Verelendung is een klassiek Marxistische term, vooral in combinatie met de industriele revolutie. Ik denk niet echt dat je een Marxist bent hoor, de term deed me er gewoon aan denkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor geen Marxist, hoezo zou dit marxistisch zijn, volgens jou?
Ja, okee, maar dat woord gebruik ik een beetje bij gebrek aan een beter Nederlands woord.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef Viajero het volgende:
[..]
Verelendung is een klassiek Marxistische term, vooral in combinatie met de industriele revolutie. Ik denk niet echt dat je een Marxist bent hoor, de term deed me er gewoon aan denken
Wie?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef polderturk het volgende:
De slechterik in de film "The Green Lantern":
[ afbeelding ]
Ah okee, ik zie enige gelijkenis akkoord, maar dat is natuurlijk kinderachtig...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef polderturk het volgende:
[..]
De gozer die er als dhr Bosman uitziet.
Ik weet het. Het is vrij kinderachtig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah okee, ik zie enige gelijkenis akkoord, maar dat is natuurlijk kinderachtig...
Wij zijn niet zo als hij hè.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:09 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik weet het. Het is vrij kinderachtig.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:36 schreef TeenWolf het volgende:
Tsja soms zeggen foto's genoeg over het niveau...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Maar die gast is gewoon te grappig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah okee, ik zie enige gelijkenis akkoord, maar dat is natuurlijk kinderachtig...
Er is natuurlijk een verschil tussen grappen op een forum als fok en iemand zwaar beledigen als volksvertegenwoordiger.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo als hij hè..
Dat doen we gewoon niet.
Niet daarop generaliseren.
Niet mensen als gemeenschap beledigen.
We benaderen onze naasten als we zelf benaderd zouden willen worden.
Je moest eens weten hoe vreemd het gezicht van de meest geniale mensen soms is dus in die zin zegt het niks.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:36 schreef TeenWolf het volgende:
Tsja soms zeggen foto's genoeg over het niveau...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallo, ik word gezien als links hè...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:17 schreef Viajero het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen grappen op een forum als fok en iemand zwaar beledigen als volksvertegenwoordiger.
dat krijg je met dat Marxistische taalgebruik van je!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hallo, ik word gezien als links hè....
Nee, het is niet gekomen door het taalgebruik hoor, dat is gewoon gedegen onderwijs geweest.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:19 schreef Viajero het volgende:
[..]
dat krijg je met dat Marxistische taalgebruik van je!
Klopt. Maar deze gast is gewoon tegelijk dom, fout en grappig. Je maakt wat mee met die PVVers.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vreemd het gezicht van de meest geniale mensen soms is dus in die zin zegt het niks.
Maar mocht ik een Nederlandse SciFi gaan schieten dan zou ik deze PVV'er wel vragen voor een cameo, maar dat terzijde.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:20 schreef Viajero het volgende:
[..]
Klopt. Maar deze gast is gewoon tegelijk dom, fout en grappig. Je maakt wat mee met die PVVers.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eerder ontzettend schijnheilig. Pas nu dit in de media komt word ie uit de fractie gezet..
Als het een moslim was had je nie zo lopen goedpratenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:33 schreef Truffelvarken het volgende:
Een jaar na dato stuurt een gefrustreerde clubverlater om zijn voormalige clubmaat(een notaire dierenvriend en anti onverdoofd slachten) een oor aan te naaien, een prive mailtje door naar de media.
Daar maken we ons al 11 pagina,s druk om.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:59 schreef Jordony het volgende:
Sorry maar die Bosman zou zo een hoofdrol speler kunnen zijn in New Kids.
Nogal louche inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:59 schreef Jordony het volgende:
Sorry maar die Bosman zou zo een hoofdrol speler kunnen zijn in New Kids.
Zijn eigen partij maakt zich er ook druk om en heeft hem nu plotseling wel uit de partij gezet. terwijl hij een jaar daarvoor gewoon kon blijven zitten. Dat is toch op z'n minst een beetje bijzonder? En daarmee een discussie waard?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:33 schreef Truffelvarken het volgende:
Een jaar na dato stuurt een gefrustreerde clubverlater om zijn voormalige clubmaat(een notaire dierenvriend en anti onverdoofd slachten) een oor aan te naaien, een prive mailtje door naar de media.
Iets recht proberen te praten wat krom is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:33 schreef Truffelvarken het volgende:
Juist. Door de druk van de media.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Iets recht proberen te praten wat krom is.Waarom wordt Bosman dan nu pas uit de partij gegooid? Door de druk van de media?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |