SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
[ Bericht 0% gewijzigd door DeJori op 13-01-2012 21:59:19 ]Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ik dacht, ik zal hem maar eens toevoegenquote:
Het was een goed idee.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zal hem maar eens toevoegen
Er was een leegte in de OP waar mijn seal zou moeten zijn. Er was maar een ding dat dat gat kon opvullen...quote:
MR had er ooit een voor mij gemaakt. Ik ga hem wel even zoeken. Of moet ik er zelf een painten?quote:
Wel zelf painten danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
MR had er ooit een voor mij gemaakt. Ik ga hem wel even zoeken. Of moet ik er zelf een painten?
Deze of die neger?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wel zelf painten danEn zo slecht mogelijk!
quote:
Met de neger natuurlijk. Of gebruik Barrie van New Kidsquote:
Okequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Met de neger natuurlijk. Of gebruik Barrie van New Kids
Om hier even op in te haken:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie nog plannen voor vanavond?
Ik weet niet wie je bent, maar je username is leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:19 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Om hier even op in te haken:
Iemand die nog een leuk feestje weet voor vanavond?
Ja een F.A.P. bij de Telefoonmaatschappij thuis.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:19 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Om hier even op in te haken:
Iemand die nog een leuk feestje weet voor vanavond?
Uquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja een F.A.P. bij de Telefoonmaatschappij thuis.
En als dat niks is misschien hier wat aan; http://partyflock.nl/party/
Bent u een Bosschenaar?
Er is dus blijkbaar een feestje bij plein 79. Niet mijn tent echter.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:23 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
U![]()
En ja ben Bosschenaar dus bedoelde eigenlijk een leuk feestje in de stad (ok, bijna onmogelijk, maar toch)
Leuke tent, maar die hiphop avonden zijn niet helemaal mijn ding. Toch bedankt voor het zoeken jongensquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er is dus blijkbaar een feestje bij plein 79. Niet mijn tent echter.
Van welke muziek hou je dan, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:30 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Leuke tent, maar die hiphop avonden zijn niet helemaal mijn ding. Toch bedankt voor het zoeken jongens!
Goede muziekquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Van welke muziek hou je dan, als ik vragen mag?
Die is wel echt vetquote:
Awesome!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die is wel echt vet![]()
![]()
Heb er erg mijn best op gedaan;
[ afbeelding ]
Dubstep en goede muziek in een zin?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Goede muziekEn tijdens het uitgaan kan dat van alles zijn: 90's, iets met gitaren, techno, drum n bass, dubstep en als ik heel dronken ben zelfs skihut.
Buiten het uitgaan om een stuk selectiever in mijn muziek keuze
That's what she said.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er was maar een ding dat dat gat kon opvullen...
De goede muziek gaat vooral over hetgeen ik "thuis" luisterquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dubstep en goede muziek in een zin?
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef Muisraket het volgende:
Uitgaan = dansbare muziek, thuis = luistermuziek.
Ik dans toch niet, dus dan is dansmuziek irrelevant.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef Muisraket het volgende:
Uitgaan = dansbare muziek, thuis = luistermuziek.
bdh danste ook niet. Met de nadruk op danste. Mannen aan het dansen krijgen, altijd challenge accepted!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik dans toch niet, dus dan is dansmuziek irrelevant.
Ik toenstraks aan het autorijden en had de creepshow keihard aanstaan. Zat ik tijdens het rijden los te gaan. Totdat ik bij een stoplicht stond en er mensen naar me keken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Mijn muziek is tijdens het uitgaan en thuis vaak hetzelfde. Alleen ga ik thuis soms los door een nummer en heb ik er in de kroeg drank bij nodig.
Ik heb tijdens het rijden altijd Radio 1 aanstaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik toenstraks aan het autorijden en had de creepshow keihard aanstaan. Zat ik tijdens het rijden los te gaan. Totdat ik bij een stoplicht stond en er mensen naar me keken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik toenstraks aan het autorijden en had de creepshow keihard aanstaan. Zat ik tijdens het rijden los te gaan. Totdat ik bij een stoplicht stond en er mensen naar me keken.
Heb je de top 2000 gezien? Someone Like You van Adele staat op 6. I don't want to live on this planet anymore.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:04 schreef Kutstudent het volgende:
En dan nog is "goede muziek" geen begrip waar iemand een claim op kan zetten, dat is namelijk afhankelijk van smaak. Ik weet dat er een hoop lui zijn die dat toch proberen (meestal top 2000 lui), maar daar heb ik lak aan.
Die snottebel staat sowieso veel te vaak in de top 2000.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb je de top 2000 gezien? Someone Like You van Adele staat op 6. I don't want to live on this planet anymore.
?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan ook nog op 19 andere plaatsen in de top 20quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb je de top 2000 gezien? Someone Like You van Adele staat op 6. I don't want to live on this planet anymore.
En Coldplay. Ook zoiets.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die snottebel staat sowieso veel te vaak in de top 2000.
Ik luister het ook wel, maar wat ik meer bedoel zijn dingen als dit:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je dit op had staan, moet je eens shifto's muziek op een harde schijf zetten.quote:
Ah zo.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik luister het ook wel, maar wat ik meer bedoel zijn dingen als dit:
@Saifiction Dude I am 16 years old
and yes... you are right, we have to say sorry for our generation =/
I am trying to bring good music back =)
guti235 4 weeks ago 18
Eerste het beste voorbeeld van youtube.
Dank u.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:10 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder:
Wijze woorden.
Eerder de slam fm creepshow met mental theo en rob toonen.quote:
Dat is net zo klagenswaardig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah zo.En dan over 3 jaar luisteren ze weer gewoon 3fm, als ze dat al niet doen.
Precies. Vroeger was er ook genoeg crap. Ik heb een boek met 1000 CD covers en als je ziet wat een plastic meisjesgroepen daar tussen zitten...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:13 schreef DeJori het volgende:
Niet dat vroeger alles beter was, maar de diarree komt nu ook wel met heel veel tegelijk.
Komt binnenkort wel goed hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:13 schreef DeJori het volgende:
Niet dat vroeger alles beter was, maar de diarree komt nu ook wel met heel veel tegelijk.
Vroegâh was er inderdaad ook heel veel crap. In tegenstelling tot nu zaten er toen ook goede nummers tussen. Die worden nog steeds gemaakt, maar die komen niet meer zo snel in de belangstelling.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Precies. Vroeger was er ook genoeg crap. Ik heb een boek met 1000 CD covers en als je ziet wat een plastic meisjesgroepen daar tussen zitten...
Inderdaad. Vroeger had een one-day-fly een hit van een paar weken. Tegenwoordig is dat 1-2 weken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:13 schreef DeJori het volgende:
Ik betwijfel het. Vroeger had je muziekstromingen die allemaal reacties waren op elkaar. Je had een underground die vol parels zat, er waren jeugdculturen, de meesten waren minder bekend met allerlei releases etc.quote:
True statement is true. Kanttekening: als je een beetje goed zoekt gaat er een wereld voor je open. De bands en artiesten waar ik naar luister zijn echt geen obscure underground bands, maar dat betekent niet dat ze elke dag 300 keer op 3fm komen, nee. Behalve Spinvis dan, maar dat is volledig verdiend.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vroegâh was er inderdaad ook heel veel crap. In tegenstelling tot nu zaten er toen ook goede nummers tussen. Die worden nog steeds gemaakt, maar die komen niet meer zo snel in de belangstelling.
back to the 90's staat in de planning! Dat was vorig jaar een mooi feestje!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Als het toch over goede muziek gaat. Gaat een van jullie nog toevallig naar back to the 90's of puur Hollands in de Brabanthallen?
Zo bedoel ik het niet eens hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Vroeger had je muziekstromingen die allemaal reacties waren op elkaar. Je had een underground die vol parels zat, er waren jeugdculturen, de meesten waren minder bekend met allerlei releases etc.
Nu heb je in de underground veel vaker dat ze óf vrij snel bekend worden, of gewoon echt (nog) niet goed zijn. Echte jeugdculturen hebben we niet meer en de muziek van nu is vooral herhaling. Teruggrijpen op de jaren '80, op alternatieve rock uit de jaren '90, pop uit de jaren '60, klassieke muziek...
quote:01. Plain White Ts Airplane [ 30671 ] Tabs
02. Adele Someone Like You [ 19603 ] Chords
03. Adele Rolling In The Deep [ 9194 ] Chords
04. Bruno Mars It Will Rain [ 7988 ] Chords
05. Jeff Buckley Hallelujah [ 7048 ] Chords
06. Ed Sheeran The A-team [ 6760 ] Chords
07. Christina Perri Jar Of Hearts [ 6508 ] Chords
08. Gotye Somebody That I Used To Know [ 6390 ] Chords
09. Foster The People Pumped Up Kicks [ 5982 ] Chords
10. Coldplay Paradise [ 5541 ] Chords
11. Gotye Somebody That I Used To Know [ 5083 ] Chords
12. Ed Sheeran The A-team [ 4860 ] Chords
13. Katy Perry The One That Got Away [ 4822 ] Chords
14. Coldplay The Scientist Acoustic [ 4816 ] Chords
15. Adele Someone Like You [ 4572 ] Chords
Nope, sorry. Wat een foute line-up ook op dat 90's ding!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Als het toch over goede muziek gaat. Gaat een van jullie nog toevallig naar back to the 90's of puur Hollands in de Brabanthallen?
Eerst terrassen en dan taveerne!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Inderdaad. Vroeger had een one-day-fly een hit van een paar weken. Tegenwoordig is dat 1-2 weken.
Maar waar gaan jullie, als mede-Bosschenaren zijnde, dan stappen in Den Bosch?
En al die liedjes die weken lang op nummer een stonden worden nu nog gedraaid, zelfs na al die jaren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Inderdaad. Vroeger had een one-day-fly een hit van een paar weken. Tegenwoordig is dat 1-2 weken.
Maar waar gaan jullie, als mede-Bosschenaren zijnde, dan stappen in Den Bosch?
Dat is inderdaad behoorlijk deprimerend.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet eens hoorMaar je moest destijds nog wel een muziekinstrument leren spelen of goed leren zingen voor je een nummer op kon nemen. Dat hoeft niet meer tegenwoordig..
Weet je waar ik depressief van word? Zie hier, de top 15 tabs van UG:
[..]
Oke goed om te horen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:19 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
back to the 90's staat in de planning! Dat was vorig jaar een mooi feestje!
Ja kei tofquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope, sorry. Wat een foute line-up ook op dat 90's ding!![]()
Toen ik begon was de top altijd gevuld met led zeppelin etc.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is inderdaad behoorlijk deprimerend.
Foute line-up maar wel heel de avond knallen! Housebroek aan en gaan! Jeugdsentiment ten top!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
quote:23. Led Zeppelin Stairway To Heaven [ 3739 ] Tabs
Dat was ook toen ik probeerde om gitaar te spelen. Wat een faal was dat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Toen ik begon was de top altijd gevuld met led zeppelin etc.Stairway to heaven was permanente nummer 1.
Ik was het van plan, maar ik heb niemand hier om daar naartoe te gaan, als ik dan met jou meekon?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Weet niet of je het al weet maar via vakantieveilingen kan je kaartjes kopen voor een paar euro.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:22 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Foute line-up maar wel heel de avond knallen! Housebroek aan en gaan! Jeugdsentiment ten top!
Zo had ik vorig jaar een kaartje voor een euro of 5quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet niet of je het al weet maar via vakantieveilingen kan je kaartjes kopen voor een paar euro.
Dit bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan wel hoor. Welke wilde je heen dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik was het van plan, maar ik heb niemand hier om daar naartoe te gaan, als ik dan met jou meekon?
back 2 90's. Maar ik zie net dat ik niet kan. Ik ga dan op wintersport.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan wel hoor. Welke wilde je heen dan?
Dat is het betere werk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
back 2 90's. Maar ik zie net dat ik niet kan. Ik ga dan op wintersport.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:32 schreef Adrenalini het volgende:
Godver, ik moest die daarboven quoten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Zand_('s-Hertogenbosch)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Waar woon je eigenlijk ergens in 's-Hertogenbosch?
Hendig sjiek!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:36 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Zand_('s-Hertogenbosch)
In Vught.quote:
En waar ga je stappen dan in Den Bosch? Of elke week knallen in Vught?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In Vught.Maar geboren en een aantal jaar gewoond in de Maaspoort.
Ik heb daar ook gewoondquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In Vught.Maar geboren en een aantal jaar gewoond in de Maaspoort.
Op deuteren.quote:
Ik heb helaas pas sinds een paar weken mensen die aan de volgende drie eigenschappen voldoen:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:41 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
En waar ga je stappen dan in Den Bosch? Of elke week knallen in Vught?
Je bent toch niet stiekem 12 he?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb helaas pas sinds een paar weken mensen die aan de volgende drie eigenschappen voldoen:
1. Houden van uitgaan
2. In de buurt wonen
3. Waarmee ik ook graag uitga
Dus echt leuke plekken kan ik je (nog) niet vertellen, sorry.
Veel plezier! En ik ga nog een klein aantal uurtjes series kijken en dan pitten, anders trek ik het morgen niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:43 schreef DeJori het volgende:
Zo, nog even een peukje en dan mooi de stad in
Bitch please.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:44 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem 12 he?
Even heel snel: nee, 19.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:44 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem 12 he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |