Want een gezonde Hollandse vent, sterk in't hart en 't bloed, valt nu eenmaal op een Hollandse grietquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:20 schreef Puntenjager het volgende:
Wat esperanza stelt: dat voornamelijk kneuzen/nerds/techneuten op Aziatische vrouwen vallen is ook mijn ervaring.
Met verdriet en wrok (door het geringe succes met Nederlandse vrouwen) zetten ze zich af tegen 'die botte dikke Nederlandse vrouwen' en zoeken ze hun toevlucht tot die (zogenaamd) lieve Aziatische meisjes.
Inderdaad, Puntenjager.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:20 schreef Puntenjager het volgende:
Wat esperanza stelt: dat voornamelijk kneuzen/nerds/techneuten op Aziatische vrouwen vallen is ook mijn ervaring.
Met verdriet en wrok (door het geringe succes met Nederlandse vrouwen) zetten ze zich af tegen 'die botte dikke Nederlandse vrouwen' en zoeken ze hun toevlucht tot die (zogenaamd) lieve Aziatische meisjes.
Idd ja => 99% van de Nederlandse mannen valt gewoon op/voor een Nederlandse vrouw. En van die 1% die op Aziatische vrouwen valt is bijna 100% een behoorlijke kneus/mislukkeling.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Want een gezonde Hollandse vent, sterk in't hart en 't bloed, valt nu eenmaal op een Hollandse griet
Trouwens opvallend dat de Japanse dames die ik ken alles behalve onderdanig zijn. Integendeel. Slechte pseudo-psychologie van jouquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:46 schreef Puntenjager het volgende:
Ja, maar de crux met 'vallen op Aziatische vrouwen' ligt bij hun (vermeende) onderdanigheid en meisjesachtigheid. Het zijn veel zachtere vrouwen dan Europese vrouwen. In ieder geval in de ogen van de kneuzen.
Zij willen een softe vrouw omdat ze zelf een zacht eitje zijn. Een sterke vrouw durven en kunnen ze niet aan en daarom kotsen ze ook zo op sterke Nederlandse vrouwen (of sterke vrouwen van een ander ras)
Maak dat de kat maar wijs ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Trouwens opvallend dat de Japanse dames die ik ken alles behalve onderdanig zijn. Integendeel. Slechte pseudo-psychologie van jou
Die weet al dat ze niet altijd voor de poes zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:59 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Maak dat de kat maar wijs ja.
Dat mag wel waar wezen, maar dat Japanse vrouwen prive een stuk minder lief zijn dan je op het eerste gezicht zou zeggen, is beslist niet de eigenschap waar onze kneuzen op vallen. Zij vallen juist op het beeld dat ze 'liever' zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:03 schreef Tanin het volgende:
Ik ben het met Dven eens hoor. Ze zijn misschien iets minder bot en bazig, en in het openbaar lijken ze misschien zelfs wat onderdanig, maar achter de schermen laten zij net zo goed hun mening
horen.
Damn, jij bent wel erg gefixeerd op de kneuzen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat mag wel waar wezen, maar dat Japanse vrouwen prive een stuk minder lief zijn dan je op het eerste gezicht zou zeggen, is beslist niet de eigenschap waar onze kneuzen op vallen. Zij vallen juist op het beeld dat ze 'liever' zijn.
Dat beeld zal ruw verstoord worden na de eerste paar ontmoetingenquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat mag wel waar wezen, maar dat Japanse vrouwen prive een stuk minder lief zijn dan je op het eerste gezicht zou zeggen, is beslist niet de eigenschap waar onze kneuzen op vallen. Zij vallen juist op het beeld dat ze 'liever' zijn.
Ah ja, schelden maakt je argument echt geloofwaardigerquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:20 schreef Puntenjager het volgende:
Nee, drol. Dat is een FEIT. Je weet het, alleen toegeven zul je het nooit.
Ik citeer mezelf, eerder in dit topic:quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:19 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dat beeld zal ruw verstoord worden na de eerste paar ontmoetingen
Begrijp me niet verkeerd, veel kneuzen voelen zich aangetrokken tot Aziatische vrouwen denk ik, wellicht mede door dat beeld, maar om nou te zeggen dat dat de enige reden/en of de meerderheid van de mannen is die op Aziatische vrouwen valt...
Nah, ik ben geen kneus maar kan zeker een zwak hebben voor vrouwen uit Japan. En laat ik nou niets hebben met zwakke vrouwenquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:20 schreef Puntenjager het volgende:
@ Dven
Nee, drol. Dat is een FEIT. Je weet het, alleen toegeven zul je het nooit.
Slechte citaat vriendquote:
Uhm, ik heb m'n Asialove ontwikkeld tijdens het jaar dat ik in Japan woonde. Daarvoor en daarna heb ik genoeg Nederlandse vrouwen achter me aan gehad.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:25 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik citeer mezelf, eerder in dit topic:
Als jij geen enkel probleem had met Nederlandse vrouwen en om de haverklap de liefste/leukste/lekkerste exemplaren aan je schwanz reeg, dan had jij nooit je asialove ontwikkeld. Sorry to tell you, bro
Wees eerlijk, heb jij ooit een succesvolle (met vrouwen) stoere vent gezien met een asia-fetish!?? Ga toch weg man!
Ja, daarom voel je je ook aangevallen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah, ik ben geen kneus maar kan zeker een zwak hebben voor vrouwen uit Japan. En laat ik nou niets hebben met zwakke vrouwenEn zo ken ik er nog zat trouwens. Meer dan genoeg om jouw mening te weerleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |