maak er een lekkere tapenade van, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:52 schreef Copycat het volgende:
Die bonkjes en sliertjes geven wel die extra textuur!
edward en de glitter van jou UIquote:
Jij kan dat ruiken?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ruiken dat een vrouw menstrueert is niet zo heel bijzonder. De rest is
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:55 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
edward en de glitter van jou UI
bijna eng te noemen..
hihi hij heeft wel mijn lichaam...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie is Jacob?
Gaan we onze eigen FOK! toneelstuk opvoeren
Ben ik ff blij dat ik alleen pis en schijt ruik op de heren wcquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ruik dat ook weleens op de dames wc
@TS: je bent kierewiet.
OMG IS DAT DIE LUCHT??!!1!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ruik dat ook weleens op de dames wc
@TS: je bent kierewiet.
ik zie echt niet in wat vrouwen daarin zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je er zo uit TS? zo ja dan graag een PM!
Vrouwen zien daar ook niet zo veel in, meisjes des te meerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zie echt niet in wat vrouwen daarin zien.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:00 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je er zo uit TS? zo ja dan graag een PM!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:00 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
hihi hij heeft wel mijn lichaam...
Dat wil ik wel doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
Sorry TS, we kunnen geen enkel risico nemen.
Helaas zullen we een houten staak door je hart moeten slaan.
wat die vis zegtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:02 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
wat die vis zegt
van die andere gast kan ik het nog wel snappen..
volgends mijn vele vriendinnen lijk ik sterk op hem..
Tegenbewijsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Vrouwen zien daar ook niet zo veel in, meisjes des te meer
tsja schat.. iedereen maakt wel eens verkeerde keuzes;)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Kut, had ik toch op dat ene date moeten gaan
OMFGquote:
ik PM je wel een foto ..quote:
Nee.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij niet?Ik dacht dat iedereen dat kon
Nee dank je, ik ben voorzienquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:00 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
hihi hij heeft wel mijn lichaam...
Re! alstublieftquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Re het volgende:
sliertjes en bonken verorberen van je moeder.... het is te visualiseren ja...
Gvdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:03 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
tsja schat.. iedereen maakt wel eens verkeerde keuzes;)
Wtfquote:
Ja? Zou je er een paint van willen maken?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Re het volgende:
quote:
en bedanktquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Re het volgende:
Benny serieusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja? Zou je er een paint van willen maken?
Niet goed in zijn bovenkamerquote:
Awww, doe je carbonaraquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:07 schreef Re het volgende:
wilde ik toch net spagetti bolognese gaan maken
Just a usual fridayquote:
Ja kom je ook?quote:
Ik vind dat Engelse stukje net even wat ranziger jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:09 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nou... zelfs voor FOK is dit wel een beetje apart
Zal ik even extra mijn best doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Joah....ik ben alleen niet zo heel posterig vandaag maar ik lees het gezellige commentaar wel
Ga naar de bloedbankquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef woerdjes het volgende:
ok ontopic aub!! ik heb beslist dat om zeker te weten dat ik een vampier ben ik eerst bloed moet proeven. als ik het lekker vind dan ben ik een vampier. ik heb net bemerkt dat mijn moeder gedaan heeft met menstrueren maar ik kan echt niet wachten tot volgende maand om bloed te proeven, ik wil gewoon weten hoe het smaakt.
hoe moet ik aan bloed komen? ik durf mijzelf niet te snijden dus het moet van iemand anders komen.
Pm me lekker ding.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef woerdjes het volgende:
ok ontopic aub!! ik heb beslist dat om zeker te weten dat ik een vampier ben ik eerst bloed moet proeven. als ik het lekker vind dan ben ik een vampier. ik heb net bemerkt dat mijn moeder gedaan heeft met menstrueren maar ik kan echt niet wachten tot volgende maand om bloed te proeven, ik wil gewoon weten hoe het smaakt.
hoe moet ik aan bloed komen? ik durf mijzelf niet te snijden dus het moet van iemand anders komen.
heb je geen puppy of een jong poesje?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef woerdjes het volgende:
nee, je bent pas een vampier als je ook niet tegen zonlicht kunt en mensen moet blijven bijten om niet ziek te worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef woerdjes het volgende:
Witvloed met brokjes.quote:
quote:
Hahaha teveel skyrim gespeeldquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Denken dat je een vampier kan worden___!
Ok, hoe voel jij je als je dit ziet ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef woerdjes het volgende:
Oeh, lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:16 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ok, hoe voel jij je als je dit ziet ?
[ http://img687.imageshack.us/img687/6840/slipx.jpg (copy/paste deze link) ]
Dat druft hij niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:19 schreef Copycat het volgende:
Gewoon even met Gilette over je polsje. Down the street.
Wondjes van een echte vampier helen automatisch. TS is een fake vampier!quote:
Een echte vampier is geen bangebroek.quote:
Nepper.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef woerdjes het volgende:
En dan gaan alle meisjes/vrouwen/oudere vrouwen je aanbiddenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:27 schreef formerjellybean het volgende:
Als je naar buiten gaat en je glinstert met glitters , dan kan ik zeggen ja je bent een vampier
Dracula was ook al een grote player en alles.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En dan gaan alle meisjes/vrouwen/oudere vrouwen je aanbidden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:32 schreef Id_do_her het volgende:
Dracula was ook al een grote player en alles.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dracula was ook al een grote player en alles.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:27 schreef formerjellybean het volgende:
Als je naar buiten gaat en je glinstert met glitters , dan kan ik zeggen ja je bent een vampier
En geen verwijfde mietjes waar bakvisjes voor in katzwijm vallen.quote:
The Knockoff.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:37 schreef jcdragon het volgende:
TS, wat voor een vampier denk je dat je bent ?
[ afbeelding ]
Nosferatu een knock off?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:37 schreef jcdragon het volgende:
TS, wat voor een vampier denk je dat je bent ?
[ afbeelding ]
Toen hadden ze nog klasse, alleen vrouwen van stand waren Dracula waardig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En geen verwijfde mietjes waar bakvisjes voor in katzwijm vallen.
In theorie is hij dat wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nosferatu een knock off?
Blasfemie!
Alleen als je Alucard heet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:40 schreef woerdjes het volgende:
de foto van de bebloede slip deed mij eerlijk gezegd niks. het is meer de geur die ik aantrekkelijk vind niet het uiterlijk. ik ben erover nadenken om naar een ziekenhuis te gaan en daar donorbloed te vragen. ze zullen mij vast niet geloven als ik zou zeggen dat ik een vampier ben. wat kan ik ze zeggen om donorbloed te verkrijgen?
ik kan zonder problemen in de zon lopen. ik verbrand wel snel en mijn ogen zijn heel gevoelig aan de zon. ook kan ik zilver aanraken. ik ben aan het denken dat ik misschien een halfvampier kan zijn zoals blade (ik ben wel niet zwart). hij kan in de zon lopen maar hij heeft wel bloed nodig. ook heb ik geen contact meer met mijn vader. kan mijn vader een echte vampier zijn?
Hij is een klasse in his own right.quote:
Dat zeker wel. Veel creepier dan Dracula zelf eigenlijk. Die toepasselijke naam ook, Max Schreck.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is een klasse in his own right.
Bloed laten prikken, en dan zo'n gevuld buisje met bloed meejatten als die prikdame even een andere kant opkijkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:40 schreef woerdjes het volgende:
de foto van de bebloede slip deed mij eerlijk gezegd niks. het is meer de geur die ik aantrekkelijk vind niet het uiterlijk. ik ben erover nadenken om naar een ziekenhuis te gaan en daar donorbloed te vragen. ze zullen mij vast niet geloven als ik zou zeggen dat ik een vampier ben. wat kan ik ze zeggen om donorbloed te verkrijgen?
ik kan zonder problemen in de zon lopen. ik verbrand wel snel en mijn ogen zijn heel gevoelig aan de zon. ook kan ik zilver aanraken. ik ben aan het denken dat ik misschien een halfvampier kan zijn zoals blade (ik ben wel niet zwart). hij kan in de zon lopen maar hij heeft wel bloed nodig. ook heb ik geen contact meer met mijn vader. kan mijn vader een echte vampier zijn?
Ik denk wel dat ze je geloven dat je een vampier bent.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:40 schreef woerdjes het volgende:
Ik denk dat ik hem vanavond weer eens ga kijken. En dan bang worden van alle schaduwen in huis.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:43 schreef Id_do_her het volgende:
Dat zeker wel. Veel creepier dan Dracula zelf eigenlijk. Die toepasselijke naam ook, Max Schreck.
Heb je ook rood haar? En geen ziel?quote:ik kan zonder problemen in de zon lopen. ik verbrand wel snel en mijn ogen zijn heel gevoelig aan de zon.
Onmiskenbare kwaliteit inderdaad. Ik begin er ook wel weer zin in te krijgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem vanavond weer eens ga kijken. En dan bang worden van alle schaduwen in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |