Kwestie "je had erbij moeten zijn"quote:Op maandag 16 januari 2012 10:05 schreef JoeBravo het volgende:
Cue_, ik snap er geen fuck van, leg eens uit? :s
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Maar om nou te zeggen dat hier echt leven is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier ben ikquote:Op maandag 16 januari 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Eerst nog wat koffie.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Koekje d´rbij?quote:
Ja de uni-brow werk ik soms zelf weg, maar de rest laat ik liever doenquote:Op maandag 16 januari 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
van t weekend gedaan
tenminste.. gewoon beetje zelf dan![]()
Echt? Dat vind ik zo eng, straks doen ze het verkeerd, huuhhh.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de uni-brow werk ik soms zelf weg, maar de rest laat ik liever doen
Vind het zoveel gedoe om daarvoor ergens heen te gaan. Kost me dan klauwen met geldquote:Op maandag 16 januari 2012 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de uni-brow werk ik soms zelf weg, maar de rest laat ik liever doen
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 16 januari 2012 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij moet ik zo ook nog krabben. Nog nooit gedaan. Ga zo ook voor het eerst naar een onbekende plek met de TomTom. Schijt echt bagger.
Ik ben blij dat ik blond ben, het heeft geen haastquote:Op maandag 16 januari 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind het zoveel gedoe om daarvoor ergens heen te gaan. Kost me dan klauwen met geld
Ik hoop dat het rustig is op de weg en dat ik de auto kwijt kan zonder domme acties uit te halenquote:
Zolang je maar nergens tegenaan rijdquote:Op maandag 16 januari 2012 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat het rustig is op de weg en dat ik de auto kwijt kan zonder domme acties uit te halen
Doe dat dan ook nietquote:Op maandag 16 januari 2012 10:20 schreef L-E het volgende:
Ik zit MTV te kijken. Dat is niet leuk meer.
jaja, deze chagerijnige ouwe kluizenaar laat z'n gezicht hier ook af en toe zien.quote:
Krabben?quote:
Dude.....quote:Op maandag 16 januari 2012 10:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jaja, deze chagerijnige ouwe kluizenaar laat z'n gezicht hier ook af en toe zien.
Oh dear..quote:Op maandag 16 januari 2012 10:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jaja, deze chagerijnige ouwe kluizenaar laat z'n gezicht hier ook af en toe zien.
auto onder een boom parkeren.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij moet ik zo ook nog krabben. Nog nooit gedaan. Ga zo ook voor het eerst naar een onbekende plek met de TomTom. Schijt echt bagger.
Ikquote:Op maandag 16 januari 2012 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Echt helemaal niemand die ik heb gehoord dat ze vandaag zich kut voelen. Wat een faal-actie dat Blue Monday
om deze tijd hoef je waarschijnlijk niet meer te krabben hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Dit is een woonwijk, hier doen ze niet aan bomenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
auto onder een boom parkeren.
Aan komen lopen terwijl 4 man druk aan het krabben zijn, instappen en lachend wegrijden. 8)
Daar moet ik m'n lol vandaan halen
#bluemonday, ik heb het.
normaal is Maandag een goede dag ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En is dat anders dan andere maandagen?
Hij is nog wel wit uitgeslagen. Even de verwarming aanquote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
om deze tijd hoef je waarschijnlijk niet meer te krabben hoor
Wie wel dan?quote:
een spuitbus? dat vreet je rubbertjes wegquote:Op maandag 16 januari 2012 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Werkthuis en anders een spuitbus.
Maar zag het gisternacht al ja.
Really?quote:
Hier is het ook koud hoorquote:
recalcitrante eikelquote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
normaal is Maandag een goede dag ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |