Poeh volgens mij van Final Fantasy. Heeft iemand mij eens verteld, ikk had het zomaar ergens gevonden.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:08 schreef Eenskijken het volgende:
zonder beeld geluid klinkt dit best wel goed.
'Bevalt het een beetje ? Gratis an dat kruis hangen.?'quote:
'Haalt iemand je wel eens door de war met je zus, Jezus?'quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Bevalt het een beetje ? Gratis an dat kruis hangen.?'
The Toffeesquote:
Het lijkt wel of ze hem na 65 jaar hebben opgegraven.quote:
Alleen te laatquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
Andre Hazes zat ook in een vuurpijl.
Dat was pas goor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
Andre Hazes zat ook in een vuurpijl.
Hij schrijft idd lekker.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:14 schreef tong80 het volgende:
Frènk van der Linden
Zijn boeken zijn geweldig
Had ie een mening ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:14 schreef Ties02 het volgende:
Deze was ook een keer bij VI, bloedirritant toen
Nee hij begon allemaal quasi intelligente vragen aan Johan te stellen, nam een beetje de rol van Wilfred overquote:
quote:
quote:
Ik had er eerlijk gezegd op papier ook iets mee van verwacht.quote:
VI jaaroverzichtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Wat zal ik gaan kijken 24 uur met een huilende Marokkaanse b-acteur of HET VI JAAROVERZICHT
Nasrdin Dcharquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Wat zal ik gaan kijken 24 uur met een huilende Marokkaanse b-acteur of HET VI JAAROVERZICHT
Ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is toch de herhaling met die fucking Marokkaan?
Hmm ik nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
VI jaaroverzichtAlle fragmenten ik heb ik 10 keer gezien.
Mocro is baas. Alleen huilt hij te veel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die uitzending was niet echt een aanrader.
Gaat Francisco van Jole ze dan weer interviewen?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:12 schreef Mani89 het volgende:
Vanavond De Jeugd Van Tegenwoordig te gast
Ik denk dat hij weigert.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gaat Francisco van Jole ze dan weer interviewen?
Kraantje Pappie.quote:Epke Zonderland knokte afgelopen week om een ticket voor de Olympische Spelen in een rechtstreeks duel met concurrent Jeffrey Wammes. Binnenkort hoort hij of hij naar de Spelen in Londen mag.
Kraantje Pappie
Muziek is er van Kraantje Pappie, die al een aantal jaren op weg is naar de top van rappend Nederland. Zijn langverwachte officiële debuut zal 20 januari verschijnen.
Tsja, nu is het natuurlijk wel tamelijk logischquote:
Waar is Kraanquote:Op maandag 16 januari 2012 17:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kraantje Pappie.
Al een tijdje weinig meer van gehoord.
Nou ja, eigenlijk al een tijdje niets meer van gehoord.
Eigenlijk helemaal nog nooit van gehoord.
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kraantje Pappie.
Al een tijdje weinig meer van gehoord.
Nou ja, eigenlijk al een tijdje niets meer van gehoord.
Eigenlijk helemaal nog nooit van gehoord.
Nee, was srsquote:Op maandag 16 januari 2012 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Dat Hackers-gedoe was een geintje, I presume?
Was hij niet per ongeluk naar de spiegel aan het kijken?quote:"Het was heeel erg onverdraaglijk".
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Wow, twee overlevenden van de Titanic opgedoken?
Portugeesquote:Op maandag 16 januari 2012 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker dat ze dat in het Italiaans omroepen
quote:
Nou vreselijk, je staat doodsangsten uit.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:38 schreef alors het volgende:
Nare beelden hoor, dat is echt niet lollig als je daar bent..
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Grote bek achter hek, wordt dit genoemd
Van het Songfestival ooit.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef k_man het volgende:
Waarvan zou ik die Justine moeten kennen? Ze schijnt bekend te zijn of zo?
songfestival werd gezegdquote:Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef k_man het volgende:
Waarvan zou ik die Justine moeten kennen? Ze schijnt bekend te zijn of zo?
Een echte Captain Stubingquote:Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Echt het prototype van een macho kapitein dus
Ik vind dat de dames zich best goed houden eik. Het is niet zo'n klein schip ook dat daar op zijn kant is gaan liggen.quote:
Jammer idd.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:40 schreef Norrage het volgende:
Wat een kansloze reacties weer in dit topic zeg, ongelooflijk
Die ouwe heeft de oorlog meegemaakt....dus die is wel wat gewend, dit voorval was niet erger dan in een goederentrein dagen zonder eten en drinken.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind dat de dames zich best goed houden eik. Het is niet zo'n klein schip ook dat daar op zijn kant is gaan liggen.
Echt wat zijn ze weer grappig hier.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:40 schreef Norrage het volgende:
Nee, dat was Isaac.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
Klopt het nou dat regilio tuur ook had geholpen?
Justine is een KUTHOER! Zo beter?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:40 schreef Norrage het volgende:
Uuh er zijn mensen dood gegaanquote:Op maandag 16 januari 2012 19:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die ouwe heeft de oorlog meegemaakt....dus die is wel wat gewend, dit voorval was niet erger dan in een goederentrein dagen zonder eten en drinken.
Anonieme bronnen bevestigen dat ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
Klopt het nou dat regilio tuur ook had geholpen?
Was grappig filmpje, maar ook weer best dom, stel dat ie echt ene gun had en niet zo'n neppert. Had ook heel anders kunnen aflopen, maar in dit geval is het gewoon grappig.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb weer iets gemist op YT geloof ik...
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar in WO2 zijn er 50 miljoen mensen doodgegaan /waxmaskmodus
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Uhhhh er gaan NU mensen dood die HELEMAAL niet eens in de buurt van water zijn....
Doen!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:45 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat we Waxmask op cruise sturen. Met een maatschappij uit Jamaica of Cambodja of zo.
Leuk ventje die mijn vrouw ook van der stoel doet glijden...maar wat een mager OS2012 gaat dit worden voor Nederland...quote:
ik snap zo wie zo niet waarom er gekozen moet worden. Andere landen sturen ik weet niet hoeveel sporters in de zelfde catagorie en NL mag er overal maar 1 van sturen?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Idioot dat een 5e plaats op het WK niet voldoende is om je te kwalificeren voor de OS...
Da's Willie Wartaal!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Gaan die donkere zuidelijke types achter Epke straks zingen?
Willie Wartaal zal een Recording doen?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Gaan die donkere zuidelijke types achter Epke straks zingen?
JVT heeft het weekend toch een popprijs gewonnen?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Willie Wartaal zal een Recording doen?
Ja klopt, kwartje viel net...quote:Op maandag 16 januari 2012 19:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
JVT heeft het weekend toch een popprijs gewonnen?
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:47 schreef Specularium het volgende:
Yayo met zijn zonnebril, hij is aan.
Dat Jan commentaar maakt over zo'n tattoo. Er lopen van die voetbalsukkels met veul lelijkere plaatjes. Ik noem een John de Wolf en kabouter Sneijder.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
Dat Matthijs ooit Holland Sport heeft medegepresenteerd.
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Nou als hij stopt en dan hetzelfde gaat doen als Verona
Theo Janssen danquote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat Jan commentaar maakt over zo'n tattoo. Er lopen van die voetbalsukkels met veul lelijkere plaatjes. Ik noem een John de Wolf en kabouter Sneijder.
Denk dat Matthijs beter gewoon kan blijven presenteren.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Nou als hij stopt en dan hetzelfde gaat doen als Verona
Het ergste zijn toch wel die niet ingekleurde sterren.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat Jan commentaar maakt over zo'n tattoo. Er lopen van die voetbalsukkels met veul lelijkere plaatjes. Ik noem een John de Wolf en kabouter Sneijder.
Nee internetbankieren is zijn frient....quote:Op maandag 16 januari 2012 19:52 schreef eriksd het volgende:
Haha, dat balletje met die zonnebril
Wil hij op Bono of George Michael lijken?
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:52 schreef FreckleSs het volgende:
Ik vind turn boys 3 keer niks maar zo met casual kleren aan is hij wel knap
dat was Atomic kitten ja, en dat weet ik zeker, heb de aflevering gezienquote:Op maandag 16 januari 2012 19:56 schreef Specularium het volgende:
Dat was K3, dat zag ik zonder vraag.
En dan van tevoren zijn vrouw zo pushen van, 'doe jij het zoeken maar, ik ben goed in die vragen'quote:
Oh.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dat was Atomic kitten ja, en dat weet ik zeker, heb de aflevering gezien
of die gast is te dom, of te groot ego daarvoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
kunnen ze die mensen bij zo'n interview niet vragen nederlands te praten...
2 minuten voor een miljoen kijkers.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef waxmask het volgende:
Weer een groep jongens heel de dag in touw voor 2 minuutjes spelen in de DWDD....
Ik ook niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, de grote Blaudzun wordt steeds groter en groter!
Ik heb hem buiten DWDD nog nooit gehoord.
dat eerstequote:Op maandag 16 januari 2012 20:06 schreef Norrage het volgende:
Hoe heet die band nou? Wooden saints? Boondock saints? Wat?
Maar Jelle gooit maar wat rond op het bord. Gooit als een kip zonder kop.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:07 schreef waxmask het volgende:
Kunnen we Jelle nog herinneren voor ze allemaal gingen voor het grote geld. Daarna heeft de Lakeside niks meer betekend... Jammer voor Kist!
Omdat het kan!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:07 schreef miieejj het volgende:
Waarom heeft die malloot een zonnebril op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |