Gelukkig snap jij het allemaal wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:58 schreef sinepedraap het volgende:
Als je geen kinderen wil wat heeft het leven dan nog voor zin eigenlijk?
Dan heb je het toch niet helemaal goed begrepen wat je oorspronkelijke doel is vind ik.
Echt he.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:58 schreef sinepedraap het volgende:
Als je geen kinderen wil wat heeft het leven dan nog voor zin eigenlijk?
Dan heb je het toch niet helemaal goed begrepen wat je oorspronkelijke doel is vind ik.
MAAR HOOMMMOOSSquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:04 schreef sinepedraap het volgende:
![]()
Jullie snappen mijn reactie toch wel
Mijn ex was de eerste man die ik was tegengekomen die geen kinderen wilde.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 03:06 schreef Saarbarbaar het volgende:
Man man, wat een bagger hier zegAnyway: ontopic.
Zeer terechte klacht ja, maar ik vind het wel een beetje ironisch eerlijk gezegd. Ik had laatst nog op een feestje discussies met mannen over kinderen. En ik bedenk me laatste tijd steeds vaker dat het internet de omgekeerde wereld is. Hier op Fok! wil geen een enkele man kinderen, maar in het echte leven ben ik nooit een dergelijk type tegengekomen (helaas! - alleen dat geen kinderen willen dan he). Vreemd...
De meeste mannen hier zijn waarschijnlijk gewoon watjes, die IRL baby's hartstikke leuk vinden (eventueel uit 'angst' voor vrouw/vriendinlief) en hier hun gal komen spuwen
Het aantal "geen kinderen willers" ligt hier inderdaad wel aardig hoger dan IRL.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn ex was de eerste man die ik was tegengekomen die geen kinderen wilde.
Wat dat betreft pasten we wel goed bij elkaar, maarja
Wat is daar saai aan? Geen kinderen krijgen schept juist een hele hoop mogelijkheden voor leuke dingen in het levenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:34 schreef sinepedraap het volgende:
Lijkt me zo saai. Een leven voor jezelf maar geen nageslacht achterlaten. Smaken verschillen.
Kan ik me ook wel voorstellen hoor maar als het goed is heb je daar genoeg tijd voor voor je eraan begint. Maar ja ik heb ook niet alles gedaan wat ik had willen doen. Afwegenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is daar saai aan? Geen kinderen krijgen schept juist een hele hoop mogelijkheden voor leuke dingen in het leven
agreed, kinderenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is daar saai aan? Geen kinderen krijgen schept juist een hele hoop mogelijkheden voor leuke dingen in het leven
Wordtquote:
Goh dit is FOK!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:27 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Het aantal "geen kinderen willers" ligt hier inderdaad wel aardig hoger dan IRL.
En anders kun je dat je hele leven blijven doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen hoor maar als het goed is heb je daar genoeg tijd voor voor je eraan begint. Maar ja ik heb ook niet alles gedaan wat ik had willen doen. Afwegen
De enige reden waarom ik redelijkerwijs kinderen zou willen is omdat ik dan iets een 'leven' schenk. Dat vind ik wel een mooie reden, maar als ik dan al die idioterie om me heen zie en ik bedenk me dat praktisch alle ouders zich instant als malloten gedragen en hun totale leven moeten opgeven all for the sake of raising a child.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 03:53 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Nee maar ook echt Forever Alone-guys die beweren kinderen te willen en als ik mijn standpunten uiteenzet over kinderen, dan staren ze al meteen naar de grond met zo'n grimas van 'ja je hebt wel gelijk, maar ja, geen kinderen willen is ook zo raar, dus ik doe alsof ik ze wel leuk vind'. Trieste bende gewoon.
Ja maar ik wil gewoon zoveel. En alles gedaan hebben wat onverantwoordelijk is als je een gezin hebt en gewoon een gezin hebben laterquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En anders kun je dat je hele leven blijven doen
Ik heb niet het idee dat ik dat doe, maar het kan natuurlijk zijn dat ik het zelf niet zie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik bedenk me dat praktisch alle ouders zich instant als malloten gedragen
TS is jaloers dat hij niet in staat is zich voor te planten en gaat dit nu afreageren op andere mensen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:51 schreef Manco043 het volgende:
Baby zei dit, Baby zei dat
Baby deed dit, Baby deed dat
Boehooeee vandaag mist Mamma haar Baby
Baby liet een poepje
Flikker op met die gedrochten.
Ik zeg terechte klacht !
Mogen wij u vriendelijk doch dringend vragen terug te gaan naar OUD?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:20 schreef Sannne het volgende:
Ik ben zo'n moeder.
Maar mijn kind is dan ook fantastisch-geweldig-bijzonder! Daar wil iedereen toch over lezen!
Ze ligt nu lekker te slapen trouwens, nadat ze een erwtenprakje op heeft, met mij is gaan douchen en daarna chagie werd.
Just so you know!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |