Mag ik een kind van jou? Kun je TS stangen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:57 schreef rosepetals het volgende:
Wat een facebook geklaag vandaag zeg.
Zij stangt TS nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mag ik een kind van jou? Kun je TS stangen.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mag ik een kind van jou? Kun je TS stangen.
Dat heeft mij al meerdere bans opgeleverdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou zeggen: kijk maar niet in OUD ...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:03 schreef Sinosappel het volgende:
Nog 1 zo'n topic en ik poep zelf zo'n baby eruit en ga erover lopen janken op Facebook
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat heeft mij al meerdere bans opgeleverdwat een afvoerputje voor triest volk waart daar rond
Ik zeg je weet niet waar de "unfriend" knop zit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:51 schreef Manco043 het volgende:
Baby zei dit, Baby zei dat
Baby deed dit, Baby deed dat
Boehooeee vandaag mist Mamma haar Baby
Baby liet een poepje
Flikker op met die gedrochten.
Ik zeg terechte klacht !
Ongeleid projectiel is het ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oepsss, deze user komt duidelijk uit OUD aanzetten
Was ik onduidelijk? Waarom voel je de sterke neiging om er iets achter te zoeken, wat niet aanwezig is? Ben je soms een zielenknijper? En ik deed nog wel m'n best om mijn kijk hierop zo helder mogelijk naar voren te brengen (volgens mij is dat best goed gelukt).quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan precies? Moet je nog moeder worden en hebben wij je een spiegel voorgehouden, waardoor je nu hevig opziet tegen het krijgen van een kind.
Ik ga er redelijkerwijs van uit dat je uitlatingen op basis van je gevoelens omtrent dit onderwerp op een zekere opvatting omtrent dit onderwerp gestoeld zijn? Moet ik daarvoor een zielenknijper zijn? Is een vrij gangbaar fenomeen namelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:21 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Was ik onduidelijk? Waarom voel je de sterke neiging om er iets achter te zoeken, wat niet aanwezig is? Ben je soms een zielenknijper? En ik deed nog wel m'n best om mijn kijk hierop zo helder mogelijk naar voren te brengen (volgens mij is dat best goed gelukt).
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hangen alle 2 tussen je benen te klapperen in de wind.
Want jij bent de autoriteit op humor-gebied die bepaalt wat al dan niet als grappig gekwalificeerd mag worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:23 schreef AliceD.. het volgende:
[..]Je verblindt me met je stompzinnigheid.. doe dan 's tenminste alsof je enige mate van intelligentie bezit. Of humor.
Je faalt op alle fronten. Mijn uitlating is enkel gebaseerd op de wijze waarop jij met dit "onderwerp" "omgaat", niet op het onderwerp op zich. Dus alle voorgaande jij-bak reacties zijn bij deze verworpen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga er redelijkerwijs van uit dat je uitlatingen op basis van je gevoelens omtrent dit onderwerp op een zekere opvatting omtrent dit onderwerp gestoeld zijn? Moet ik daarvoor een zielenknijper zijn? Is een vrij gangbaar fenomeen namelijk.
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Want jij bent de autoriteit op humor-gebied die bepaalt wat al dan niet als grappig gekwalificeerd mag worden.
Sorry, heb ik niet. Sterker nog: ik weet niet wat het is: humor. Mijn IQ is bepaald op kamertemperatuur, 20 dus. En ik ben verder volstrekt achterlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:23 schreef AliceD.. het volgende:
[..]Je verblindt me met je stompzinnigheid.. doe dan 's tenminste alsof je enige mate van intelligentie bezit. Of humor.
Ho...wacht even. Wat is een 'jij-bak reactie'?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:25 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Je faalt op alle fronten. Mijn uitlating is enkel gebaseerd op de wijze waarop jij met dit "onderwerp" "omgaat", niet op het onderwerp op zich. Dus alle voorgaande jij-bak reacties zijn bij deze verworpen.
Ik zie het.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sorry, heb ik niet. Sterker nog: ik weet niet wat het is: humor. Mijn IQ is bepaald op kamertemperatuur, 20 dus. En ik ben verder volstrekt achterlijk.
Haléquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ho...wacht even. Wat is een 'jij-bak reactie'?
'Jij-bak'? Ik ken wel 'roerbak'.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:25 schreef AliceD.. het volgende:
Dus alle voorgaande jij-bak reacties zijn bij deze verworpen.
Inderdaad. Alice, je stóórt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
Je verpest het topic Alice, er komt niemand meer dankzij jou. Toedels
En ook ong-bak. Dat is een Thaise vechtfilm geloof ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
'Jij-bak'? Ik ken wel 'roerbak'.
alicd ik krijg nog geld van je hoerquote:
O nee..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alicd ik krijg nog geld van je hoer
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat een buitenproportionele reacties van jou.
welquote:
Didn't see ya mama yet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh nee, we hebben hier een hangjongere
je weet dondersgoed wie ik ben snolquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:35 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Wie ben jij nou precies? Ik kan ze niet meer bijhouden tegenwoordig..
ik leg zo wel 50ct op je schoteltje neerquote:
Dan ga ik er op stampen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik leg zo wel 50ct op je schoteltje neer
moet je zelf wetenquote:
jij had toch helemaal geen vriendin meer?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:55 schreef SpermaDonor het volgende:
Zeer terechte klacht, op mijn vriendins facebook zit er een moedertje die post op haar facebook teksten wat het kindje allemaal gezeg heeft die dag
Hij heeft nog wel gewoon een moeder.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij had toch helemaal geen vriendin meer?
jeetje, mama grappen, hilarischquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:00 schreef rolfson het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel gewoon een moeder.
Zie hier de verklaring voor het feit dat die mannen tegen je logen over het willen van kinderen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 03:06 schreef Saarbarbaar het volgende:
Man man, wat een bagger hier zegAnyway: ontopic.
Zeer terechte klacht ja, maar ik vind het wel een beetje ironisch eerlijk gezegd. Ik had laatst nog op een feestje discussies met mannen over kinderen. En ik bedenk me laatste tijd steeds vaker dat het internet de omgekeerde wereld is. Hier op Fok! wil geen een enkele man kinderen, maar in het echte leven ben ik nooit een dergelijk type tegengekomen (helaas! - alleen dat geen kinderen willen dan he). Vreemd...
De meeste mannen hier zijn waarschijnlijk gewoon watjes, die IRL baby's hartstikke leuk vinden (eventueel uit 'angst' voor vrouw/vriendinlief) en hier hun gal komen spuwen
Nee maar ook echt Forever Alone-guys die beweren kinderen te willen en als ik mijn standpunten uiteenzet over kinderen, dan staren ze al meteen naar de grond met zo'n grimas van 'ja je hebt wel gelijk, maar ja, geen kinderen willen is ook zo raar, dus ik doe alsof ik ze wel leuk vind'. Trieste bende gewoon.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 03:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie hier de verklaring voor het feit dat die mannen tegen je logen over het willen van kinderen.
Gelukkig snap jij het allemaal wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:58 schreef sinepedraap het volgende:
Als je geen kinderen wil wat heeft het leven dan nog voor zin eigenlijk?
Dan heb je het toch niet helemaal goed begrepen wat je oorspronkelijke doel is vind ik.
Echt he.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:58 schreef sinepedraap het volgende:
Als je geen kinderen wil wat heeft het leven dan nog voor zin eigenlijk?
Dan heb je het toch niet helemaal goed begrepen wat je oorspronkelijke doel is vind ik.
MAAR HOOMMMOOSSquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:04 schreef sinepedraap het volgende:
![]()
Jullie snappen mijn reactie toch wel
Mijn ex was de eerste man die ik was tegengekomen die geen kinderen wilde.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 03:06 schreef Saarbarbaar het volgende:
Man man, wat een bagger hier zegAnyway: ontopic.
Zeer terechte klacht ja, maar ik vind het wel een beetje ironisch eerlijk gezegd. Ik had laatst nog op een feestje discussies met mannen over kinderen. En ik bedenk me laatste tijd steeds vaker dat het internet de omgekeerde wereld is. Hier op Fok! wil geen een enkele man kinderen, maar in het echte leven ben ik nooit een dergelijk type tegengekomen (helaas! - alleen dat geen kinderen willen dan he). Vreemd...
De meeste mannen hier zijn waarschijnlijk gewoon watjes, die IRL baby's hartstikke leuk vinden (eventueel uit 'angst' voor vrouw/vriendinlief) en hier hun gal komen spuwen
Het aantal "geen kinderen willers" ligt hier inderdaad wel aardig hoger dan IRL.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn ex was de eerste man die ik was tegengekomen die geen kinderen wilde.
Wat dat betreft pasten we wel goed bij elkaar, maarja
Wat is daar saai aan? Geen kinderen krijgen schept juist een hele hoop mogelijkheden voor leuke dingen in het levenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:34 schreef sinepedraap het volgende:
Lijkt me zo saai. Een leven voor jezelf maar geen nageslacht achterlaten. Smaken verschillen.
Kan ik me ook wel voorstellen hoor maar als het goed is heb je daar genoeg tijd voor voor je eraan begint. Maar ja ik heb ook niet alles gedaan wat ik had willen doen. Afwegenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is daar saai aan? Geen kinderen krijgen schept juist een hele hoop mogelijkheden voor leuke dingen in het leven
agreed, kinderenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is daar saai aan? Geen kinderen krijgen schept juist een hele hoop mogelijkheden voor leuke dingen in het leven
Wordtquote:
Goh dit is FOK!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:27 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Het aantal "geen kinderen willers" ligt hier inderdaad wel aardig hoger dan IRL.
En anders kun je dat je hele leven blijven doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen hoor maar als het goed is heb je daar genoeg tijd voor voor je eraan begint. Maar ja ik heb ook niet alles gedaan wat ik had willen doen. Afwegen
De enige reden waarom ik redelijkerwijs kinderen zou willen is omdat ik dan iets een 'leven' schenk. Dat vind ik wel een mooie reden, maar als ik dan al die idioterie om me heen zie en ik bedenk me dat praktisch alle ouders zich instant als malloten gedragen en hun totale leven moeten opgeven all for the sake of raising a child.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 03:53 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Nee maar ook echt Forever Alone-guys die beweren kinderen te willen en als ik mijn standpunten uiteenzet over kinderen, dan staren ze al meteen naar de grond met zo'n grimas van 'ja je hebt wel gelijk, maar ja, geen kinderen willen is ook zo raar, dus ik doe alsof ik ze wel leuk vind'. Trieste bende gewoon.
Ja maar ik wil gewoon zoveel. En alles gedaan hebben wat onverantwoordelijk is als je een gezin hebt en gewoon een gezin hebben laterquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En anders kun je dat je hele leven blijven doen
Ik heb niet het idee dat ik dat doe, maar het kan natuurlijk zijn dat ik het zelf niet zie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik bedenk me dat praktisch alle ouders zich instant als malloten gedragen
TS is jaloers dat hij niet in staat is zich voor te planten en gaat dit nu afreageren op andere mensen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:51 schreef Manco043 het volgende:
Baby zei dit, Baby zei dat
Baby deed dit, Baby deed dat
Boehooeee vandaag mist Mamma haar Baby
Baby liet een poepje
Flikker op met die gedrochten.
Ik zeg terechte klacht !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |