SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
[ Bericht 0% gewijzigd door DeJori op 13-01-2012 21:59:19 ]Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ik dacht, ik zal hem maar eens toevoegenquote:
Het was een goed idee.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zal hem maar eens toevoegen
Er was een leegte in de OP waar mijn seal zou moeten zijn. Er was maar een ding dat dat gat kon opvullen...quote:
MR had er ooit een voor mij gemaakt. Ik ga hem wel even zoeken. Of moet ik er zelf een painten?quote:
Wel zelf painten danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
MR had er ooit een voor mij gemaakt. Ik ga hem wel even zoeken. Of moet ik er zelf een painten?
Deze of die neger?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wel zelf painten danEn zo slecht mogelijk!
quote:
Met de neger natuurlijk. Of gebruik Barrie van New Kidsquote:
Okequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Met de neger natuurlijk. Of gebruik Barrie van New Kids
Om hier even op in te haken:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie nog plannen voor vanavond?
Ik weet niet wie je bent, maar je username is leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:19 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Om hier even op in te haken:
Iemand die nog een leuk feestje weet voor vanavond?
Ja een F.A.P. bij de Telefoonmaatschappij thuis.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:19 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Om hier even op in te haken:
Iemand die nog een leuk feestje weet voor vanavond?
Uquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja een F.A.P. bij de Telefoonmaatschappij thuis.
En als dat niks is misschien hier wat aan; http://partyflock.nl/party/
Bent u een Bosschenaar?
Er is dus blijkbaar een feestje bij plein 79. Niet mijn tent echter.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:23 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
U![]()
En ja ben Bosschenaar dus bedoelde eigenlijk een leuk feestje in de stad (ok, bijna onmogelijk, maar toch)
Leuke tent, maar die hiphop avonden zijn niet helemaal mijn ding. Toch bedankt voor het zoeken jongensquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er is dus blijkbaar een feestje bij plein 79. Niet mijn tent echter.
Van welke muziek hou je dan, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:30 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Leuke tent, maar die hiphop avonden zijn niet helemaal mijn ding. Toch bedankt voor het zoeken jongens!
Goede muziekquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Van welke muziek hou je dan, als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |