Nee, hoor is absoluut geen smakeloze post.quote:
Lambiekje is voor zichzelf begonnen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor is absoluut geen smakeloze post.
Die post is zo ver buiten de werkelijkheid, het is een Peter Moorinkje. http://www.petermooring.nl/blog/?p=84
Ja zoiets. Ik zou niet graag met zulke angst leven.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, hoor is absoluut geen smakeloze post.
Die post is zo ver buiten de werkelijkheid, het is een Peter Moorinkje. http://www.petermooring.nl/blog/?p=84
En dan toch bang zijn om 's avonds laat de straat op te gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik zou niet graag met zulke angst leven.
Mijn ogen zijn ook geopend. Sterkte in de buurt!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
¨Ja, ik zie iig erg veel overeenkomstigheden met onze Peter.
Flauwekul verhaaltje, de ouderen zijn nu bang om in het donker over straat te gaan, maar dat waren ze 35 jaar geleden ook, en 35 jaar daarvoor ad infinitum.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dan toch bang zijn om 's avonds laat de straat op te gaan.
Tja.
We hebben er geen last van.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn ook geopend. Sterkte in de buurt!
Gelukkig!quote:
Jij bent gelukkig jong.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ga ik even een ommetje maken.
Nee, Lambiekje is een amateur, vergeleken bij Peter Mooring.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lambiekje is voor zichzelf begonnen?
Absoluut. Maar Disana is toch nog geen oudere?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Flauwekul verhaaltje, de ouderen zijn nu bang om in het donker over straat te gaan, maar dat waren ze 35 jaar geleden ook, en 35 jaar daarvoor ad infinitum.
En alsof het zo leuk zou zijn als alle ouderen ´s avonds massaal een ommetje zouden maken...
Dat weet ik niet, heeft ze dat gezegd dan? Lijkt me dan net zo goed keihard nonsense.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absoluut. Maar Disana is toch nog geen oudere?
En toch bang om de straat op te gaan 's avonds, zelfs in het lommerijke en blanke Greun.
Maar ik ben pas geleden nog overvallen door 2 gasten (Somalische asielzoekers vertelde oom Agent later). 's Avonds laat terwijl ik na een avondje stappen naar huis liep. Zo ramm bamm met een bokbeugel een gescheurde schedelhuid en gebroken jukbeen geslagen en dat puur om mijn mobieltje te jatten. Wat zeg je me potverdriedubbeltjes daarvan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, heeft ze dat gezegd dan? Lijkt me dan net zo goed keihard nonsense.
Meeste buurten in allerlei wijken, steden en dorpen kun je keihard buiten lopen als het donker is. Nederland is zelfs een stuk veiliger geworden.
Waar je wel onveilig bent, is bijv. kroegen waar de jongens uit het dorp of de wijk bij elkaar komen en die veel broeierige hormonen hebben, voetbalkantines, kermissen op het platteland waar wel eens ruzies voorkomen tussen domme plattelanders over een meisje (dat er verder niet uitziet) etc.
Het Monster van Laakkwartier. Zag hem paar jaar geleden nog vaak lopen in de buurt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:16 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik vind die PVV'er wel een beetje lijken op Ton Hoogduin. Wijlen bodyguard van wijlen Hans Janmaat.
[ afbeelding ]
Je zit ons toch niet ideologisch te fucken dat je overvallen bent hè?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar ik ben pas geleden nog overvallen door 2 gasten (Somalische asielzoekers vertelde oom Agent later). 's Avonds laat terwijl ik na een avondje stappen naar huis liep. Zo ramm bamm met een bokbeugel een gescheurde schedelhuid en gebroken jukbeen geslagen en dat puur om mijn mobieltje te jatten. Wat zeg je me potverdriedubbeltjes daarvan?
En als je het over kermissen heb, vergeet dan aub de kermis in Den Haag niet, want dat is de meest agressieve kermis ter wereld en daar komt geen plattelander (of autochtoon uberhaupt) aan te pas.
Hee, (zaliger) mijn ouwe komt uit het laakkwartier jonge...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het Monster van Laakkwartier. Zag hem paar jaar geleden nog vaak lopen in de buurt.
En bij MH natuurlijk
Dat ben ik niet met je eens, Jan Marijnissen was inderdaad een authoritaire leider, en zeker niet mijn smaak, maar hij was wel altijd bereid in discussie te gaan en zijn ideen te verdedigen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De SP ten tijde van Jan Marijnissen voldoet ook aardig aan die beschrijving overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |