quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:31 schreef Bluezz het volgende:
We pauzeren even, want er zijn nu 2 jongens helemaal uit den Haag komen rijden voor golfers vintage fotocameraIk hoor dat die jongen er helemaal op staat te kicken
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef LieLie het volgende:
[..]nu klinkt het net alsof ik er heel veel over zeur
Jaja, hou er nu maar een keer over op hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef LieLie het volgende:
[..]nu klinkt het net alsof ik er heel veel over zeur
Heb ik eigenlijk helemaal niet!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
pff ik wordt trouwens helemaal gek van alle Voice-gerelateerde posts op facebookals ik díe nu eens selectief en automatisch kon blokkeren zou dat fijn zijn..
Ik heb toevallig een aantal kennissen en collega's die het kijken en real time er over berichtenquote:
Zit ze weer met de iPad?quote:
Zie jequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:36 schreef golfer het volgende:
Die gozer en z'n vriendje (allebei type jong studentje, met een straattaalaccent) gingen helemaal uit hun dak bij die camera.
Want vintage, want jaren 70 is tha bomb, want we draaien ook de muziek uit die tijd enzo...en waarom gebruikt u hem zelf niet meer meneer en hoe werkt dat met een filmrolletje, waar moet die in?
![]()
Enfin, de knullen met glimjassen zijn weer blij terug naar Den Haag met een camera en ik ben weer een paar tientjes rijker.
't Is bijna net zo erg als real time berichten over voetbal in de SCquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een aantal kennissen en collega's die het kijken en real time er over berichten
Vergelijkbaar jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is bijna net zo erg als real time berichten over voetbal in de SC
Hehe ik zie ze al voor mequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:36 schreef golfer het volgende:
Die gozer en z'n vriendje (allebei type jong studentje, met een straattaalaccent) gingen helemaal uit hun dak bij die camera.
Want vintage, want jaren 70 is tha bomb, want we draaien ook de muziek uit die tijd enzo...en waarom gebruikt u hem zelf niet meer meneer en hoe werkt dat met een filmrolletje, waar moet die in?
![]()
Enfin, de knullen met glimjassen zijn weer blij terug naar Den Haag met een camera en ik ben weer een paar tientjes rijker.
Ja, ik zag high tea?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
slapen.. lekker vroeg, dan is het snel morgen
![]()
Jea men! Weer gooing toe iet big bad barbecue burgersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan nu ff niet kijken... stroboscopen bij die krullebol![]()
Oh ja Lie, USAAAAAAAAAAaaaaa here u kum!
Dus nog niets verklappen svp.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G; alle optredens al gezien? The Results beginnen nu en ik wilde zeggen dat ik iemand heel slecht/vals vond en de jury dat niet hoorde
Hihi leuk he met Patty Brard? Ik vond de hele aflevering geweldig!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Ja, klaar gelukkig
Zagen nog een stukje met 2 patty brards
Ik ben fan van Niels
Ik hoop Erwin, Charlie en Paul. Van Iris en Sharon kan het me niet schelen, vind ze beide niet zo leuk. En ik ben nog steeds boos dat Bart eruit is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:24 schreef golfer het volgende:
Zo. TVOH helemaal bekeken. Nu straks met vertraging (want ook opgenomen) nog even de resultaten snel doorspoelen.
Mijn keuzes zouden zijn: Iris, Niels, Charlie en Wouter....
dus het zal wel worden: Sharon, Erwin, Chris en Paul.
Kutnijd. Je kiest alleen maar voor mannen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hoop Erwin, Charlie en Paul. Van Iris en Sharon kan het me niet schelen, vind ze beide niet zo leuk. En ik ben nog steeds boos dat Bart eruit is.
Geef toe; Bart heeft de mooiste stem van de 3quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Kutnijd. Je kiest alleen maar voor mannen.
Ja dat wel maar Paul is gewoon supergek en daar hou ik van. Het gaat toch niet meer om The Voice aangezien Bart weg isquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
paul vs wouter, dan heeft wouter echt wel de betere voice of holland heur
ik vond Bart weinig aan hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja dat wel maar Paul is gewoon supergek en daar hou ik van. Het gaat toch niet meer om The Voice aangezien Bart weg is.
truequote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:39 schreef golfer het volgende:
Wouter zou het goed doen als uitsmijter bij een club of disco, qua uiterlijk en kop, maar als zanger met z'n ultra-gristelijke achtergrond neem ik hem wat minder serieus.
De beste zangers zitten helaas in 1 team: Charlie en Chris en 1 daarvan moet dus afvallen.
Paul had nooit zover mogen komen met z'n gekrijs.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
true
maar paul vs wouter is wouter echt wel de betere voice, ik vind Paul hilarisch maar erg goed zingen kan ie niet
Maar qua STEM! Verder vind ik t ook geen sympathieke man hoor..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vond Bart weinig aan hoorsaaierd
Wouter is echt een ongelooflijk lekker ding! Maar zijn broer is nog lekkerderquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:39 schreef golfer het volgende:
Wouter zou het goed doen als uitsmijter bij een club of disco, qua uiterlijk en kop, maar als zanger met z'n ultra-gristelijke achtergrond neem ik hem wat minder serieus.
De beste zangers zitten helaas in 1 team: Charlie en Chris en 1 daarvan moet dus afvallen.
Ja met zijn eigen nummer. Ging er zeker 4x naast.quote:
Die twee italiaanse nichten die met trillende handen de zonnebril zoeken.quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:03 schreef FutureFairytale het volgende:
"ik heb vlinders in mn broek"
Toch ruim 20 minuten extra geprogrammeerd, maar die kut-commercielen lopen steeds meer uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Hier stopt de opname voor ons hahaha, paul door en hij begon en stop zei de dvd recorder
Even kijken of we iets kunnen terugvinden over het vervolg.
Ja was om 0.20u pas afgelopen. willen jullie t weten? Ben het niet eens met 1 beslissing.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Hier stopt de opname voor ons hahaha, paul door en hij begon en stop zei de dvd recorder
Even kijken of we iets kunnen terugvinden over het vervolg.
Ik heb intussen de uitslagen gelezen en ben het maar eens met 1 keuze: Iris!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja was om 0.20u pas afgelopen. willen jullie t weten? Ben het niet eens met 1 beslissing.
kan wat mij betreft wel de winnaar worden.quote:
ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
kan wat mij betreft wel de winnaar worden.
Denk dat het tussen hem en Iris zal gaan.
Heel vreemd..maar the VOICE of holland gaat al lang niet meer om de beste stem.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had 2 favo's: Bart en Charly. Vanaf het begin. Ik kon vorige week amper begrijpen waarom Bart weg moest maar nu Charly die eigenlijk altijd de beste performance van de avond had? Heel vreemd.
Ik denk t niet, denk dat ze nu allevier een kans maken. Vond btw de jury wel erg laf met die 51/49%, stem dan niet. Alleen Angela deed meer en dat deed gelijk Niels de das om.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
kan wat mij betreft wel de winnaar worden.
Denk dat het tussen hem en Iris zal gaan.
precies deze post, waarom maak ik me druk? Over 2 maanden ben ik t weer vergeten...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:39 schreef golfer het volgende:
Eigenlijk te gek dat ik me nog druk maak over foute beslissingen van jury's en stemvee.
Het is natuurlijk 1 grote commercieel doorgestoken kaart en de sponsor die het meest betaalt die wint.
Dus SMS en download nu allemaal massaal al die liedjes en maak John de Mol nog veel rijker!
Niet voor niets was dit het laatste optreden van Angela.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik denk t niet, denk dat ze nu allevier een kans maken. Vond btw de jury wel erg laf met die 51/49%, stem dan niet. Alleen Angela deed meer en dat deed gelijk Niels de das om.
Ik vond t heel goed! Denk dat t komt omdat de hulpcoaches vanuit de Red Room kunnen horen wie er vals gaat en dat zij hoorden dat Niels vals zong en daarom in overleg met Angela deze punten gaven. Ik zag zelfs dat Angela eerst 65/35 had geschreven, toen doorgekrast.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet voor niets was dit het laatste optreden van Angela.
Dat is toch geen pizza meer?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef borisz het volgende:
Leuke avond gehad.. Begonnen in de Jopenkerk, toen een pizza bij Woodstone(http://www.woodstonepizza.nl). en uiteindelijk een een afterborrel in de Gooth
Ik had Pizza La Mela met Gemarineerde ossenhaas met groene asperges, appel en zoete uien, besprenkeld met calvados saus. Leuke nieuwe pizzeria met verrassende pizza's.
Was best lekker
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is toch geen pizza meer?
Oh das toch wel een pizzaquote:
De asperges en appel zijn best zichtbaar hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh das toch wel een pizza, er zit dus ook nog kaas op. Alleen ik zie geen groene asperges, appel of ui.
Heb gecheckt, aparte pizza's! Die met pittige salami en worst lijkt me lekker!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:43 schreef borisz het volgende:
[..]
De asperges en appel zijn best zichtbaar hoor. De ui wat minder
.
Ze hebben ook wel een paar klassieke pizza's. Maar vooral nieuwe combinaties. Kijk eens bij Pizza Culinario op de site
.
Aaah ja, lijkt net een platte sperzieboonquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:52 schreef borisz het volgende:
Rechtsmidden is duidelijk asperge.
Ook een paar stukjes asperges onder de rucola idd centraal boven en beneden..
Eh ik heb het met 2 minuten alquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef FutureFairytale het volgende:
precies deze post, waarom maak ik me druk? Over 2 maanden ben ik t weer vergeten...
Hey Leuk Boorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef borisz het volgende:
Leuke avond gehad.. Begonnen in de Jopenkerk, toen een pizza bij Woodstone(http://www.woodstonepizza.nl). en uiteindelijk een een afterborrel in de Gooth
Ik had Pizza La Mela met Gemarineerde ossenhaas met groene asperges, appel en zoete uien, besprenkeld met calvados saus. Leuke nieuwe pizzeria met verrassende pizza's.
Was best lekker
Zo wil ik ook kijken maar ik ben toch iets te fanatiekquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh ik heb het met 2 minuten al
Leuk om ze te zien optreden en dawast voor mij. Te onbelangrijk om het allemaal te onthouden enzo.. zie dat soort programma's toch altijd als lekker ontspannen en niet nadenken. Iemand zien zingen en tis leuk of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:
Een high tea moet met vicars and tarts themaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Jaaaaaa autootje halen en dan door naar een feessieWe hebben een high tea + fotoshoot georganiseerd voor de collega die in september weg is gegaan, ze is jarenlang coördinatrice van de bovenbouw geweest. Dus met de bovenbouwcollega's wilde we nog iets speciaals doen.
![]()
Gelukkig is mijn dikke oog precies op tijd over om vanmiddag op de foto te gaan (, ik maak ze liever zelf, maar goed)
En in de slowchat ontkom je er al helemaal niet aanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
pff ik wordt trouwens helemaal gek van alle Voice-gerelateerde posts op facebookals ik díe nu eens selectief en automatisch kon blokkeren zou dat fijn zijn..
Ah wat leuk, komen ze bij jou langs? En wat ga je maken? Doe ze de groeten van mij!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhBen beetje gaar. Dat wordt leuk vanavond met DE en CF in tha house
In Nieuw Zeeland was het eten op zich niet zo anders, maar wel een stuk beter. Was blij verrast met de gemiddelde kwaliteit van de restaurants en de kwaliteit van vlees en vis.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan overigens wel wat hulp gebruiken bij het thema van komende weekAustralië & Nieuw Zeeland. Het is allemaal fusion cuisine wat dus inhoudt dat ze vooral de keuken van andere landen gebruiken en er niet echt een 'originele Australische/N-Zeelandse keuken' is. Ja, kangoeroevlees en zo, maar dat kan ik hier toch niet krijgen.
Ze komen gezellig langs jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ah wat leuk, komen ze bij jou langs? En wat ga je maken? Doe ze de groeten van mij!
Oh heaven, goedemorgenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Het gerecht met dulce de leche wordt overigens brownies met dulce de leche
Te weinig gegeten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ging gisteren bij het dansen van m'n stokjeZo'n 5 minuten half bewusteloos tegen m'n danspartner aangezeten, daarna weer wat bloed naar m'n hoofd gestroomd en toch maar naar huis gegaan.
Moet er wel leuk uit gezien hebben
Geen idee wat er aan de hand was overigens, laatste keer dat ik me zo voelde was met buikgriep in Praag.
Bij de Hema bv. Zo'n tube creme met grove korreltjes halen en onder de douche bv licht vochtig en inmasseren en dan afspoelen.quote:
dwangarbeidquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:27 schreef AnneX het volgende:
Of naar de dr.Fish spa, dan ruimen de vissies het op voor je.
@ alle cul'lers
Nee ik heb dat nog nooit gedaan... moet wel parfumvrij zijn overigens.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bij de Hema bv. Zo'n tube creme met grove korreltjes halen en onder de douche bv licht vochtig en inmasseren en dan afspoelen.
/ weet je het echt niet?
![]()
Of je vraagt golfer of je een handje zand uit zijn emmertje mag hebben....
Dat zou goed mogelijk zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:21 schreef Bluezz het volgende:
VorrekieHoe gaat het?
Ja iets minder pijnlijk idd. Met aankleden en afdrogen is het nog wel jodelen af en toe
Ik heb wat oefeningetjes meegekregen... en ik denk dat het gisteren extra pijnlijk was omdat ik meteen een hele dag gewerkt heb ermee.
Ik had dat spul vroeger van Dr. nog wat... Een kleine tube voor 12 euro ofzo, behoorlijk duur. Maar je hebt ook huismerk en dan is het idd maar 3 euro. Wel lekker spul, wrijft zo lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee ik heb dat nog nooit gedaan... moet wel parfumvrij zijn overigens.
Ik ga straks naar het kruidvat voor kledingverf, ga ik wel even bij de scrubdingen kijken
Ik mag nooit in golfers zandbak![]()
Kom je hier weer gzellig vaker
DH
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:37 schreef Bluezz het volgende:
Geniet gewoon lekker van de Grote Vriendelijke Kar, gewoon omdat het kán
Ja, je moet natuurlijk nog wel rustig aan doenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:21 schreef Bluezz het volgende:
VorrekieHoe gaat het?
Ja iets minder pijnlijk idd. Met aankleden en afdrogen is het nog wel jodelen af en toe
Ik heb wat oefeningetjes meegekregen... en ik denk dat het gisteren extra pijnlijk was omdat ik meteen een hele dag gewerkt heb ermee.
Tof hequote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:21 schreef TAV74 het volgende:
De tering, wat een autoFantastisch opgeleverd door de garage ook, zelfs die ene hinderlijke kras die er op zat (onder de portieren) hebben ze helemaal weggewerkt
![]()
Voelt bijna te luxe
Ben je er al?quote:
Doe mij maar gewoon de carbonaraquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:47 schreef Bluezz het volgende:
We gaan vanavond hier eten, ik vind die foto zo geweldig met die oudjes voor de deur
Its Retro time![]()
http://www.restaurantnapoli.nl/index.html
Je hebt em gekocht!quote:
Eh 2Xquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, al die velletjes zien er idd niet uit als je gips er af magMaar ik hoop dat je niet tot de categorie mensen hoort die met een breinaald onder het gips gingen prikken tegen de jeuk. Dan is het namelijk nog een stuk erger als het gips er af kan
![]()
Dat zou wat zijn als je supermarkt geen kipfilet heeft maar wel kangoeroe en krokodilquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:20 schreef Isabeau het volgende:
golfer, kangaroe en krokodil hier verkrijgbaar? In Bloemendaal misschienHier ècht niet. Ik heb de halve stad af moeten speuren voor de ingrediënten voor de locro en dat ging om dingen als zoete aardappel, flespompoen en schenkel
Nou, gelukkig maar 2x! Ik heb armen gezien die gewoon helemaal open gehaald waren door dit soort krabbenquote:
Als hij maar fijn in je handen ligt, Liequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:26 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een camera gekocht!![]()
Bij de mediamarkt lang rondgelopen en vanalles in de handen gehad. Uiteindelijk gekozen voor een Canon 550d body met een Tamron 18-200 lens. Accessoires erbij, tas, accu, uv-filter.
Als je tegen parfum kan is er niks aan de hand. Maar ik weet niet of scrub echt helpt, het is vooral lekker.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:25 schreef Bluezz het volgende:
Nee gelukkig niet.
Heb scrubgedoe gekocht, alleen met parfum te krijgen... nou ja ik probeer het wel.
Straks even een bruin rokje en een verschoten zwart jurkje proberen te verven met dylon, ook honderd jaar geleden dat ik dat gedaan heb.
Ja, dat zeg je nuquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:26 schreef Isabeau het volgende:
Je kan zelf ook scrub maken met suiker!
Tofquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:26 schreef LieLie het volgende:
Bij de mediamarkt lang rondgelopen en vanalles in de handen gehad. Uiteindelijk gekozen voor een Canon 550d body met een Tamron 18-200 lens. Accessoires erbij, tas, accu, uv-filter.
Waarom is het lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als je tegen parfum kan is er niks aan de hand. Maar ik weet niet of scrub echt helpt, het is vooral lekker.
Voelt lekker aan als je het smeert, wat dacht jij dan?quote:
Weet niet, het klonk zo grappigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voelt lekker aan als je het smeert, wat dacht jij dan?
edit-op verzoek verwijderdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Je hebt em gekocht!
Ik heb vandaag weer een plastic illegaal opengehaald en voor de 2e keer het verhaal gelezen![]()
http://www.freutcake.com/(...)la-sugar-body-scrub/quote:
Daar krijg ik honger vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:32 schreef Bluezz het volgende:
Sydney wagyu beef, japans.
Caloundra italiaanse risotto
Nou daar heb je dus ook niks aan Ies
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:32 schreef golfer het volgende:
edit: was alleen maar golfer die over de Viva kletst
Kangoeroe hadden ze tot een tijdje geleden gewoon bij de AH liggen. In ieder geval heeft de Sligro (moet je pasje voor hebben) het nog steeds.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:20 schreef Isabeau het volgende:
golfer, kangaroe en krokodil hier verkrijgbaar? In Bloemendaal misschienHier ècht niet. Ik heb de halve stad af moeten speuren voor de ingrediënten voor de locro en dat ging om dingen als zoete aardappel, flespompoen en schenkel
Dat doet iequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als hij maar fijn in je handen ligt, LieEn nu flink gaan oefenen zodat je de camera goed leert kennen
Het staat in het openbaar in een blad, door hemzelf geschreven. Waarom dan verwijderen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Golfer: PM en verwijderen ajb....
Dan ga ik toch eens bij de AH kijken volgende weekquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef golfer het volgende:
Kangoeroe hadden ze tot een tijdje geleden gewoon bij de AH liggen. In ieder geval heeft de Sligro (moet je pasje voor hebben) het nog steeds.
Kroko is wat lastiger te vinden, maar ook dat wordt (online) verkocht.
Dat snap ik dus ook niet...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef golfer het volgende:
Het staat in het openbaar in een blad, door hemzelf geschreven. Waarom dan verwijderen?
Nee ik zag het alquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.freutcake.com/(...)la-sugar-body-scrub/
Nou, deze lijkt me eerlijk gezegd ook echt lekker
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Wordt hartstikke leuk Sarabi en je bent niet alleen
Yesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Oh Saar morgen je optreden![]()
Ik krijg soms ook al wat kriebels omdat het steeds dichterbij komt, hoort erbij hoor
Beetje de SC volgen en begrijpend lezen en je weet hetquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef Vork het volgende:
Oh, is er iets wat we niet mogen weten? Zo wordt een mens wel nieuwgierig.
Ik weet het ook al wel, inhoudelijk gezien hoef ik ook helemaal niet meer te weten. Maar als je zo krampachtige reageert op reacties waarin volgens mij vrij weinig over die inhoud wordt vermeld, dan maak je zaken verdachter en interessanter dan ze zijn of dan je wil dat ze zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beetje de SC volgen en begrijpend lezen en je weet het
Hehe, ik heb precies hetzelfde inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik weet het ook al wel, inhoudelijk gezien hoef ik ook helemaal niet meer te weten. Maar als je zo krampachtige reageert op reacties waarin volgens mij vrij weinig over die inhoud wordt vermeld, dan maak je zaken verdachter en interessanter dan ze zijn of dan je wil dat ze zijn.
Kist in de finale van Lakesidequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:00 schreef borisz het volgende:
Ouderwets naar Lakeside kijken. Christiaan Kist tegen Ted Hankey op de BBC
Ja, ik reageer niet op Canonsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Het zal ff diep ademhalen worden maar als eenmaal de muziek start en je de eerste pasjes doet gaat alles vanzelf toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is waarheb er ook wel zin in
[..]
Yes
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, ik reageer niet op Canons
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ook!
Toch niet bij Konijnenberg geweest trouwens?quote:
Wil je als je er aan denkt eens foto's maken? Ben heel benieuwd en weet sowieso niet wat Locro's zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:41 schreef Isabeau het volgende:
De Locro ziet er erg vullend uit en de brownies ruiken heerlijk
Nee, klopt. We waren hier nu en je kon alle camera's oppakken en goed bekijken. En er zijn zoooveel opties, waar ik de verschillen in het eindresultaat waarschijnlijk helemaal niet zie. De systemen lagen niet fijn in de hand en komen qua prijs toch erg dicht in de buurt van deze. Dus toch maar een spiegelreflex gekozen. Voordeel hierbij was ook nog die andere lens, met meer bereik in een mooie set. Dus besloten het maar te doenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch niet bij Konijnenberg geweest trouwens?
18-200 is wel een heel erg lekker allround bereikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, klopt. We waren hier nu en je kon alle camera's oppakken en goed bekijken. En er zijn zoooveel opties, waar ik de verschillen in het eindresultaat waarschijnlijk helemaal niet zie. De systemen lagen niet fijn in de hand en komen qua prijs toch erg dicht in de buurt van deze. Dus toch maar een spiegelreflex gekozen. Voordeel hierbij was ook nog die andere lens, met meer bereik in een mooie set. Dus besloten het maar te doen
Zal thuis even precies kijken. Een vriend, of twee eigenlijk, zeiden dat de 50mm 1,8 van Canon ook nog een mooie toevoeging was. Hij noemde het 'veel voor weinig', dus daar misschien ook nog even naar kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
18-200 is wel een heel erg lekker allround bereikWeet niet welke je precies hebt, maar Tamron maakt prima lenzen, goede prijs/kwaliteit verhouding
![]()
de plastic fantasticquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zal thuis even precies kijken. Een vriend, of twee eigenlijk, zeiden dat de 50mm 1,8 van Canon ook nog een mooie toevoeging was. Hij noemde het 'veel voor weinig', dus daar misschien ook nog even naar kijken
Basiskennisquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:57 schreef LieLie het volgende:
De ander noemde hem plastic fantastic inderdaad
18-200 is perfecte wandellens, leukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:26 schreef LieLie het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
18-200 is perfecte wandellens, leuk
Je zit dus in Kamp Pee
Je hebt afhankelijk van de supermarkt nog tot 8 of 9 uurquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik moet nog steeds naar de super lopen voor mn saus. Wil iemand me een schop geven?
Bij de Gamma verkopen ze schoppenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik moet nog steeds naar de super lopen voor mn saus. Wil iemand me een schop geven?
je kunt ook scrub maken van keukenzout met wat honing.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:25 schreef Bluezz het volgende:
Nee gelukkig niet.
Heb scrubgedoe gekocht, alleen met parfum te krijgen... nou ja ik probeer het wel.
Straks even een bruin rokje en een verschoten zwart jurkje proberen te verven met dylon, ook honderd jaar geleden dat ik dat gedaan heb.
Ik zou geen zoutscrub gebruiken op een beschadigde huid, vandaar de suggestie voor suikerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:37 schreef z80 het volgende:
je kunt ook scrub maken van keukenzout met wat honing.
nadat je de huid goed "geschuurd" hebt het zoutmengsel nog even laten zitten. daarna lekker onder de douche.
25?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
wow, ik zie dat dude een magische leeftijd bereikt a.s. dinsdag![]()
Dat wordt spammen dadelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik als fotomodel
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik als fotomodel
Je ziet er heel mooi uit SunnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is het voor?Confidence through competence
Gewoon voor leukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je ziet er heel mooi uit Sunny
Waar is het voor?
Absoluut toevalquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:59 schreef Sarabi het volgende:
Vriendje poetst een keer de keuken en opeens doet de helft van de keramische kookplaat niets meer![]()
Toeval?
nee opzet. hoeft hij nooit meer de keuken te doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:59 schreef Sarabi het volgende:
Vriendje poetst een keer de keuken en opeens doet de helft van de keramische kookplaat niets meer![]()
Toeval?
Ik als fotomodel
Bekend jasje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk joh, ben benieuwd naar het resultaat!
Hehe, das nog 5 min verderquote:
Dat is dan wel geluktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:01 schreef z80 het volgende:
[..]
nee opzet. hoeft hij nooit meer de keuken te doen.
Ik ook!! En ja, bekend jasjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bekend jasje?
Leuk joh, ben benieuwd naar het resultaat!
Het was súper gezelligquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Was het gezellig Sun? De high tea en de shoot?
Dat is mooi, en voor jullie bijna ex-collega ook een hele leuke verrassingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het was súper gezellig![]()
Voor herhaling vatbaar
(al hoeft zo'n shoot niet nog een keer voor mij hoor
)
Ja was echt super. Ik zie haar nog vrij regelmatig omdat het de 'peettante' van Sam is en we dus hem wel eens brengen of samen gaan wandelen of zo. Maar sommige collega's had ze al een tijd niet gezien, dus dat vond ze erg tof!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is mooi, en voor jullie bijna ex-collega ook een hele leuke verrassing.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja was echt super. Ik zie haar nog vrij regelmatig omdat het de 'peettante' van Sam is en we dus hem wel eens brengen of samen gaan wandelen of zo. Maar sommige collega's had ze al een tijd niet gezien, dus dat vond ze erg tof!
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]En Sam heeft een peettante!! Die heb ik niet eens!
(mijn peetoom is homo)
Nee, vind er niets aan, maar mijn collega's hadden het over die gast die Joran speelde, wie dat toch was. Ze vonden hem eng lijkend..quote:
Haha gisteren was echt een geweldige aflevering. Helaas de laatste aflevering van de TV Kantine maar wel geniaal. En die gast heet Pascal Redeker, zanger bij cafe Bolle Jan in A'dam. Maar wel heel goed vermomdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorgeen van beide zelfs
[..]
Nee, vind er niets aan, maar mijn collega's hadden het over die gast die Joran speelde, wie dat toch was. Ze vonden hem eng lijkend..
Geniaal en tv kantine in één zinquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helaas de laatste aflevering van de TV Kantine maar wel geniaal.
quote:
Smaken verschillen /dooddoenerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]was gisteren geweeeldig, heb een half uur lang gelachen met als hoogtepunt Rinus en Romana
Hehe idd een dooddoenerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Smaken verschillen /dooddoener
Maar bij "geniaal" denk ik niet direct aan een typetje van Carlo met een pruik, nepbuik en een fopneus/zeurpiet
Ja je vraagt je soms af waarom ouders niet direct uit hun ouderlijke macht zijn gezet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:44 schreef z80 het volgende:
voor als je niets te doen hebt. een lijstje met voornamen die afgelopen jaar zijn toegevoegd aan de Nederlandse bevolking:
http://www.svb.nl/Images/Kindernamen%202011%20-%20populair.pdf
er zitten een paar "leuke" tussen.login en foutje zijn toch wel de ergste.
ook de nodige spel fouten in namen gevonden.
Steak van houten planken en chiantiflessen met druipkaarsen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:10 schreef golfer het volgende:
*burb*
Weer thuis na een terugblik in de jaren 70.
Verslag volgt later.
Heeft soms wel wat schattigs toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:10 schreef golfer het volgende:
*burb*
Weer thuis na een terugblik in de jaren 70.
Verslag volgt later.
Een stuk beter dan al die Xziyeangely, Zbigniew en Uelriyendlionquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Je bent pas echt origineel als je je kind Truus, Piet of Jaap noemt tegenwoordig.
Ik ben benieuwd naar de resultaten van de fotografequote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Leuke shoot & verrassing Sun! Je staat er leuk op vind ik
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb tijdens dat we aan het eten waren een bruin oud gekregen ribrokje en een verschoten jurkje geverft met dylon zwart en het is hardstikke leuk geworden
Nu nog even met een kopje bleek de wasmachine weer normaal krijgen volgens gebr. aanwijzing, maar ik vind het nu al een succes
Ja gaat wel beter gelukkig. Blijft pijnlijk om sommige bewegingen te maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe ist met het vleugeltje, bloes?
Ow dat is een handige juf!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
verven, v zit niet in 't kofschip/fokschaap, dus met een d
Langer maken wil ook helpen: de geverfde kleren
hoest nog af en toe, conditie is beter, maar nog niet de oude. Ben sinds een paar weken weer aan het werk, parttime.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja gaat wel beter gelukkig. Blijft pijnlijk om sommige bewegingen te maken.
Hoe is het eigenlijk met jouw gezondheid?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:18 schreef Isabeau het volgende:
En Ross zit naast me te razen over de laatste aflevering van Dexter
Dat er veel te veel lose ends zijn voor een seizoensfinale.
Ik heb er ergens in 2000 of 2001 gegeten en toen vond ik het erg goed eigenlijkquote:
Golfer had veel schelpjesquote:
Oh Godquote:
Voor de prijs mochten ze wel wat meer hun best doen dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Wel lullig dat ik niet het goeie gerecht kreeg
Het was wel lekker hoor en grappig met al die retropoespas, maar ik heb thuis wel eens lekkerderder gegetenen jammer dat de bediening geen aandacht heeft maar net ff alles te snel willen doen...
Precies. Het was 1. verkeerd en 2. klopte het nog niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor de prijs mochten ze wel wat meer hun best doen dan.
Maar wel vreemd dat je het verkeerde gerecht kreeg en met spaghetti want op het menu staat tagliatelle.
ja das wel stom id..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Wel lullig dat ik niet het goeie gerecht kreeg
Het was wel lekker hoor met al die retropoespas, maar ik heb thuis wel eens lekkerderder gegeten
Uhu, maar doelde er meer op dat ik dat niet zélf kan/wil makenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:35 schreef Bluezz het volgende:
De librije/keuken vind jij hardstikke leuk dat weet ik zeker!
Hè Ies
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:35 schreef Bluezz het volgende:
De librije/keuken vind jij hardstikke leuk dat weet ik zeker!
Hè Ies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |