bron: Twittergezeikquote:'FOK!ker (14 jaar) heeft problemen met twitter'
NEDERLAND - Een 14 jarige jongen actief op het FOK!-forum en Twitter kampt sinds kort met een zeer groot probleem. Hij kan zijn berichten die hij via Twitter verstuurd niet zichtbaar krijgen op zijn Twitter pagina.
De jongen in kwestie met de veel-belovende naam 'Ch0c0l0c0' zegt hierover: "Ik heb zo'n groot probleem he op Twitter Ik heb geen slotje, dus iedereen kan mij volgen en retweeten etc. Nu is er echter het volgende.. Geen 1 van mijn tweets kan gevonden worden bij search tweets Ook wanneer je m'n usernane intypt krijg je alleen mentions naar mij Klacht: Ik heb expres geen slotje en alsnog zijn mijn tweets niet te vinden bij zoeken.. WEET IEMAND MISSCHIEN HOE DIT KOMT, OF KAN IEMAND DIT VOOR ME OPLOSSEN, ZODAT MIJN TWEETS STRAKS WEL VINDBAAR ZIJN OP TWITTER??"
Twitter heeft nog niet gereageerd.
Donequote:
Als het in ONZ kan, kan het ook in de Telegraaf.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:35 schreef humorduck28 het volgende:
Is dit trouwens telegraaf-waardig nieuws?Zo ja, dan graag morgenvroeg een extra editie bij mij in de brievenbus..
Doe maar niet.. dan krijgen we zaterdag een Telegraaf van 60.000 pagina's vol..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als het in ONZ kan, kan het ook in de Telegraaf.
bekijk deze voorpagina... niet dat je er wat mee opschiet, maar toch..:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:48 schreef Dven het volgende:
WAUW! Ik snap er niets van maar vind het geweldig om te lezen!
Nu alleen nog een leuke paardenfoto erbij.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 03:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Nu al het beste frontpagebericht van deze maand.
Nee, met leuke katten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 03:01 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Nu alleen nog een leuke paardenfoto erbij.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 03:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, met leuke katten.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |