Jij beschrijft het nogal ongenuanceerd, maar het is gewoon een natuurlijk iets dat de man een jonge of jong uitziende vruchtbare vrouw wil waar ze hun zaad in kunnen lozen zodat hun genen doorgegeven worden. Niks raars aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:59 schreef esperanza93 het volgende:
Ik had het niet raar gevonden. Van jou. Je valt dus gewoon op dunne, kleine, onschuldige, zwakke vrouwen die jong lijken?
Dus eigenlijk zeg je dat Aziatische mensen lelijk zijn. Dat is misschien jouw mening, maar absoluut geen feit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:46 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Goede post. Allemaal feiten.![]()
- Kneuzen en nerds vallen op Aziatische vrouwen want klein/lief/onderdanig en de mooie vrouwelijke vrouwen kunnen ze niet krijgen, vandaar maar vallen op Aziatisch.
- Westerse vrouwen hoeven geen Aziatische mannen - zeg nou zelf, ooit een knappe mannelijke Aziaat gezien?
mwa veel vrouwen die er aziatisch uitzien missen de standaard kenmerken voor een vruchtbare vrouw hoor, de volle borsten, brede heupen, het zandloper figuur. Als ik dat zo zie is het juist een beetje raar dat dit dan de voorkeur isquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jij beschrijft het nogal ongenuanceerd, maar het is gewoon een natuurlijk iets dat de man een jonge of jong uitziende vruchtbare vrouw wil waar ze hun zaad in kunnen lozen zodat hun genen doorgegeven worden. Niks raars aan.
Vruchtbaar wil ik de meeste Aziatische vrouwen niet noemen (dat kan je wel zeggen over latina's of negers). Aziatische vrouwen hebben geen mooie lichaamsbouw, hebben rechte heupen (geen brede heupen terwijl ik dat juist vrouwelijk vind), geen tieten en geen kont. Uitzonderingen zullen d'r natuurlijk wel zijn. Hetzelfde met Nederlandse vrouwen, vaak lomp gebouwd, lang, platte kont en ook niet echt een mooi figuur, vind ik. Daar zijn ook uitzonderingen bij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jij beschrijft het nogal ongenuanceerd, maar het is gewoon een natuurlijk iets dat de man een jonge of jong uitziende vruchtbare vrouw wil waar ze hun zaad in kunnen lozen zodat hun genen doorgegeven worden. Niks raars aan.
Ik zie vaak wel wanneer iemand mooi is maar ik heb werkelijk nog nooit een mooie Aziatische man gezien. Vrouwen wel eens. Wat wel zo is, is dat Aziatische meisjes vaak een mooie kledingstijl hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:38 schreef Tanin het volgende:
Volgens mij zijn heel veel Aziatische mannen erg mooi. Probleem is alleen dat vrouwen helemaal geen mooie man willen, maar een aantrekkelijke, en dat werkt elkaar tot op zekere hoogte tegen.
Komt ook omdat Aziaten over algemeen wat lichter gebouwd zijn en wat kleiner, waar dat bij een vrouw jong overkomt en dus voor veel mannen aantrekkelijk, komt een Aziatische man vaak wat jongensachtiger over en dus minder aantrekkelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:27 schreef esperanza93 het volgende:
Ik zie vaak wel wanneer iemand mooi is maar ik heb werkelijk nog nooit een mooie Aziatische man gezien. Vrouwen wel eens. Wat wel zo is, is dat Aziatische meisjes vaak een mooie kledingstijl hebben.
Nee, er zijn mooie Aziatische vrouwen. Het is wel een feit dat het vaak Nederlandse kneuzen zijn die een voorkeur hebben voor de Aziatische vrouw.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat Aziatische mensen lelijk zijn. Dat is misschien jouw mening, maar absoluut geen feit.
dus volgens jou zijn er heel veel single aziatische mannen en veel kneuzen met een aziatische vrouw?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:41 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee, er zijn mooie Aziatische vrouwen. Het is wel een feit dat het vaak Nederlandse kneuzen zijn die een voorkeur hebben voor de Aziatische vrouw.
Nee, Aziatische mannen > Aziatische vrouw. Het zijn in mijn ogen vaak dezelfde types (kneuzen) die op Aziatische vrouwen vallen. En volgens mij is dat omdat die mannen geen Nederlandse kunnen krijgen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dus volgens jou zijn er heel veel single aziatische mannen en veel kneuzen met een aziatische vrouw?wel een beetje kort door de bocht lijkt mij zo
Dat weet ik niet, oke aziatische vrouwen zijn niet mijn 1e keus, totaal niet zelfs. Maar ik betwijfel dat je op een bepaald uiterlijk valt omdat het enige is wat je kan krijgenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee, Aziatische mannen > Aziatische vrouw. Het zijn in mijn ogen vaak dezelfde types (kneuzen) die op Aziatische vrouwen vallen. En volgens mij is dat omdat die mannen geen Nederlandse kunnen krijgen.
Zodra het bij jou niet lukt bij de vrouwen waar je het graag bij wil en je weet inmiddels ook dat het niet gaat lukken, ga je naar een vrouw waar 't wel lukt. En we weten allemaal dat de meeste Aziatische vrouwen de Westerse mannen wel zien zitten (omdat de mannen Westers zijn).quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, oke aziatische vrouwen zijn niet mijn 1e keus, totaal niet zelfs. Maar ik betwijfel dat je op een bepaald uiterlijk valt omdat het enige is wat je kan krijgendan zou je toch juist hetgeen willen wat je niet kan krijgen
zo werken mensen vaak.
Ja maar gaan naar een vrouw die je wel wilt is heel iets anders dan je voorkeur aanpassen. Al wordt deze discussie zo wel heel erg off topic en is dat meer een psychologische kwestie an sich. Ik wil er best je gedachten over horen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:02 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Zodra het bij jou niet lukt bij de vrouwen waar je het graag bij wil en je weet inmiddels ook dat het niet gaat lukken, ga je naar een vrouw waar 't wel lukt. En we weten allemaal dat de meeste Aziatische vrouwen de Westerse mannen wel zien zitten (omdat de mannen Westers zijn).
Dat is meer bij import vrouwen die je niet eens verstaatquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:07 schreef Dven het volgende:
Nah, vooral wanneer ze daadwerkelijk ook wat centjes hebben anders is de liefde snel bekoeld
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:41 schreef esperanza93 het volgende:
Nee, er zijn mooie Aziatische vrouwen. Het is wel een feit dat het vaak Nederlandse kneuzen zijn die een voorkeur hebben voor de Aziatische vrouw.
Dat vind ik onzin.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:51 schreef esperanza93 het volgende:
Nee, Aziatische mannen > Aziatische vrouw. Het zijn in mijn ogen vaak dezelfde types (kneuzen) die op Aziatische vrouwen vallen. En volgens mij is dat omdat die mannen geen Nederlandse kunnen krijgen.
Weer zo'n mongool. Ik wil geen Nederlandse, omdat ik ze niet aantrekkelijk vind. Welk woord uit die zin gaat je de pet te boven?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Lijkt mij een Indonesische of Maleise. Die zijn vaak islamitisch.quote:
Klopt, maar volgens de bron ging het om een Japanse moslima dus dat geloof ik dan maar!quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Lijkt mij een Indonesische of Maleise. Die zijn vaak islamitisch.
Tja, overal maakt men foutenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens de bron ging het om een Japanse moslima dus dat geloof ik dan maar!
Bedoel je niet dat Nederlandse vrouwen jou niet aantrekkelijk vinden?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Weer zo'n mongool. Ik wil geen Nederlandse, omdat ik ze niet aantrekkelijk vind. Welk woord uit die zin gaat je de pet te boven?
Hij heeft wel een punt. Nederland is qua vrouwen pure middelmaat en dat komt vooral nog dankzij alles beneden de Sahel en China!quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:12 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat Nederlandse vrouwen jou niet aantrekkelijk vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |