Nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:52 schreef Pheno het volgende:
En net zei je dat je Paul nog zo lekker vond Paul!
Onwaarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Zitten geen lekkere wijven in dit jaar
oh waarom hebben ze het nu dan over jou?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:57 schreef Paul het volgende:
Ik schijn volgend jaar mee te doen
The Voice Live #108 FOK!s Paul doet volgend jaar ook mee.
HELEMAAL NIETquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:05 schreef Karina het volgende:
Volgens mij keek jij ook gezellig mee gisteren Paul
Nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent toch homo met Juicyhil?
Schijnt toch juist een groot succes in Amerika te zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:23 schreef Quisho het volgende:
Faalprogramma, complete tijdsverspilling.
Geen wonder dat het in amerika niet zo'n succes is.
Ik had wat anders gehoord. In ieder geval niet zo'n succes als AGT en American Idol.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Schijnt toch juist een groot succes in Amerika te zijn?
Daar zit John de Mol heus niet mee. Hij heeft geld verkregen door zijn flutprogramma aan te smeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:32 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ik had wat anders gehoord. In ieder geval niet zo'n succes als AGT en American Idol.
Ik denk noodgedwongen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:05 schreef Karina het volgende:
Volgens mij keek jij ook gezellig mee gisteren Paul
Hij zat anders vrolijk mee te posten, niets om je voor te schamen hoor, als je het leuk vindt als man.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk noodgedwongen.
Ik hoor mijn tantes over niets anders praten dan TVOH en familieleden afkeurend aankijken als ze dat programma niet volgen.
Ik, mijn vader en mijn broertje zijn een van de weinige dissidenten die op de vrijdagavond VI kijken. Ik kijk zelfs VI terug als ik het vrijdagavond niet kon zien, en dan ben ik geen fanatico.
Het gaat niet eens om het schaamtefactor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zat anders vrolijk mee te posten, niets om je voor te schamen hoor, als je het leuk vindt als man.
Net alsof andere mannen je dan nog respecteren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zat anders vrolijk mee te posten, niets om je voor te schamen hoor, als je het leuk vindt als man.
Neuh misschien niet, maar de vrouwen vinden het wel leuk als een man meekijktquote:Op zondag 15 januari 2012 14:06 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Net alsof andere mannen je dan nog respecteren.
Dingen doen om het respect van andere mannen te winnenquote:Op zondag 15 januari 2012 14:06 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Net alsof andere mannen je dan nog respecteren.
Nee, een echte man doet die dingen als een automatisme en hoeft daar derhalve niet eens over na te denken.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dingen doen om het respect van andere mannen te winnen, beter doe je gewoon waar je zelf zin in hebt.
Sowieso heel veel geven om wat een andere man van je denkt... kinda gay.
Dat laatste is stiekem ook wel een beetje waarom ik kijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:10 schreef Pharkus het volgende:
Ik kijk wel eens mee, heb het idee dat mijn vriendin die meuk express opzet zodat ze kan lachen hoe ik die mensen loop af te zeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |