Ik ken het niet maar het klinkt erg lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
Lamsburgers met een gorgonzolavulling![]()
*noteert, voor als Mr.Mo volgende week in Nederland is*
Dat kan ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:08 schreef Sarabi het volgende:
Ik eet trouwens alle soorten vlees en als het een vetter soort is eet ik er gewoon minder van.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar het klinkt erg lekker
Dat klinkt echt veelste lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]zelf bedacht
Hamburgers maken en bij het maken van de burger de bol eerst door tweeën delen, plat maken, wat blokjes gorgonzola er in drukken, andere bol erop (ook beetje plat) en een nieuwe bol/burger maken. Zelf doe ik het het liefst met lamsgehakt en dan alleen wat peper, zout en een sjalotje, en dan serveren met kwark/creme fraiche met knoflook op een volkorenbroodje. Wat uitgebakken spek erbij (echt hard uitgebakken) doet het ook goed!
Vroeger wel, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer. Merk wel verschil in soort gehakt: gewoon rundergehakt heeft het wellicht wat meer nodig dan tartaar/steak gehakt en lam, wat ik dus de laatste tijd vaker gebruik, dus tsja, ligt eraan wat je gebruikt dus, máár dan doe ik alleen de dooier. Bij het gebruiken van het hele ei krijg je dan altijd wel van die 'viezige witte flubjes' bij het bakken, vind ik vooral niet mooi staanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:13 schreef Audreyoot het volgende:
Nu heb ik wel zin gekregen in zelfgemaakte hamburgers![]()
Dat wordt mijn D. Doen jullie gewoon een ei door het gehakt voor te binden? Die kwark knoflook combi klinkt ook erg lekker, is ook goed voor bloedvaatjes
haha ok thnx, ga het gewoon proberen straksquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer. Merk wel verschil in soort gehakt: gewoon rundergehakt heeft het wellicht wat meer nodig dan tartaar/steak gehakt en lam, wat ik dus de laatste tijd vaker gebruik, dus tsja, ligt eraan wat je gebruikt dus, máár dan doe ik alleen de dooier. Bij het gebruiken van het hele ei krijg je dan altijd wel van die 'viezige witte flubjes' bij het bakken, vind ik vooral niet mooi staan
Ik gebruik tegenwoordig eigenlijk altijd rode sausen , zelden nog dingen als fritesaus e.d(en als dat zo is dan de halvafritsaus e.d.). werkt net zo goed en er is meer keuze dan alleen ketchup en curry.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
Wat overigens ook nuttig is: meng áárdig wat knoflook door je (zaanse) mayonaise heen als je bijvoorbeeld patat/schijfjes/etc. eet. Er zit héél veel smaak aan, zowel knof als mayo, maar is wel vrij pittig, waardoor je minder snel een heel stuk aardappel verzuipt in de mayo
Volgens mij kan je ketchup sowieso beter niet kiezen want daar zit nog meer suiker in dan cola. Maar rode sauzen zijn over het algemeen wel een stuk gezonder dan witte!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig eigenlijk altijd rode sausen , zelden nog dingen als fritesaus e.d(en als dat zo is dan de halvafritsaus e.d.). werkt net zo goed en er is meer keuze dan alleen ketchup en curry..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik zoek het nu opquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:21 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
[Daarom doe ik er nooit een hele fles op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
Tonijnburgers niets dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:06 schreef Audreyoot het volgende:
ahzo, ja zelf wil ik max 2x pw rood vlees eten waarvan 1x meestal biefstuk is omdat dit wel gezond is. Dus zelf zou ik niet snel 2x in een week gehakt maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Sausje vergetenLekker zoete manis is heerlijk
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:29 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Tonijnburgers niets dan?Dat ziet er ook goed uit en past goed in mijn eiwit dagjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |