abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:24:18 #251
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106709466
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:20 schreef Puntenjager het volgende:
Wat esperanza stelt: dat voornamelijk kneuzen/nerds/techneuten op Aziatische vrouwen vallen is ook mijn ervaring.
Met verdriet en wrok (door het geringe succes met Nederlandse vrouwen) zetten ze zich af tegen 'die botte dikke Nederlandse vrouwen' en zoeken ze hun toevlucht tot die (zogenaamd) lieve Aziatische meisjes.
Want een gezonde Hollandse vent, sterk in't hart en 't bloed, valt nu eenmaal op een Hollandse griet :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106709615
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:20 schreef Puntenjager het volgende:
Wat esperanza stelt: dat voornamelijk kneuzen/nerds/techneuten op Aziatische vrouwen vallen is ook mijn ervaring.
Met verdriet en wrok (door het geringe succes met Nederlandse vrouwen) zetten ze zich af tegen 'die botte dikke Nederlandse vrouwen' en zoeken ze hun toevlucht tot die (zogenaamd) lieve Aziatische meisjes.
Inderdaad, Puntenjager. O+
pi_106709858
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:24 schreef Dven het volgende:

[..]

Want een gezonde Hollandse vent, sterk in't hart en 't bloed, valt nu eenmaal op een Hollandse griet :')
Idd ja => 99% van de Nederlandse mannen valt gewoon op/voor een Nederlandse vrouw. En van die 1% die op Aziatische vrouwen valt is bijna 100% een behoorlijke kneus/mislukkeling.

(ga nou niet lopen zeiken over die 99%. Van mij apart is het 98,5%. Iig bijna iedereen)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_106709904
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:28 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Inderdaad, Puntenjager. O+
^)

(Alleen zonder hoofddoekje/boerka hoor :P )
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:41:12 #255
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106709943
Je vergeet nu mannen die op latinas, negerinnen, (pseudo)arabieren en blanken van een ander afkomst (Russisch bijvoorbeeld) vallen. Er zijn echt wel meer mannen die zich niet bijzonder aangetrokken voelen tot Hollandse dames.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_106710096
Ja, maar de crux met 'vallen op Aziatische vrouwen' ligt bij hun (vermeende) onderdanigheid en meisjesachtigheid. Het zijn veel zachtere vrouwen dan Europese vrouwen. In ieder geval in de ogen van de kneuzen.
Zij willen een softe vrouw omdat ze zelf een zacht eitje zijn. Een sterke vrouw durven en kunnen ze niet aan en daarom kotsen ze ook zo op sterke Nederlandse vrouwen (of sterke vrouwen van een ander ras)
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:57:28 #257
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106710364
Mjah, ik heb een relatie gehad met een Japanse, een Tsjechische en een Spaanse

Die Spaanse was zeker niet onderdanig en zacht, en die Tsjechische was helemaal bazig. Toch val ik niet (vaak) op Nederlandse dames.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:58:54 #258
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106710400
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:46 schreef Puntenjager het volgende:
Ja, maar de crux met 'vallen op Aziatische vrouwen' ligt bij hun (vermeende) onderdanigheid en meisjesachtigheid. Het zijn veel zachtere vrouwen dan Europese vrouwen. In ieder geval in de ogen van de kneuzen.
Zij willen een softe vrouw omdat ze zelf een zacht eitje zijn. Een sterke vrouw durven en kunnen ze niet aan en daarom kotsen ze ook zo op sterke Nederlandse vrouwen (of sterke vrouwen van een ander ras)
Trouwens opvallend dat de Japanse dames die ik ken alles behalve onderdanig zijn. Integendeel. Slechte pseudo-psychologie van jou
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106710417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Trouwens opvallend dat de Japanse dames die ik ken alles behalve onderdanig zijn. Integendeel. Slechte pseudo-psychologie van jou
Maak dat de kat maar wijs ja.
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:03:18 #260
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106710503
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:59 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Maak dat de kat maar wijs ja.
Die weet al dat ze niet altijd voor de poes zijn.
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:03:36 #261
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106710512
Ik ben het met Dven eens hoor. Ze zijn misschien iets minder bot en bazig, en in het openbaar lijken ze misschien zelfs wat onderdanig, maar achter de schermen laten zij net zo goed hun mening
horen.
En Japanse mannen weten heel goed wat hun vrouw willen en wat er gebeurd als ze dat niet krijgen, dus die zorgen daar gewoon voor.
pi_106710608
Wat willen die vrouwen dan?
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:12:56 #263
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106710789
Ik weet echt niet wat elke Japanse vrouw wil :')

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ze wel degelijk een mening hebben, dat hun partners die kennen en dat die daar rekening mee houden.
pi_106710894
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:03 schreef Tanin het volgende:
Ik ben het met Dven eens hoor. Ze zijn misschien iets minder bot en bazig, en in het openbaar lijken ze misschien zelfs wat onderdanig, maar achter de schermen laten zij net zo goed hun mening
horen.
Dat mag wel waar wezen, maar dat Japanse vrouwen prive een stuk minder lief zijn dan je op het eerste gezicht zou zeggen, is beslist niet de eigenschap waar onze kneuzen op vallen. Zij vallen juist op het beeld dat ze 'liever' zijn.
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:17:48 #265
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106710927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:16 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat mag wel waar wezen, maar dat Japanse vrouwen prive een stuk minder lief zijn dan je op het eerste gezicht zou zeggen, is beslist niet de eigenschap waar onze kneuzen op vallen. Zij vallen juist op het beeld dat ze 'liever' zijn.
Damn, jij bent wel erg gefixeerd op de kneuzen.
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:19:50 #266
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106710982
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:16 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat beeld zal ruw verstoord worden na de eerste paar ontmoetingen :')

Begrijp me niet verkeerd, veel kneuzen voelen zich aangetrokken tot Aziatische vrouwen denk ik, wellicht mede door dat beeld, maar om nou te zeggen dat dat de enige reden/en of de meerderheid van de mannen is die op Aziatische vrouwen valt...
pi_106711002
@ Dven

Nee, drol. Dat is een FEIT. Je weet het, alleen toegeven zul je het nooit.
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:21:57 #268
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106711041
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:20 schreef Puntenjager het volgende:
Ah ja, schelden maakt je argument echt geloofwaardiger :')
pi_106711132
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:19 schreef Tanin het volgende:

[..]

Dat beeld zal ruw verstoord worden na de eerste paar ontmoetingen :')

Begrijp me niet verkeerd, veel kneuzen voelen zich aangetrokken tot Aziatische vrouwen denk ik, wellicht mede door dat beeld, maar om nou te zeggen dat dat de enige reden/en of de meerderheid van de mannen is die op Aziatische vrouwen valt...
Ik citeer mezelf, eerder in dit topic:

Als jij geen enkel probleem had met Nederlandse vrouwen en om de haverklap de liefste/leukste/lekkerste exemplaren aan je schwanz reeg, dan had jij nooit je asialove ontwikkeld. Sorry to tell you, bro

Wees eerlijk, heb jij ooit een succesvolle (met vrouwen) stoere vent gezien met een asia-fetish!?? Ga toch weg man!
pi_106711133
Het is nou eenmaal zo. Overal zie je dat terug. Ik gooi hier nog wel een docu neer over Westerse mannen die de voorkeur geven aan Aziatische vrouwen.

Jullie ervaren het anders omdat jullie het niet willen toegeven en het daarom verkroppen in jullie hoofden, wat overigens begrijpelijk is.
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:26:44 #271
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106711163
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:20 schreef Puntenjager het volgende:
@ Dven

Nah, ik ben geen kneus maar kan zeker een zwak hebben voor vrouwen uit Japan. En laat ik nou niets hebben met zwakke vrouwen :') En zo ken ik er nog zat trouwens. Meer dan genoeg om jouw mening te weerleggen.
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:27:53 #272
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106711193
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:25 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Heaps of blablablabla

Slechte citaat vriend
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:32:31 #273
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106711294
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:25 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik citeer mezelf, eerder in dit topic:

Als jij geen enkel probleem had met Nederlandse vrouwen en om de haverklap de liefste/leukste/lekkerste exemplaren aan je schwanz reeg, dan had jij nooit je asialove ontwikkeld. Sorry to tell you, bro

Wees eerlijk, heb jij ooit een succesvolle (met vrouwen) stoere vent gezien met een asia-fetish!?? Ga toch weg man!
Uhm, ik heb m'n Asialove ontwikkeld tijdens het jaar dat ik in Japan woonde. Daarvoor en daarna heb ik genoeg Nederlandse vrouwen achter me aan gehad.

Ik weet verder niet wat je als "stoer" kwalificeert, maar als het een graatje minder mag dan "biker" dan ken ik er wel een aantal.
pi_106711345
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Nah, ik ben geen kneus maar kan zeker een zwak hebben voor vrouwen uit Japan. En laat ik nou niets hebben met zwakke vrouwen :') En zo ken ik er nog zat trouwens. Meer dan genoeg om jouw mening te weerleggen.
Ja, daarom voel je je ook aangevallen.

Zeggen dat je geen kneus bent is je goed recht, alleen of daarmee ook geen kneus bent betwijfel ik. Ik heb iets te veel kerels gezien die hetzelfde liepen te verkondigen
=> "Het ligt niet aan mij. Ik ben gewoon een normale Hollandse vent, alleen zien Nederlandse vrouwen dat niet boehoehoe. Maar gelukkig zijn Aziatische vrouwen wel lief... en heel erg mooi *zwijmel*"
pi_106711404
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 01:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Slechte citaat vriend
Vinger op de zere plek vriend :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')