Omdat FOK!quote:
Pas op Yvonne heeft een goed geheugen dat krijg je als je op middelbare leeftijd ben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat FOK!Eik had ik van jouw sullige mailbom ook nieuws moeten maken
huh, ze is net 38quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:13 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Pas op Yvonne heeft een goed geheugen dat krijg je als je op middelbare leeftijd ben.
Na 35 begint het! minder makkelijk poepen, rimpels zeuren over vroeger.quote:
Nee sukkel dan vergeet je juist allesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:13 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Pas op Yvonne heeft een goed geheugen dat krijg je als je op middelbare leeftijd ben.
Dat komt als je stokoud wordt 60+quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee sukkel dan vergeet je juist alles
Leer eerst maar eens lezen op twitter, de rest wijst zich de weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:17 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Beste FOK!kers,
Ik heb zo'n groot probleem he op Twitter Ik heb geen slotje, dus iedereen kan mij volgen en retweeten etc. Nu is er echter het volgende.. Geen 1 van mijn tweets kan gevonden worden bij search tweets Ook wanneer je m'n usernane intypt krijg je alleen mentions naar mij Klacht: Ik heb expres geen slotje en alsnog zijn mijn tweets niet te vinden bij zoeken.. WEET IEMAND MISSCHIEN HOE DIT KOMT, OF KAN IEMAND DIT VOOR ME OPLOSSEN, ZODAT MIJN TWEETS STRAKS WEL VINDBAAR ZIJN OP TWITTER??
Welkomquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:09 schreef _UnholyMortal_ het volgende:
Beste TS,
Je krijgt van mij:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gooi alvast een paar :") voor de sfeer:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:44 schreef _UnholyMortal_ het volgende:
Zo zie je maar weer dat Fok! enkel maar uit dorpsgekken, kapsters supermarktdombo's, rioolreinigers, stratenmakers, SBS6-kijkers, verslaafde gamers, grasmaaiers, uitkeringstrekkers en zwakzinnigen bestaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |