Een horror is niet per definitie een 'sicke-film', er zijn ook zat horrorfilms waarbij geen bloed voorkomt maar die wel verschrikkelijk eng zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:19 schreef stoeltafel het volgende:
Wat maakt een horror film goed? De spanning? De sicke beelden? Heb vorig jaar A Serbian Film gezien, heel ziek maar vond Insidious veel spannender.
http://www.moviemeter.nl/film/64573
Elke westerse exorcist film is daarop gebaseerdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:37 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Anneliese waarop The Exorcism Of Emily Rose is gebaseerd?
Hmm dat hoeft niet altijd zo te zijn. TCM heeft een karig verhaal maar qua sfeer vind ik het de beste horror die ik ooit gezien heb. Ligt er gewoon heel erg aan cinematografie, geluidseffecten etc. Ik vind bijv. een goed verhaal dus absoluut niet belangrijk in een horror.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:51 schreef Faxie het volgende:
Schrikhorrors moeten het dan ook voornamelijk van cliche's hebben, sfeerhorrors van een goed verhaal. Ik kies voor de 2e.
Bij een goede horrorfilm voel ik mijzelf ongemakkelijk, dat gevoel is niet echt gebonden aan een specifiek subgenre. Dit icm een ziekelijk/gefreakt sfeertje en je hebt me te pakken. Shion Sono slaagt daar met name in de laatste tijd.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:19 schreef stoeltafel het volgende:
Wat maakt een horror film goed? De spanning? De sicke beelden? Heb vorig jaar A Serbian Film gezien, heel ziek maar vond Insidious veel spannender.
http://www.moviemeter.nl/film/64573
die trailerquote:Op maandag 16 januari 2012 20:17 schreef Nitrouz het volgende:
Voelde je jezelf bij EXTE: Hair Extensions (Ekusute) van Shion Sono zo ongemakkelijk? Moest er eerder om lachen, leuke horror hoor, maar niet veel meer dan dat.
Die was inderdaad ZEER naar...quote:Op maandag 16 januari 2012 13:36 schreef RickoKun het volgende:
Ik vond zelf Drag me to Hell wel een lekker nare film. Moet je wel in je eentje kijken met t licht uit en koptelefoon op
Nope, maar dat is ook niet echt horror imo. Bij Strange Circus voelde ik me erg ongemakkelijk, bij Cold fish in mindere mate. En love exposure was gewoon epic maar dat heeft niks met dit topic te makenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:17 schreef Nitrouz het volgende:
Voelde je jezelf bij EXTE: Hair Extensions (Ekusute) van Shion Sono zo ongemakkelijk? Moest er eerder om lachen, leuke horror hoor, maar niet veel meer dan dat.
Drag me to hell vond ik grappig en op sommige punten ronduit goor. Dat oude wijfquote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope, maar dat is ook niet echt horror imo. Bij Strange Circus voelde ik me erg ongemakkelijk, bij Cold fish in mindere mate. En love exposure was gewoon epic maar dat heeft niks met dit topic te maken
En mensen die Drag me to hell eng/naar vinden...
Nigga please....
Echt? Ik vond die film ook meer hilarisch dan wat anders. Net als Insidious waar we opeens Elmo tegenkomen met wat pek op zij vacht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drag me to hell vond ik grappig en op sommige punten ronduit goor. Dat oude wijfik weet nog dat ik m'n paaseitje op een bepaald moment niet meer wegkreeg
Ja echt, in die parkeergarage.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Echt? Ik vond die film ook meer hilarisch dan wat anders. Net als Insidious waar we opeens Elmo tegenkomen met wat pek op zij vacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Hij was naar, maar na 2/3de vd film werd hij minder ja, die scene vond ikzelf dan ook eerder lachwekkend jaquote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope, maar dat is ook niet echt horror imo. Bij Strange Circus voelde ik me erg ongemakkelijk, bij Cold fish in mindere mate. En love exposure was gewoon epic maar dat heeft niks met dit topic te maken
En mensen die Drag me to hell eng/naar vinden...
Nigga please....
quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt, in die parkeergarage.Kijk je verder wel eens gore films?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
Nee, daarom zit ik ook in dit topicquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:40 schreef znarch het volgende:
[..]
Kijk je verder wel eens gore films?
Ja en vergeetquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Echt? Ik vond die film ook meer hilarisch dan wat anders. Net als Insidious waar we opeens Elmo tegenkomen met wat pek op zij vacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |