Mooi, absoluut!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:15 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Welke films herken je in het plaatje?
O nee, ik dacht dat ik bovenin Jigsaw zag staan, maar dat is dat lijk uit Psycho. Dan zeg ik maar Dracula rechtsboven.quote:
Nu weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
Helemaal bovenin in het midden staat Jigsaw toch..
Evil Dead staat er gewoon twee keer op.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Ash 'Evil Dead' Williams met z'n kettingzaaghand.
Japanse Paranormal Activity? Titel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:32 schreef On het volgende:
Vandaag die Japanse Paranormal Activity gezien. Ik vond hem wel oke, die Japanners weten wel wat ze moeten doen met horror. Ook al vond ik hem niet heel eng omdat ik veel al zag aankomen.
Wat is nou de engste film ooit? Want ik zoek wat uitdaging.
Tokyo Night geloof ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:44 schreef znarch het volgende:
[..]
Japanse Paranormal Activity? Titel?
Dat is nogal smaak-afhankelijk. En tijds-afhankelijk ook wel. (toen ik klein was vond ik Evil dead heel eng, haha, nu vooral heel komisch)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:32 schreef On het volgende:
Vandaag die Japanse Paranormal Activity gezien. Ik vond hem wel oke, die Japanners weten wel wat ze moeten doen met horror. Ook al vond ik hem niet heel eng omdat ik veel al zag aankomen.
Wat is nou de engste film ooit? Want ik zoek wat uitdaging.
Dit. En soms bij films gebaseerd op waargebeurde zaken denk ik we'll eens "fuck, het zal je overkomen" (bij Ils bv). Vaak dus bij "realistische" films. Nu is dat anders dan het 'eng' vinden, maar je snapt me.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind films ook nooit echt eng. Wat ik als 'eng' ervaar zijn vaak films die heel erg vervreemdend zijn, waarin weinig dingen te relateren zijn aan herkenbare situaties. Een film als Eraserhead bijvoorbeeld, Lynch films zoals Blue velvet en Shion Sono.
ga er maar niet vanuit dat Anneliese uberhaupt in de bios komt. tis namelijk een Asylumfilm. Asylum staat bekend om zijn low-budget rip-offs van grote films die er qua titel ook nog eens op lijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:17 schreef stoeltafel het volgende:
Weer iemand wanneer Anneliese: The Exorcist Tapes uit komt? Dit is dr nieuwe exorcist. Zag de trailer in Zweden.
Heb net insidious gekeken, echt eng !
die gast linksboven met zijn kettingzaagje is trouwens Leatherface :pquote:Evil Dead staat er gewoon twee keer op.
En terecht overigens.
Niet hier misschien maar ik zag de trailer in de bios in Zweden. Daar komt die in januari uit, vaag.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga er maar niet vanuit dat Anneliese uberhaupt in de bios komt. tis namelijk een Asylumfilm. Asylum staat bekend om zijn low-budget rip-offs van grote films die er qua titel ook nog eens op lijken.
Anneliese is deel 3 in de Paranormal Entities-reeks, maar heeft volgens mij geen banden met deel 1 en 2. Die laatste, Gacy House, zag ik eind vorig jaar zonder dat ik wist dat het een Asylumfilm was en die was best aardig. Anneliese heb ik hier ook nog staan om te kijken, maar wanneer ik dat ga doen weet ik nog niet
http://www.imdb.com/title/tt1911533/
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Asylum
dl 1 zag ik toen ik alleen thuis was, in het donker met koptelefoon op en toen vond ik em pretty scary. dl2 zag in de de bios en dat was een stuk minder engquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:52 schreef RickoKun het volgende:
Paranormal activitykk sad die film. Hoe kunnen mensen dat eng vinden.
op internet is iig al te vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:37 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Niet hier misschien maar ik zag de trailer in de bios in Zweden. Daar komt die in januari uit, vaag.
dat lijkt er meer op inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:25 schreef stoeltafel het volgende:
Heb volgens mij een foutje gemaakt, dit is de nieuwe exorcist
THE DEVIL INSIDE
Pfff, afgelopen jaar was er naar mijn weten niet zo heel veel schokkends uitgekomen. Kill list misschien.... of de serie ´American horror story´.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:58 schreef stoeltafel het volgende:
Welke films raad jij wel aan van 2011?
Beter. Want die Anneliese is echt een rukfilm. Vond ik danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:25 schreef stoeltafel het volgende:
Heb volgens mij een foutje gemaakt, dit is de nieuwe exorcist
THE DEVIL INSIDE
Ik heb korte stukjes gezien van Lynch's Rabbits, en ik snap compleet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind films ook nooit echt eng. Wat ik als 'eng' ervaar zijn vaak films die heel erg vervreemdend zijn, waarin weinig dingen te relateren zijn aan herkenbare situaties. Een film als Eraserhead bijvoorbeeld, Lynch films zoals Blue velvet en Shion Sono.
Is dat dezelfde Anneliese waarop The Exorcism Of Emily Rose is gebaseerd?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:17 schreef stoeltafel het volgende:
Weer iemand wanneer Anneliese: The Exorcist Tapes uit komt? Dit is dr nieuwe exorcist. Zag de trailer in Zweden.
Heb net insidious gekeken, echt eng !
Een horror is niet per definitie een 'sicke-film', er zijn ook zat horrorfilms waarbij geen bloed voorkomt maar die wel verschrikkelijk eng zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:19 schreef stoeltafel het volgende:
Wat maakt een horror film goed? De spanning? De sicke beelden? Heb vorig jaar A Serbian Film gezien, heel ziek maar vond Insidious veel spannender.
http://www.moviemeter.nl/film/64573
Elke westerse exorcist film is daarop gebaseerdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:37 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Anneliese waarop The Exorcism Of Emily Rose is gebaseerd?
Hmm dat hoeft niet altijd zo te zijn. TCM heeft een karig verhaal maar qua sfeer vind ik het de beste horror die ik ooit gezien heb. Ligt er gewoon heel erg aan cinematografie, geluidseffecten etc. Ik vind bijv. een goed verhaal dus absoluut niet belangrijk in een horror.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:51 schreef Faxie het volgende:
Schrikhorrors moeten het dan ook voornamelijk van cliche's hebben, sfeerhorrors van een goed verhaal. Ik kies voor de 2e.
Bij een goede horrorfilm voel ik mijzelf ongemakkelijk, dat gevoel is niet echt gebonden aan een specifiek subgenre. Dit icm een ziekelijk/gefreakt sfeertje en je hebt me te pakken. Shion Sono slaagt daar met name in de laatste tijd.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:19 schreef stoeltafel het volgende:
Wat maakt een horror film goed? De spanning? De sicke beelden? Heb vorig jaar A Serbian Film gezien, heel ziek maar vond Insidious veel spannender.
http://www.moviemeter.nl/film/64573
die trailerquote:Op maandag 16 januari 2012 20:17 schreef Nitrouz het volgende:
Voelde je jezelf bij EXTE: Hair Extensions (Ekusute) van Shion Sono zo ongemakkelijk? Moest er eerder om lachen, leuke horror hoor, maar niet veel meer dan dat.
Die was inderdaad ZEER naar...quote:Op maandag 16 januari 2012 13:36 schreef RickoKun het volgende:
Ik vond zelf Drag me to Hell wel een lekker nare film. Moet je wel in je eentje kijken met t licht uit en koptelefoon op
Nope, maar dat is ook niet echt horror imo. Bij Strange Circus voelde ik me erg ongemakkelijk, bij Cold fish in mindere mate. En love exposure was gewoon epic maar dat heeft niks met dit topic te makenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:17 schreef Nitrouz het volgende:
Voelde je jezelf bij EXTE: Hair Extensions (Ekusute) van Shion Sono zo ongemakkelijk? Moest er eerder om lachen, leuke horror hoor, maar niet veel meer dan dat.
Drag me to hell vond ik grappig en op sommige punten ronduit goor. Dat oude wijfquote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope, maar dat is ook niet echt horror imo. Bij Strange Circus voelde ik me erg ongemakkelijk, bij Cold fish in mindere mate. En love exposure was gewoon epic maar dat heeft niks met dit topic te maken
En mensen die Drag me to hell eng/naar vinden...
Nigga please....
Echt? Ik vond die film ook meer hilarisch dan wat anders. Net als Insidious waar we opeens Elmo tegenkomen met wat pek op zij vacht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drag me to hell vond ik grappig en op sommige punten ronduit goor. Dat oude wijfik weet nog dat ik m'n paaseitje op een bepaald moment niet meer wegkreeg
Ja echt, in die parkeergarage.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Echt? Ik vond die film ook meer hilarisch dan wat anders. Net als Insidious waar we opeens Elmo tegenkomen met wat pek op zij vacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Hij was naar, maar na 2/3de vd film werd hij minder ja, die scene vond ikzelf dan ook eerder lachwekkend jaquote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope, maar dat is ook niet echt horror imo. Bij Strange Circus voelde ik me erg ongemakkelijk, bij Cold fish in mindere mate. En love exposure was gewoon epic maar dat heeft niks met dit topic te maken
En mensen die Drag me to hell eng/naar vinden...
Nigga please....
quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt, in die parkeergarage.Kijk je verder wel eens gore films?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
Nee, daarom zit ik ook in dit topicquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:40 schreef znarch het volgende:
[..]
Kijk je verder wel eens gore films?
Ja en vergeetquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Echt? Ik vond die film ook meer hilarisch dan wat anders. Net als Insidious waar we opeens Elmo tegenkomen met wat pek op zij vacht.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:17 schreef Pulzzar het volgende:
Zojuist deze scene gezien.
Het zijn toch de aziaten die de meest gore en freaky stuff maken.
Beetje crappy, maar ondanks dat het maar een film is, illustreert het wel hoe wreed en kwaadaardig die spleetogen kunnen zijn.quote:
quote:The film is extremely controversial for its use of what Mou claims to be actual autopsy footage of a young boy and also for a scene in which a live cat appears to be thrown into a room to be eaten alive by hundreds of frenzied rats.[8] In a scene later in the movie, live rats were set on fire, which drew criticism for its cruelty in many countries.
Het enige genre waar ik me ongemakkelijk bij voel zijn romantische komedies.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:36 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Bij een goede horrorfilm voel ik mijzelf ongemakkelijk, dat gevoel is niet echt gebonden aan een specifiek subgenre. Dit icm een ziekelijk/gefreakt sfeertje en je hebt me te pakken. Shion Sono slaagt daar met name in de laatste tijd.
Wreedheid heb je overal, ook tegenwoordig. Zoals die diensbode van Kadafi die voor straf kokend water over zich heen kreeg gegoten, daarna niet medisch mocht worden behandeld en zodoende geinfecteerde derdegraads brandwonden eraan overhield.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:29 schreef Luna3 het volgende:
Niet alleen in de Jappenkampen (ed) zijn dit soort praktijken uitgevoerd..helaas. De Romeinen (rooms-katholieken) groeven bijvoorbeeld ook mensen in de grond in om er vervolgens met paarden over heen te gaan galloperen. Om maar te zwijgen over de experimenten van de Nazi's in de tweede wereldoorlog. Tja... Om een ziek filmscript te schrijven hoef je eigenlijk alleen maar naar de gruwel uit de geschiedenis te speuren.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:22 schreef znarch het volgende:
Net twee films achter elkaar gekeken: De eerste was "Insidious"quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:46 schreef HAL9000S het volgende:
Ja en vergeet
[ afbeelding ]
niet. Maar ook dit stuk maakte de film voor mij meer lachwekkend dan spannend.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tweede film was "Shelter"
Man-o-man wat een vette film!! Ik weet dat ie al eerder genoemd was hier ergens, maar had er nog niks over opgezocht. Dit is een film die ik nog wel een keer wil zien!!
Het deed me een beetje denken aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wilde ik nog even kwijt dat ik de "best scenes' uit Men behind the sun heb gekeken ("the best" bleken uiteraard de "meest walgelijke") en nog bedankt voor de tip (not) maar ik heb dat beeld van die armen en die darmen (scheelt maar een letter) nog steeds op mijn netvlies staan; heel naar. Ik vind dat soort films dan ook niet onder horror vallen, maar onder oorlogsfilms (Al is dit dan een zeer extreem in details uitgewerkte versie ervan) Bah. Heb ik liever martelfilms als Saw of Human centipede, waar de ironie vanaf druipt (letterlijk, hehe) dan zo'n quasi waargebeurd extreem sadistisch oorlogsverhaal...brrrr.
[ Bericht 2% gewijzigd door Luna3 op 25-01-2012 04:35:36 ]
Drag me to hell kan je inderdaad niet serieus nemen, vond hem maar matig. Insidious begon goed alleen het einde is echt lachwekkend, jammer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja en vergeet
[ afbeelding ]
niet. Maar ook dit stuk maakte de film voor mij meer lachwekkend dan spannend.
[ afbeelding ]
En drag me to hell was verder wel echt top idd, als je hem totaal niet serieus neemt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 04:21 schreef Luna3 het volgende:
[..]
[..]
Net twee films achter elkaar gekeken: De eerste was "Insidious"
Ik vond hem prima: spannend en origineel. Nergens echt heel eng, maar wel boeiend tot het einde! En mooi gefilmd. (maar Elmo? Huh? Wie leek er op Elmo? haha, met pek? Ik zal het gemist hebben)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:03 schreef znarch het volgende:
...Shit Luna, ken je klassiekers! Ik dacht bij Elmo aan een blauw monster! Haha, dom dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al moet ik zeggen dat ik wel ff een minimaal schrikje voelde bij dit shot hoor.Shelter was met Julienne Moore. Super goed en dus wel best eng! (niet qua schrikeffecten ofzo, maar qua sfeer!)quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:34 schreef HAL9000S het volgende:
...
Shelter klnkt bekend in de oren... weet niet meer of ik die gezien heb of niet, eens in de download knallen.Jezus Christus zou zo veel hebben gereist. (volgens de Bijbel) So feel blessed, not scared!quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:18 schreef Smeich het volgende:
Ik vond Insidious dus echt eng! En ik heb dat zelf ook eens meegemaakt, dat astral traveling wat dus ook in die film naar voren komt (dat was een fucking enge ervaring joh!). Ja, die gasmasker was wel een aanfluiting, dat vond ik nergens op slaan.
Ik vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. juist heel grappig. Al was de bedoeling ervan niet duidelijk nee, maar toch vond ik de scenesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. erg vermakelijk. Het hoeft toch niet allemaal super serieus te zijn?
[ Bericht 21% gewijzigd door Luna3 op 25-01-2012 14:37:41 ]![]()
Heeft er iemand Reykjavik Whale Watching Massacre gezien? Ik hoopte op nog zo'n Scandinavische topper van het niveau van Cold Prey I, Cold Prey II, Next Door en Dark Woods.. Viel wat tegen.![]()
![]()
![]()
Insidious, absolute bazenfilm.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0![]()
Aangezien ik hem gister officieel gehuurd had (gastheer had geen mediaplayer of converterkastje om .avi naar tv te krijgen) en aangezien er vandaag geen ruk op tv was en aangezien ik vandaag ook geen tijd had om de dvd netjes terug te brengen, heb ik hem net nog maar eens een keer opgezet. (heb ik ook niet het idee dat ik m'n dagfilm huurgeld van vandaag helemaal heb weggegooid, haha)quote:
En conclusie: Ik vond hem toch wel vermakelijk ja. Best goed eigenlijk.
Maar 'Shelter' wil ik nog veel liever nog een keer terug zien![]()
![]()
Shelter moet ik dan ook maar eens gaan kijken.Ook gezien, samen met tien+ collega's van de Whale and Dolphin Conservation Society waar ik voor werk dus dat was wel extra leuk ja. Haha, maffe film inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:42 schreef Nitrouz het volgende:
Heeft er iemand Reykjavik Whale Watching Massacre gezien?![]()
![]()
Zekers!quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:06 schreef Smeich het volgende:
Shelter moet ik dan ook maar eens gaan kijken.
...
Op de dvd van 'Insidious' stond een voorstukje van 'Shark night'. Het leek me een type 'Phirana' (remake) die ik overigens erg vermakelijk (humoristisch) vond. Weet iemand of 'Shark night' een beetje uit die categorie is..? Of 'ie sowieso de moeite van het kijken waard is?![]()
van horen zeggen is ie een stuk minder leuk dan Piranha 3D.... heb hem zelf nog niet gekeken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:24 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Zekers!
Op de dvd van 'Insidious' stond een voorstukje van 'Shark night'. Het leek me een type 'Phirana' (remake) die ik overigens erg vermakelijk (humoristisch) vond. Weet iemand of 'Shark night' een beetje uit die categorie is..? Of 'ie sowieso de moeite van het kijken waard is?![]()
oke,thanks, jammer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:13 schreef AntiChrist het volgende:
van horen zeggen is ie een stuk minder leuk dan Piranha 3D.... heb hem zelf nog niet gekeken.![]()
Shark night kijkt prima weg, maar piranha heeft veel meer humor.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Haha, dan ga ik 't toch maar proberen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:07 schreef Tim86 het volgende:
Shark night kijkt prima weg, maar piranha heeft veel meer humor.![]()
Gewoon teveel keta gehad, jijquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:18 schreef Smeich het volgende:
Ik vond Insidious dus echt eng! En ik heb dat zelf ook eens meegemaakt, dat astral traveling wat dus ook in die film naar voren komt (dat was een fucking enge ervaring joh!). Ja, die gasmasker was wel een aanfluiting, dat vond ik nergens op slaan.
The Outside Agency![]()
Paranormal Activity 3 is klaar nu. Het concept kennen we wel maar ik vind em beter dan 1 en 2. Ben goed geschrokken af wn toe
Heb net Skjult gekeken, en ben zeer aangenaam verrast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah, gister toch gekeken, maar ik vond er niet veel aan. Had hem misschien in 3D nog wel grappig gevonden, maar zonder dat was het best flut eigenlijk. De geanimeerde stukken waren overigens ronduit slecht gedaan en het enige wat origineel was, was hoe de haai daar terrecht was gekomen. Maar om daar nu anderhalf uur voor uit te moeten zitten...ik zou het niemand adviserenquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:07 schreef Tim86 het volgende:
Shark night kijkt prima weg, maar piranha heeft veel meer humor.
Piranha was cool though!![]()
Zometeen Take Shelter kijken.
volgens mij zitten er wel wat toffe horror elementen in, kijk al een tijdje uit naar deze titel.quote:Curtis LaForche woont in een klein stadje in Ohio samen met zijn vrouw Samantha en dochter Hannah, een 6-jarig doof meisje. Wanneer Curtis angstaanjagende dromen krijgt, houdt hij de visioenen voor zichzelf. Hij probeert zijn angst te onderdrukken door obsessief een stormbunker te bouwen in zijn achtertuin. Zijn schijnbaar onverklaarbare gedrag zorgt voor verwarring in zijn omgeving, maar de daaruit vloeiende spanningen in zijn huwelijk en de gemeenschap vallen in het niet bij wat zijn dromen werkelijk betekenen...Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
trailer net gezien, erg veelbelovend, maar geen echte horror denk ik, meer een thriller?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:52 schreef HAL9000S het volgende:
Zometeen Take Shelter kijken.
[ afbeelding ]
volgens mij zitten er wel wat toffe horror elementen in, kijk al een tijdje uit naar deze titel.
[..]![]()
Nee vandaar dat ik ook aangeef dat er hopelijk wat toffe horror elementen in zitten. Desalniettemin vond ik de beschrijving tof genoeg om 'm te sharen hier.Cop killer
Kill them, cop killer
en bedankt daarvoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:59 schreef HAL9000S het volgende:
Nee vandaar dat ik ook aangeef dat er hopelijk wat toffe horror elementen in zitten. Desalniettemin vond ik de beschrijving tof genoeg om 'm te sharen hier., jammer genoeg kan ik alleen maar rar-files vinden..ben met dat een beetje een noob
![]()
![]()
Winrar downloaden en installeren, dubbelklikken op de eerste rar en uitpakken die handel.Cop killer
Kill them, cop killer
7zip is ook zeer goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:05 schreef HAL9000S het volgende:
Winrar downloaden en installeren, dubbelklikken op de eerste rar en uitpakken die handel.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ik heb Poultrygeist nog even gekeken. Kon het na 10 minuten niet meer aanzien
Ik weet dat het allemaal niet serieus bedoeld is, en misschien zelfs opzettelijk slecht, maar hier ga ik m'n tijd niet aan verdoen![]()
Dat compilatie filmpje is alles wat je hoeft te zien![]()
![]()
Als je wil weten hoe Event Horizon er had uitgezien indien hij was geregisseerd door iemand met talent, dan kan je nog altijd Sunshine kijken.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Die gaat op de lijst. Ik vond 'm niet tegenvallen hoor, vooral na het gebeuren Mortal Kombat gisteravond.
![]()
Event Horizon lang geleden gezien. In m'n herinnering was ie wel gaaf.
Sunshine is niet bepaald horror, maar wel een hele mooie film![]()
![]()
Ben wel Danny Boyle minded, maar 'Sunshine' vond ik tegenvallen. Was meer onder de indruk van 'Moon'. Maja, back to horrorquote:Op zondag 29 januari 2012 20:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als je wil weten hoe Event Horizon er had uitgezien indien hij was geregisseerd door iemand met talent, dan kan je nog altijd Sunshine kijken.![]()
![]()
Ben het wat Sunshine betreft eigenlijk wel eens met deze review door Tarantino:quote:Op zondag 29 januari 2012 20:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als je wil weten hoe Event Horizon er had uitgezien indien hij was geregisseerd door iemand met talent, dan kan je nog altijd Sunshine kijken.
Vond 'de wending' erin erg jammer, deed imo enorm veel afbreuk aan de belofte van de film tot aan dat moment. Waar ik in Event Horizon juist het 'freaky deel' van het verhaal/de film erg waardeer. (Probably omdat de hele film erop gebaseerd is.)
Je suis Charlie Sheen![]()
Hoe was hij nou?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:59 schreef HAL9000S het volgende:
Nee vandaar dat ik ook aangeef dat er hopelijk wat toffe horror elementen in zitten. Desalniettemin vond ik de beschrijving tof genoeg om 'm te sharen hier."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Lees net dit:Gaat om:quote:Bezoekers van de horrorfilm V/H/S in de Amerikaanse stad Park City moesten door medewerkers van een ambulance geholpen worden omdat ze letterlijk kotsmisselijk waren geworden door de thriller.
Drie bezoekers beefden zo hard dat ze niet meer in staat waren op hun benen te staan. Meerdere bezoekers liepen kotsend de bioscoop uit en leegden hun maag op de straat voor de bios.
Het verhaal.....
De film gaat over een groep kleine criminelen die door een mysterieuze opdrachtgever een VHS-band moeten stelen uit een afgelegen landhuis. Ze worden geconfronteerd met een lijk en een grote stapel banden met gruwelijke beelden die ze moeten bekijken. Uiteraard loopt alles in de soep.
Opmerkelijk genoeg waarderen bezoekers de film met een 8.6.
V/H/S
Ik wil zien!
The Outside Agency![]()
Ja dat soort spektakelverhalen zijn vaker naar buitengebracht... was met bv Hannibal ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:07 schreef haakon het volgende:
Lees net dit:
[..]
Gaat om:
V/H/S
Ik wil zien!
Ik laat me daar niet door gekmaken.... ik word er juist kritischer van.![]()
Ja precies, dat zeiden ze van Irreversible en van paranormal activity ook; mensen ziek de zaal uit... ,mwahquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat soort spektakelverhalen zijn vaker naar buitengebracht... was met bv Hannibal ook.
Ik laat me daar niet door gekmaken.... ik word er juist kritischer van.![]()
Kan ik me bij Irreversible wel voorstellen dat bepaalde mensen daar echt niet tegenkunnen en de zaal uitlopen of ed.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:40 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja precies, dat zeiden ze van Irreversible en van paranormal activity ook; mensen ziek de zaal uit... ,mwah"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Klopt. En toch maakt me dit nieuwsgierig!
Het zal uiteindelijk toch wel meevallen.
Irreversible kan ik me nog best indenken dat mensen er misselijk van worden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency![]()
Apart nieuwsbericht op een Amerikaanse site ging het maar om 1 persoon.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:07 schreef haakon het volgende:
Lees net dit:
[..]
Gaat om:
V/H/S
Ik wil zien!
Benieuwd waar ze die andere personen vandaan halen
A moviegoer passed out last night during a midnight screening of the genre film V/H/S. EMTs came, say sources close to the film.
http://www.deadline.com/2(...)-screening-sundance/
Maar wil de film graag zien vooral omdat Ti West ook mee heeft gedaan.You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist![]()
Nee, ik niet, het is gewoon een super goede film. En die scene, daar draait het hele verhaal juist om.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:48 schreef znarch het volgende:
[..]
Kan ik me bij Irreversible wel voorstellen dat bepaalde mensen daar echt niet tegenkunnen en de zaal uitlopen of ed.![]()
Dat maakt het er nog niet smakelijker van voor sommigenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:55 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nee, ik niet, het is gewoon een super goede film. En die scene, daar draait het hele verhaal juist om.
The Outside Agency![]()
Paranormal activity zou ik de zaal uitlopen omdat er juist niks gebeurd dan een paar deuren die dichtklappen en een dekentje dat van die mensen afglijdtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:40 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja precies, dat zeiden ze van Irreversible en van paranormal activity ook; mensen ziek de zaal uit... ,mwah![]()
![]()
Stoere boy hoor, op Fok! lacherig doen.. maar als 't je zou gebeuren piep je echt wel anders.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Paranormal activity zou ik de zaal uitlopen omdat er juist niks gebeurd dan een paar deuren die dichtklappen en een dekentje dat van die mensen afglijdtEn ja, ik spreek uit ervaring.
Je suis Charlie Sheen![]()
ik heb em op mn to see list gezet. komt ooit nog wel aan bod.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:07 schreef haakon het volgende:
Lees net dit:
[..]
Gaat om:
V/H/S
Ik wil zien!
Gisteren Sick Nurses gezien. Thaise horror over een stel verpleegsters die in een ziekenhuis achtervolg worden door de geest van een collega.
zag er allemaal mooi uit, kleurrijk en een aparte sfeer. verhaal vond ik niet bepaald duidelijk en het slot sloeg was een tikkie absurd. geen slecht besteedde 80 minuten
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Je kunt je dat niet voorstellen? Het is een thriller he? Geen horror. Dit is zon films die mijn ouders zouden kijken perongeluk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:55 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nee, ik niet, het is gewoon een super goede film. En die scene, daar draait het hele verhaal juist om.
Ik neem aan daat ook bij de beschrijving niet staat: pas op, extreem expliciet geweld en sex.
Waarom is het zo moeilijk voor te stellen dat bepaalde mensen dat niet graag zien?"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Hoho, dat zeg ik niet!! Ik zeg dat ik het een mega goede film vond, dus dat ik niet snap dat mensen WEGLOPEN om die ene scene. Ik zie dat ook niet graag, als vrouw zijnde waarschijnlijk dubbel naar, maar weglopen, nee. en mijn ouders zouden het ook een ijzersterke film vinden! En een film met een verkrachting erin, is ook niet per definitie een horrorfilm nee. Dan zouden "Boys don't cry" en nog vele andere films dat ook zijn, en dat beweer ik natuurlijk ook niet. En zeker weten dat op de hoes staat dat er extreem expliciet geweld en sex in de film zit!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:33 schreef znarch het volgende:
Je kunt je dat niet voorstellen? Het is een thriller he? Geen horror. Dit is zon films die mijn ouders zouden kijken perongeluk.
Ik neem aan daat ook bij de beschrijving niet staat: pas op, extreem expliciet geweld en sex.
Waarom is het zo moeilijk voor te stellen dat bepaalde mensen dat niet graag zien?
Schokkend ja, weglopen, nee. Ieder z'n ding...![]()
Nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Stoere boy hoor, op Fok! lacherig doen.. maar als 't je zou gebeuren piep je echt wel anders.En ja, ik spreek uit ervaring.
Paranormal Activity is gewoon echt een megaslechte kutfilmThe Outside Agency![]()
Dan kan de film nog wel verschrikkelijk saai zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Stoere boy hoor, op Fok! lacherig doen.. maar als 't je zou gebeuren piep je echt wel anders.En ja, ik spreek uit ervaring.
signatuurloos![]()
Dat soort dingen neem ik ook nooit serieus. Sowieso geloof ik dat soort verhalen nooit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat soort spektakelverhalen zijn vaker naar buitengebracht... was met bv Hannibal ook.
Ik laat me daar niet door gekmaken.... ik word er juist kritischer van.signatuurloos![]()
Idd, gewoon marketingquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat soort dingen neem ik ook nooit serieus. Sowieso geloof ik dat soort verhalen nooit.![]()
![]()
In Irréversible zaten effectief heel lage tonen op de achtergrond die je nauwelijks hoort, maar waarvan sommige mensen gewoon echt misselijk werden (als ze 'm in de bioscoop keken dan). Nogal ordinaire manier om iets te bereiken bij je publiek, maar Noé is dat ook een pretentieuze kutregisseur.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Zulke dingen zijn alleen spannend als het jezelf overkomt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan kan de film nog wel verschrikkelijk saai zijn.
En het weer gelijk ophoudt
En toch scheet ik 7 kleuren bij deel 1.Tap tap tap![]()
Niet gehoord nee, maar buiten dat duurt de scene dan ook realistisch lang. Dat maakte het extra naar natuurlijk. Dat mensen wegkijken ala, maar weglopen?! Ik vind dat asociaal in een bioscoop, daarbij, een grove belediging aan de filmmakers. Dat is de reden dat ik weglopen bij een film, helemaal bij die film (omdat ie zo goed is) echt achterlijk vind. Dat mensen het naar vinden begrijp ik maar al te goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
In Irréversible zaten effectief heel lage tonen op de achtergrond die je nauwelijks hoort, maar waarvan sommige mensen gewoon echt misselijk werden (als ze 'm in de bioscoop keken dan). Nogal ordinaire manier om iets te bereiken bij je publiek, maar Noé is dat ook een pretentieuze kutregisseur.
Maar inderdaad is het vaak een "goede" reclame om dat te melden over jouw film. Het triggert mensen hun nieuwsgierigheid blijkbaar. Tom Six laat toch ook kotsende en walgende mensen zien in de teaser van Human Centipede 2. Als iemand acteurs in zijn film zet, zet ie ze ook in z'n teaser natuurlijk!!![]()
![]()
Dat, in je eentje met het geluid hard in het donker. Kan me bijna niet voorstellen dat je het niet op zijn minst spannend vond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn alleen spannend als het jezelf overkomt.
En het weer gelijk ophoudt
En toch scheet ik 7 kleuren bij deel 1."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Geen idee, hij kwam erg traag binnen en deze week zit ik in Duitsland en wil hier geen risico nemen qua downloaden. Even afwachten dus nog. Ik ben maar begonnen met mijn backlog aan films die nog op mijn laptop staan en heb gisteren Lake Mundo gezien.... Niet onaardig maar hij zakte naar het einde toe helaas toch wat in imo.quote:
[ Bericht 17% gewijzigd door HAL9000S op 01-02-2012 22:27:46 ]Cop killer
Kill them, cop killer
Ik vind dat juist inventief!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
In Irréversible zaten effectief heel lage tonen op de achtergrond die je nauwelijks hoort, maar waarvan sommige mensen gewoon echt misselijk werden (als ze 'm in de bioscoop keken dan). Nogal ordinaire manier om iets te bereiken bij je publiek, maar Noé is dat ook een pretentieuze kutregisseur.Cop killer
Kill them, cop killer
Lake Mungo zakte inderdaad in. Naja, ik heb hem intussen zelf gedlld dus misschien dat ik hem wel eerder ga kijken dan jij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Geen idee, hij kwam erg traag binnen en deze week zit ik in Duitsland en wil hier geen risico nemen qua downloaden. Even afwachten dus nog. Ik ben maar begonnen met mijn backlog aan films die nog op mijn laptop staan en heb gisteren Lake Mundo gezien.... Niet onaardig maar hij zakte naar het einde toe helaas toch wat in imo.
Kreeg alleen het plaatje van die gast in Boardwalk Empire niet uit mijn kop tijdens het kijken van de trailer. Hopen dat dat bij de film niet zo is."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Mwah rukfilm zou ik niet zeggen.... Aardige film, niet minder maar ook zeker niet meer. Na het bekijken van Koi no Tsumi is mij wederom duidelijk geworden waarom Shion Sono de laatste tijd een van mijn favouriete regisseurs is. Zijn stijl wordt steeds meer herkenbaar maar daardoor helaas ook iets minder verassend. Wel een aanrader voor de liefhebber. Verder totaal geen horror btw maar Exte heb ik laatst ook weer bekeken, wat een heerlijke film.Cop killer
Kill them, cop killer
gezien. weet er niet heel veel meer van maar was wel aardig geloof ik. niet eng ofzo.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:52 schreef casper019 het volgende:
hoor veel goeei dingen over A Lonely Place to Die is het een beetje toffe horror??And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Ik vind het nogal goedkoop, dan kan je ook uien gaan schillen bij een tearjerker en beweren dat je een briljante filmmaker bent, want kijk toch eens naar de tranen bij het publiek.quote:The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Hmmm, dunno. Jezelf fysiek misselijk voelen kan de impact van bepaalde misselijkmakende scene's in die film wel versterken denk ik. Wel een sterke vergelijking verder.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind het nogal goedkoop, dan kan je ook uien gaan schillen bij een tearjerker en beweren dat je een briljante filmmaker bent, want kijk toch eens naar de tranen bij het publiek.
Gisteren
gezien. De sfeer deed me een beetje denken aan het werk van Del Toro, alleen stukken minder overgeproduceerd en gelikt. Komt nogal traag op gang maar de mysterieuze sfeer maakt veel goed imo. Sterk debuut van de regisseur die later met het welbekende 'Martyrs' op de proppen zou komen.Cop killer
Kill them, cop killer
Mensen deze film gezien http://www.moviemeter.nl/film/64573
A Serbian Film, echt een zieke zieke film. Deze werd ook eens gedraaid op een filmfestival en toen moesten mensen ook overgeven heb ik gelezen, vrij ziek.
[ Bericht 96% gewijzigd door stoeltafel op 04-02-2012 11:13:32 ]![]()
Die is al heeel vaak besproken hier
Cop killer
Kill them, cop killer
Gisteren Martyrs gekeken.
Een film met twee hele duidelijke delen, het eerste deel is wat meer qua horror, het tweede deel en dan meer richting het einde wordt gewoon echt absurd. Wel een vrij goede film verder imo, maar het einde moet je echt tegen kunnen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Het einde vond ik het minst indrukwekkend van de hele film
Cop killer
Kill them, cop killer
Niet het einde einde zeg maar, maar het moment dat Anna in die cel opgesloten wordt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:57 schreef HAL9000S het volgende:
Het einde vond ik het minst indrukwekkend van de hele film.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een FF-jequote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:52 schreef stoeltafel het volgende:
Mensen deze film gezien http://www.moviemeter.nl/film/64573
A Serbian Film, echt een zieke zieke film. Deze werd ook eens gedraaid op een filmfestival en toen moesten mensen ook overgeven heb ik gelezen, vrij ziek.The Outside Agency![]()
Serbian Film vind ik wel ziek, maar ik heb wel ergere gezien. Philosophy of a Knife, Human Centipede, etc.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gisteren heb ik 2 Hammer House of Horrorfilms gezien: Silent Scream en Two Evil Faces.
Silent Scream met good ol' Peter Cushing
Children of the night. What music they make.![]()
human centipede erger dan a Serbian FIlm heb je de Disney Cut gezien?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:29 schreef Zeroku het volgende:
Serbian Film vind ik wel ziek, maar ik heb wel ergere gezien. Philosophy of a Knife, Human Centipede, etc.![]()
![]()
Take shelter vond ik een zeer sterke film, maar heeft helaas weinig met horror te maken dus zet ik mijn mening even in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterke mysterie/drama film. Regisseur Jeff Nichols weet een zeer onheilspellende sfeer neer te zetten en dankzij de uitstekende en overtuigende acteerprestaties van Michael Shannon zit je continu te twijfelen aan de geestelijke gesteldheid van de hoofdrolspeler, die zich meer zorgen maakt om 'gek' te worden dan dat zijn apocalyptische visoenen waarheid zullen worden.
Ook Jessica Chastain weet wederom een zeer sterke rol neer te zetten, tel daarbij op dat de film ook op audiovisueel erg goed in elkaar zit, en je hebt in mijn optiek een prachtig eindresultaat. Enige nadeel is de net iets te lange speelduur waardoor hij, zeker naar het einde toe wat langdradig is.
8-/10.Cop killer
Kill them, cop killer
De britse The Children (2008) gezien. Was een beetje teleurstellend.
Wat leuke wtf momentjes maar verder is het niet veel soeps.![]()
Donderdagavond bij The Devil Inside geweest. Prima film, vooral 'de moeder' speelde heerlijk huiveringwekkend. Einde was kut, té obvious dat er een deel twee moet komen. Wel een aanradertje, op zich.![]()
Ik heb nu ook Paranormal Activity 2 gezien en ik moet zeggen dat het mij inmiddels helemaal niks meer doet, maar ik vind het gewoon wel relaxed om een beetje naar die huisleventjes te kijken enzo. Een soort big brother.![]()
Ik heb de laatste niet gezien. MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:59 schreef On het volgende:
Ik heb nu ook Paranormal Activity 2 gezien en ik moet zeggen dat het mij inmiddels helemaal niks meer doet, maar ik vind het gewoon wel relaxed om een beetje naar die huisleventjes te kijken enzo. Een soort big brother.![]()
Ik heb de laatste niet gezien. MaarLaatste vond ik een stuk beter dan 2. Ik was er na 2 ook wel klaar mee maar heb er geen spijt van 3 gekeken te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Lees er eigenlijk alleen slechte dingen over....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:22 schreef Stofje het volgende:
Donderdagavond bij The Devil Inside geweest. Prima film, vooral 'de moeder' speelde heerlijk huiveringwekkend. Einde was kut, té obvious dat er een deel twee moet komen. Wel een aanradertje, op zich.![]()
Stake Land is echt een toffe film zeg! Eindelijk weer een vampierenfilm met ballen ipv die meidenfilms!![]()
Innkeepers gezien.... leuke opbouw (wel traag) maar het einde laat je echt alleen maar met vragen zitten....
Beetje jammer....![]()
Dat einde hč.. ik zat me af te vragen..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet het einde einde zeg maar, maar het moment dat Anna in die cel opgesloten wordt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond Insidious wel ok, niks bijzonders. Krijgt teveel lof vind ik.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
ja gezien!, zeker een goede film!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:12 schreef haakon het volgende:
Iemand hier Jacob's Ladder gezien?
Lijkt me een vette film!![]()
Zit deze toevalling aan het binnenhalen! Vanavond maar eens kijken.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:02 schreef Smeich het volgende:
Stake Land is echt een toffe film zeg! Eindelijk weer een vampierenfilm met ballen ipv die meidenfilms!Uitvinder van de biersmiley.![]()
Die vond ik juist behoorlijk saai.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:02 schreef Smeich het volgende:
Stake Land is echt een toffe film zeg! Eindelijk weer een vampierenfilm met ballen ipv die meidenfilms!signatuurloos![]()
Iemand "The Woman In Black" al gezien? Goede verhalen over gehoord. http://www.imdb.com/title/tt1596365/![]()
Eens, een van m'n favourieten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:31 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja gezien!, zeker een goede film!!Cop killer
Kill them, cop killer
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, volgens de vara-gids is 'ie goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:12 schreef Jaytonism het volgende:
Iemand "The Woman In Black" al gezien? Goede verhalen over gehoord. http://www.imdb.com/title/tt1596365/![]()
Hmmmm, Daniel Ratcliffe.... dunno. Ga 'm wel zeker een kans geven iig.Cop killer
Kill them, cop killer
Net Pelts (van de Masters of Horror-serie) van Dario Argento gekeken. Niet echt een aanrader, maar met 56 minuten kort genoeg."Peter, Peter Marie"![]()
Ik vind van wel eigenlijk. Komen zeer duidelijke horrorelementen naar voren in die film imo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:29 schreef Faxie het volgende:
Jacob's ladder heeft toch niets met horror te maken?
Cop killer
Kill them, cop killer
Ik vond van niet.... keek die film nav dit topic... d'r zitten wel wat verknipte elementen in, maar ik vond het eigenlijk nergens eng...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vind van wel eigenlijk. Komen zeer duidelijke horrorelementen naar voren in die film imo.
Had eerder al een mening neergezet trouwens....
Wel een goede film verder.![]()
Maar als een horrorfilm romantische elementen bevat, dan plaats je die toch ook niet bij romantische films.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vind van wel eigenlijk. Komen zeer duidelijke horrorelementen naar voren in die film imo.signatuurloos![]()
Dat dusquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar als een horrorfilm romantische elementen bevat, dan plaats je die toch ook niet bij romantische films.
En zo 'horror' vond ik de elementen niet trouwens. Hooguit ongemakkelijk en een beetje spannend.![]()
Nee maar ik zou, afhankelijk van de mate van romantische elementen de film wel tippen in een romantische filmtopic en het er niet mee eens zijn als mensen zouden zeggen dat de film 'niks met romantiek te maken zou hebben'.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar als een horrorfilm romantische elementen bevat, dan plaats je die toch ook niet bij romantische films.
Nee sorry, ik vind Jacob's ladder hier prima op zijn plek. Ik denk dat we nu kunnen verzanden in een semantische discussie over het begrip 'horror' maar ik denk niet dat ik daar zin in heb eerlijk gezegd. Ik vind de film heel wat enger dan bijvoorbeeld een insidious.
Op wiki staat de film als een "psychological thriller/horror film" en op imdb als Drama | Horror | Mystery btw.
[ Bericht 4% gewijzigd door HAL9000S op 15-02-2012 07:34:40 ]Cop killer
Kill them, cop killer
Låt den rätte komma in is hier ook veelvuldig besproken en is ook eerst drama/romantiek/fantasy en daarna pas wat horror. Zou niet weten waarom dat soort films hier niet thuis horen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee maar ik zou, afhankelijk van de mate van romantische elementen de film wel tippen in een romantische filmtopic en het er niet mee eens zijn als mensen zouden zeggen dat de film 'niks met romantiek te maken zou hebben'.
Nee sorry, ik vind Jacob's ladder hier prima op zijn plek. Ik denk dat we nu kunnen verzanden in een semantische discussie over het begrip 'horror' maar ik denk niet dat ik daar zin in heb eerlijk gezegd. Ik vind de film heel wat enger dan bijvoorbeeld een insidious.
Op wiki staat de film als een "psychological thriller/horror film" en op imdb als Drama | Horror | Mystery btw."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Of films als Tucker and Dale vs Evil, Frightnight of Slither. Dat zijn eigenlijk allemaal comedy films met horrorelementen en worden hier ook uitvoerig besproken.Cop killer
Kill them, cop killer
Ik zie dat meer als horrors met comedy elementen. Het bloed vliegt je om de oren manquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:26 schreef HAL9000S het volgende:
Of films als Tucker and Dale vs Evil, Frightnight of Slither. Dat zijn eigenlijk allemaal comedy films met horrorelementen en worden hier ook uitvoerig besproken.![]()
![]()
Genoeg bloed idd, maar puur met de intentie om grappig te zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie dat meer als horrors met comedy elementen. Het bloed vliegt je om de oren manCop killer
Kill them, cop killer
Om even terug te komen op waar het mee begon (want anders blijven we bezig), ik zou Jacobs Ladder nou niet snel aanbevelen aan iemand die een horror zoekt.... of op z'n minst even vermelden dat het geen standaard horror is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Genoeg bloed idd, maar puur met de intentie om grappig te zijn.![]()
Daarin ga ik met je meequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om even terug te komen op waar het mee begon (want anders blijven we bezig), ik zou Jacobs Ladder nou niet snel aanbevelen aan iemand die een horror zoekt.... of op z'n minst even vermelden dat het geen standaard horror is.
Cop killer
Kill them, cop killer
wtfquote:Op maandag 20 februari 2012 15:11 schreef Orbeatle het volgende:
Weer een mooi creepy gifje gevonden op een tumblr blog.
Echter, geen idee van welke film!
Iemand...?Nu ben ik ook benieuwd
edit: schijnt uit de tv serie Death Valley te komen.
[ Bericht 3% gewijzigd door znarch op 20-02-2012 16:58:42 ]"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Vage film, Jacob's Ladder. Maar wel een mooie film!
Einde had ik totaal niet verwacht, dat maakt de film ook erg sterk, vind ik.The Outside Agency![]()
Ik kan me het einde niet meer herinneren
Rabbits van David Lynch nog even snel gezien....
Mja wat valt er over te zeggen? ... Mensen in konijnenpakken in een kamertje en een hoop onsamenhangend gelul
Wel een ongemakkelijk sfeertje.
En achteraf denk je, 'WTF heb ik net gezien?'![]()
Gvd nee, het origineel kijken zal je!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:29 schreef haakon het volgende:
Zie dat het een remake is van La Casa Muda.
Die maar eens kijken zo!"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Hahaha ja die ga ik ook kijken!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:41 schreef znarch het volgende:
[..]
Gvd nee, het origineel kijken zal je!
Maar ik vond de Amerikaanse trailer wel erg spannend
Die maar een andere keer kijken.The Outside Agency![]()
Vind de US trailer enorm sfeerloos ivm het orgineel.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:44 schreef haakon het volgende:
[..]
Hahaha ja die ga ik ook kijken!
Maar ik vond de Amerikaanse trailer wel erg spannend
Die maar een andere keer kijken.
Trailer van het origineel:
Je bent horrorfan en je gaat een Hollywood remake kijken voor het origineel. Als ik je moeder was was je nu je mond aan het spoelen met zeep
Je begrijpt me verkeerdquote:Op maandag 20 februari 2012 20:04 schreef znarch het volgende:
[..]
Vind de US trailer enorm sfeerloos ivm het orgineel.
Trailer van het origineel:
Je bent horrorfan en je gaat een Hollywood remake kijken voor het origineel. Als ik je moeder was was je nu je mond aan het spoelen met zeep![]()
Ik ga nu het origineel kijken!
The Outside Agency![]()
Als het verhaal hetzelfde is ga ik de moeite niet nemen....
Zo'n anticlimax vond ik datEn er werden nogal wat gaten in het plot geschoten....
![]()
Ik vind/vond het een erg vette suspense waar ik af en toe ook echt schrok. Zeker gezien het budget echt een toppertjequote:Op maandag 20 februari 2012 20:20 schreef Faxie het volgende:
Als het verhaal hetzelfde is ga ik de moeite niet nemen....
Zo'n anticlimax vond ik datEn er werden nogal wat gaten in het plot geschoten....
Woops, je hebt gelijk: Haakons moeder modus: je mag nu 2 snoepjes ipv 1quote:Op maandag 20 februari 2012 20:09 schreef haakon het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerdIk ga nu het origineel kijken!
Het hele eerste deel was wel leuk jaquote:Op maandag 20 februari 2012 20:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik vind/vond het een erg vette suspense waar ik af en toe ook echt schrok. Zeker gezien het budget echt een toppertje
[..]
Woops, je hebt gelijk: Haakons moeder modus: je mag nu 2 snoepjes ipv 1![]()
![]()
![]()
Nu moet ik toch even vermelden tussen de film door dat ik erg ongemakkelijk blij word van dat liedje als ze de trap oploopt
The Outside Agency![]()
Iets van 4 keer toch best geschrokken!
En de eerste helft vond ik wel echt goed! Best ongemakkelijk zitten kijken.
Het einde daarentegen vind ik echt slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of begrijp ik het nu verkeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency![]()
The Woman in Black is de beste horrorfilm in jaren vind ik. Geen all-out gorefest. Veel psychologische fear met een paar, maar niet te veel Jump scares erin, sterk acteerwerk, mooie production design en een sterk script.
Als fan van het boek en de TV film uit '89 was ik eerst een beetje bang, maar goddamn hij is geweldig. Ik ben weer bang om alleen odor een donkere gang te lopen s'nachts![]()
![]()
De beste horrorfilm in jaren..... dat belooft nogal wat
Cop killer
Kill them, cop killer
Niemand?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:11 schreef Orbeatle het volgende:
Weer een mooi creepy gifje gevonden op een tumblr blog.
Echter, geen idee van welke film!
Iemand...?
Ik ben echt benieuwd in welke film dit zit...![]()
Ik had het al gezegd, de serie Death Valley. En die is niet goed ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:21 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Niemand?
Ik ben echt benieuwd in welke film dit zit...quote:Op maandag 20 februari 2012 22:34 schreef haakon het volgende:
Iets van 4 keer toch best geschrokken!
En de eerste helft vond ik wel echt goed! Best ongemakkelijk zitten kijken.
Het einde daarentegen vind ik echt slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of begrijp ik het nu verkeerd?Voor zover ik het begreep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:39 schreef haakon het volgende:
Nu moet ik toch even vermelden tussen de film door dat ik erg ongemakkelijk blij word van dat liedje als ze de trap oplooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Euwquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:58 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik had het al gezegd, de serie Death Valley. En die is niet goed ofzo. Sorry.. Maar, wel jammer, want de scene in dat gifje zag er veelbelovend uit.
![]()
Heb de serie wel binnen inmiddels. Weet ook niet 100% zeker of de scene daar uit komt maar dat zij iemand tegen me. Ik laat het wel weten als ik hem tegenkom.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:49 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Euw. Sorry.. Maar, wel jammer, want de scene in dat gifje zag er veelbelovend uit.
Komt ook uit Death Valley, zeer vermakelijke serie.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:13 schreef znarch het volgende:
[..]
Heb de serie wel binnen inmiddels. Weet ook niet 100% zeker of de scene daar uit komt maar dat zij iemand tegen me. Ik laat het wel weten als ik hem tegenkom.Om de horror heb je het niet te doen, maar je kan wel lachen.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Komt ook uit Death Valley, zeer vermakelijke serie.Om de horror heb je het niet te doen, maar je kan wel lachen.
Toch een 7,6 op imdb, niet slecht.
Ik ga het eens checken!![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:44 schreef AppleMartini het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency![]()
Het is van MTVquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.
Toch een 7,6 op imdb, niet slecht.
Ik ga het eens checken!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:45 schreef haakon het volgende:
[..]Ja, dat trek ik écht nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maakt niet uit, is echt een droge serie.quote:1 van de vermakelijkste die ik de afgelopen tijd heb gezien. Jammer dat de afleveringen zo kort zijn!
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Heb gisteren Martyrs gezien. Vond het verhaal op de een of andere manier zwakjes, het doel leek vooral te shockeren. De film was bruut maar niet zo bruut als de recensies doen geloven. Bij deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kon ik niet kiezen of ik het nou een anticlimax vond of juist mooi.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef AppleMartini het volgende:
Heb gisteren Martyrs gezien. Vond het verhaal op de een of andere manier zwakjes, het doel leek vooral te shockeren. De film was bruut maar niet zo bruut als de recensies doen geloven. Bij deIk vond em ook niet echt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kon ik niet kiezen of ik het nou een anticlimax vond of juist mooi."Peter, Peter Marie"![]()
Ik ga hem binnenkort nog eens kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:22 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik móest hem even uploaden om iedereen mee te laten genietenVond hem echt tof. Maar eerst Mientras Duermes
Mientras Duermes, van de regisseur van REC. Tenminstequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:41 schreef CSSO het volgende:
heeft iemand nog een aanrader qua horrorfilm?Ik ben er benieuwd naar.
Zo reageerde ik ook toen ik het gedownload had en dat logo in beeld zag staan. Maar het valt me toch niet tegen. Best grappig.quote:
Geen topper ofzo.![]()
Meh, spaans en kan geen ondertitelde trailer vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:44 schreef znarch het volgende:
[..]
Mientras Duermes, van de regisseur van REC. TenminsteIk ben er benieuwd naar.
![]()
Maar deze trailer is nogal saai (is ook alleen een teaser), die spaanse is vetter maar idd zonder subs.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Meh, spaans en kan geen ondertitelde trailer vinden."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Ik weet niet of deze film en/of vraag hier past:
The Woman in Black (toffe film overigens!) zit volgens mij een gigantische spoof in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2012 12:00:17 ]![]()
Thanks!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:00 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Excuses. Aangepast en edited.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef Jaytonism het volgende:
Ik weet niet of deze film en/of vraag hier past:
The Woman in Black (toffe film overigens!) zit volgens mij een gigantische spoof in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het boek vind ik erg goed. Ik moet 'm nog zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:07 schreef Schieganger het volgende:
The Woman in Black is de beste horrorfilm in jaren vind ik. Geen all-out gorefest. Veel psychologische fear met een paar, maar niet te veel Jump scares erin, sterk acteerwerk, mooie production design en een sterk script.
Als fan van het boek en de TV film uit '89 was ik eerst een beetje bang, maar goddamn hij is geweldig. Ik ben weer bang om alleen odor een donkere gang te lopen s'nachtsChildren of the night. What music they make.![]()
Hij is anders en minder dan het boek, maar als je kijkt naar hedendaagse horror is het zoveel beter. Ook veel beter dan al die japanse crap.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het boek vind ik erg goed. Ik moet 'm nog zien.![]()
Is het zo'n klassiek trage spookverhaal dan, met veel sfeer?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:47 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Hij is anders en minder dan het boek, maar als je kijkt naar hedendaagse horror is het zoveel beter. Ook veel beter dan al die japanse crap.Children of the night. What music they make.![]()
Vanavond komt Mirrors op tv. Is die kijkwaardig?[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ik vond 'm wel leuk ja. Ik kan me veel scenes niet meer herinneren, maar het is dan ook een tijdje geleden dat ik hem heb gezien.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:21 schreef ShevaJB het volgende:
Vanavond komt Mirrors op tv. Is die kijkwaardig?Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:42 schreef Schieganger het volgende:
[..]Vraagje, hebben jullie de Cam/Screener gekeken? Ik vond de kwaliteit ervan erg matig namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop ook dat ik hem niet steeds als Harry Potter ga zien zodra ik hem ga kijken."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Ik vond 'm geen bal aan eigenlijk.... en totaal niet eng...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel leuk ja. Ik kan me veel scenes niet meer herinneren, maar het is dan ook een tijdje geleden dat ik hem heb gezien.Een van de redenen dat ik het niet zo heb met 'bekende namen' in films. Hoewel sommigen wel heel goed een personage neer kunnen zetten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Vraagje, hebben jullie de Cam/Screener gekeken? Ik vond de kwaliteit ervan erg matig namelijk.
Hoop ook dat ik hem niet steeds als Harry Potter ga zien zodra ik hem ga kijken.![]()
Heb hem in de bios gezien, kan me herinneren dat ik hem wel leuk vond, maar degene met wie ik daar was hem niet super vond... Maar lang geleden dus ik weet het ook niet meer precies, straks weer even kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:21 schreef ShevaJB het volgende:
Vanavond komt Mirrors op tv. Is die kijkwaardig?![]()
![]()
Leuk die scene met die kaak.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:21 schreef ShevaJB het volgende:
Vanavond komt Mirrors op tv. Is die kijkwaardig?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ik heb hem ook in de bios gezien, maar kan me alleen nog herinneren dat ik er geen zak aan vondquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:20 schreef liefkleinmeisje het volgende:
[..]
Heb hem in de bios gezien, kan me herinneren dat ik hem wel leuk vond, maar degene met wie ik daar was hem niet super vond... Maar lang geleden dus ik weet het ook niet meer precies, straks weer even kijken.
Tap tap tap![]()
Traag vond ik hem alleen in het begin, wel sfeervol!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is het zo'n klassiek trage spookverhaal dan, met veel sfeer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Traag vond ik hem alleen in het begin, wel sfeervol!MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.![]()
Net El Orfanato gekeken!
Moooooooie film!
Geen zin om veel meer te typen, ik ga ff flink wat slaap inhalen
The Outside Agency![]()
Erg fijn idd. Ik ga nu Hush kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:59 schreef haakon het volgende:
Net El Orfanato gekeken!
Moooooooie film!
Geen zin om veel meer te typen, ik ga ff flink wat slaap inhalen"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Een van m'n favorieten ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:59 schreef haakon het volgende:
Net El Orfanato gekeken!
Moooooooie film!
Geen zin om veel meer te typen, ik ga ff flink wat slaap inhalen
En trouwens, Mirrors vond ik ook cool; heel ander genre wel, maar een goede horror vond ik met een cool slot/twist.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:21 schreef ShevaJB het volgende:
Vanavond komt Mirrors op tv. Is die kijkwaardig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:43 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Een van m'n favorieten ja.
[..]
En trouwens, Mirrors vond ik ook cool; heel ander genre wel, maar een goede horror vond ik met een cool slot/twist.Die scene met dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was ranzigDe rest ben ik eigenlijk al vergeten.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:36 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die scene met dieDie scčne was echt vet inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was ranzigDe rest ben ik eigenlijk al vergeten.
Ik vond het ook erg tof gedaan dat als ze in de spiegel keken, en weer een andere beweging maakten, dat de spiegel ze heel psycho aan bleef kijken.
Erg tof gedaan!
En het einde vond ik ook echt wel tof bedacht!
De tussenstukjes zijn wel wat middelmatig.The Outside Agency![]()
nee, bios.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Vraagje, hebben jullie de Cam/Screener gekeken? Ik vond de kwaliteit ervan erg matig namelijk.
Hoop ook dat ik hem niet steeds als Harry Potter ga zien zodra ik hem ga kijken.![]()
Ik ga nu Ringu 0 kijken. Laat morgen of vannacht wel weten hoe die was
Nou, net Insidious gezien en vond hem erg vermakelijk, maar om hem nou eng te noemen.. Had een paar voorspelbare schrikmomenten en was in het begin redelijk veelbelovend, maar verviel al snel in een soort kippenvel aflevering. Het einde kon ik ook al zien aankomen en was wel erg binnen de standaard lijnen van een horrorfilm.![]()
Wrong Turn 4 schijnt een brute, gestoorde maar geweldige horrorfilm te zijn
volgens een vriend!![]()
Ik kan er nog niet over oordelen want ik heb hem nog niet gezien.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)![]()
Nooh, dat is het absoluut niet. Matige film vond ik het die me wel heel erg deed denken aan Fritt Vilt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:13 schreef Atmosphere82 het volgende:
Wrong Turn 4 schijnt een brute, gestoorde maar geweldige horrorfilm te zijn
volgens een vriend!![]()
Ik kan er nog niet over oordelen want ik heb hem nog niet gezien."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Idd.... de titel zegt al genoeg eigenlijk. Zo'n 'groepje wordt 1 voor 1 vermoord' film....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:48 schreef znarch het volgende:
[..]
Nooh, dat is het absoluut niet. Matige film vond ik het die me wel heel erg deed denken aan Fritt Vilt.
Op zich niks mis mee, alleen jammer dat het vaak stereotype personages zijn, en veel cliche's bevat.
Fritt Vilt vond ik in dat subgenre nog wel een van de betere.![]()
Sowieso een deel 4 van een film
Cop killer
Kill them, cop killer
Doe mij maar 'a space oddysey'quote:
Cop killer
Kill them, cop killer
Ik probeerde simpelweg een filmserie te zoeken met meer dan 4 delen die ik niet slecht vind. Ben geen diehard starwars fan. En nee ook geen trekkiequote:
edit: en ondanks dat ik diehard movie fan ben (nee niet de diehard films dat is pulp) moet ik schoorvoetend bekennen a space oddysey nog niet gezien te hebben."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Uhmmmm meer dan 4 delen..... enige wat ik me kan bedenken is Death Wishquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:50 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik probeerde simpelweg een filmserie te zoeken met meer dan 4 delen die ik niet slecht vind. Ben geen diehard starwars fan. En nee ook geen trekkie
edit: en ondanks dat ik diehard movie fan ben (nee niet de diehard films dat is pulp) moet ik schoorvoetend bekennen a space oddysey nog niet gezien te hebben.![]()
Charles Bronson
Cop killer
Kill them, cop killer
Net ATM gezien, vind het wel een aanrader, niet echt pure horror. meer thriller. Maar zeker de moeite waard!"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection![]()
Ik vond hem nog best vermakelijk, alhoewel de gore wel ver te zoeken is. Maar beter dan verwacht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:14 schreef Kriebelhoest het volgende:
Hostel 3 aan het kijken... volgens mij wordt het weer zo'n afgezaagd deel.ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun![]()
Ik heb gisteren nog Poltergeist 1 en The Evil Dead gezien. Poltergeist was nog wel leuk, en gezien de tijdsgeest niet eens zo slecht. Evil Dead vond ik maar niks.... de humor werkte niet voor mij.
Ook nog The Beyond gezien, maar die heb ik van ellende uitgezetMan man wat een triestheid is dat zeg, zelfs voor die tijd
![]()
![]()
Evil Dead 2 is eigenlijk wat meer humoristisch, Army of Darkness is een en al humor en niet echt horror meer.![]()
The Beyond is geweldig, heerlijke pulp van Fulci. Ook wel z'n beste film, al is Zombi 2 ook geweldig.
En Evil Dead vind ik niets minder dan briljant. Deel 2 vond ik juist minder en deel 3 is gewoon tof.![]()
Serieus?quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:18 schreef Spaulding het volgende:
The Beyond is geweldig, heerlijke pulp van Fulci. Ook wel z'n beste film, al is Zombi 2 ook geweldig.
En Evil Dead vind ik niets minder dan briljant. Deel 2 vond ik juist minder en deel 3 is gewoon tof.
Ik weet wel dat ik ze met een knipoog moet kijken, maar dan nog vond ik het maar niks.![]()
Hier nog een groot liefhebber van de Evil dead serie, van vroeger uit al.Cop killer
Kill them, cop killer
Wel heb ik gemerkt bij mezelf dat ik veel van de 'klassiekers' uit de jaren 80 maar niks vind over het algemeen....
Hoewel ik de effecten vaak wel gaaf vind.![]()
Ja, ik vind de sfeer, make up- en geluidseffecten echt ontzettend goed gedaan, zeker voor dat schijntje waar Raimi hem voor gemaakt heeft.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Serieus?
Ik weet wel dat ik ze met een knipoog moet kijken, maar dan nog vond ik het maar niks.
Ik vind ook niet alle klassieke horrors even goed hoor, maar die oude horror films hebben iig al 1 ding op voor op tegenwoordige horrors; de sfeer is veel smeriger, akeliger en donkerder.. Over het algemeen gesproken dan.![]()
Je bedoelt films als ''A nightmare on Elm Street'' en ''The Shining?'' Die laatste vind ik overigens tijdloos.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:25 schreef Faxie het volgende:
Wel heb ik gemerkt bij mezelf dat ik veel van de 'klassiekers' uit de jaren 80 maar niks vind over het algemeen....
Hoewel ik de effecten vaak wel gaaf vind.![]()
Shining heb ik nooit gezien, maar idd Nightmare, Hellraiser, Evil Dead, Texas Chainsaw, Halloween, Excorcist, Fright Night.... kan zo nog wel even doorgaan....quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:17 schreef Nochtans het volgende:
[..]
Je bedoelt films als ''A nightmare on Elm Street'' en ''The Shining?'' Die laatste vind ik overigens tijdloos.
Mja Braindead vond ik leuk![]()
![]()
Voor mij blijven films als 'Nosferatu' (1922), 'Vampyr' (1932) en 'The Night Of The Hunter' (1955, eigenlijk geen horror maar wel afschrikwekkend) nog steeds meesterlijk en tijdloos!
Zijn er hier ook mensen die speciaal van zwart-wit (horror)films houden?
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)![]()
Ik heb Young Frankenstein gezien, maar die zul je wel niet bedoelenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
Voor mij blijven films als 'Nosferatu' (1922), 'Vampyr' (1932) en 'The Night Of The Hunter' (1955, eigenlijk geen horror maar wel afschrikwekkend) nog steeds meesterlijk en tijdloos!
Zijn er hier ook mensen die speciaal van zwart-wit (horror)films houden?![]()
![]()
Herkenbaar ja, al vond ik Texas Chainsaw wel tof. Halloween nog nooit gezien. Braindead ook niet. The Shining is wel echt een aanrader als je gevoelig bent voor sfeer. Kleine jongetje op zijn driewieler door alle gangen van het grote verlaten hotel met die onheilspellende muziek, brrr.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Shining heb ik nooit gezien, maar idd Nightmare, Hellraiser, Evil Dead, Texas Chainsaw, Halloween, Excorcist, Fright Night.... kan zo nog wel even doorgaan....
Mja Braindead vond ik leuk![]()
Haha nee, die heb ik nooit gezien! Is die film goed?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb Young Frankenstein gezien, maar die zul je wel niet bedoelen'Here are the young men, the weight on their shoulders,
The Shining vond ik ook erg freaky, maar het boek van Stephen King vond ik nog duisterder (maar da's off-topicquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:37 schreef Nochtans het volgende:
[..]
Herkenbaar ja, al vond ik Texas Chainsaw wel tof. Halloween nog nooit gezien. Braindead ook niet. The Shining is wel echt een aanrader als je gevoelig bent voor sfeer. Kleine jongetje op zijn driewieler door alle gangen van het grote verlaten hotel met die onheilspellende muziek, brrr.)!
ik heb echt al zooo lang geen film gezien dat ik niet meer in t donker door de gang durf te lopen als ik net die film heb gezien.. worden die nog wel gemaakt eigenlijk...??
Wat er tegenwoordig voor horror door moet gaan zijn gewoon middelmatige thrillers..
neem nou woman in black.. mooi gemaakt enzo, maar eng? geen seconde...☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...![]()
Die is van Mel Brooks, een parodie dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Haha nee, die heb ik nooit gezien! Is die film goed?
Ik vond 'm wel leuk overigens![]()
![]()
Aha!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die is van Mel Brooks, een parodie dus
Ik vond 'm wel leuk overigens'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Heb die nog niet gezien.... maar wat vind jij eng dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik heb echt al zooo lang geen film gezien dat ik niet meer in t donker door de gang durf te lopen als ik net die film heb gezien.. worden die nog wel gemaakt eigenlijk...??
Wat er tegenwoordig voor horror door moet gaan zijn gewoon middelmatige thrillers..
neem nou woman in black.. mooi gemaakt enzo, maar eng? geen seconde...
Spokenfilms doen het over het algemeen wel goed bij mij.
Noroi: The Curse is me ook wel aardig bij blijven staan. Hoewel dat misschien een persoonlijk iets is. Einde vond ik erg freaky in ieder geval.
Je moet natuurlijk wel wat inlevingsvermogen hebben....![]()
Ik heb philosophy of a knife gezien. Maar die komt uit 2008 dus die zal je ook wel niet bedoelen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zijn er hier ook mensen die speciaal van zwart-wit (horror)films houden?Dat is tot nu toe denk ik de ziekste film die ik heb gezien
Het is docu horror over de wrede experimenten in unit 731 die de japanners uitvoerden op o.a. russische gevangenen ten tijde van de tweede wereldoorlog. Alleen al het feit dat het echt gebeurd is...
Hier is een trailer, maar wees gewaarschuwd, als je gevoelig bent voor enge films, sla deze dan maar over.
![]()
Dat is een remake van Men Behind the Sun?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:42 schreef Nochtans het volgende:
[..]
Ik heb philosophy of a knife gezien. Maar die komt uit 2008 dus die zal je ook wel niet bedoelen.Dat is tot nu toe denk ik de ziekste film die ik heb gezien
Het is docu horror over de wrede experimenten in unit 731 die de japanners uitvoerden op o.a. russische gevangenen ten tijde van de tweede wereldoorlog. Alleen al het feit dat het echt gebeurd is...
Hier is een trailer, maar wees gewaarschuwd, als je gevoelig bent voor enge films, sla deze dan maar over.
Zelfde verhaal namelijk...![]()
Ja, ik heb een verhaal over die praktijken gelezen in een boek over complottheorieėn!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:42 schreef Nochtans het volgende:
[..]
Ik heb philosophy of a knife gezien. Maar die komt uit 2008 dus die zal je ook wel niet bedoelen.Dat is tot nu toe denk ik de ziekste film die ik heb gezien
Echt wreed, niet normaal!
Voor zover ik weet niet! Men Behind the Sun moet ik nog steeds zien! Was ie goed?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is een remake van Men Behind the Sun?
Zelfde verhaal namelijk...![]()
Ik weet niet of de film 'The Others' al een keer genoemd is maar ik vond die film meesterlijk!
Jaa, love spoken films. Maar is denk ik wel een heel persoonlijk genre.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb die nog niet gezien.... maar wat vind jij eng dan?
Spokenfilms doen het over het algemeen wel goed bij mij.
Noroi: The Curse is me ook wel aardig bij blijven staan. Hoewel dat misschien een persoonlijk iets is. Einde vond ik erg freaky in ieder geval.
Je moet natuurlijk wel wat inlevingsvermogen hebben....
The others vond ik een mooie film, maar niet echt eng.
Wel spannend vond ik: Shutter(2008), The Unborn, The Shining...kan zo 1,2,3 niet op andere komen.![]()
Als ik jou was zou ik wel het orgineel kijken ipv amerikaanse remakes als het op Aziatsiche horrors aankomt."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: