Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Wilde ook een keer nieuw deeltje openenquote:
PS3 of xbox?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:40 schreef dion_v_k het volgende:
Ik speel het nu sinds fifa 12 uit is, oktober geloof ik ?
heb een silver liga bbva team en een gouden braziliaans team
Zekers!quote:
PS3quote:
Hoop dat de release van TOTY aanvallers zorgt voor een dikke flood van ben Arfa's.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
Wat is Ben Arfa toch vreselijk duurgister ging hij voor minder en nu staat hij er voor 100K bin op
Potje spelen?quote:
Dat dacht ik ook en daarom dacht ik dat zijn prijs veel lager zou liggen maar dat valt echt zwaar tegen tot nu toe.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoop dat de release van TOTY aanvallers zorgt voor een dikke flood van ben Arfa's.
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:42 schreef Toefjes het volgende:
Word ik in carriere modus gewoon gewisseld na 1 helft :S
Morgen weer, vriendin komt net thuis van dr werk.quote:
Ow. haha. Kan nu niet meer veranderen geloof ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Je moet ook player/manager doen.
Aanvallers moeten nog uitkomen en ik denk dat iedereen daar op zit te azen hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en daarom dacht ik dat zijn prijs veel lager zou liggen maar dat valt echt zwaar tegen tot nu toe.
Dat is ook de laatste keer dat ik pakjes ga kopenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Aanvallers moeten nog uitkomen en ik denk dat iedereen daar op zit te azen hoor
Joh, als je dan toevallig SIF Thiago Silva krijgt dan mag ik die wel hebben zeker? Die wil je toch niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook de laatste keer dat ik pakjes ga kopen
Ik hoop op een pakje Messi IF ROnaldo IF Ben Arfa IF en pakje erop Rooney IF Benzema IF en Ronaldo IF
Ja hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Joh, als je dan toevallig SIF Thiago Silva krijgt dan mag ik die wel hebben zeker? Die wil je toch niet.
Active squad > Sharequote:Op donderdag 12 januari 2012 18:51 schreef dion_v_k het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik de link van mijn team hier kan plaatsen?
sorry, ben nogal onhandig met dat soort dingen
Minder tentamens en meer FUTquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:52 schreef J-Q het volgende:
Ik speel fifa al sinds 08 op xbox 360, een keertje begonnen met FUT maar snapte er geen hout van maar het is eigenlijk best wel leuk![]()
Wel moeilijk te combineren met tentamens tho.
Al sinds 08quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:52 schreef J-Q het volgende:
Ik speel fifa al sinds 08 op xbox 360, een keertje begonnen met FUT maar snapte er geen hout van maar het is eigenlijk best wel leuk![]()
Wel moeilijk te combineren met tentamens tho.
Ja was het voor mij ook een hele tijd, maar deze moet ik halen anders zit ik tot september zonderquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Minder tentamens en meer FUTmijn stijl dan
Is het een herkansing? Ik ben blij dat ik alles in een keer weet te halenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:55 schreef J-Q het volgende:
[..]
Ja was het voor mij ook een hele tijd, maar deze moet ik halen anders zit ik tot september zonder
Geen ronaldinhoquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bedankt.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#ignI22RfbcwDc
Toch best een leuk team ?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen ronaldinho![]()
Net voor de 2de keer op rij een finale verloren door in de 90ste minuut een tegengoal tegen te krijgendag 4.5k coins!
5 herkansingen, deze week en volgende weekquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is het een herkansing? Ik ben blij dat ik alles in een keer weet te halen
Sobis is wat ondergewaardeerd door de meeste FUT spelersquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:57 schreef J-Q het volgende:
Ja was het eerste spel dat ik kocht voor xbox![]()
Sobis is op dit moment nog steeds een held voor mij
Heb ik heel lang gehad, hetzelfde met Welliton, in mijn ogen de beste spits in het spel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen ronaldinho![]()
Net voor de 2de keer op rij een finale verloren door in de 90ste minuut een tegengoal tegen te krijgendag 4.5k coins!
Je moet ook op world class spelen om alles vrij te kunnen spelen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:04 schreef Toefjes het volgende:
Nou, 2 potjes verder , VP is nog 70 overall...
Gewoon die VP hackenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:04 schreef Toefjes het volgende:
Nou, 2 potjes verder , VP is nog 70 overall...
Tosti'squote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef StijnDa het volgende:
Goed ik heb ondertussen honger maar absoluut geen zin om iets te koken. Iemand suggesties voor iets makkelijks/lekkers voor 1 pers.?
Mijn huisgenoot heeft het tosti ijzer een keer 's nachts aan laten staan dus die is helemaal doorgebrand incl. zwarte vlek op het aanrechtquote:
Hacken? Met die gebooste teams? of zijn er nog andere trukjes voor?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon die VP hacken
Voor carriere saai maar online Clubs wel leuk/handig.
Knakworstjes met broodjes en mosterdquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef StijnDa het volgende:
Goed ik heb ondertussen honger maar absoluut geen zin om iets te koken. Iemand suggesties voor iets makkelijks/lekkers voor 1 pers.?
Ja klopt, Welliton----Doumbia en op CF Vagner Love.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vagner Love is ook zo'n ontzettende eindbaas als je een budget brazilliaans team bouwt
Zatte studenten, heerlijk die verhalen soms. Koop een oven pizza ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot heeft het tosti ijzer een keer 's nachts aan laten staan dus die is helemaal doorgebrand incl. zwarte vlek op het aanrecht
Zoek maar eens op google VP hacken fifa 12. Heb je alle verdiensten unlocked.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hacken? Met die gebooste teams? of zijn er nog andere trukjes voor?
Zijn geen truukjes voor. Je moet voor het goeie dat BYA team weer downloaden, gaat veel makkelijker dan carrierequote:Op donderdag 12 januari 2012 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hacken? Met die gebooste teams? of zijn er nog andere trukjes voor?
Dat is xboxquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zoek maar eens op google VP hacken fifa 12. Heb je alle verdiensten unlocked.
Niet zo'n zin inquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zatte studenten, heerlijk die verhalen soms. Koop een oven pizza ofzo.
Geloof het nietquote:
Reken er maar niet op...quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:12 schreef Fuszy het volgende:
Wat vliegen die topics er doorheen zeg.Heb eigenlijk geen zin om de vorige 1 á 2 door te nemen, maar aan de andere kant. Misschien staat er iets nuttigs in
Friettent? Mac donalds @ vrijthof? Zoveel mogelijkheden! Maar anders gewoon eitje bakken, spek erbij bakken, brood erbij en klaar!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Te ver + in het weekend nog gegeten
NOu en, lekker tochquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Te ver + in het weekend nog gegeten
Heb je tagliatelle in huis?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot heeft het tosti ijzer een keer 's nachts aan laten staan dus die is helemaal doorgebrand incl. zwarte vlek op het aanrecht
Ja hij is ook best goed, speel toch liever met sobis en wallyson, vind ik op een of andere manier soepeler spelenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vagner Love is ook zo'n ontzettende eindbaas als je een budget brazilliaans team bouwt
Gisteravond al friet gehaald na dispuutsavondquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Friettent? Mac donalds @ vrijthof? Zoveel mogelijkheden! Maar anders gewoon eitje bakken, spek erbij bakken, brood erbij en klaar!
We kunnen proberen om mijn VP aan jou te geven, alleen dan ben je jouw eigen VP wel kwijt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad wel allemaal filmpjes voor xbox, maar zo snel niet voor PS3 helaas
Een eitje bakken is nooit een slecht idee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:15 schreef StijnDa het volgende:
G
[..]
Gisteravond al friet gehaald na dispuutsavondEr zit ook een McDonald's dichterbij. Eitje bakken is geen slecht idee.
Bazen voedselquote:
Winkol van sinkolquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk het wel![]()
Maar niets voor erbij.
Zeker, voor lunch maar als avondeten vind ik het altijd zo karig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een eitje bakken is nooit een slecht idee.
Spek erbij. Ik zie dit wel iets wordenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met kaas en iets anders. Ham, of als je van vis houdt gerookte zalmquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zalm bij het ei bakken of los erbij?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met kaas en iets anders. Ham, of als je van vis houdt gerookte zalm
Bassilicum een beetje eroverheenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Spek erbij. Ik zie dit wel iets worden![]()
Nog iets groens?
Haha matige groenten zijn datquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bassilicum een beetje eroverheen
Echte mannen eten beidequote:Op donderdag 12 januari 2012 19:17 schreef Kamikazie het volgende:
Pindakaas![]()
Echte mannen eten vleeessschhh!
Een groen eitje zou ik niet meer doen, is vaak niet goed voor de maag.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Spek erbij. Ik zie dit wel iets worden![]()
Nog iets groens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je m´n vorige post nog gelezen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met kaas en iets anders. Ham, of als je van vis houdt gerookte zalm
Ik doe best regelmatig een eitje (3 stuks meestal) bakken, plakje kaas erbij voor de smaak (2 plakken te vet), 100 gram gerookte zalm en wat garnaaltjes. Ohja, half gesneden uitje erbij. 3 bruine boterhammen en voila, u zit redelijk volquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zalm bij het ei bakken of los erbij?
Zalm
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een groen eitje zou ik niet meer doen, is vaak niet goed voor de maag.Is lastig voor 1 persoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik 1 tomaat halen en een klein beetje sla enzo. Ben morgen overdag ook naar huis. Maar ik zie wel
![]()
Wrap + zalm + Creme fraiche/rucola/komkommer = winquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zalm bij het ei bakken of los erbij?
Zalm
Maar hoe ruil je een VP dan? EN heb jij er meerdere?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had je m´n vorige post nog gelezen?
Kan dat nu wel doen in principe
Ook geen slecht ideequote:Op donderdag 12 januari 2012 19:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Wrap + zalm + Creme fraiche/rucola/komkommer = win
Dat gaat neit zo makkelijk, op jullie manier in ieder geval nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar hoe ruil je een VP dan? EN heb jij er meerdere?
Wrap + gehakt + prei + rode kool + ijsbergsla + wit lof + knoflooksausquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat is minderquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wrap + gehakt + prei + rode kool + ijsbergsla + wit lof + knoflooksausbazen maaltijd
met kruidenkaas ook heerlijk met wrap en zalm en wat groenvoerquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb mijn VP, die is opgeslagen op mijn PS3.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar hoe ruil je een VP dan? EN heb jij er meerdere?
Ik laat het mijn moeder maken, ik kan hooguit shoarma bakkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is minder![]()
Toefjes zalm in de pan bij ei of zalm rauw?
Wont work....quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb mijn VP, die is opgeslagen op mijn PS3.
Dat bestandje waar mijn VP in zit pak ik weg en geef ik aan jou.
Dat bestandje waar jóuw VP in zit vervang je door het mijne.
Als het werkt heb je automagisch een VP met 92%
Gaat niet werken, zitten codes aan vast die ik moest veranderen met een speciaal programma'tje op xbox.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb mijn VP, die is opgeslagen op mijn PS3.
Dat bestandje waar mijn VP in zit pak ik weg en geef ik aan jou.
Dat bestandje waar jóuw VP in zit vervang je door het mijne.
Als het werkt heb je automagisch een VP met 92%
Ik gooi het allemaal gewoon in de panquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is minder![]()
Toefjes zalm in de pan bij ei of zalm rauw?
Oké dan ga ik daar eens naar op zoekquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik gooi het allemaal gewoon in de pan
Bij de Jumbo bij mij hebben ze zalmblokjes, 200 gram. de helft ervan doen. scheelt snijdenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké dan ga ik daar eens naar op zoek![]()
Hoop dat ik niet meteen een halve kilo zalm hoef te halen
Later mannen![]()
Bedankt voor de hulp.
Dacht ik al maargoedquote:
sowieso, kaasquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
met kruidenkaas ook heerlijk met wrap en zalm en wat groenvoer
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:26 schreef Toefjes het volgende:
Toch best handig zon oude baas die voor zich zelf kookt al een paar jaar
Heb alleen c1000 en AHquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij de Jumbo bij mij hebben ze zalmblokjes, 200 gram. de helft ervan doen. scheelt snijden
Zekersquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:26 schreef Toefjes het volgende:
Toch best handig zon oude baas die voor zich zelf kookt al een paar jaar
Haha, heb ik ook gedaan. Toen werd ik gewoon ziekquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]ik moet later maar een vrouw hebben die kookt of een kok
anders is het elke dag shoarma lol
Slecht voedsel geeft me nooit een voldaan gevoel, eerder depressiefquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, heb ik ook gedaan. Toen werd ik gewoon ziekZo ziek dat ik gezond ben gaan eten eigenlijk.
Als je niet kan koken dan is anders meestal geen optiequote:Op donderdag 12 januari 2012 19:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Slecht voedsel geeft me nooit een voldaan gevoel, eerder depressief![]()
Af en toe is het wel lekker hoor maar liever zelf iets vers koken. Veel kameraden van mij die koken ook nauwelijks fatsoenlijk voedsel, veel frituur etc. Mij niet gezien.
Ik wil wel, alleen heb ik een bagger VPquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:33 schreef Toefjes het volgende:
Kunnen wel club rondje doen. Wie sluit aan? met 2 is het maar karig
Mwa, kunnen we een beetje op elkaar inspelenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:33 schreef Toefjes het volgende:
Kunnen wel club rondje doen. Wie sluit aan? met 2 is het maar karig
Doe ook meequote:
Hoeft niet man, gewoon door de mic schreeuwen DIEP DIEP DIIIIIIEEEEEHIIIIIEEEEP GODVERDOMME. RIJST LOOP NIET BUITENSPEL DE HELE TIJD GODVER.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, kunnen we een beetje op elkaar inspelen
Mijn pro is een LMquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
We kunnen 4-1-2-1-2 spelen, dan speel ik CAM, Reemi en Toefjes SP
Zoals een baasquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoeft niet man, gewoon door de mic schreeuwen DIEP DIEP DIIIIIIEEEEEHIIIIIEEEEP GODVERDOMME. RIJST LOOP NIET BUITENSPEL DE HELE TIJD GODVER.
ik wil ook wel meedoen. wie moet ik als vriend toevoegen?quote:
Richievdm , ik ben managerquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ik wil ook wel meedoen. wie moet ik als vriend toevoegen?
Ik zeg 4-3-2-1, vind op het middenveld spelen ook prima dus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
We kunnen 4-1-2-1-2 spelen, dan speel ik CAM, Reemi en Toefjes SP
Ik kom eraan, ik zie wel wanneer we beginnen danquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Richievdm , ik ben manager
Ik al om 20:15 of ietsjes laterquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:40 schreef DutchSL het volgende:
Ik kom ook wel even clubs spelen, maar ben uiterlijk 21:00 weg.
Hoelang ongeveer?quote:
Voeg Richievdm toequote:Op donderdag 12 januari 2012 19:45 schreef DutchSL het volgende:
Hey, de fok club waar ik in zat is weg.. hoe kom ik er nu weer bij?
Ik ben de enigste met mic van de 6quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
Nee, neem skype of iedereen een mic
Komquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:49 schreef DutchSL het volgende:
Ok, ik heb een request naar FC Leverworst gestuurd.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben de enigste met mic van de 6
En de sqeaky voicesquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
[..]saai
op xbox heeft iedereen altijd mic
Sorryquote:
Ikzelf niet, maar er zijn 5 anderenquote:
Om te spelen niet, moet zo stoppenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:02 schreef Reemi het volgende:
Jij bent de manager, moet jij er niet bij zijn? ..
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ [url=http://http://www.ea.com/nl/voet(...)tcFfbcvYa]afbeelding[/url] ]
Dit is mijn team, speelt best wel fijn als heb tot nu toe alles mee gewonnen
7-2 winstquote:
Moeilijk he die imgquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ [url=http://http://www.ea.com/nl/voet(...)tcFfbcvYa]afbeelding[/url] ]
Hopelijk is dit wel de goeie, maar 9k aan uitgegeven en Mix and Max toernooi 2x mee gewonnenNiet een goed team, maar wel heel fijn
Ik niksquote:
Je maakt gewoon een directe link naar je elftal. Je hoeft er geen plaatje van te maken, dat kan trouwens ook niet. Zou je een screenshot moeten maken ofzo.quote:
Doe de link die je kopieert eens in je eigen browser openen. Dan zie je wat er gebeurdquote:
nu heb ik hongerquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef StijnDa het volgende:
Eitje was lekker![]()
Grote pan, 4 eieren erin, 100 gram voorgesneden blokjes zalm (jep ze hadden ze ook bij de AH), beetje zout, peper en paprikapoeder3 boterhammen met een beetje mayonaise eronder en het smaakte erg goed
![]()
[ afbeelding ]
Bedankt voor de inspiratie! Special thanks to Kamikazie en Toefjes.
Ja en de kans dat je tegenstander de wedstrijd vroegtijdig verlaat is 95%.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:07 schreef Rijst het volgende:
Bij online single matches kom je bizar slechte tegenstanders tegen. En je krijgt ook bijna 2x zoveel coins.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef StijnDa het volgende:
Eitje was lekker![]()
Grote pan, 4 eieren erin, 100 gram voorgesneden blokjes zalm (jep ze hadden ze ook bij de AH), beetje zout, peper en paprikapoeder3 boterhammen met een beetje mayonaise eronder en het smaakte erg goed
![]()
[ afbeelding ]
Bedankt voor de inspiratie! Special thanks to Kamikazie en Toefjes.
Ik, sorry, maar ik had geen zin meer. Teveel lag, geen bal kwam aan en die gasten speelden 5 at the backquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:31 schreef el-blanchito het volgende:
pfff, wie was de any dan?
Beter hebben we volgende x een ander
Had geen last van de lag, wel van mn conditie. kreeg tegen het einde kramp. Gelukkig wel 1 of ander iets gehaald waardoor ik stamina +2 kreegquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik, maar ik had geen zin meer. Teveel lag, geen bal kwam aan en die gasten speelden 5 at the back
Morgen weer spelen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:31 schreef el-blanchito het volgende:
pfff, wie was de any dan?
Beter hebben we volgende x een ander
Geen lag?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had geen last van de lag, wel van mn conditie. kreeg tegen het einde kramp. Gelukkig wel 1 of ander iets gehaald waardoor ik stamina +2 kreeg
Ik wil wel maar aangezien ik weer om half zeven op moet en steeds maar 5 uur slaap wil ik het niet te laat makenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:35 schreef StijnDa het volgende:
Wie is de mol kijkenStraks clubben xbox?
0-3 verloren helaas. Persoonlijk slechts 1 schotkans gehad, ging net aan de verkeerde kant van de paalquote:
Achja, morgen weer met een grote groep en een andere any weer spelenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
0-3 verloren helaas. Persoonlijk slechts 1 schotkans gehad, ging net aan de verkeerde kant van de paal
Als ik hem straks gehacked heb ergens 85/92quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
Welke level/niveau zijn jullie profs?
Haha, het lag zeker niet aan de any. was gewoon een kut potquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Achja, morgen weer met een grote groep en een andere any weer spelen
90 legit gehaald, 92% unlockedquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
Welke level/niveau zijn jullie profs?
Hmm oke, want de any was aan het laggen zei hij , en hij bepaald hoe het gaat in de verdediging dus moet wel een goede any hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, het lag zeker niet aan de any. was gewoon een kut pot
Familie van ten napel ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
0-3 verloren helaas. Persoonlijk slechts 1 schotkans gehad, ging net aan de verkeerde kant van de paal
Klein beetje omlaag denk ik. Wellicht dat mensen hem willen verkopen om pakjes te halen maar er komen er geen extra op de markt. Mensen die NIF Messi hebben zullen hem ook niet verkopen voor de TOTY versie want er zijn nog wat IF's.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:41 schreef Toefjes het volgende:
Iemand een idee wat de NIF Messi prijs gaat doen als het kaartje van TOTY Messi uitkomt morgen?
Haha, zegt ie dat zo vaak? Ik heb standaard het commentaar uit, slap geouwehoer is het. Lekker muziekje aanquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Familie van ten napel ?
Verkeerde kant van de paal
Ik speel wel vaker VP matches en als alles goed gaat speelt het perfect, maar dat is afhankelijk van meerdere factoren. Dit kwam niet eens in de buurt van wat ik normaal gewend ben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm oke, want de any was aan het laggen zei hij , en hij bepaald hoe het gaat in de verdediging dus moet wel een goede any hebben
Ik ga m voor 6 ton proberen te halen in dat geval. Alves, Cesc en Casillas wacht ik tot zondag mee. Daarvan komt straks een stortvloed op de markt als de aanvallers van het TOTY gaan loskomenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Klein beetje omlaag denk ik. Wellicht dat mensen hem willen verkopen om pakjes te halen maar er komen er geen extra op de markt. Mensen die NIF Messi hebben zullen hem ook niet verkopen voor de TOTY versie want er zijn nog wat IF's.
Ja weet ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik speel wel vaker VP matches en als alles goed gaat speelt het perfect, maar dat is afhankelijk van meerdere factoren. Dit kwam niet eens in de buurt van wat ik normaal gewend ben.
Morgenavond zal ik er niet zijn. Beetje social life onderhoudenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja weet ik
Ook moeten we nog een beetje inspelen op elkaar. Morgen misschien betere connectie
Nee, naar wat ik gelezen heb is SIF Neymar het niet waard. De IF daarentegen is het dubbel en dwars waard en ik vond hem echt ongelofelijk goed.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:47 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Di Maria is verkocht, heb nu 360k en IF Lavezzi staat nog op de auction. SIF Neymar kost 280-300k... Een hoop geld maar volgens mij is hij het wel waard...
Is goedquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgenavond zal ik er niet zijn. Beetje social life onderhouden
Ja muziek is beter.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zegt ie dat zo vaak? Ik heb standaard het commentaar uit, slap geouwehoer is het. Lekker muziekje aan
Wat voor team maak je?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:47 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Di Maria is verkocht, heb nu 360k en IF Lavezzi staat nog op de auction. SIF Neymar kost 280-300k... Een hoop geld maar volgens mij is hij het wel waard...
Volgende topicquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Beter veranderen we de TT naar PS3 clubs en eten maken ofzo.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Beter veranderen we de TT naar PS3 clubs en eten maken ofzo.
Beetje consolewar aanwakkeren hierquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
TT PS3 clubsdan kom ik hier niet meer
PS3heb er zelf ook een gehad maar XBOX
Ibra - SIF Neymarquote:
Rijk alotquote:
Jep, Ronaldo Messi en Rooney komen nog hèquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
de prijzen gaan nog wel verder dalen toch? Ik moet me echt inhouden om niet nu al alle spelers te kopen die ik wil
ja daarom. Moest me echt inhouden om chiellini en lucio niet te kopen voor 6k each. Het is een dramatische drop zeg, Pato is zelfs al bijna 10k gedaaldquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jep, Ronaldo Messi en Rooney komen nog hè
Ik verwacht nog zeker een daling, grootste daling in de categorie Robben/Gerard/Lampard etc.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
de prijzen gaan nog wel verder dalen toch? Ik moet me echt inhouden om niet nu al alle spelers te kopen die ik wil
Prima console zo'n 360, maar ik heb er twee gehad ----> 2x een RROD. Zwaai Xboxquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
TT PS3 clubsdan kom ik hier niet meer
PS3heb er zelf ook een gehad maar XBOX
Dat is wel zonde, ik heb er nog geen last van gehad gelukkigquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Prima console zo'n 360, maar ik heb er twee gehad ----> 2x een RROD. Zwaai Xbox :p
Komt nog.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel zonde, ik heb er nog geen last van gehad gelukkighij draait nog als een zonnetje en wordt ook nooit te warm.
Dan zit er ook al bijna 5 jaar opquote:
Gerrard mag van mij wel een stuk zakken jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik verwacht nog zeker een daling, grootste daling in de categorie Robben/Gerard/Lampard etc.
Ik heb Messi nu gekocht, omdat morgen de TOTY Messi's loskomen, en geen nieuwe NIF versies. De NIF is voor het grote gedeelte nog wel te doen, maar vanaf IF 1 niet meer, alleen voor de rijksten. Daarom denk ik dat Messi niet verder meer zal dalen.. Maar ja, het is en blijft een beetje koffiedik kijken, maar denk dat met uitzondering van de TOTY aanvallers de prijzen gaan dalen.
Van mij ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gerrard mag van mij wel een stuk zakken ja
Even lekker mezelf quoten....quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ibra - SIF Neymar
Robinho - IF Neves
IF Boateng - IF Marchisio
Taiwo - Silva - Chiellini - Maicon
Stekelenburg
Ik kan ook wel IF Neymar kopen maar dan houd ik veel te veel coins over.
je moet je niet blind staren op stats.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan, in h2h vindt ik hem wel lekker spelen.
Maar als je zijn stats ziet..
Gratis? Sure!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef Jesper16031994 het volgende:
Iemand voor op de xbox interesse in IF-Nani, IF-Coloccini, IF-Cattermole, IF-Dunne?
Goeie prijs/kwaliteit verhoudingquote:
ik heb hem 3 dagen in de tradepile gehad voor 22,5k, gisteren eindelijk verkocht.quote:
Nee klopt had eigenlijk verwacht dat ik met wel voor minstens 25k kon verkopen, maar dat valt wel meequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
ik heb hem 3 dagen in de tradepile gehad voor 22,5k, gisteren eindelijk verkocht.
is niet echt een opschieter meer
Ik wil nog een potje tegen je spelenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
ik heb hem 3 dagen in de tradepile gehad voor 22,5k, gisteren eindelijk verkocht.
is niet echt een opschieter meer
Ik denk PS3.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik had Özil voor 10k. Zijn de prijzen weer gestegen?
Sorry ga ik vandaag ff niet aan beginnen, heb al 2 korte nachten achter de rugquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil nog een potje tegen je spelen
Wat is je PSN?
En doe je aan clubs ?
Isgoedquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sorry ga ik vandaag ff niet aan beginnen, heb al 2 korte nachten achter de rug![]()
morgen doen we n potje
mijn psn is dion_v_k
mag ik jou team is zien ?quote:
PS3.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom 8k te veel betalen voor iemand die er ook nog eens niets van bakt?
Speel op het moment alleen bronsjesquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
mag ik jou team is zien ?
ga ik mn eige vast mentaal voorbereiden op morgen
De grammar nazi in mij had het erg zwaar bij het lezen van deze postquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ze heeft ook 2x gescoord al in FC Leverworst hahaquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:11 schreef Toefjes het volgende:
Voor het eerst tegen een vrouw gespeeld (voor zover mij bekend dan, je weet het nooit online) . In de laatste minuut met een zwaar onterechte strafschop gewonnen. Quel is cool
Morgen ga ik naar een maat die niet tegen zn verlies kan. gaat dan met kanker schelden enzo. En dan een visioen dat je zon meisje meeneemt. Zo van: dit is mijn nieuwe vriendin. Hij later op de avond: potje fifa'en? En dan : nou, misschien wilt zij het wel eens proberen. En dat ze dan met 5-0 wintquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze heeft ook 2x gescoord al in FC Leverworst haha
Neger wat?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar een maat die niet tegen zn verlies kan. gaat dan met kanker schelden enzo. En dan een visioen dat je zon meisje meeneemt. Zo van: dit is mijn nieuwe vriendin. Hij later op de avond: potje fifa'en? En dan : nou, misschien wilt zij het wel eens proberen. En dat ze dan met 5-0 wint
Okeeej, die Koreaantjes??quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speel op het moment alleen bronsjes
Tevens zit op mijn telefoon, dus kan ik hem niet doorsturen
M'n ogen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat zou zwaar baas zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar een maat die niet tegen zn verlies kan. gaat dan met kanker schelden enzo. En dan een visioen dat je zon meisje meeneemt. Zo van: dit is mijn nieuwe vriendin. Hij later op de avond: potje fifa'en? En dan : nou, misschien wilt zij het wel eens proberen. En dat ze dan met 5-0 wint
Ik zat echt heel erg dicht tegen verlies aan..quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat zou zwaar baas zijn.
Sowieso ingemaakt worden door een meisje/vrouw op fifa is gewoon slecht voor het zelfvertrouwen
Gelukkig heb je toch nog gewonnenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zat echt heel erg dicht tegen verlies aan..
Hoeveel heb jij tegen dr gespeeld dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gelukkig heb je toch nog gewonnen!
3-0 winst hahaquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij tegen dr gespeeld dan?
Jij hebt het vast erg zwaar in deze wereldquote:
Nou poepoe 34 jaar oud, dagelijks actief in het FUT topic vol met pubertjes en net aan gewonnen van een vrouw met Fifa. Je hebt het gemaakt in je leven!!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zat echt heel erg dicht tegen verlies aan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou poepoe 34 jaar oud, dagelijks actief in het FUT topic vol met pubertjes en net aan gewonnen van een vrouw met Fifa. Je hebt het gemaakt in je leven!!!Niks tegen pubertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Ben om 2 uur uitquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zou je theoretisch gezien 3-1 van mij moeten winnen. Morgen maar eens even uitproberen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou poepoe 34 jaar oud, dagelijks actief in het FUT topic vol met pubertjes en net aan gewonnen van een vrouw met Fifa. Je hebt het gemaakt in je leven!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter dan 2 jaar geleden. Zat ik met een kutwijf dat constant soaps keek, schoonoudersbezoekjes, nooit meer stappen etc etc. Dan liever dit
![]()
Speelde je trouwens h2h of FUT?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]Beter dan 2 jaar geleden. Zat ik met een kutwijf dat constant soaps keek, schoonoudersbezoekjes, nooit meer stappen etc etc. Dan liever dit
Nee, jij eerder met je Dyslexie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jij hebt het vast erg zwaar in deze wereld
FUT. Bronze tegen Bronze. H2H is te sloom als je fut speeltquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speelde je trouwens h2h of FUT?
Met bronze maak ik je inquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
FUT. Bronze tegen Bronze. H2H is te sloom als je fut speelt
Nee hoor, is makkelijk mee om te gaanquote:
Kwaliteits-comebackquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee hoor, is makkelijk mee om te gaan
Ja, voor jou wel. Ik krijg er langzamerhand oogaids van.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee hoor, is makkelijk mee om te gaan
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, voor jou wel. Ik krijg er langzamerhand oogaids van.
Ik vind dat jij echt te veel posts hier.quote:
Ik uit mijn meningen d.m.v postenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind dat jij echt te veel posts hier.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind dat jij echt te veel posts hier.![]()
ga slapen, je moet morgen weer vroeg op.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik uit mijn meningen d.m.v posten
Je beweerde dat ik een probleem had en ik zeg van niet, uiteindelijk ben jij dus degene met een probleem waar ik niet mee zit?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, voor jou wel. Ik krijg er langzamerhand oogaids van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |