Kun je die niet gewoon op het perron in Venlo kopen dan? Anders kan ik Enschede nog wel even proberen zondag, staat ook een Duitse automaat als het goed is..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:26 schreef greavy het volgende:
Fles, kan jij dan de treinkaarten op tijd verzorgen?
Maar zo krijgt Fles de Bahn Bonus punten, dus hij wou het via internet aanschaffen. Via de kaartautomaat niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Kun je die niet gewoon op het perron in Venlo kopen dan? Anders kan ik Enschede nog wel even proberen zondag, staat ook een Duitse automaat als het goed is..
Om aan uw reisadvies te komen, volgt u onderstaande stappen:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:20 schreef Yreal het volgende:
Hier zit vast wel iemand die het weet...
... wat is de snelste manier om van paris nord naar marne le vallee te komen? En dan hoofdzakelijk de Rer lijnen. Kan je het beste via les halles, of naar paris magneta lopen, dan de E lijn nemen en verderop overstappen op de A lijn?
Dat heb ik gemerkt ja, toen ik eens met een kinderwagen inclusief kind in Eindhoven moest zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:16 schreef greavy het volgende:
Op dit moment is er géén publiekelijke lift op Eindhoven. Enkel Servicemedewerkers hebben de sleutel van de lift, die je weer via een omweg naar buiten brengt. En dan moet je wel een Servicemedewerker kunnen bereiken als je echt met de lift moet...
Ik zie deze mogelijkheden op Bahn.de.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:34 schreef Yreal het volgende:
maar je kan ook overstappen op Val de Fontenay, weet jij welke sneller is?
quote:Ballen moeten treinsurfers van dak schrapen
JAKARTA - Indonesiërs die op het dak van een trein reizen, zijn hun leven niet meer zeker. Een spoorwegbedrijf hangt zware betonnen ballen aan metalen kettingen boven de spoorlijnen. Dakzitters worden zo van de trein geschraapt. Dat meldde de krant The Jakarta Post dinsdag.
De constructies worden geplaatst op het traject Bekasi-Tambun, in het westelijk deel van het eiland Java. De in potentie dodelijke ballen moeten de veiligheid van het treinverkeer bevorderen.
Volgens een woordvoerder van de staatsspoorwegmaatschappij KAI is de maatregel vooral bedoeld om treinsurfers af te schrikken. Andere initiatieven hielpen niet, aldus het bedrijf.
is een soort van bezem niet veel handiger?quote:
Af in 2016..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:16 schreef greavy het volgende:
Ze worden wakker bij ProRail/NS-Poort:
[ afbeelding ]
Moet de nieuwe tunnel van station Eindhoven worden. Een tweede tunnel van 35(!) meter breed. De huidige is 8 meter breed. De nieuwe tunnel moet roltrappen en liften krijgen.
Op dit moment is er géén publiekelijke lift op Eindhoven. Enkel Servicemedewerkers hebben de sleutel van de lift, die je weer via een omweg naar buiten brengt. En dan moet je wel een Servicemedewerker kunnen bereiken als je echt met de lift moet...
Meer informatie, met oa een filmpje als virtuele rondleiding: http://eindhoven.dichtbij(...)ichter-station-video
die val de fontenay leek, toen ik keek, wat langer te duren t.o.v. rer B -> A (via halles)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:34 schreef Yreal het volgende:
maar je kan ook overstappen op Val de Fontenay, weet jij welke sneller is?
acht, jezus. Dat is wel echt de limiit hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:46 schreef dennistd het volgende:
[..]
Gewoon de pimpel vanaf Hengelo lijkt me? En het lijkt me niet dat je voor een euro Rheine-Bentheim kunt pakken, dus neem gewoon 2x schönes Wochenende van 40 euro (totaal is 80/8= ¤ 10 p.p.)
Bij Syntus is het Schönes Wochende geldig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
acht, jezus. Dat is wel echt de limiit hoor![]()
Iemand al aan Bentheim - Oldenzaal gedacht?
Huh ik? Oh, okee, kan wel. Dan regel ik het morgen en moet iedereen cash bij zich hebben op zondag. En gepast.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:26 schreef greavy het volgende:
Fles, kan jij dan de treinkaarten op tijd verzorgen?
En anders moet je in Duitsland een kratje pils halen en persoonlijk thuis afleverenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh ik? Oh, okee, kan wel. Dan regel ik het morgen en moet iedereen cash bij zich hebben op zondag. En gepast.
Niet dat gedonderjaag van "ik maak het wel een keertje over"
Jij wou 't toch regelen, gezien je dan de Bahn Bonus punten kreeg?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh ik? Oh, okee, kan wel. Dan regel ik het morgen en moet iedereen cash bij zich hebben op zondag. En gepast.
Niet dat gedonderjaag van "ik maak het wel een keertje over"
Vertrek was 9:08 uurquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:11 schreef Peter het volgende:
Hoe laat in Utrecht en hoeveel cash neem ik mee?
vertrek wordt 8:53quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vertrek was 9:08 uur
Cash: 20 DM
de belgen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:40 schreef Bitlord het volgende:
Godverdomme. Ik heb treinkaartjes voor 30 januari van Lyon naar Parijs en van Parijs naar Rotterdam. En wie staakt er dan?
Gewoon vanaf Hengelo lijkt me, degene die nog langer willen pimpelen kunnen dan blijven zitten tot Duivendrecht en daar de pimpel weer terug pakkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:40 schreef greavy het volgende:
[..]
Vanaf Rheine pimpel of vanaf Hengelo de pimpel.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vertrek was 9:08 uur
Cash: 20 DM
8:53 is idd. beter. Meer zekerheid voor de overstap te Eindhoven.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vertrek wordt 8:53
Cash bepaal ik wel.
als het sluitsein stuk is dan moet er een alternatief gevonden worden wil de trein mogen rijden. Het is inventief en mag in dit geval misschien niet Zichtbaarheid is belangrijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zag een Protos met een kapot sluitsein en de machinist had een lampje achter de ruit geplaatst (leek op fietslampje), mag dat?
Als het een noodseinlantaarn is wel. Een 'fietslamp' is niet toegestaan, gezien het voor deze functie niet goedgekeurd is door IVW.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zag een Protos met een kapot sluitsein en de machinist had een lampje achter de ruit geplaatst (leek op fietslampje), mag dat?
Ik zag 'm heel snel voorbij komen, zat in de auto. Dan zal het wel die lantaarn zijn die je bedoelt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Als het een noodseinlantaarn is wel. Een 'fietslamp' is niet toegestaan.
Dat gok ik ook. Iedere trein moet uitgerust zijn met een noodseinlantaarn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik zag 'm heel snel voorbij komen, zat in de auto. Dan zal het wel die lantaarn zijn die je bedoelt.
wmb nemen we de Grenslandquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk is het onzin om in Rheine al de Pimpel te pakken. Het stukje Rheine - Oldenzaal is 9,50 p.p. terwijl daar nog het NRW ticket bij komt (9,38 p.p.). Met een SWT zijn we voor 10,00 p.p. helemaal klaar. Dat scheelt dus de helft qua geld. Moeten we wel de Grensland pakken.
Of willen we per se vanaf Rheine in de Pimpel? Ik dacht dat jullie allemaal arme studenten waren en zo
Goed verhaalquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)t-kortere-reizigers/
Dat we dat niet eerder bedacht hebbenquote:Op sommige plekken denkt de NS de kans op vertraging tot nul te kunnen reduceren. Door de Afsluitdijk om te bouwen tot perron 47w van station Harlingen-Den Helder, kunnen de noordelijke provincies beter bereikbaar worden gemaakt, zonder dat er een trein aan te pas komt.
quote:
Auch proficiat, doen we het zoquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Mee eens, ik ben geen arme student, maar ik vind het allemaal wel prima!
Die zijn lekker altijd stuk. Op internet boeken is wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef dennistd het volgende:
Kun je die niet gewoon op het perron in Venlo kopen dan? Anders kan ik Enschede nog wel even proberen zondag, staat ook een Duitse automaat als het goed is..
Aangezien we TWEE Schönes Wochenendetickets gaan boeken en elk op één naam van iemand moet staan heb ik dus van 1 van jullie wat nadere gegevens nodig:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:26 schreef greavy het volgende:
- Fles
- Greavy
- Peter
- Scarlet
- RubenK
- James
- Dennistd
- PSM
Dat wel natuurlijk, maar op de eTickets komt maar 1 naam te staan (per groepje van 5 personen)quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:53 schreef greavy het volgende:
--laatmaar-- Ruben was voor.
Iedereen moet z'n ID of paspoort wel meenemen. Sowieso degenen die 'm op naam hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |