SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!lekker faxen heel de dag echt genot
Eerste keer was 5 januari 2011. Toch gek, ik heb echt een koppeling met 2010 in m'n hoofdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ie in het voorjaar heel veel is gedraaid toen het meer zomer was dan in de zomer zelf... Ik weet het ook 100% zeker.
Gelukkig niet, kennen we die horror in ieder geval niet nog langer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eerste keer was 5 januari 2011. Toch gek, ik heb echt een koppeling met 2010 in m'n hoofd
Ja schandalig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
Ik vind het nog steeds erg jammer dat ze geen kerstversie van Plage hebben gemaakt...
Gemiste kans om dat kreng nog verder uit te melken
wehehehquote:
Nee, "do you want to ride a sleigh with me"quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja schandlig.
Do you want to go to the CHRISTMASTREE with me
Ja die is idd bet0rquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, "do you want to ride a sleigh with me"
yo, ik ga ook, trustenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
voor ik hier halfdronken ga roepen: "wil iemand aan mijn kerstballen en mijn piek zuigen?", ga ik maar eens naar bed toe. een uur vroeger dan normaal op dit moment van de week. kutjepikandijvie!
welterusten!
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
voor ik hier halfdronken ga roepen: "wil iemand aan mijn kerstballen en mijn piek zuigen?", ga ik maar eens naar bed toe. een uur vroeger dan normaal op dit moment van de week. kutjepikandijvie!
welterusten!
Lief doen tegen roosquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef alors het volgende:
Kunnen ze die StuBru gozer niet inwisselen voor Roos, hij is leuk
Dit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef alors het volgende:
Kunnen ze die StuBru gozer niet inwisselen voor Roos, hij is leuk
het bed is inmiddels voorverwarmdquote:
Tourbus?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef CindieY het volgende:
Ik kwam deze net tegen op Facebook, foto is gemaakt in Groningen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef CindieY het volgende:
Ik kwam deze net tegen op Facebook, foto is gemaakt in Groningen![]()
[ afbeelding ]
Gewoon lijn 11, Groningen Centraal - Groningen Reitdiepquote:
ik moet echt luisteren he.. ik was vanavond weg .. ik kan heel 't weekend niet luisteren .. zo jammerquote:
dat denkt Mental Theo ookquote:
twitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 00:12:46#TVOH is gooi echt mijn laptop door mijn plasma !!!!! kan niet anders dat Charly doorgaat, en ik stuur per direct een foto !! beloofd !! reageer retweet
twitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 00:15:54#TVOH kut kut kut kut !!!!!! ik ga het nu doen , godv !!! reageer retweet
twitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 00:17:37#TVOH uit respect voor @Charlyluske , ik ga je helpen met een super single ! hier is mijn kapotte plasma
reageer retweet
Ik zat net ook al te kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat denkt Mental Theo ooktwitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 00:12:46#TVOH is gooi echt mijn laptop door mijn plasma !!!!! kan niet anders dat Charly doorgaat, en ik stuur per direct een foto !! beloofd !! reageer retweet
twitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 00:15:54#TVOH kut kut kut kut !!!!!! ik ga het nu doen , godv !!! reageer retweet
twitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 00:17:37#TVOH uit respect voor @Charlyluske , ik ga je helpen met een super single ! hier is mijn kapotte plasma http://t.co/uCzJpu7T reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat denkt Mental Theo ooktwitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 00:12:46#TVOH is gooi echt mijn laptop door mijn plasma !!!!! kan niet anders dat Charly doorgaat, en ik stuur per direct een foto !! beloofd !! reageer retweet
twitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 00:17:37#TVOH uit respect voor @Charlyluske , ik ga je helpen met een super single ! hier is mijn kapotte plasma [ afbeelding ] reageer retweet
Joh, ik heb nog een oude breedbeeld-dikbuik staan als tv. Doet het nog primaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:52 schreef wolfrolf het volgende:
Wie heeft er anno 2012 nog een plasma hangen waar alles als een dwaas in inbrand
Hier net zoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, ik heb nog een oude breedbeeld-dikbuik staan als tv. Doet het nog prima
Als de Gooth een leuk kroegje is zou ik er ook wel willen eindigenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:15 schreef borisz het volgende:
Mogge
Gezellig avondje gehad in de Jopenkerk, Woodstone en uit eindelijk in De Gooth beland.
Jij bent laat!quote:
Ja moet morgen eigenlijk ook vroeg maar goedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent laat!![]()
Ik betrap me erop dat ik juist weer wat vaker kijk, studie ontwijken
werk?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:28 schreef richdekk het volgende:
[..]
Ja moet morgen eigenlijk ook vroeg maar goed
Nee regelen voor je weet wel maar gaat niet zo soepel hahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
werk?
Ik ben vrij, ook helemaal geen zin in dit weekend... Moet dinsdag alle zooi inleveren op school en heb een toets...
Maar ga ook lekker pitten 8 uur weer de wekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:33 schreef richdekk het volgende:
[..]
Nee regelen voor je weet wel maar gaat niet zo soepel hahaha
Ah, bagger!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:33 schreef richdekk het volgende:
[..]
Nee regelen voor je weet wel maar gaat niet zo soepel hahaha
Nou gaat wel lukken met een beetje uitwijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, bagger!![]()
Als ik jullie kan helpen moet je het zeggen
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:36 schreef richdekk het volgende:
[..]
Nou gaat wel lukken met een beetje uitwijken
Leuk, discussie!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:15 schreef CindieY het volgende:
Whehe, eerste Zeroes-discussie staat in de planningUiteraard de periode waarin ik puberde en groeide van popmeisje naar alternatiefmeisje naar nederhopmeisje naar ikluisterveelgenresmeisje
Ja, lekker neuzelen over muziek! En voor mij was 't naast de muziek de gewone puberissuesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk, discussie!![]()
Voor mij waren het de jaren van samenwonen, uit elkaar gaan en het mezelf aanleren een grotere mond te krijgen, meer voor mezelf opkomen en niet meer over me heen te laten walsen. Gaat steeds beter
Ach... Ik puber sinds een jaar of 2 weer alle kanten opquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, lekker neuzelen over muziek! En voor mij was 't naast de muziek de gewone puberissuesAlhoewel, niet tot aan 2010 aan toe, dat zou ook niet best zijn
Hoe jong en hoe lang dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Ik puber sinds een jaar of 2 weer alle kanten op![]()
Iets met veel te jong een heul lange relatie krijgen. Niet altijd even slim
Ik was 17 en ben aan hem blijven plakken tot m'n 29e, iets van 8 jaar samengewoond. We zien elkaar nog bijna elke week, beste maatjesquote:
Oh, dat is wel mooi danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was 17 en ben aan hem blijven plakken tot m'n 29e, iets van 8 jaar samengewoond. We zien elkaar nog bijna elke week, beste maatjes
Ja, ook erg blij mee! Mensen uit m'n omgeving kijken er raar van op als ik eens ergens met hem opduik of als hij me in huis ergens mee helpt. Nadeel aan het wonen op een durp; je krijgt gelijk weer roddelquote:
Dat geroddel ken ik nog wel van vroeger jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ook erg blij mee! Mensen uit m'n omgeving kijken er raar van op als ik eens ergens met hem opduik of als hij me in huis ergens mee helpt. Nadeel aan het wonen op een durp; je krijgt gelijk weer roddel
Dat scheelt, hier blijft het volk allemaal hangenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat geroddel ken ik nog wel van vroeger jaTegenwoordig heeft 't dorp te veel nieuwe inwoners die mij niet kennen en de oude inwoners zullen waarschijnlijk twee keer moeten kijken voor ze me herkennen. Het voordeel van verhuizen naar de stad
Het voordeel van Zwolle: stads maar klein en ergens een dorps gevoel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat scheelt, hier blijft het volk allemaal hangen![]()
Ik geloof niet dat ik kan aarden in een stad, al lijkt mij de anonimiteit soms ook wel erg fijn
we luisteren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:55 schreef Paul het volgende:
Waarom praten jullie niet over de uitzending
Omdat ik niks met mondharmonica's heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:55 schreef Paul het volgende:
Misschien ooit... Ik heb nu nog binding (moeder woont er ook, vergt aandacht)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het voordeel van Zwolle: stads maar klein en ergens een dorps gevoel.
Begrijpelijk! Enneh, trusten!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien ooit... Ik heb nu nog binding (moeder woont er ook, vergt aandacht)
Ik ga proberen te slapen, dat gaat niet goed de laatste tijd. Ik loop op mijn wallen![]()
Trusten
Omdat ik dat festivalgeneuzel geen zak aan vindquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:55 schreef Paul het volgende:
geen idee welke je bedoelt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:05 schreef Cobra4 het volgende:
Dat bandje wat nu te zien is, is dat van de Heineken reclame?
The Asteroids Galaxy Tourquote:
Die ja.quote:
Volgens mij is het een cover, maar ik kan het fout hebben.quote:
Ik heb echt geen idee, ik geloof je dus meteen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij is het een cover, maar ik kan het fout hebben.
ik bedoel de reclamequote:
Oh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |