quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:31 schreef Bluezz het volgende:
We pauzeren even, want er zijn nu 2 jongens helemaal uit den Haag komen rijden voor golfers vintage fotocameraIk hoor dat die jongen er helemaal op staat te kicken
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef LieLie het volgende:
[..]nu klinkt het net alsof ik er heel veel over zeur
Jaja, hou er nu maar een keer over op hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef LieLie het volgende:
[..]nu klinkt het net alsof ik er heel veel over zeur
Heb ik eigenlijk helemaal niet!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
pff ik wordt trouwens helemaal gek van alle Voice-gerelateerde posts op facebookals ik díe nu eens selectief en automatisch kon blokkeren zou dat fijn zijn..
Ik heb toevallig een aantal kennissen en collega's die het kijken en real time er over berichtenquote:
Zit ze weer met de iPad?quote:
Zie jequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:36 schreef golfer het volgende:
Die gozer en z'n vriendje (allebei type jong studentje, met een straattaalaccent) gingen helemaal uit hun dak bij die camera.
Want vintage, want jaren 70 is tha bomb, want we draaien ook de muziek uit die tijd enzo...en waarom gebruikt u hem zelf niet meer meneer en hoe werkt dat met een filmrolletje, waar moet die in?
![]()
Enfin, de knullen met glimjassen zijn weer blij terug naar Den Haag met een camera en ik ben weer een paar tientjes rijker.
't Is bijna net zo erg als real time berichten over voetbal in de SCquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een aantal kennissen en collega's die het kijken en real time er over berichten
Vergelijkbaar jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is bijna net zo erg als real time berichten over voetbal in de SC
Hehe ik zie ze al voor mequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:36 schreef golfer het volgende:
Die gozer en z'n vriendje (allebei type jong studentje, met een straattaalaccent) gingen helemaal uit hun dak bij die camera.
Want vintage, want jaren 70 is tha bomb, want we draaien ook de muziek uit die tijd enzo...en waarom gebruikt u hem zelf niet meer meneer en hoe werkt dat met een filmrolletje, waar moet die in?
![]()
Enfin, de knullen met glimjassen zijn weer blij terug naar Den Haag met een camera en ik ben weer een paar tientjes rijker.
Ja, ik zag high tea?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
slapen.. lekker vroeg, dan is het snel morgen
![]()
Jea men! Weer gooing toe iet big bad barbecue burgersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan nu ff niet kijken... stroboscopen bij die krullebol![]()
Oh ja Lie, USAAAAAAAAAAaaaaa here u kum!
Dus nog niets verklappen svp.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G; alle optredens al gezien? The Results beginnen nu en ik wilde zeggen dat ik iemand heel slecht/vals vond en de jury dat niet hoorde
Hihi leuk he met Patty Brard? Ik vond de hele aflevering geweldig!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Ja, klaar gelukkig
Zagen nog een stukje met 2 patty brards
Ik ben fan van Niels
Ik hoop Erwin, Charlie en Paul. Van Iris en Sharon kan het me niet schelen, vind ze beide niet zo leuk. En ik ben nog steeds boos dat Bart eruit is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:24 schreef golfer het volgende:
Zo. TVOH helemaal bekeken. Nu straks met vertraging (want ook opgenomen) nog even de resultaten snel doorspoelen.
Mijn keuzes zouden zijn: Iris, Niels, Charlie en Wouter....
dus het zal wel worden: Sharon, Erwin, Chris en Paul.
Kutnijd. Je kiest alleen maar voor mannen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hoop Erwin, Charlie en Paul. Van Iris en Sharon kan het me niet schelen, vind ze beide niet zo leuk. En ik ben nog steeds boos dat Bart eruit is.
Geef toe; Bart heeft de mooiste stem van de 3quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Kutnijd. Je kiest alleen maar voor mannen.
Ja dat wel maar Paul is gewoon supergek en daar hou ik van. Het gaat toch niet meer om The Voice aangezien Bart weg isquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
paul vs wouter, dan heeft wouter echt wel de betere voice of holland heur
ik vond Bart weinig aan hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja dat wel maar Paul is gewoon supergek en daar hou ik van. Het gaat toch niet meer om The Voice aangezien Bart weg is.
truequote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:39 schreef golfer het volgende:
Wouter zou het goed doen als uitsmijter bij een club of disco, qua uiterlijk en kop, maar als zanger met z'n ultra-gristelijke achtergrond neem ik hem wat minder serieus.
De beste zangers zitten helaas in 1 team: Charlie en Chris en 1 daarvan moet dus afvallen.
Paul had nooit zover mogen komen met z'n gekrijs.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
true
maar paul vs wouter is wouter echt wel de betere voice, ik vind Paul hilarisch maar erg goed zingen kan ie niet
Maar qua STEM! Verder vind ik t ook geen sympathieke man hoor..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vond Bart weinig aan hoorsaaierd
Wouter is echt een ongelooflijk lekker ding! Maar zijn broer is nog lekkerderquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:39 schreef golfer het volgende:
Wouter zou het goed doen als uitsmijter bij een club of disco, qua uiterlijk en kop, maar als zanger met z'n ultra-gristelijke achtergrond neem ik hem wat minder serieus.
De beste zangers zitten helaas in 1 team: Charlie en Chris en 1 daarvan moet dus afvallen.
Ja met zijn eigen nummer. Ging er zeker 4x naast.quote:
Die twee italiaanse nichten die met trillende handen de zonnebril zoeken.quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:03 schreef FutureFairytale het volgende:
"ik heb vlinders in mn broek"
Toch ruim 20 minuten extra geprogrammeerd, maar die kut-commercielen lopen steeds meer uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Hier stopt de opname voor ons hahaha, paul door en hij begon en stop zei de dvd recorder
Even kijken of we iets kunnen terugvinden over het vervolg.
Ja was om 0.20u pas afgelopen. willen jullie t weten? Ben het niet eens met 1 beslissing.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Hier stopt de opname voor ons hahaha, paul door en hij begon en stop zei de dvd recorder
Even kijken of we iets kunnen terugvinden over het vervolg.
Ik heb intussen de uitslagen gelezen en ben het maar eens met 1 keuze: Iris!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja was om 0.20u pas afgelopen. willen jullie t weten? Ben het niet eens met 1 beslissing.
kan wat mij betreft wel de winnaar worden.quote:
ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
kan wat mij betreft wel de winnaar worden.
Denk dat het tussen hem en Iris zal gaan.
Heel vreemd..maar the VOICE of holland gaat al lang niet meer om de beste stem.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had 2 favo's: Bart en Charly. Vanaf het begin. Ik kon vorige week amper begrijpen waarom Bart weg moest maar nu Charly die eigenlijk altijd de beste performance van de avond had? Heel vreemd.
Ik denk t niet, denk dat ze nu allevier een kans maken. Vond btw de jury wel erg laf met die 51/49%, stem dan niet. Alleen Angela deed meer en dat deed gelijk Niels de das om.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
kan wat mij betreft wel de winnaar worden.
Denk dat het tussen hem en Iris zal gaan.
precies deze post, waarom maak ik me druk? Over 2 maanden ben ik t weer vergeten...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:39 schreef golfer het volgende:
Eigenlijk te gek dat ik me nog druk maak over foute beslissingen van jury's en stemvee.
Het is natuurlijk 1 grote commercieel doorgestoken kaart en de sponsor die het meest betaalt die wint.
Dus SMS en download nu allemaal massaal al die liedjes en maak John de Mol nog veel rijker!
Niet voor niets was dit het laatste optreden van Angela.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik denk t niet, denk dat ze nu allevier een kans maken. Vond btw de jury wel erg laf met die 51/49%, stem dan niet. Alleen Angela deed meer en dat deed gelijk Niels de das om.
Ik vond t heel goed! Denk dat t komt omdat de hulpcoaches vanuit de Red Room kunnen horen wie er vals gaat en dat zij hoorden dat Niels vals zong en daarom in overleg met Angela deze punten gaven. Ik zag zelfs dat Angela eerst 65/35 had geschreven, toen doorgekrast.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet voor niets was dit het laatste optreden van Angela.
Dat is toch geen pizza meer?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef borisz het volgende:
Leuke avond gehad.. Begonnen in de Jopenkerk, toen een pizza bij Woodstone(http://www.woodstonepizza.nl). en uiteindelijk een een afterborrel in de Gooth
Ik had Pizza La Mela met Gemarineerde ossenhaas met groene asperges, appel en zoete uien, besprenkeld met calvados saus. Leuke nieuwe pizzeria met verrassende pizza's.
Was best lekker
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is toch geen pizza meer?
Oh das toch wel een pizzaquote:
De asperges en appel zijn best zichtbaar hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh das toch wel een pizza, er zit dus ook nog kaas op. Alleen ik zie geen groene asperges, appel of ui.
Heb gecheckt, aparte pizza's! Die met pittige salami en worst lijkt me lekker!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:43 schreef borisz het volgende:
[..]
De asperges en appel zijn best zichtbaar hoor. De ui wat minder
.
Ze hebben ook wel een paar klassieke pizza's. Maar vooral nieuwe combinaties. Kijk eens bij Pizza Culinario op de site
.
Aaah ja, lijkt net een platte sperzieboonquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:52 schreef borisz het volgende:
Rechtsmidden is duidelijk asperge.
Ook een paar stukjes asperges onder de rucola idd centraal boven en beneden..
Eh ik heb het met 2 minuten alquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef FutureFairytale het volgende:
precies deze post, waarom maak ik me druk? Over 2 maanden ben ik t weer vergeten...
Hey Leuk Boorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef borisz het volgende:
Leuke avond gehad.. Begonnen in de Jopenkerk, toen een pizza bij Woodstone(http://www.woodstonepizza.nl). en uiteindelijk een een afterborrel in de Gooth
Ik had Pizza La Mela met Gemarineerde ossenhaas met groene asperges, appel en zoete uien, besprenkeld met calvados saus. Leuke nieuwe pizzeria met verrassende pizza's.
Was best lekker
Zo wil ik ook kijken maar ik ben toch iets te fanatiekquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh ik heb het met 2 minuten al
Leuk om ze te zien optreden en dawast voor mij. Te onbelangrijk om het allemaal te onthouden enzo.. zie dat soort programma's toch altijd als lekker ontspannen en niet nadenken. Iemand zien zingen en tis leuk of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:
Een high tea moet met vicars and tarts themaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Jaaaaaa autootje halen en dan door naar een feessieWe hebben een high tea + fotoshoot georganiseerd voor de collega die in september weg is gegaan, ze is jarenlang coördinatrice van de bovenbouw geweest. Dus met de bovenbouwcollega's wilde we nog iets speciaals doen.
![]()
Gelukkig is mijn dikke oog precies op tijd over om vanmiddag op de foto te gaan (, ik maak ze liever zelf, maar goed)
En in de slowchat ontkom je er al helemaal niet aanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
pff ik wordt trouwens helemaal gek van alle Voice-gerelateerde posts op facebookals ik díe nu eens selectief en automatisch kon blokkeren zou dat fijn zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |