanin het volgende:

[..]

Dat beeld zal ruw verstoord worden na de eerste paar ontmoetingen :')

Begrijp me niet verkeerd, veel kneuzen voelen zich aangetrokken tot Aziatische vrouwen denk ik, wellicht mede door dat beeld, maar om nou te zeggen dat dat de enige reden/en of de meerderheid van de mannen is die op Aziatische vrouwen valt...
Ik citeer mezelf, eerder in dit topic:

Als jij geen enkel probleem had met Nederlandse vrouwen en om de haverklap de liefste/leukste/lekkerste exemplaren aan je schwanz reeg, dan had jij nooit je asialove ontwikkeld. Sorry to tell you, bro

Wees eerlijk, heb jij ooit een succesvolle (met vrouwen) stoere vent gezien met een asia-fetish!?? Ga toch weg man!
pi_106711133
Het is nou eenmaal zo. Overal zie je dat terug. Ik gooi hier nog wel een docu neer over Westerse mannen die de voorkeur geven aan Aziatische vrouwen.

Jullie ervaren het anders omdat jullie het niet willen toegeven en het daarom verkroppen in jullie hoofden, wat overigens begrijpelijk is.
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:26:44 #271
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106711163
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:20 schreef Puntenjager het volgende:
@ Dven

Nah, ik ben geen kneus maar kan zeker een zwak hebben voor vrouwen uit Japan. En laat ik nou niets hebben met zwakke vrouwen :') En zo ken ik er nog zat trouwens. Meer dan genoeg om jouw mening te weerleggen.
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:27:53 #272
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106711193
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:25 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Heaps of blablablabla

Slechte citaat vriend
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:32:31 #273
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106711294
quote:

[..]

Ik citeer mezelf, eerder in dit topic:

Als jij geen enkel probleem had met Nederlandse vrouwen en om de haverklap de liefste/leukste/lekkerste exemplaren aan je schwanz reeg, dan had jij nooit je asialove ontwikkeld. Sorry to tell you, bro

Wees eerlijk, heb jij ooit een succesvolle (met vrouwen) stoere vent gezien met een asia-fetish!?? Ga toch weg man!
Uhm, ik heb m'n Asialove ontwikkeld tijdens het jaar dat ik in Japan woonde. Daarvoor en daarna heb ik genoeg Nederlandse vrouwen achter me aan gehad.

Ik weet verder niet wat je als "stoer" kwalificeert, maar als het een graatje minder mag dan "biker" dan ken ik er wel een aantal.
pi_106711345
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Nah, ik ben geen kneus maar kan zeker een zwak hebben voor vrouwen uit Japan. En laat ik nou niets hebben met zwakke vrouwen :') En zo ken ik er nog zat trouwens. Meer dan genoeg om jouw mening te weerleggen.
Ja, daarom voel je je ook aangevallen.

Zeggen dat je geen kneus bent is je goed recht, alleen of daarmee ook geen kneus bent betwijfel ik. Ik heb iets te veel kerels gezien die hetzelfde liepen te verkondigen
=> "Het ligt niet aan mij. Ik ben gewoon een normale Hollandse vent, alleen zien Nederlandse vrouwen dat niet boehoehoe. Maar gelukkig zijn Aziatische vrouwen wel lief... en heel erg mooi *zwijmel*"
pi_106711404
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Slechte citaat vriend
Vinger op de zere plek vriend :7
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:54:05 #276
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106711762
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:37 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Vinger op de zere plek vriend :7
Heb me nooit zorgen hoeven te maken op dat gebied dus nee :D
  donderdag 12 januari 2012 @ 03:56:07 #277
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_106712717
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:12 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Bedoel je niet dat Nederlandse vrouwen jou niet aantrekkelijk vinden?
nee, troll.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 12 januari 2012 @ 04:01:45 #278
77130 star_gazer
pi_106712726
quote:
Want iedereen moet leuk vinden wat die 'stoere en succesvolle' mannen leuk vinden? Ik snap de relevantie niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:34 schreef Puntenjager het volgende:
=> "Het ligt niet aan mij. Ik ben gewoon een normale Hollandse vent, alleen zien Nederlandse vrouwen dat niet boehoehoe. Maar gelukkig zijn Aziatische vrouwen wel lief... en heel erg mooi *zwijmel*"
Met de laatste zin ben ik het eens; aziatische meiden zijn naar mijn mening over het algemeen liever en knapper. Wat jij daar ook van mag vinden, dat gaat niet veranderen. De een houdt van spruitjes, de ander van patat. Over smaak... enz.

Je eerste zin is gewoon weer oppervlakkige internet tofdoenerij van het type 'kijk mij ik ben een boeren jan doorzon die van blonde grietjes houdt en iedereen die niet zo is, is een kneus.' Is inhoudelijk onwaar, voegt niets toe en getuigt van een oppervlakkig wereldbeeld.

Jammer dat iedere discussie over aziatische vrouwen in dit soort gewauwel moet verzanden, want interculuturele relaties zijn mijns inziens razend interessant en bieden beide partijen veel kansen om te leren.

[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 12-01-2012 04:12:59 ]
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 12 januari 2012 @ 04:04:42 #279
77130 star_gazer
pi_106712733
-dubbel-
-
  donderdag 12 januari 2012 @ 07:42:58 #280
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_106713174
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:37 schreef Puntenjager het volgende:
Idd ja => 99% van de Nederlandse mannen valt gewoon op/voor een Nederlandse vrouw. En van die 1% die op Aziatische vrouwen valt is bijna 100% een behoorlijke kneus/mislukkeling.

(ga nou niet lopen zeiken over die 99%. Van mij apart is het 98,5%. Iig bijna iedereen)
Hoe kom je aan dat percentage?

Ik als half Aziatische vrouw moet trouwens wel elke keer lachen dat er gezegd wordt dat alleen nerds en kneuzen op Aziatische vrouwen zouden vallen. :D

Bovendien: Niks mis met nerds, die verdienen vaak erg goed, en aangezien ik half Aziatisch ben, ben ik uiteraard op geld uit. :9

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:46 schreef Puntenjager het volgende:
Nogmaals: Niet elke man valt op de standaard Nederlandse vrouw, net zoals niet iedere man op Surinaamse vrouwen valt, net zoals niet elke man op Aziatische vrouwen valt.

En als een vrouw onderdanig/meisjesachtig/zacht/lief is, wil dat nog niet zeggen dat ze niet sterk is.

Om ook maar even te generaliseren: Ik vind trouwens de meeste standaard Nederlandse vrouwen die zogenaamd zo sterk zijn, over het algemeen helemaal niet zo sterk met hun gescheld en hun ordinaire lompe gedrag.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  donderdag 12 januari 2012 @ 08:43:42 #281
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106713615
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 07:42 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Hoe kom je aan dat percentage?

Ik als half Aziatische vrouw moet trouwens wel elke keer lachen dat er gezegd wordt dat alleen nerds en kneuzen op Aziatische vrouwen zouden vallen. :D

Bovendien: Niks mis met nerds, die verdienen vaak erg goed, en aangezien ik half Aziatisch ben, ben ik uiteraard op geld uit. :9

[..]

Nogmaals: Niet elke man valt op de standaard Nederlandse vrouw, net zoals niet iedere man op Surinaamse vrouwen valt, net zoals niet elke man op Aziatische vrouwen valt.

En als een vrouw onderdanig/meisjesachtig/zacht/lief is, wil dat nog niet zeggen dat ze niet sterk is.

Om ook maar even te generaliseren: Ik vind trouwens de meeste standaard Nederlandse vrouwen die zogenaamd zo sterk zijn, over het algemeen helemaal niet zo sterk met hun gescheld en hun ordinaire lompe gedrag.
Ten eerste, iemand die onderdanig is is toch per definitie niet sterk? Die stelt zich ondergeschikt op en laat de leiding graag door een ander nemen? Dat vind ik zwak gedrag :P

Verder heb je gelijk hoor, lomp gedrag is helemaal niet sterk en ik heb ook wel eens met een aziatische pittige tante gepraat. Wel moet ik zeggen dat over het algemeen de Nederlandse vrouw toch wat dominanter is en wat meer voor zichzelf opkomt en zeer zeker een stuk veeleisender is :P (of dit in iedergeval meer laat doorschemeren)
Hoe vind jij dat dan als halfbloedje? Jij zit er precies tussen in? :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:49:28 #282
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106714625
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:43 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ten eerste, iemand die onderdanig is is toch per definitie niet sterk? Die stelt zich ondergeschikt op en laat de leiding graag door een ander nemen? Dat vind ik zwak gedrag :P

Verder heb je gelijk hoor, lomp gedrag is helemaal niet sterk en ik heb ook wel eens met een aziatische pittige tante gepraat. Wel moet ik zeggen dat over het algemeen de Nederlandse vrouw toch wat dominanter is en wat meer voor zichzelf opkomt en zeer zeker een stuk veeleisender is :P (of dit in iedergeval meer laat doorschemeren)
Ik denk dat het onderscheid inderdaad eerder direct versus indirect is. Waar direct in het extreme lomp wordt en indirect in het extreme onderdanig, daar men niet duidelijk van zich laat horen. De meeste vrouwen in beide categorieën zijn echter niet de extremen.
pi_106715491
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:49 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ik denk dat het onderscheid inderdaad eerder direct versus indirect is. Waar direct in het extreme lomp wordt en indirect in het extreme onderdanig, daar men niet duidelijk van zich laat horen. De meeste vrouwen in beide categorieën zijn echter niet de extremen.
Het is natuurlijk ook behoorlijk zwart/wit om te zeggen dat alle Japanse vrouwen onderdanige poppetjes zijn en alle Nederlandse vrouwen lompe boerinnen. Onder elke bevolkingsgroep heb je wel de leuke en de iets minder leuke exemplaren plus dat er ook nog eens een persoonlijke voorkeur is. Sommige mannen vallen nu eenmaal op Japanse vrouwen en maakt ze echt niet gelijk een kneus. Als Nederlandse man ben je echt niet verplicht om een relatie aan te gaan met een Nederlandse vrouw en wanneer er gezegd wordt dat mannen met een Japanse vrouw geen Nederlandse vrouw kunnen krijgen, komt dat ook nog eens denigrerend over naar Japanse vrouwen. Alsof zij tweederangs zijn en niet in staat zijn om zelf ook nog eens keuze kunnen maken.
signatuurloos
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:57:30 #284
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106715963
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:34 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook behoorlijk zwart/wit om te zeggen dat alle Japanse vrouwen onderdanige poppetjes zijn en alle Nederlandse vrouwen lompe boerinnen. Onder elke bevolkingsgroep heb je wel de leuke en de iets minder leuke exemplaren plus dat er ook nog eens een persoonlijke voorkeur is. Sommige mannen vallen nu eenmaal op Japanse vrouwen en maakt ze echt niet gelijk een kneus. Als Nederlandse man ben je echt niet verplicht om een relatie aan te gaan met een Nederlandse vrouw en wanneer er gezegd wordt dat mannen met een Japanse vrouw geen Nederlandse vrouw kunnen krijgen, komt dat ook nog eens denigrerend over naar Japanse vrouwen. Alsof zij tweederangs zijn en niet in staat zijn om zelf ook nog eens keuze kunnen maken.
Dit ook nog ja.

Japanse vrouwen vinden westerse mannen leuk en aantrekkelijk. Allemaal. Ook de kneuzen. Maar dat betekent nog niet dat ze ook een relatie willen. Vaak is het meer een soort idoleren op afstand, zoals veel mensen ook bij showbizz sterren doen. Buiten de makkelijke sletjes (die je overal hebt), is het daar net zo moeilijk om aan een relatie te komen als hier, misschien zelfs moeilijker.
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:16:53 #285
77130 star_gazer
pi_106716514
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:57 schreef Tanin het volgende:

[..]

Dit ook nog ja.

Japanse vrouwen vinden westerse mannen leuk en aantrekkelijk. Allemaal. Ook de kneuzen. Maar dat betekent nog niet dat ze ook een relatie willen. Vaak is het meer een soort idoleren op afstand, zoals veel mensen ook bij showbizz sterren doen. Buiten de makkelijke sletjes (die je overal hebt), is het daar net zo moeilijk om aan een relatie te komen als hier, misschien zelfs moeilijker.
Dit ^O^
-
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:12:44 #286
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_106720154

Speciaal voor ts!

Oh oh oh ohoo little china girl

I could escape this feeling, with my china girl
I feel a wreck without my, little china girl
I hear her heart beating, loud as thunder
Saw the stars crashing

Im a mess without my, little china girl
Wake up mornings wheres my, little china girl
I hear hearts beating, loud as thunder
I saw they stars crashing down

I feel an tragic like an marlon brando
When I look at my china girl
I could pretend that nothing really meant too much
When I look at my china girl

I stumble into town just like a sacred cow
Visions of swastikas in my head
Plans for everyone
Its in the white of my eyes

My little china girl
You shouldnt mess with me
Ill ruin everything you are
Ill give you television
Ill give you eyes of blue
Ill give you men who want to rule the world

And when I get excited
My little china girl says
Oh baby just you shut your mouth
She says ... sh
She says
She says

And when I get excited
And when I get excited
She says ... sh
She says

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_106721529
wel met 2 gezoend, in tokyo. dat was best wel eluk. :)
  donderdag 12 januari 2012 @ 14:38:04 #288
92926 Joipoidoipoipoi
pi_106722866
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 08:43 schreef Frag_adder het volgende:
Je onderdanig opstellen kan je ook zien als het overgeven aan je sterke kanten.

quote:
Het 'voor jezelf opkomen' vind ik geen verband hebben met Nederlands of Aziatisch, maar wel als een man zijn vrouw uit het buitenland gehaald heeft, maar dan komt het voornamelijk door de taalbarrière. Als ik plotseling naar Rusland zou verhuizen, zou ik ook erg veel moeite hebben om voor mezelf op te komen.

Nog steeds zie ik, wat hier in dit topic als 'sterk' wordt ervaren ('de sterke Nederlandse vrouw'), vooral als lomp gedrag en totaal niet als sterk.

Maar ik zie iemand die dominant is dan ook niet per definitie als sterker dan iemand die onderdanig is. Iemand die dominant is maakt gebruik van zijn/haar sterke eigenschappen en iemand die onderdanig is maakt ook gebruik van zijn/haar sterke eigenschappen. Zo zie ik het. :)
pi_106723286
quote:
17s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:51 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Nee, Aziatische mannen > Aziatische vrouw. Het zijn in mijn ogen vaak dezelfde types (kneuzen) die op Aziatische vrouwen vallen. En volgens mij is dat omdat die mannen geen Nederlandse kunnen krijgen.
Ik ben dus per definitie een kneus omdat mijn vriendin toevallig chinees is?

En ja, ik vind aziatische vrouwen over het algemeen erg mooi, mooier dan menig Nederlandse dame.Ik heb desalniettemin vriendinnen gehad van Israelische, Turkse, Noorse, Peruaanse, Russische, Angolese en Nederlandse afkomst.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_106724527
Natuurlijk is het zo dat Aziatische meisjes (uit Azië dus) wat minder kieskeurig zijn dan de westerse vrouw, dus uiteraard is het ook zo dat de westerse mannen die door die kieskeurigheid moeilijk aan een (leuk) meisje kunnen komen dan hun heil daar zoeken. Het lijkt me niet dat dit type man nou een uitgesproken voorkeur voor Aziatisch heeft en ik denk ook niet dat ik dit type man daar zo snel over zou horen (maar goed dat weet ik niet want ik ga over het algemeen niet om met dit soort mensen, maar het zou mij verbazen als de kneus met een importvrouwtje ineens met een dikke Asian fetish te koop loopt).

Ik zou mezelf wel omschrijven als "stoer en succesvol" (zoals mooi verwoord). Tevens zijn er genoeg leuke Nederlandse meisjes te vinden die mij leuk vinden en het is ook niet zo dat ik een aversie heb tegen "de westerse vrouw". Toch is het zo dat, gemiddeld genomen, ik mij veel meer aangetrokken voel tot westerse(!) Aziatische meisjes dan tot de blanke. Ik zeg er even nadrukkelijk bij dat ik Aziatische meisjes uit Azië over het algemeen niet zo vind (niet assertief genoeg, niet ontwikkeld genoeg, rare geloofsopvatting en ze spreken rare taaltjes). Gasten die roepen dat ze de Aziatische vrouw uit Azië prefereren snap ik dus ook niet zo. Maar wat ik leuk vind aan de Aziatische afkomst is al vaker in dit draadje gezegd (zacht, schattig, klein, jeugdig, knuffelbaar en beschermbaar). Ik val ook zo nu en dan op Nederlandse popjes met deze eigenschappen, maar daar zijn er nu eenmaal relatief minder van. Anderen vallen weer op stevigere types. Latina's, bijvoorbeeld, is ook niet mijn eerste keus maar je zal mij niet horen zeggen dat ze allemaal lelijk of tweede keus zijn alleen maar omdat ik ze niet prefereer.

Dus aan eenieder die beweert dat louter losers houden van Aziatisch (uiterlijk) en dat Nederlandse meisjes objectief duidelijk beter uitzien: zoek een andere hobby of koop een bril.

Tevens vind ik dat er te weinig plaatjes gepost worden!
pi_106724724
Sowieso die troll discussie over dat je kneus bent als je op Aziatische vrouwen valt, echt :')

Niet stoer zijn omdat je een bepaalde voorkeur voor type vrouwen hebt, mensen, weet je wat stoere mannen zijn? Homo's, die neuken andere mannen in hun reet, dat is pas stoer. Ik zou het niet durven hoor.

Oh, en eens met:

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:27 schreef Hijsbakkie het volgende:

donderdag 12 januari 2012 @ 15:46:56 #292
92926 Joipoidoipoipoi
pi_106725195
quote:
Natuurlijk is het zo dat Aziatische meisjes (uit Azië dus) wat minder kieskeurig zijn dan de westerse vrouw, dus uiteraard is het ook zo dat de westerse mannen die door die kieskeurigheid moeilijk aan een (leuk) meisje kunnen komen dan hun heil daar zoeken. Het lijkt me niet dat dit type man nou een uitgesproken voorkeur voor Aziatisch heeft en ik denk ook niet dat ik dit type man daar zo snel over zou horen (maar goed dat weet ik niet want ik ga over het algemeen niet om met dit soort mensen, maar het zou mij verbazen als de kneus met een importvrouwtje ineens met een dikke Asian fetish te koop loopt).

Ik zou mezelf wel omschrijven als "stoer en succesvol" (zoals mooi verwoord). Tevens zijn er genoeg leuke Nederlandse meisjes te vinden die mij leuk vinden en het is ook niet zo dat ik een aversie heb tegen "de westerse vrouw". Toch is het zo dat, gemiddeld genomen, ik mij veel meer aangetrokken voel tot westerse(!) Aziatische meisjes dan tot de blanke. Ik zeg er even nadrukkelijk bij dat ik Aziatische meisjes uit Azië over het algemeen niet zo vind (niet assertief genoeg, niet ontwikkeld genoeg, rare geloofsopvatting en ze spreken rare taaltjes). Gasten die roepen dat ze de Aziatische vrouw uit Azië prefereren snap ik dus ook niet zo. Maar wat ik leuk vind aan de Aziatische afkomst is al vaker in dit draadje gezegd (zacht, schattig, klein, jeugdig, knuffelbaar en beschermbaar). Ik val ook zo nu en dan op Nederlandse popjes met deze eigenschappen, maar daar zijn er nu eenmaal relatief minder van. Anderen vallen weer op stevigere types. Latina's, bijvoorbeeld, is ook niet mijn eerste keus maar je zal mij niet horen zeggen dat ze allemaal lelijk of tweede keus zijn alleen maar omdat ik ze niet prefereer.

Dus aan eenieder die beweert dat louter losers houden van Aziatisch (uiterlijk) en dat Nederlandse meisjes objectief duidelijk beter uitzien: zoek een andere hobby of koop een bril.

Mooie post, helemaal mee eens! :)

quote:
Maar wat ik leuk vind aan de Aziatische afkomst is al vaker in dit draadje gezegd (zacht, schattig, klein, jeugdig, knuffelbaar en beschermbaar). Ik val ook zo nu en dan op Nederlandse popjes met deze eigenschappen, maar daar zijn er nu eenmaal relatief minder van. Anderen vallen weer op stevigere types.
Inderdaad, het is maar net waar je op valt. Degene die op steviger types vallen, vallen gewoon niet op mij en dat maakt ook niet uit, maar dat wil dan nog niet zeggen dat degenen die wel op mij vallen, kneuzen zijn! :D
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:45:06 #293
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106727404
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Je onderdanig opstellen kan je ook zien als het overgeven aan je sterke kanten.

[..]

Het 'voor jezelf opkomen' vind ik geen verband hebben met Nederlands of Aziatisch, maar wel als een man zijn vrouw uit het buitenland gehaald heeft, maar dan komt het voornamelijk door de taalbarrière. Als ik plotseling naar Rusland zou verhuizen, zou ik ook erg veel moeite hebben om voor mezelf op te komen.

Nog steeds zie ik, wat hier in dit topic als 'sterk' wordt ervaren ('de sterke Nederlandse vrouw'), vooral als lomp gedrag en totaal niet als sterk.

Maar ik zie iemand die dominant is dan ook niet per definitie als sterker dan iemand die onderdanig is. Iemand die dominant is maakt gebruik van zijn/haar sterke eigenschappen en iemand die onderdanig is maakt ook gebruik van zijn/haar sterke eigenschappen. Zo zie ik het. :)
Tsja wat maakt iemand sterk. Ik bedoel het bij een vrouw niet met spieren, laat dat duidelijk zijn. Ik heb het vooral over je eigen mening hebben en hier dan ook achter staan, en ik merk zelf heel veel dat onderdanige mensen, ook wanneer ze een mening hebben, ze wanneer er iemand met een grotere waffel overheen klapt met zijn mening, ze zich vaak gemakkelijk laten ompraten in plaats van voor zichzelf op te komen. In zo een geval vind ik zo een arrogant dominant iemand sterker ja. Zo zie ik het :P

quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Mooie post, helemaal mee eens! :)

[..]

Inderdaad, het is maar net waar je op valt. Degene die op steviger types vallen, vallen gewoon niet op mij en dat maakt ook niet uit, maar dat wil dan nog niet zeggen dat degenen die wel op mij vallen, kneuzen zijn! :D
Ah kom op, die kneuzen moeten er ook tussen zitten toch? :P

quote:

wat let je?
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:56:12 #294
92926 Joipoidoipoipoi
pi_106729695
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:45 schreef Frag_adder het volgende:
Tsja wat maakt iemand sterk. Ik bedoel het bij een vrouw niet met spieren, laat dat duidelijk zijn. Ik heb het vooral over je eigen mening hebben en hier dan ook achter staan, en ik merk zelf heel veel dat onderdanige mensen, ook wanneer ze een mening hebben, ze wanneer er iemand met een grotere waffel overheen klapt met zijn mening, ze zich vaak gemakkelijk laten ompraten in plaats van voor zichzelf op te komen. In zo een geval vind ik zo een arrogant dominant iemand sterker ja. Zo zie ik het :P
Ik ben absoluut niet dominant in de omgang (eerder het tegenovergestelde), maar NOOIT dat ik mijn mening ga veranderen voor een ander! :D
  donderdag 12 januari 2012 @ 18:05:38 #295
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106729981
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik ben absoluut niet dominant in de omgang (eerder het tegenovergestelde), maar NOOIT dat ik mijn mening ga veranderen voor een ander! :D
armpjedrukken dan maar?

maar even serieus, ik zeg niet dat iemand die niet dominant is niet sterk kan zijn, ik zeg wel dat sterkere mensen vaak dominant zijn :P Ben wel benieuwd hoe het dan voor jou werkt maargoed mooi dat het dat doet :D
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:31:57 #296
77130 star_gazer
pi_106745712
quote:
-
pi_106750381
Doe mij ook maar zo'n 'kneus':

pi_106798087
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 03:18 schreef Chule het volgende:
Doe mij ook maar zo'n 'kneus'
Vooral die bovenste foto geeft iets weer wat veel meisjes met Aziatische roots in mijn optiek wel nog hebben wat de westerse vrouw (generalisatie omg!) al lang kwijt is: (terechte) bewondering voor de man. Of dat nu gespeeld is of echt op die foto, dat zie ik op straat ook. Nu is de wederzijdsheid van die bewondering wel belangrijk (man moet ook die bewondering kunnen spiegelen, maar dat ziet er dan wel anders uit), maar om de een of andere reden zie ik westerse meisjes nooit met zo'n blik naar hun vriendjes kijken. Het kan natuurlijk ook aan die mannen liggen die het bewondering wellicht niet waard zijn, maar het is vaker een soort naïeve zelf-verliezende adoratie of juist een te ver doorgeschoten gelijkheid waarbij geen van beide partners elkaar al te speciaal vinden.

Gelijkheid is trouwens liefdeloos en vrij van alle vormen van romantiek. Ik ben daarom ook tegen alle ideeën die ook maar in de buurt komen van gelijkheid tussen man en vrouw (gelijkwaardigheid (voor de wet en in praktische zaken) is iets anders, daar ben ik wel voor). Veel westerse vrouwen zijn vele malen te nuchter en zijn stiekem ook vaak doorgeschoten feministen die zichzelf beter vinden dan hun vriendjes (en hun vriendjes zijn het daar vaak nog mee eens ook!) en komen zo nooit tot ook maar de geringste romantische gedachte. Dit soort dingen stralen natuurlijk ook fors door in de fysieke vertoning en dat zal dan ook wel een grote reden zijn dat ik Aziatische (afkomst) meisjes vaak mooier en leuker vind.

Overigens is bewondering en een gezonde rolverdeling tussen man en vrouw iets heel anders dan onderdanigheid.

Edit: Het is trouwens wel echt centraal Europa (NL, BE, D e.d.), Scandinavië en in enigszins mindere maar toch voldoende mate de VS waar dit "probleem" zich het meest voordoet. In mediterraan-landen valt mij die "vibe" nooit op.

[ Bericht 5% gewijzigd door Hijsbakkie op 14-01-2012 12:48:20 ]
  zaterdag 14 januari 2012 @ 12:48:44 #299
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106798254
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:42 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Vooral die bovenste foto geeft iets weer wat veel meisjes met Aziatische roots in mijn optiek wel nog hebben wat de westerse vrouw (generalisatie omg!) al lang kwijt is: (terechte) bewondering voor de man. Of dat nu gespeeld is of echt op die foto, dat zie ik op straat ook. Nu is de wederzijdsheid van die bewondering wel belangrijk (man moet ook die bewondering kunnen spiegelen, maar dat ziet er dan wel anders uit), maar om de een of andere reden zie ik westerse meisjes nooit met zo'n blik naar hun vriendjes kijken. Het kan natuurlijk ook aan die mannen liggen die het bewondering wellicht niet waard zijn, maar het is vaker een soort naïeve zelf-verliezende adoratie of juist een te ver doorgeschoten gelijkheid waarbij geen van beide partners elkaar al te speciaal vinden.

Gelijkheid is trouwens liefdeloos en vrij van alle vormen van romantiek. Ik ben daarom ook tegen alle ideeën die ook maar in de buurt komen van gelijkheid tussen man en vrouw (gelijkwaardigheid (voor de wet en in praktische zaken) is iets anders, daar ben ik wel voor). Veel westerse vrouwen zijn vele malen te nuchter en zijn stiekem ook vaak doorgeschoten feministen die zichzelf beter vinden dan hun vriendjes (en hun vriendjes zijn het daar vaak nog mee eens ook!) en komen zo nooit tot ook maar de geringste romantische gedachte. Dit soort dingen stralen natuurlijk ook fors door in de fysieke vertoning en dat zal dan ook wel een grote reden zijn dat ik Aziatische (afkomst) meisjes vaak mooier en leuker vind.

Overigens is bewondering en een gezonde rolverdeling tussen man en vrouw iets heel anders dan onderdanigheid.
Ik denk dat mannen en vrouwen in zoverre gelijk zijn dat de vrouw net zo goed de kostwinnaar kan zijn terwijl de man kookt. En een man (correctie: sommige mannen) kan net zo goed een vriendschap hebben met een vrouw als met een man. Maar als je dat schaart onder gelijkwaardigheid ben ik het verder helemaal met je eens.
pi_106798621
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:48 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ik denk dat mannen en vrouwen in zoverre gelijk zijn dat de vrouw net zo goed de kostwinnaar kan zijn terwijl de man kookt. En een man (correctie: sommige mannen) kan net zo goed een vriendschap hebben met een vrouw als met een man. Maar als je dat schaart onder gelijkwaardigheid ben ik het verder helemaal met je eens.
Jawel natuurlijk kan dat in theorie en valt dat in theorie wel onder gelijkwaardigheid omdat je het hebt over de puur praktische aspecten (kostwinnaar, vriendschap). Maar je moet ook erkennen dat een vriendschap tussen een man en een vrouw gewoon per definitie ongelijk (niet het zelfde) is als een vriendschap tussen twee mensen van hetzelfde geslacht (tenzij het een hele vrouwelijke man of mannelijke vrouw betreft, en dan nog...).

En natuurlijk is er in principe niks mis met een huisvader en een werkende moeder, zo lang de man daarbij zijn mannelijke energie en de vrouw haar vrouwelijke energie binnen de liefdesrelatie weet te behouden. In de praktijk vind ik huisvaders vaak (generalisatie alert!) een beetje androgyn types zonder ruggengraat die het niet redden in the real world. Als de vrouw dan wel stevig en sterk is dan kun je je voorstellen wat er dan met die man (en die kinderen omg) gebeurt. Een vrouw die (emotioneel) de lakens uitdeelt is in het algemeen (generalisatie alert!) vreselijk chaotisch en niet wenselijk. Maar deze situatie kan net zo goed voorkomen wanneer de man werkt en de vrouw thuis blijft, ik heb alleen het idee dat het werken vd vrouw gewoon nog een extra zetje in de rug is om dat te bereiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')