quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Echt een groot probleem idd, ik heb er even een nieuwsbericht van gemaakt. FOK!ker (14) heeft problemen met twitter
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Echt een groot probleem idd, ik heb er even een nieuwsbericht van gemaakt. FOK!ker (14) heeft problemen met twitter
Ik zag hetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:
En naar de juiste plaats gedelegeerdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:23 schreef SpermaDonor het volgende:
Oké dan
'FOK!ker (14) heeft problemen met twitter'
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:28 schreef paddy het volgende:
[..]
En naar de juiste plaats gedelegeerd
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:22 schreef Metalfrost het volgende:
GODVERDOMME WAT FUCKING ERG, MAAR
[..]
Had ie in eerste instantie ook gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 03:16 schreef Arcadia het volgende:
Waarom niet klaagbaak, dan zou het nog grappig zijn geweest, maar zo lijk je hem serieus te nemen.
Heb je er wel zoektags bij gezet? Dan werkt het veel beterquote:ZODAT MIJN TWEETS STRAKS WEL VINDBAAR ZIJN OP TWITTER??
Top!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 06:24 schreef Nober het volgende:
Dit topic bewijst dat je als scholier toch echt wel wat geleerd moet hebben voordat je succesvol een dreigtweet op twitter kan plaatsen.
Omdat FOK!quote:
Pas op Yvonne heeft een goed geheugen dat krijg je als je op middelbare leeftijd ben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat FOK!Eik had ik van jouw sullige mailbom ook nieuws moeten maken
huh, ze is net 38quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:13 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Pas op Yvonne heeft een goed geheugen dat krijg je als je op middelbare leeftijd ben.
Na 35 begint het! minder makkelijk poepen, rimpels zeuren over vroeger.quote:
Nee sukkel dan vergeet je juist allesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:13 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Pas op Yvonne heeft een goed geheugen dat krijg je als je op middelbare leeftijd ben.
Dat komt als je stokoud wordt 60+quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee sukkel dan vergeet je juist alles
Leer eerst maar eens lezen op twitter, de rest wijst zich de weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:17 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Beste FOK!kers,
Ik heb zo'n groot probleem he op Twitter Ik heb geen slotje, dus iedereen kan mij volgen en retweeten etc. Nu is er echter het volgende.. Geen 1 van mijn tweets kan gevonden worden bij search tweets Ook wanneer je m'n usernane intypt krijg je alleen mentions naar mij Klacht: Ik heb expres geen slotje en alsnog zijn mijn tweets niet te vinden bij zoeken.. WEET IEMAND MISSCHIEN HOE DIT KOMT, OF KAN IEMAND DIT VOOR ME OPLOSSEN, ZODAT MIJN TWEETS STRAKS WEL VINDBAAR ZIJN OP TWITTER??
Welkomquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:09 schreef _UnholyMortal_ het volgende:
Beste TS,
Je krijgt van mij:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gooi alvast een paar :") voor de sfeer:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:44 schreef _UnholyMortal_ het volgende:
Zo zie je maar weer dat Fok! enkel maar uit dorpsgekken, kapsters supermarktdombo's, rioolreinigers, stratenmakers, SBS6-kijkers, verslaafde gamers, grasmaaiers, uitkeringstrekkers en zwakzinnigen bestaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Tja, op het MBO is dat nog steeds hetzelfde, alleen hebben ze de helft van de week vrijquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:49 schreef Adolecens het volgende:
Jammer dat TS niet meer reageert
Ow wacht.. De basisschool is pas om 15:30 uur uit he?
mensen die dit nieuwswaardig vindenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:22 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die zo verzuurd zijn dat ze vragen waarom dit nieuws is
Ja, ik dus!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen die dit nieuwswaardig vinden
Gelukkig hebben we fok. Ik zat te wachten op deze post!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:07 schreef Akziom het volgende:
Weet je wat, laat dat hele twitter lekker voor wat het is. Doe het gewoon niet. Alsjeblieft. Voor het geval je mijn aanbeveling op de frontpage hebt gemist: echt, de wereld zit NIET te wachten op de zinloze diarree waar je het internet mee wenst te vervuilen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we fok. Ik zat te wachten op deze post!
neequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar heb je het inmiddels al opgelost?
ik ben ook helemaal geen 14, dat is verzonnenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:17 schreef glasbak het volgende:
Oh en wat anders, volgens het nieuwsbericht is TS 14 jaar..
Wat doet hij dan in KPD ? http://forum.fok.nl/user/history/333294
DM mij eens een url naar je Twitteraccount, dan kan ik in ieder geval zien of de boel wel zichtbaar is ingesteld.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:00 schreef bjanaan het volgende:
Linkje naar dat nieuwsbericht op de FP?
'FOK!ker (14) heeft problemen met twitter'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:14 schreef bjanaan het volgende:
haha als deze user de FP heeft gehaald dan eet ik me schoen op.
Of je hebt verzonnen dat je 18+ bent, want je gedraagt je wel als 14 jarigequote:Op maandag 16 januari 2012 22:59 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ik ben ook helemaal geen 14, dat is verzonnen
nein man, kuttwitterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |