quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Echt een groot probleem idd, ik heb er even een nieuwsbericht van gemaakt. FOK!ker (14) heeft problemen met twitter
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Echt een groot probleem idd, ik heb er even een nieuwsbericht van gemaakt. FOK!ker (14) heeft problemen met twitter
Ik zag hetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:
En naar de juiste plaats gedelegeerdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:23 schreef SpermaDonor het volgende:
Oké dan
'FOK!ker (14) heeft problemen met twitter'
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:28 schreef paddy het volgende:
[..]
En naar de juiste plaats gedelegeerd
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:22 schreef Metalfrost het volgende:
GODVERDOMME WAT FUCKING ERG, MAAR
[..]
Had ie in eerste instantie ook gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 03:16 schreef Arcadia het volgende:
Waarom niet klaagbaak, dan zou het nog grappig zijn geweest, maar zo lijk je hem serieus te nemen.
Heb je er wel zoektags bij gezet? Dan werkt het veel beterquote:ZODAT MIJN TWEETS STRAKS WEL VINDBAAR ZIJN OP TWITTER??
Top!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 06:24 schreef Nober het volgende:
Dit topic bewijst dat je als scholier toch echt wel wat geleerd moet hebben voordat je succesvol een dreigtweet op twitter kan plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |