Nee, hoor is absoluut geen smakeloze post.quote:
Lambiekje is voor zichzelf begonnen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor is absoluut geen smakeloze post.
Die post is zo ver buiten de werkelijkheid, het is een Peter Moorinkje. http://www.petermooring.nl/blog/?p=84
Ja zoiets. Ik zou niet graag met zulke angst leven.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, hoor is absoluut geen smakeloze post.
Die post is zo ver buiten de werkelijkheid, het is een Peter Moorinkje. http://www.petermooring.nl/blog/?p=84
En dan toch bang zijn om 's avonds laat de straat op te gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik zou niet graag met zulke angst leven.
Mijn ogen zijn ook geopend. Sterkte in de buurt!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
¨Ja, ik zie iig erg veel overeenkomstigheden met onze Peter.
Flauwekul verhaaltje, de ouderen zijn nu bang om in het donker over straat te gaan, maar dat waren ze 35 jaar geleden ook, en 35 jaar daarvoor ad infinitum.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dan toch bang zijn om 's avonds laat de straat op te gaan.
Tja.
We hebben er geen last van.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn ook geopend. Sterkte in de buurt!
Gelukkig!quote:
Jij bent gelukkig jong.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ga ik even een ommetje maken.
Nee, Lambiekje is een amateur, vergeleken bij Peter Mooring.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lambiekje is voor zichzelf begonnen?
Absoluut. Maar Disana is toch nog geen oudere?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Flauwekul verhaaltje, de ouderen zijn nu bang om in het donker over straat te gaan, maar dat waren ze 35 jaar geleden ook, en 35 jaar daarvoor ad infinitum.
En alsof het zo leuk zou zijn als alle ouderen ´s avonds massaal een ommetje zouden maken...
Dat weet ik niet, heeft ze dat gezegd dan? Lijkt me dan net zo goed keihard nonsense.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absoluut. Maar Disana is toch nog geen oudere?
En toch bang om de straat op te gaan 's avonds, zelfs in het lommerijke en blanke Greun.
Maar ik ben pas geleden nog overvallen door 2 gasten (Somalische asielzoekers vertelde oom Agent later). 's Avonds laat terwijl ik na een avondje stappen naar huis liep. Zo ramm bamm met een bokbeugel een gescheurde schedelhuid en gebroken jukbeen geslagen en dat puur om mijn mobieltje te jatten. Wat zeg je me potverdriedubbeltjes daarvan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, heeft ze dat gezegd dan? Lijkt me dan net zo goed keihard nonsense.
Meeste buurten in allerlei wijken, steden en dorpen kun je keihard buiten lopen als het donker is. Nederland is zelfs een stuk veiliger geworden.
Waar je wel onveilig bent, is bijv. kroegen waar de jongens uit het dorp of de wijk bij elkaar komen en die veel broeierige hormonen hebben, voetbalkantines, kermissen op het platteland waar wel eens ruzies voorkomen tussen domme plattelanders over een meisje (dat er verder niet uitziet) etc.
Het Monster van Laakkwartier. Zag hem paar jaar geleden nog vaak lopen in de buurt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:16 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik vind die PVV'er wel een beetje lijken op Ton Hoogduin. Wijlen bodyguard van wijlen Hans Janmaat.
[ afbeelding ]
Je zit ons toch niet ideologisch te fucken dat je overvallen bent hè?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar ik ben pas geleden nog overvallen door 2 gasten (Somalische asielzoekers vertelde oom Agent later). 's Avonds laat terwijl ik na een avondje stappen naar huis liep. Zo ramm bamm met een bokbeugel een gescheurde schedelhuid en gebroken jukbeen geslagen en dat puur om mijn mobieltje te jatten. Wat zeg je me potverdriedubbeltjes daarvan?
En als je het over kermissen heb, vergeet dan aub de kermis in Den Haag niet, want dat is de meest agressieve kermis ter wereld en daar komt geen plattelander (of autochtoon uberhaupt) aan te pas.
Hee, (zaliger) mijn ouwe komt uit het laakkwartier jonge...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het Monster van Laakkwartier. Zag hem paar jaar geleden nog vaak lopen in de buurt.
En bij MH natuurlijk
Dat ben ik niet met je eens, Jan Marijnissen was inderdaad een authoritaire leider, en zeker niet mijn smaak, maar hij was wel altijd bereid in discussie te gaan en zijn ideen te verdedigen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De SP ten tijde van Jan Marijnissen voldoet ook aardig aan die beschrijving overigens.
Ik maak me boos om PVV, VVD en CDA. Juist om al die zaken die jij noemt, en meer. Ik maak daarbij geen onderscheid. Dat de VVD en CDA veel meer mediagetrained en gedisciplineerd zijn maakt ze misschien nog wel gevaarlijker zelfs. Maar alledrie zijn ze even verantwoordelijk voor het huidige beleid waar politici vooral bezig zijn met beledigen en verbieden ipv realistische oplossingen voor dringende problemen bespreken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi hoe het slechtste in mensen naar boven komt als het om de PVV gaat. Gehandicapten liggen te creperen, de zorg wordt kapot bezuinigd, ambulancepersoneel wordt verrot geslagen, en de PVV, DAT is het enige waar Nederland zich echt boos om maakt
Ook eens op de link geklikt, zie ik een reactie van:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik kijk op:
http://www.telegraaf.nl/b(...)snoeihard_uit__.html
[...]
Staat gewoon in de telegraaf hoor, maar pas het wel aanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:30 schreef eriksd het volgende:
Weet niet of het nou zo verstandig is die zaak van zijn vrouw erin te betrekken. Beetje gemakkelijk allemaal, zometeen liggen daar de ruiten eruit en zijn de poppen helemaal aan het dansen.
Had het niet over jouw post, maar eerder het sprinkhanengedrag van de media. In toenemende mate wordt de omgeving van een politicus ook onder vuur genomen, lijkt mij niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Staat gewoon in de telegraaf hoor, maar pas het wel aan
Klopt wat je zegt, en wat ook een feit is, waarom gaat zo'n middenstander dan bij de PVV zitten, Wilders knipt niet eens met zijn ogen als er weer zo'n middenstander wordt weggeconcurreerd door een supermarktketen...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Wellicht toch een pluim voor mevrouw Bosman. Druk om de zaak draaiende te houden. En toch de pers te woord staan. Op een toch bewonderenswaardige kool- en geitsparende manier. Ondanks alles toch hardwerkende middenstanders. Shit! Waarom is niet alles zwart en wit?
http://nos.nl/video/33044(...)-voor-noscamera.html
Klopt. Zo ken ik in Italie ook bijna niemand die Berlusconi heeft gestemd. Het zal denk ik voor een deel liggen aan toeval, en voor een deel aan welke sociale kringen en welke subculturen je het meest mee rondhangt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:21 schreef DrMabuse het volgende:
Niemand stemt / stemde PVV , daarom hebben ze ook zoveel stemmen gekregen.
Dat is dus echt onzin. Weet je hoeveel Turkse winkels, kappers, restaurants, snackbars en andere ondernemers er zijn? Ben je ooit in Rotterdam geweest bijvoorbeeld? Veel andere groepen in Nederland kunnen wat mij betreft een voorbeeld nemen aan de Turken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och iemand die zelf zijn broek ophoud dus. Dat is bij de Ozman Ozturken meestal wel anders.
Hey, een Marxist!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je zit ons toch niet ideologisch te fucken dat je overvallen bent hè?
En ja, sommige omgevingen en tijdens sommige tijden moet je gewoon ergens niet zijn, maar dat is altijd al zo geweest. Ook in de 19de eeuw al toen er hier geen allochtonen te zien waren.
Een proces dat eigenlijk begonnen is met de verelendung tijdens de industriële revolutie.
Nee, hoor geen Marxist, hoezo zou dit marxistisch zijn, volgens jou?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:36 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hey, een Marxist!
Ik denk dat middeleeuwse steden nou ook niet bepaald veilig waren. En allochtonen heb je in de steden praktisch altijd gehad. Alleen de proporties schommelen historisch gezien nogal.
Triest dat meneer Bosman zelf niet voor de camera durft te komen... wel in een mail gericht aan 20 partijleden een 'tegenstander' op groffe wijze uitschelden en ook nog eens een oud partijlid voor zak uitmaken, maar wanneer het er op aankomt wegvluchten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Wellicht toch een pluim voor mevrouw Bosman. Druk om de zaak draaiende te houden. En toch de pers te woord staan. Op een toch bewonderenswaardige kool- en geitsparende manier.
http://nos.nl/video/33044(...)-voor-noscamera.html
Verelendung is een klassiek Marxistische term, vooral in combinatie met de industriele revolutie. Ik denk niet echt dat je een Marxist bent hoor, de term deed me er gewoon aan denkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor geen Marxist, hoezo zou dit marxistisch zijn, volgens jou?
Ja, okee, maar dat woord gebruik ik een beetje bij gebrek aan een beter Nederlands woord.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef Viajero het volgende:
[..]
Verelendung is een klassiek Marxistische term, vooral in combinatie met de industriele revolutie. Ik denk niet echt dat je een Marxist bent hoor, de term deed me er gewoon aan denken
Wie?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef polderturk het volgende:
De slechterik in de film "The Green Lantern":
[ afbeelding ]
Ah okee, ik zie enige gelijkenis akkoord, maar dat is natuurlijk kinderachtig...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef polderturk het volgende:
[..]
De gozer die er als dhr Bosman uitziet.
Ik weet het. Het is vrij kinderachtig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah okee, ik zie enige gelijkenis akkoord, maar dat is natuurlijk kinderachtig...
Wij zijn niet zo als hij hè.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:09 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik weet het. Het is vrij kinderachtig.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:36 schreef TeenWolf het volgende:
Tsja soms zeggen foto's genoeg over het niveau...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Maar die gast is gewoon te grappig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah okee, ik zie enige gelijkenis akkoord, maar dat is natuurlijk kinderachtig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |