kewlquote:Op maandag 16 januari 2012 09:53 schreef stbabylon het volgende:
Cue, gezien dat ik naar stand-up ben geweest? (en de lul was...) Eerste keer, goede avond gehad
Na 3 keer lezen snapte ik het prima hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij heb ik net een heel wazig verhaal opgehangen
Ik snap het directquote:Op maandag 16 januari 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
Zelf ook van het weekend weer eens naar Op Sterk Water geweestImprovisatie.
Echt geweldig gelachen weer. Veel publieksparticipatie en zelf ook meegedaan aangezien ik dit keer niet alleen ging en die vriend te laat was. Bleek al wel sneaky de zaal binnen gekomen te zijn en kon door die 'actie'(gesprek) mooi naast me zitten![]()
Vervolgens nog paar keer in de zeik gezet, maar was echt leuk
Kwestie "je had erbij moeten zijn"quote:Op maandag 16 januari 2012 10:05 schreef JoeBravo het volgende:
Cue_, ik snap er geen fuck van, leg eens uit? :s
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Maar om nou te zeggen dat hier echt leven is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier ben ikquote:Op maandag 16 januari 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Eerst nog wat koffie.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Koekje d´rbij?quote:
Ja de uni-brow werk ik soms zelf weg, maar de rest laat ik liever doenquote:Op maandag 16 januari 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
van t weekend gedaan
tenminste.. gewoon beetje zelf dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |