twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 00:56:26Dodelijk: aankondigen dat je volgende week een Nederlandstalig liedje gaat zingen en daarna verliezen van Engelstalige draaitol. #tvoh reageer retweet
Wouterquote:
quote:
Scandalous!quote:
Eigenlijk gewoon doen. Lijkt me wel vet, fitti in de bus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef Kally het volgende:
Maar ik had echt aids in de bus, en ik wilde (zie je bella wilde) haar slaan
Ja topic te laatquote:
ahhhh ik dacht al, wat bedoelde je nuquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja topic te laat![]()
Het ging dus over nieuwe meet bij mij thuis medio maart/april (zero ik hou je op de hoogte)
Ik had het over wilde ipv wouquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Scandalous!
[..]
Eigenlijk gewoon doen. Lijkt me wel vet, fitti in de bus.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had het over wilde ipv wou
Ik zat vanmiddag te vertellen dat jij me ervan hebt geholpen
nee daar zat Ian nog over te zeiken, staat op de agenda nuquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Was ik helemaal vergeten.
Heb je ''ik kon haar niet'' ook afgeleerd?
Nou, nou. Ik bracht het ter sprake. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef Kally het volgende:
[..]
nee daar zat Ian nog over te zeiken, staat op de agenda nu
Shenkie?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef Kally het volgende:
verder luister ik nu naar koetjesrepen enzo van Ian maar dat terzijde
Meet en jij moet erbij, want nostalgie enzo, al post je hier nooit meerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh ik dacht al, wat bedoelde je nu
Jij doet altijd moeilijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, nou. Ik bracht het ter sprake. Dat is wat anders.
Ik wou daar verder niet moeilijk over doen.
Ik weet niet, maar er schijnt een krauwnt te zijn en wij komen er.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij doet altijd moeilijk
Watskebeurt?
nostalgiequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Meet en jij moet erbij, want nostalgie enzo, al post je hier nooit meer
Me love itquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar er schijnt een krauwnt te zijn en wij komen er.
Ik herken het, mijn hele gemiddelde gaat omlaagquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nostalgie![]()
ik Fok sowiso veel minder laatste tijd, ik haal zelden 100 posts per dag, dat was wel eens anders
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben vandaag uit mijn broek gescheurd
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ikke ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nostalgie![]()
ik Fok sowiso veel minder laatste tijd, ik haal zelden 100 posts per dag, dat was wel eens anders
Hoe kreeg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Fuk dat shit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:11 schreef Bellatrix het volgende:
Willen jullie zeggen dat we... collectief een leven hebben gekregen?
ik Fokte voorheen ook veel overdag, dat lukt zelden nogquote:
Mwah... al mijn broeken zaten bij de was... ik dacht... ach... ik doe die ene aan... terug naar huis van het werk, ik gooi mijn been over mijn fiets om op te stappen, en toen gebeurde hetquote:
quote:
beter naar huisquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah... al mijn broeken zaten bij de was... ik dacht... ach... ik doe die ene aan... terug naar huis van het werk, ik gooi mijn been over mijn fiets om op te stappen, en toen gebeurde het
Chanaaaaaaaaaaaant!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah... al mijn broeken zaten bij de was... ik dacht... ach... ik doe die ene aan... terug naar huis van het werk, ik gooi mijn been over mijn fiets om op te stappen, en toen gebeurde het
Ik sta op de zeedijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Maaarrr , belllaaaa, wat doe jij hedendaags?
Ik had het eens tegen een gymles. Had een sportbroek van broer geleend. Ik doe mijn benen omhoog om een bal een schop te geven en 'KRRRRST"quote:
Studie, werk, vriendin, alles... *bam* weg vrije tijdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik Fokte voorheen ook veel overdag, dat lukt zelden nog
En 's avonds meestal pas na uur of half 11, en dan is het vaak al erg rustig overal tegenswoordig
Werk!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat doe je echtWerk school kids?
Wanneer ga je 'es studeren met je lekkere koppie?quote:
Dit jaar!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer ga je 'es studeren met je lekkere koppie?
Ok cool!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:16 schreef Bellatrix het volgende:
En ik moet weer om 9 uur op, dus ga nu slapen!
[..]
Dit jaar!
Tofquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:16 schreef Bellatrix het volgende:
En ik moet weer om 9 uur op, dus ga nu slapen!
[..]
Dit jaar!
Whut?quote:
In GTST, ik geleuf dat ze allemaal deaud gaan!quote:
stopt het dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In GTST, ik geleuf dat ze allemaal deaud gaan!
Trustequote:
Dat zei ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In GTST, ik geleuf dat ze allemaal deaud gaan!
You Tube, ik vind hem belachelijk leukquote:
quote:
Jij moet echt komen, Ian en jij gaan het samen leuk hebbenquote:
weet je al datum?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij moet echt komen, Ian en jij gaan het samen leuk hebben
Maart of april, ik kom van de week met een datum, ik denk morgen al, ik pm hem je welquote:
okidokiquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Maart of april, ik kom van de week met een datum, ik denk morgen al, ik pm hem je wel
Uhuh, snap ik "*quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
okidoki
al is het aantal meets waarop ik kom wel vrij beperkt, ik ben zuinig met de goodwill hier thuis
quote:
ja nee want watskebeurt is leuk 600 xquote:
quote:
Neeeeeeeeeeee ik word oudquote:
quote:
Oh, is dat zoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:41 schreef Kally het volgende:
Sjeffire ik ben er achter gekomen dat ik jou precies kan nadoen, wat stemhoogte aangaat
Hal-lo ik ben sjef-frie (heel diep)quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Hal-lo ik ben sjef-frie (heel diep)
ik maak het ook niet lang meerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:44 schreef Kally het volgende:
Oh ik ga zo slapen
Die dans moves van mij ook
quote:
Tja is een kutcamquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:50 schreef Zeroku het volgende:
Die cam van je post ook altijd maar een keer en dan verdwijntie weer.
Beetje laat erin, lekker om 10 uur pas echttt wakker, beetje zwalken door het huis, boterhammetje, straks even kamer ontstoffen en daarna lekker uitgebreid douchen en al. Daarna modempje bij broer installeren en vanavond naar mien poediequote:
Zulks een leven... zulks een levenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:47 schreef Zeroku het volgende:
Oeh beter. Hmm, dan dat werk is wel minder... hoe lang ben je al aan het zoeken, wel een tijdje toch?
Joa, prima op zich. Ben vanaf de week voor kerst ongeveer al zo'n beetje thuis, afgelopen donderdag en vrijdag tentamens gehad, aankomende week nog drie en dan tot 30 januari weer vrij.
Ghehe,quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zulks een leven... zulks een leven
Qua werk? 1,5 maand/2maand nu. Maar het heeft niet zooooveeeeel haast, maar gaandeweg mogen er van mij best beschikbare vacatures online komen. Ik ga binnenkort maar eens beginnen met open sollicitaties denk ik... Eind deze maand of zo.
Ik ga ook richting mijn vriendje...ow wachtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:34 schreef iBenny het volgende:
Huiswerk afmaken en dan richting mijn vriendinnetje...
Wie, Ian?quote:Op zondag 15 januari 2012 10:10 schreef Kally het volgende:
En hij rook al goed voordat hij de oven in moest
Die ruikt altijd goedquote:
quote:
Doe jij dat maarquote:Op zondag 15 januari 2012 10:21 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog perssinaasappelen liggen. Ik ga maar eens persen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 10:38 schreef Pheno het volgende:
Tenminste, zo zou ik die Roomba noemen. En roze overspuiten.
hoe?quote:Op zondag 15 januari 2012 10:36 schreef Kally het volgende:
Ik heb de kolder in mijn kop en wil mijn huis omgooien
Alles andersquote:
en dan.Ian zijn 'trots' kast weg?!?!?!?!?!!??!quote:Op zondag 15 januari 2012 10:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Alles anders
Maar dat zal wel niet lukken
Wil mijn bed sowieso anders, ik wil nachtkastje naast het bed
quote:Op zondag 15 januari 2012 10:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
en dan.Ian zijn 'trots' kast weg?!?!?!?!?!!??!
quote:Op zondag 15 januari 2012 10:47 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Nee anders neerzetten, ik denk dat ik dat niet eens moet opperen
Gewoon eroverheen doenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:19 schreef Kally het volgende:
Mooi ik kan mijn ei niet kwijt, maar de cake is goddelijk
Meeeeeehhhhhhhhhhhhhhquote:
Mijn cake is te lekker daarvoor zegquote:Op zondag 15 januari 2012 12:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gebakken eitje over de cake. Lekker hoor!!!!
En terechtquote:Op zondag 15 januari 2012 12:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tik gegeven hoor!
doeinquote:Op zondag 15 januari 2012 12:30 schreef Kally het volgende:
Ik ga maar eens aan de huishoudelijke klusjes
Doein poepjes
quote:
Vind ik stomquote:Op zondag 15 januari 2012 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik reed met beslagen ramen jaEN NU?
!
Gewoon normaal autorijden. Geen gekkigheid.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik reed met beslagen ramen jaEN NU?
!
Gequote:Op zondag 15 januari 2012 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een Meisje ik ben BOOOOOOOOOOOOOSSS foto
Dubieuze eer.quote:
can happenenquote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een Meisje ik ben BOOOOOOOOOOOOOSSS foto
Zwabbiequote:
Ik hou ervanquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, gouden eieren leggen
Mannen opgepakt wegens goudsmokkel in rectum
Jaquote:Op maandag 16 januari 2012 19:42 schreef Zeroku het volgende:
Die rechter kijkt wel zo enthousiast moet ik zeggen.
Issie ookquote:Op maandag 16 januari 2012 19:42 schreef Kally het volgende:
Ik vind deze cover gewoon helemaal geweldig
Op zeker, ik had al meer van haar gezienquote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef iBenny het volgende:
Dat meisje kan trouwens best goed zingen...
http://www.youtube.com/TheSarahBlackwood
Ohw, die vond ik juist weer wat minder omdat het verkeerd bewerkt isquote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef Kally het volgende:
Ze heeft er 1 met die dude in het midden op het strand die is echt
Bones kijken nu
Dat moet ik ook nog doen voor donderdagquote:Op maandag 16 januari 2012 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, even mijn groepsgenoten beoordelen op "Samenwerken"
Hmm, een kut brand ik tot de grond af, en een jongen, tsjah.. ook eigenlijk... waren een beetje de 2 outsidersquote:Op maandag 16 januari 2012 21:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog doen voor donderdag
..jij hebt ook problemen in je groepje?
En uit hoeveel bestaat dat groepjequote:Op maandag 16 januari 2012 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm, een kut brand ik tot de grond af, en een jongen, tsjah.. ook eigenlijk... waren een beetje de 2 outsiders
6quote:Op maandag 16 januari 2012 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
En uit hoeveel bestaat dat groepje?
Gelukkig wel!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooohw, dus ook nog wel genoeg anderen waarmee valt samen te werken?
Dan zeg je dat er nog heel wat te verbeteren valt..quote:Op maandag 16 januari 2012 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, nu dat meisje beoordelen. Ik kan niets positiefs bedenken.. ik probeer bij iedereen positieve punten en verbeterpunten neer te zetten..
I Will!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan zeg je dat er nog heel wat te verbeteren valt..
Mjahquote:Op maandag 16 januari 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
..Beter het hardop zeggen, dan er omheen blijven draaien toch?
quote:Opdracht 3 SLB “Samenwerking”
Door Patrick *******
Over ***** *******
*****,
Het afgelopen blok heb ik met jou in het coachgroepje gezeten. In het begin dacht ik, leuk! Maar na het blok, moet ik eerlijk toegeven dat ik er achteraf niet zo positief tegen aan kijk. Ik heb niet het gevoel gehad dat je heel veel input hebt gehad, of initiatief hebt getoond. Dit vind ik erg jammer. Als je er was, was je vooral stil, en deed je niet veel(of niks). Ik heb vaak de indruk gehad dat je helemaal niet op school wilde zijn (geen huiswerk gemaakt, negatieve houding, alleen maar met je hoofd op tafel liggen, met als hoogtepunt; na het uitgaan een vriendin meenemen naar de les ethiek, omdat zij wou kijken of SJD wat voor haar was (Tijdens ethiek?!)).
Misschien is dit niet aan mij om te zeggen, maar ik twijfel erg of dit de studie is die jij wilt doen. Neem dit vooral niet persoonlijk op, ik bedoel dit meer om jou zelf aan het denken te krijgen of je SJD wil doen, of niet.
Dan hierbij mijn beoordeling op jou:
Helpt anderen hun eigen doelen te bereiken.
Ik heb dit blok helaas niet echt het gevoel gehad dat je zelf doelen had, laat staan anderen hebt geholpen hun doelen te bereiken.
Cijfer: 4
Stelt gezamenlijk belang boven het eigen belang.
Je deed wat je moest doen, en dat was het.
Cijfer: 5
Steunt de voorstellen van anderen en bouwt daarop voort als het gaat om tot een gezamenlijk resultaat te komen.
Ik heb het gevoel gehad dat jij de voorstellen van anderen steunde, maar zelf niet met een voorstel kwam. Misschien omdat je de studie niet leuk vind, misschien omdat je het niet snapt, of om er maar van af te zijn, hier heb ik geen antwoord op.
Levert een bijdrage, idee/voorstel voor een groepstaak die niet van belang is.
Blijft meedenken en bijdragen leveren, ook bij geen direct eigen belang.
Zet zich in voor het bereiken van win-win oplossingen.
Bij deze 3 competenties geldt eigenlijk dat ik niet heb gemerkt dat jij input hebt gegeven aan de groep, en dat je alles best vond. Iets wat ik persoonlijk jammer vind. Laat meer van jezelf zien!
Vermindert spanningen in een groep.
Om eerlijk te zijn ben jij eigenlijk de persoon geweest waardoor de groep in mijn ogen de meeste spanningen en irritaties had. Volgens mij heeft ***** het er wel eens met je over gehad, maar dit kan ik niet met 100% zekerheid zeggen. De spanningen en irritaties komen vooral uit hetgeen wat ik eerder al aangegeven heb. Daarbij wil ik nog zeggen, dat we dit eerder hadden moeten bespreken met je.
Uit zich positief over prestaties van een collega.
-
Cijfer: -
Biedt hulp aan bij problemen of conflicten.
-
Cijfer: -
Vraagt anderen om hulp.
Ik heb niet gemerkt dat jij anderen om hulp hebt gevraagd, terwijl je dit misschien best kon gebruiken. Wees niet bang om hulp te vragen!
Cijfer: 5
*****, nogmaals, zie dit niet als een persoonlijke aanval, maar om aspecten om aan te werken.
Patrick.
Eens...quote:Op maandag 16 januari 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
Politiek correct en eerlijk.
een 9 voor jezelf.
Gofferquote:
Ik zet dat linkje wel even in die beoordeling.. TOCH IETS POSITIEFSquote:
Steuntje in de rug...quote:Op maandag 16 januari 2012 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
en toch nog vieren en 2x een 5 geven... nog te hoog eigenlijk
Zo is ze tijdens de hele opleidingquote:Op maandag 16 januari 2012 23:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Stiekem probeer ik d'r gewoon van de studie af te praten..
Yepquote:Op maandag 16 januari 2012 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo is ze tijdens de hele opleiding?
quote:
Hahahaa, jaquote:Op maandag 16 januari 2012 23:30 schreef iBenny het volgende:
WTF... die kinderen van 7 die meedoen aan een missverkiezing bij Ruben vs. Sophie__!
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1207971 (14:00)
Hmmm maar dat weet ze welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:14 schreef Kally het volgende:
Pat goed stukje, alleen die naam van een ander noemen die er met haar over gepraat hebt zou ik eruit laten.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:37 schreef Kally het volgende:
Sta ik net te douchen, staat de jongste zijn tandjes te poetsen. Ik zet mijn scheermesje aan, zegt hij wat is dat? Ik: euh niks, Hij: o een scheermes, ik: ja...zegt hij Heb jij een baard?![]()
Sta ik net te douchen, staat de jongste zijn tandjes te poetsen. Ik zet mijn scheermesje aan, zegt hij wat is dat? Ik: euh niks, Hij: o een scheermes, ik: ja...zegt hij Heb jij een baard?![]()
Tofquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:38 schreef Kally het volgende:
Oeh en zaterdag wederom proef diploma zwemmen, nu beide voor hun B
Ja echt heel verbaasdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat met die baard. Epic gezicht er ook bij natuurlijk, van J.
Vertel?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Kally, raad eens wat ik gekocht heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |