Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:16 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Juist. Door de druk van de media.
Regeert de linkse media tegenwoordig dit land? Zijn Cohen, Sap, Pechholt en consorten niet capabel genoeg?
Het was niet netjes van die meneer maar privé. Ik ben wel voor erger uitgescholden. De PVV maakt het dagelijks mee in diverse de media.
Het sop is eigenlijk de kool niet waard. Dat weet u ook wel diep in uw binnenste.
Waarom? Wat wil je nu nog dat er gebeurt?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn eigen partij maakt zich er ook druk om en heeft hem nu plotseling wel uit de partij gezet. terwijl hij een jaar daarvoor gewoon kon blijven zitten. Dat is toch op z'n minst een beetje bijzonder? En daarmee een discussie waard?
Aha en die mening ben je altijd toegedaan of heel toevallig bij dit onderwerp? je komt nogal een tikje hypocriet over in deze gezien je postgeschiedenis alhierquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom? Wat wil je nu nog dat er gebeurt?
Die man heeft zijn excuses aangeboden, en is uit de fractie gezet.
Je wilt nu dat hij vorig jaar uit de fractie werd gezet? We kunnen niet tijdreizen, hoor.
Dus, ik weet niet waar nog over gediscussieerd moet worden.
Maar hullie doen het ookquote:Verder was het een privémail. 't Is niet zo dat Ozturk recht in zijn gezicht is uitgescholden of in de media door deze man.
Privé moet je mogen zeggen wat je wilt.
Geloof maar dat er in privéberichten van groenlinks, SP of moslimorganisaties ook heel wat scheldwoorden over Wilders worden gebezigd. Kwestie van tijd dat ook daar een klokkenluider opstaat, of iemand die gewoon graag wil dat Wilders die rotzooi te horen krijgt.
Maar ja, dan is het natuurlijk wél privé en hoort dat niet openbaar te worden.
Je kunt ook gewoon antwoord geven. Wat wil men nog dat er gebeurt? Waar moet nog over gediscussieerd worden? Wat kan de PVV nog doen als excuus? Die man is weg, die man heeft excuus aangeboden, de partij heeft excuus aangeboden. Dus, wat wil men nu nog?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha en die mening ben je altijd toegedaan of heel toevallig bij dit onderwerp? je komt nogal een tikje hypocriet over in deze gezien je postgeschiedenis alhier
Och, het komt daar niet zo gauw naar buiten, maar onderbuikgevoelens komen bij alle partijen voor en ook bij die partijen zullen mensen zitten die het niet gewoon over Dhr. Wilders kunnen hebben, maar in mail spreken over die blonde duivel of ergere benamingen.quote:Maar hullie doen het ook![]()
. ook weer een geweldig argument
.
Overigens zijn in Nederland verreweg de meeste volksvertegenwoordigers redelijk beschaafd en zie ik die niet heel snel dit soort taal naar hun hele fractie sturen.
Als mensen bij andere partijen zich zo gedragen dan heb ik daar ook kritiek op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom? Wat wil je nu nog dat er gebeurt?
Die man heeft zijn excuses aangeboden, en is uit de fractie gezet.
Je wilt nu dat hij vorig jaar uit de fractie werd gezet? We kunnen niet tijdreizen, hoor.
Dus, ik weet niet waar nog over gediscussieerd moet worden.
Verder was het een privémail. 't Is niet zo dat Ozturk recht in zijn gezicht is uitgescholden of in de media door deze man.
Privé moet je mogen zeggen wat je wilt.
Geloof maar dat er in privéberichten van groenlinks, SP of moslimorganisaties ook heel wat scheldwoorden over Wilders worden gebezigd. Kwestie van tijd dat ook daar een klokkenluider opstaat, of iemand die gewoon graag wil dat Wilders die rotzooi te horen krijgt.
Maar ja, dan is het natuurlijk wél privé en hoort dat niet openbaar te worden.
Waarom moeten we dat 'maar geloven'? Heb je er voorbeelden van? Ik ga er nog altijd van uit dat politici zich fatsoenlijk uiten - al laat de PVV keer op keer het tegendeel zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:09 schreef Gia het volgende:
Mijn vraag was waar nu nog over gediscussieerd moet worden. De man is inderdaad uit de fractie gezet en toch moet er nog steeds gezeurd worden over het feit dat dit niet vorig jaar al is gebeurd. 't Is niet netjes om zo te praten over mensen, maar het is wel privé. Het is ook niet netjes om dergelijke uitlatingen in privémail aan de grote klok te hangen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
Blijkbaar is het toch niet zo normaal als jij doet overkomen, Gia. De beste man is immers niet voor niets uit de fractie gezet.
Ik werk niet.quote:Overigens weet ik niet hoe het er op jouw werk aan toegaat, maar bij ons wordt in onderlinge mailuitwisselingen niet gescholden. Beetje volwassen enzo.
Verder vind ik alle ophef wel wat overdreven, maar dat terzijde.
Heb ik dat ergens gezegd?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:40 schreef Copycat het volgende:
Die kutmoslims ook altijd! Ook nog een beetje Gia's baan afpakken.
Ik heb laatst op m'n werk een mail de afdeling rondgestuurd om teamleider X even in een kwaad daglicht te zetten bij al m'n collega's. Nu ben ik ontslagen. Raar hè? Iedereen roddelt toch wel eens?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn vraag was waar nu nog over gediscussieerd moet worden. De man is inderdaad uit de fractie gezet en toch moet er nog steeds gezeurd worden over het feit dat dit niet vorig jaar al is gebeurd. 't Is niet netjes om zo te praten over mensen, maar het is wel privé.
De paus zal trots op je zijn.quote:Het is ook niet netjes om dergelijke uitlatingen in privémail aan de grote klok te hangen.
Gia , Gia, Gia...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb ik dat ergens gezegd?
Ik vind het juist prima als ze allemaal werken! Iemand moet mijn loon verdienen!
Wat vind je eigenlijk erger? De uitlatingen of het feit dat het naar buiten is gekomen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]Het is ook niet netjes om dergelijke uitlatingen in privémail aan de grote klok te hangen.
[..]
Ik dacht ook al jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:41 schreef Disana het volgende:
Een email aan twintig partijgenoten is 'privé'?
Mij lijkt dat je je als politicus altijd correct en professioneel dient op te stellen. Maar Gia schijnt legio gevallen te kennen van andere politici die al vloekend en beledigend met elkaar communiceren.quote:
Ja, natuurlijk. Je scheldt hem uit vanwege een eigenschap die hij deelt met alle moslims (halal eten) en deelt met alle Turken (Turks zijn, hij is niet zomaar een varken, maar een Turkse).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je één Turk uitscheldt voor 'uitgekotst stuk halalvlees', dan beledig je daarmee alle moslims. Right!
Ze gaat zeker vaak naar PVV bijeenkomsten dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij lijkt dat je je als politicus altijd correct en professioneel dient op te stellen. Maar Gia schijnt legio gevallen te kennen van andere politici die al vloekend en beledigend met elkaar communiceren.
Zijn de hooliganbijeenkomsten van Helmond Sport nog niet erkend als partijafdeling?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze gaat zeker vaak naar PVV bijeenkomsten dan.
O nee wacht die bestaan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |