Voor een koekenpan wel. Ik kan het geduld wel opbrengen om zo'n pan goed in te werken en met zorg te behandelen, dan lijkt me een stalen koekenpan wel echt ideaal. Vooral ook om het feit dat zo'n pan jaren of zelfs tientallen jaren mee moet kunnen gaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:16 schreef Lienekien het volgende:
De optie keramische anti-aanbak is al afgevallen?
Maar het is wel weer beter dan teflon qua specificaties. Dan ga ik wel een stalen pan kopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:41 schreef Fixers het volgende:
Belangrijk is: onthouden dat thermolon waardeloze troep is.
En waar baseer je dat op? Heb er toch veel positieve berichten over gehoord.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:41 schreef Fixers het volgende:
Belangrijk is: onthouden dat thermolon waardeloze troep is.
De vele tientallen verhalen van exemplaren die toch aanbakken, en mijn eigen exemplaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:35 schreef frenkck het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Heb er toch veel positieve berichten over gehoord.
Dus als het op tv gebruikt wordt is het geweldig? Of als het prijzig is, is het topkwaliteit?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:12 schreef Estolan het volgende:
[..]
Daar gaat het topic toch over?????
Dat jullie daar gelijk tegen in gaan
Ps. Check MasterChef Australia, ook alles met Scanpan!
Alleen wordt er bij marketing van dat soort programma's geen crap gebruiktquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef Rio het volgende:
[..]
Dus als het op tv gebruikt wordt is het geweldig? Of als het prijzig is, is het topkwaliteit?
Kwaliteit kost (meestal) geld, true, maar deze stelling is andersom nauwelijks waar. Dan het het marketing en ben je een idioot als je daar in tuint. Een idioot, maar hooggewaardeerd deelnemer aan de consumptiemaatschappij. Believe in make-believe
Geen crap, wel de spullen van de fabrikant die grootste cheque meeneemt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:51 schreef Estolan het volgende:
[..]
Alleen wordt er bij marketing van dat soort programma's geen crap gebruikt
1 woord: Princess.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:51 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dus?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:57 schreef Fixers het volgende:
[..]
Geen crap, wel de spullen van de fabrikant die grootste cheque meeneemt.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:51 schreef Estolan het volgende:
[..]
Aha, dus MC Aus is hét leidende culinaire instituut?Jij wilt jezelf wel erg graag bevestigen dat je gelijk denkt te hebben he? Kreeg je geen liefde van je ouders?quote:
?quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:06 schreef Rio het volgende:
[..]
[..]
Aha, dus MC Aus is hét leidende culinaire instituut?Jij wilt jezelf wel erg graag bevestigen dat je gelijk denkt te hebben he? Kreeg je geen liefde van je ouders?
tja, vreemd genoeg werken de prof koks die ik ken allemaal liever met plaatstalen of gietijzeren koekenpannenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef Estolan het volgende:
[..]
?
Dat ging over het merk Scanpan, wat een product is voor de prof keuken. Meer niet
Heerlijke dingenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef Erasmo het volgende:
Alhoewel ik erg tevreden ben met mijn huidige koekenpan vrees ik dat er toch eentje bij gaat komen hier
[ afbeelding ]
Van zo'n type, zodat ie tenminste in de oven kan
Ken je niet iemand met een Makro, Hanos of Sligro pas?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:09 schreef Erasmo het volgende:
Zoek nog steeds de rommelmarkten af naar zo'n model, maar ik vrees dat je voor zoiets het beste in Frankrijk kan zijn
Waar ken kan je zulke dingen vinden?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef Erasmo het volgende:
Alhoewel ik erg tevreden ben met mijn huidige koekenpan vrees ik dat er toch eentje bij gaat komen hier
[ afbeelding ]
Van zo'n type, zodat ie tenminste in de oven kan
Drie keer de prijs die je voor een andere ijzeren koekenpan betaald.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:16 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Waar ken kan je zulke dingen vinden?
EDIT* lamaar, zie nu in de link de naam van het bedrijf. Lang leve de Bijenkorf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |