Oh.. ja, en dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die knop op je afstandsbediening rechtsboven je pijltjesknoppen
Hmm ja.. maar daar kan ik verder niks mee instellen op mijn tv boven.. morgen beneden eens kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan kan je iets van geluidsinstellingen doen..
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, ze gaat met chocolade koken bij 24 kitchen
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:25 schreef Kally het volgende:
Ik ben mezelf onderling zonings aan het geven
Ik moet in totaal 8 expensions hebben
Ik heb mezelf voorgenomen vandaag even wat goals weg te werkenquote:
Die was ik nog niet tegengekomenquote:
Ik om al mijn huiswerk van volgende week af te hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen vandaag even wat goals weg te werken
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik om al mijn huiswerk van volgende week af te hebbenmaar dat is peanuts, want alleen ma en di les
Ik vanochtend welquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, rekening van mijn bitje binnen.. viel toch 30% goedkoper uit
ik vanavondquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:17 schreef Renesite het volgende:
Even een uurtje chill. Daarna nog een middagje arbeit ja togggg
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:29 schreef Kally het volgende:
3 goals weg whoehoe, nu de rest van de 65887415144 nog
Yep ga ik doen, staat hij op je wall?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan je mij 2 x chocolate sturen op bb?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:34 schreef Bellatrix het volgende:
Omg Portugees die bij ons werkt vroeg aan me of ze meer uren kan werken, anders kan ze de hoer niet betalen.
Bleek om de huur te gaan.
Whehequote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:34 schreef Bellatrix het volgende:
Omg Portugees die bij ons werkt vroeg aan me of ze meer uren kan werken, anders kan ze de hoer niet betalen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:34 schreef Bellatrix het volgende:
Die komt pas vanavond.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:18 schreef Kally het volgende:
OMG ik heb een goal weg waar niet deel 35 achteraan komt
Oh jaquote:
Ik ben onderwegquote:
www.facebook.comquote:
Maar ze willen allemaal enge dingen weten!quote:
Ieuwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ze willen allemaal enge dingen weten!
Nee, eerder ben ik niet zo van het bijhouden van dat soort dingenquote:
Ik hou niks bij, af en toe post ik wat en soms lees ik wat, net als hierquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eerder ben ik niet zo van het bijhouden van dat soort dingen
Twitter toch welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eerder ben ik niet zo van het bijhouden van dat soort dingen
Neequote:
Nee, ik heb daar al geen dagen gekeken. Enige keer dat ik daarmee wat doe is als ik op een beurs ben of zo. Het is meer een account speciaal voor FOK!-aangelegenheden gemaakt dan voor mezelf.quote:
Twitter is er ook niet om alleen om te vertellen wat je doet hequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar al geen dagen gekeken. Enige keer dat ik daarmee wat doe is als ik op een beurs ben of zo. Het is meer een account speciaal voor FOK!-aangelegenheden gemaakt dan voor mezelf.
Mijn leven is zo boeiend als de nagel van een kierieboeroe. Wie wil dat nou volgen
Ik bedoelde 20quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Twitter is er ook niet om alleen om te vertellen wat je doet he
"Paul is kut #tvoh", "Whehe - <linkje nieuwsbericht FOK!>", "Mart Smeets op TV... blijkbaar stinkt hij want de bloemetjes op tafel zijn verdord.", etc., etc.quote:
"Ik ben op kantoor"quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:49 schreef Kally het volgende:
Ik twitter ook zelden, ik ga niet de godganse dag posten wat ik aan het doen ben.
Ik heb er een paar in mijn timeline die dat dus wel doen, er een hele chat met elkaar van maken of elke "Oeh" en "Ah" tweetenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:49 schreef Kally het volgende:
Ik twitter ook zelden, ik ga niet de godganse dag posten wat ik aan het doen ben.
Ja dat dusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Ik ben op kantoor"
"ik ga nu naar de wc"
"omg, die gast voor me is van binnen al rot, het meurt hier"
"wow, hier een twitpic van mijn drol, linkgedraaid!"
"toiletpapier is op"
"zomg, met de hand gaat het ook"
"gelukkig is er zeep"
"manager komt langs straks maar geen hand geven, of wel?"
Ga je set trippen?quote:
Dus datquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:53 schreef Kally het volgende:
En dat ik moet lezen de hele dag dat Paul zo kut is, wtf nee de rest is fantastisch dit jaar
Tenminste nog iemand die vermaakt al is zijn zang minder
Watte?quote:
Ja ik snapte jequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus dat
...maar bedoelde het enkel als voorbeeld omdat ik dat inmiddels al tig langs heb zien komen
Uhuquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik snapte je
Ik lees trouwens wel Vaduz en Cee met liefde, die zijn hilarisch, heb ik jou al op Twitter?
Juist. Mensen die gaan melden dat ze dan bus 312 en dan net de overstap niet halen op de Syntus masterflasher vind ik ook niet boeien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Twitter is er ook niet om alleen om te vertellen wat je doet he
Dan ga je met je set naar een andere hood en dan ga je daar negers droppen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Watte?
[..]
Ja ik snapte je
Ik lees trouwens wel Vaduz en Cee met liefde, die zijn hilarisch, heb ik jou al op Twitter?
Ik heb geen negers om te droppenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan ga je met je set naar een andere hood en dan ga je daar negers droppen.![]()
Je gaat toch haten?
Jij bent The Kingquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Juist. Mensen die gaan melden dat ze dan bus 312 en dan net de overstap niet halen op de Syntus masterflasher vind ik ook niet boeien.
Cee is de queen.
Die vond ik zelf ook wel mooi. Heb ook gewoon 4x een zin herhaald.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent The King
Van de week met die man die doof was
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die vond ik zelf ook wel mooi. Heb ook gewoon 4x een zin herhaald.Steeds harder. Op het laatst tetterde ik als een prototype Duitser.
Euh, ik vind livechats zonder jou geen zak aanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:01 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al FOK! om te haten, verschrikkelijk irritant te zijn tijdens livechats, etc. Geen zin om dat op meerdere platformen te doen.
Kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:03 schreef Patje1987 het volgende:
Hoe ondeugend Vaduz ook mag kijken, je kunt nooit boos op hem zijn.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh, ik vind livechats zonder jou geen zak aan
Ik zit vaak te gieren achter mijn pc door jou
Dat klopt. Maar ik heb hem dan ook 1x gezien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:03 schreef Patje1987 het volgende:
Is dat die computer dinges, die wil ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:04 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zo'n zin om een Roomba te kopen. Maar ja, die prijsEn doet ie het wel
En waarom ben ik te lam om zelf te stofzuigen?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag het ook voor me, en dan die ondeugende blik van jou erbij
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]En dan buiten beeld uit het zicht mijn telefoon schoonmaken met een zakdoekje.
Ja, die zelf gaat stofzuigen en de weg vindt en alles kapotstootquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat die computer dinges, die wil ik ook
Dat lukt ook niemand, dat is het fijne.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:03 schreef Patje1987 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die zelf gaat stofzuigen en de weg vindt en alles kapotstoot
Twitterwaardigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik zet hem dan aan als ik erbij ben, gewoon om de reacties van de katten te zien
Nope, volgende week pas.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Is vanavond Voice finale al? Ik volg die van Vlaanderen zelfs beter dit jaar.
Met twitpicsquote:
Van de zomer moeten we samen weer eens iets regelen. Een hooischuur, een gitaar (we proberen wel wat), een veldwachter waarvoor we op de vlucht kunnen slaan, een fles Pools sterkwater, wat aftandse inteeltmuziek uit onze eigen inlanden uit de boembox. Zoiets.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:03 schreef Patje1987 het volgende:
Lijkt me een puik plan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van de zomer moeten we samen weer eens iets regelen. Een hooischuur, een gitaar (we proberen wel wat), een veldwachter waarvoor we op de vlucht kunnen slaan, een fles Pools sterkwater, wat aftandse inteeltmuziek uit onze eigen inlanden uit de boembox. Zoiets.
Ik moet nog een miljoen wassenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, de ballen staan op, net als de aardappels en brocolli.. alle was verzameld, en een was draaiende, nu stofzuigen..
IK VIND HET ENG
Witwassen?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ff buiten je stofzuigcomfortzone stappen, meid!
Dat ookquote:
Ik las dat je een miljoen moest witwassen. Helaas.quote:
Ik word er echt zo moe van, en dan die strijk erna om te jankenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik nog een stuk of 7 volle trommels
Leve de trappist. Pita, pita, pita.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:18 schreef Pheno het volgende:
"De vos springt over de kanariegele schuur"
En dan wordt het weer nat!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik word er echt zo moe van, en dan die strijk erna om te janken
En bedankt voor het noemen van die afkorting. Nu gooien ze de scan erop.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:20 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen de AIVD leest ook mee, pas op met deze codetaal.
De salami is uit de verpakking, ik herhaal de salami is uit de verpakking.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:20 schreef iBenny het volgende:
De vogel heeft zijn nest verlaten. Ik herhaal, de vogel heeft zijn nest verlaten!
Dat deed ik met opzet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En bedankt voor het noemen van die afkorting. Nu gooien ze de scan erop.
Houston, we have a problemquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De salami is uit de verpakking, ik herhaal de salami is uit de verpakking.
Alweer?quote:
Ik zit met Foutje, bedankt in mijn hoofdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even Apeldoorn bellen, dat is het dichtst bij voor ons.
De tragiek van het leven.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit met Foutje, bedankt in mijn hoofd
Lekte hij vloeistof?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
De kabouter zei na 30 seconden al plop, ik herhaal de kabouter zei al na 30 seconden plop.
We zaten allemaal in shockquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, dat had ik niet moeten verklappen.
De stilte werd herborenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, dat had ik niet moeten verklappen.
Ik las ragebolquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:41 schreef Pheno het volgende:
Ik ben in een rage-bui. TVoH moet ik maar niet gaan kijken.
Dat zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Terwijl d'r een opleving is die doet denken aan oude tijden.
Okequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik las ragebol
En ik zou dan juist kijken
Ben je een smoothy?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:56 schreef Pheno het volgende:
Al heb ik geen ragebol, bij gebrek aan haar.
Werkzequote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, nog even snel afwassen, en dan op naar het werk.
Laterrr
S&S?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:27 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een topic geopend in S&S, ik vind het eng
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Patrique, help trouwens!! Ik begin geobsedeerd te raken met William Spaaij! Bij WIDM wil ik hem doden maar in interviews enzo is ie![]()
Ja en zij gaat met Jan Smit spelen in dat nu al wanproduct ''het Bombardement''quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
William z'n moeder en oma hebben ook zo'n neus.
En pv3, hij heeft met Noortje Herlaer.
Als ze mochten kiezen hadden ze volgens mij liever weer een bombardement dan Jan Smitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja en zij gaat met Jan Smit spelen in dat nu al wanproduct ''het Bombardement''
Rotterdam heeft nog nooit zo hard geweend!
Ik had dit nog niet meegekregen. Rotterdam valt al spontaan uit elkaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja en zij gaat met Jan Smit spelen in dat nu al wanproduct ''het Bombardement''
Rotterdam heeft nog nooit zo hard geweend!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze mochten kiezen hadden ze volgens mij liever weer een bombardement dan Jan Smit
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Laura een hele lieve meid, als ik met je bommen smijt, zijn we Rotterdam weer even kwijt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze mochten kiezen hadden ze volgens mij liever weer een bombardement dan Jan Smit
Jawohl.quote:
quote:
Zeer terecht dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb het even nodig om wakker te blijvenquote:
Ik zou nog naar een collega gaan, over 1,5 uurquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het even nodig om wakker te blijven
Wat is Eurosonic?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou nog naar een collega gaan, over 1,5 uur!!!!!!!!!1111one
Ga ik trekkennnnnn
Ga gewoon een drankkie doen daar, ze wouden dat ik mee ging naar Eurosonic
Ik ookquote:
Oh en ik mag geen wouden meer zeggen van Bella, het is wildenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou nog naar een collega gaan, over 1,5 uur!!!!!!!!!1111one
Ga ik trekkennnnnn
Ga gewoon een drankkie doen daar, ze wouden dat ik mee ging naar Eurosonic
Wij vallen in slaap met Bonesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ow hier valt het wel mee met half slapen.
Maar ben even series aan het kijken, dat scheelt denk ik
Zo zei ik ook altijd enigste, dat is op dezelfde manier afgeleerd, en ik maak de fout nooit maar dan ook nooit meer, sterker nog ik erger me eraanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Heel goed Kal.
Het staat echt oerlelijk ook.
Als ik dat nu zou doen zou ik echt in slaap vallenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ow hier valt het wel mee met half slapen.
Maar ben even series aan het kijken, dat scheelt denk ik
Bones, ja daar wil ik ook een keer aan beginnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij vallen in slaap met Bones
3e aflevering zien we altijd maar half
Aanraderquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bones, ja daar wil ik ook een keer aan beginnen.
Kijk wel eens op tv, maar ik wil gewoon vanaf begin zien
Ik ben blij dat ik zit, heel de dag bezig geweest met van allesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik dat nu zou doen zou ik echt in slaap vallen
We zijn eindelijk klaar met Dexterquote:
Ik ben de hele week bezig geweest van 6 tot half 1quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik zit, heel de dag bezig geweest met van alles
Ben je nou al begonnen met Grimm?
Grimm heeft nu 8 afleveringen, dat kijk je wel in een dagjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben de hele week bezig geweest van 6 tot half 1
Ik wist niet eens dat dat al was begonnen
Wat is Teenwolfquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zijn eindelijk klaar met Dexter![]()
Daarna The Walking Dead.
En nu kijken we samen Grimm en Once Upon a Time.
Gisteren Teenwolf aan het kijken toen ik in bed lag, en rob keek het laatste stukje mee. En nu wilt hij die ook zien
Oh nee dank jequote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1567432/
Ziet eruit als Twilight.
quote:
Dat balkje staat nu aanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Grimm heeft nu 8 afleveringen, dat kijk je wel in een dagje
The Walking Dead is gewoon echt goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:44 schreef Kally het volgende:
Grimm lijkt me ook wel goed, en hoe is the walking dead?
Ja iets te ehhh niet voor mijquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met weerwolven. En een hele leuke weerwolf
Zombieachtig? Nah.. da vind ik niks aanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The Walking Dead is gewoon echt goed.
Ik haat zombiefilms, maar dit zit gewoon goed in elkaar. En de seizoenen zijn niet zo lang. Eerste seizoen maar 6 afleveringen en seizoen 2 maar 12 geloof ik
Njah heb ik ook, maar ik hoorde meerdere mensen zeggen dat het echt een goede serie is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zombieachtig? Nah.. da vind ik niks aan
Ja dat dacht ik dus eerst ook.... Ik haat zombiefilms enzoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zombieachtig? Nah.. da vind ik niks aan
Nee dat engelse stukje wat ze gepost hebben, gatver smerigquote:
Goedzo Bennyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:24 schreef iBenny het volgende:
Al die pietpaniekjes op de facebookpagina van school die nog moeten leren, alles moeten maken enzo![]()
.
* iBenny is op 1 klein dingetje morgen wordt afgemaakt klaar
Baaschquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:24 schreef iBenny het volgende:
Al die pietpaniekjes op de facebookpagina van school die nog moeten leren, alles moeten maken enzo![]()
.
* iBenny is op 1 klein dingetje morgen wordt afgemaakt klaar
Goeie vraagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:55 schreef Zeroku het volgende:
Waarom gaat het hier niet meer met 10 topics per dag?
Omdat ik een leven heb gekregen en jij er nooit meer bentquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:55 schreef Zeroku het volgende:
hallooooo levenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:55 schreef Zeroku het volgende:
Jij weldoenerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:19 schreef Renesite het volgende:
En ik heb Patrick ook een.leven gegeven
Ieuwwwwwww het is KENquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Er klopt iets niet aan zijn gezicht ?
mond vorm dit datquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Er klopt iets niet aan zijn gezicht ?
Van Barbie, zijn gezicht is van plastic, net als Ridge uit The Boldquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken?
[..]
Maar als je die mond alleen pakt is er niks mis mee
Dan heeft hij zijn eigen Dr. Frankensteinquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:33 schreef iBenny het volgende:
Het is eigenlijk een deelnemer van The Voice Sverige
http://www.boredpanda.com/genetic-portraits-ulric-collette/quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:33 schreef Kally het volgende:
Of dat zag ik gisteren bij Bones, het zijn meerdere mensen gemaakt tot 1 gezicht
Ja alleen dan beterquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.boredpanda.com/genetic-portraits-ulric-collette/
zoiets?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:47 schreef Kally het volgende:
Euh, next meet is bij mij thuis
Nog even een datum maar er komt een topic
Vast niet maar je doet je best maarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel kan, qua reistijd.
Jij komt gewoonquote:
stond bij de bushalte op het busstation in de kouuuuuuuiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast niet maar je doet je best maar
[..]
Jij komt gewoon![]()
hihi ik zei kom
Nou nou Renéquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:56 schreef Renesite het volgende:
Alleen maar tongen en doen in de facking bus. Sterref
komen er een stel zeikkinderen erbij die de hele voice of Holland gaan bespreken.... 'huuuhuuu zag Paul turrrrnerrrrr op joetjoebbbb!!!!'quote:
Wat heb je gedronken lief?quote:
niet antwoorden ia niet netjesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus dat... zeggen hoeveel je gedronken hep is niej koel!
Liefje, ik vind je een schat, ga je zo lekker slapen?quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
You can pay to go to school, but you can't buy class!
In de bus vanaf Spanje ook zulke mensen gehadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef Renesite het volgende:
Hahahaha, ik zit nu op de laptop - praat nu heus goed hoor.
Heb me in de afgelopen 15 minuten weer enorm zitten verbazen. Een grote facepalm...
Busreizen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
In de bus vanaf Spanje ook zulke mensen gehad
Ook dat ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
In de bus vanaf Spanje ook zulke mensen gehad
Ik zat naar sexverhalen te luisteren van 16 jarige meisjesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Serieus - eerst naast elkaar, kusje. Ik: aaaw
Daarna een langer kusje. Ik 'ow okayy'
Vervolgens tongen en over elkaar verstrengelen: ik 'doe normaal'
Jas uit. En daarna van plek wisselen, helemaal in de armen onderuit en ...
Ik ben naar een 4 zitter gegaan en heb mijn rug naar ze toegekeerd. Doe even normaal!!!!
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat naar sexverhalen te luisteren van 16 jarige meisjes
Alsof ik wil weten dat ze van vriendje ruilden en wie er beter was, stinkhoer sterf aan aids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |