Dit is een woonwijk, hier doen ze niet aan bomenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
auto onder een boom parkeren.
Aan komen lopen terwijl 4 man druk aan het krabben zijn, instappen en lachend wegrijden. 8)
Daar moet ik m'n lol vandaan halen
#bluemonday, ik heb het.
normaal is Maandag een goede dag ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En is dat anders dan andere maandagen?
Hij is nog wel wit uitgeslagen. Even de verwarming aanquote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
om deze tijd hoef je waarschijnlijk niet meer te krabben hoor
Wie wel dan?quote:
een spuitbus? dat vreet je rubbertjes wegquote:Op maandag 16 januari 2012 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Werkthuis en anders een spuitbus.
Maar zag het gisternacht al ja.
Really?quote:
Hier is het ook koud hoorquote:
recalcitrante eikelquote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
normaal is Maandag een goede dag ja.
Wie zegt dat hij zich aanstelt?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie wel dan?En er is een verschil in eerlijk zijn en aanstellen natuurlijk.
Maar, dat ligt niet aan de dingen die worden genoemd bij Blue Monday: berekende de treurigste dag van het jaar als volgt: (W + (D – d)) x T^Q) / (M x N). De variabelen staan voor het volgende: W = weer, d = schuld, T = tijd sinds kerst, Q = tijd sinds we onze goede voornemens verbraken, M = de mate waarin we niet gemotiveerd zijn en N = het gevoel of de behoefte om aan acties deel te nemen.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja, vaak wel maar nu niet. Ben gewoon eerlijk
Q... hmm.. gok toen het bier op wasquote:Op maandag 16 januari 2012 10:39 schreef stbabylon het volgende:
Q = tijd sinds we onze goede voornemens verbraken,
Koester wat er wél is, zeurmuts.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds niet erg warm.
Nee, tijd sinds laatste alchol inname x hoeveelheid / het aantal uren rust en slaapquote:Op maandag 16 januari 2012 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar, dat ligt niet aan de dingen die worden genoemd bij Blue Monday: berekende de treurigste dag van het jaar als volgt: (W + (D – d)) x T^Q) / (M x N). De variabelen staan voor het volgende: W = weer, d = schuld, T = tijd sinds kerst, Q = tijd sinds we onze goede voornemens verbraken, M = de mate waarin we niet gemotiveerd zijn en N = het gevoel of de behoefte om aan acties deel te nemen.
Wat een heerlijk zonnetje ja! Zo lekker dat je de kou bijna zou vergeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een heerlijk zonnetje ja! Zo lekker dat je de kou bijna zou vergeten.Veel beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet niet hoe koud het is, ik ben niet buiten geweest, dus ik heb makkelijk praten. Maar de zon is altijd welkom.![]()
Goed weekend dusquote:Op maandag 16 januari 2012 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, tijd sinds laatste alchol inname x hoeveelheid / het aantal uren rust en slaap
Buiten is, net zoals bij mij thuis, de thermostaat kaduk. Zie hier zelfs ijs op het water. Terwijl dat toch echt IN je drankje hoort.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Veel beter!
En ik weet niet hoe koud het is, ik ben niet buiten geweest, dus ik heb makkelijk praten. Maar de zon is altijd welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |