Precies, dat kan heel goed. Aangezien de min in de belangstelling staat nu. min 21, dus ze zaten er 21+28 treden naast.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:29 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ze hebben hier gewoon +0,5 gedaan. 0,5 x 42 is namelijk 41. Bij een min getal krijg je -21 en zou je omlaag moeten.
Ik denk dat Art het gewoon vroeg omdat hij natuurlijk wist dat het weg was en hij wilde weten hoeveel er in de pot zat. Ik zoek er in ieder geval niks achter.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef MrManiak het volgende:
Sneak preview van de special van vanavond:
Art vraagt Maarten om het schuldbewijs van -¤500. Maarten zegt bijna trots dat hij deze is verloren, waarop Art de ¤500 doorscheurt. Waar ik mee zit: Waarom zou Art het vragen? Om de -¤500 te kunnen wisselen voor de ¤500? In theorie zou Maarten het schuldbriefje tot de laatste aflevering in de pot moeten houden, waarom Art er nu naar vroeg is mij volkomen onduidelijk, tenzij hij een deal wilde maken om er toch ¤3000 van te maken.
Vanavond om 20:30 op de Frontpage.quote:
Lolwut? Weet jij waar ze wonen ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:41 schreef gohan16 het volgende:
Hadewych heeft sowieso lopen mollen, tenzij ze is verhuisd in het afgelopen half jaar. Ze woont op nummer 7 en niet op 21. Liesbeth woont wel op 31 en Frits heeft 2 diploma's, dus 33 klopte wel.
Net op tv geweest.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:51 schreef GlenSpey het volgende:
Waar kan ik nu op dit moment de herhaling van WIDM kijken? Op uitzendinggemist doet ie het niet
http://avro.nl/wieisdemol/ ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:51 schreef GlenSpey het volgende:
Waar kan ik nu op dit moment de herhaling van WIDM kijken? Op uitzendinggemist doet ie het niet
Krijg alleen een zwart scherm, ook bij flash. Heb net flash nog geupdate, dus daar kan het niet aan liggen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:54 schreef jcdragon het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1233100
Doet het gewoon, alleen te kijken met flash. Dus op afspelen in Flash drukken
UG-problemen met WIDM, komt elk jaar weer terug... na de reclame krijg ik hier ook een melding dat de video niet kan worden gevonden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:03 schreef GlenSpey het volgende:
Wat een grafsite is dat uitzendinggemist geworden. De advertentie speelt wel af maar het programma zelf nietwat een bullshit ook dat dat alleen in flash kan
Het zou wel iets voor de mol zijn en het past bij de twee over rookgordijnen. Met een theorie komen die in eerste instantie plausibel lijkt, denk je als kijker minder snel dat diegene de mol is. Het is een rookgordijn om aandacht van zich/haarzelf af te leiden. En dat het uiteindelijk dan niet klopt, kun je altijd nog zeggen dat je dacht dat de ander in juni jarig was.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Of juist wel?
Via wieisdemol.net
[..]
In de aflevering zegt Marit dat Tim in Juni (6e maand) is geboren, maar dat is helemaal niet zo.. hij is geboren in Juli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |