Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Wilde ook een keer nieuw deeltje openenquote:
PS3 of xbox?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:40 schreef dion_v_k het volgende:
Ik speel het nu sinds fifa 12 uit is, oktober geloof ik ?
heb een silver liga bbva team en een gouden braziliaans team
Zekers!quote:
PS3quote:
Hoop dat de release van TOTY aanvallers zorgt voor een dikke flood van ben Arfa's.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
Wat is Ben Arfa toch vreselijk duurgister ging hij voor minder en nu staat hij er voor 100K bin op
Potje spelen?quote:
Dat dacht ik ook en daarom dacht ik dat zijn prijs veel lager zou liggen maar dat valt echt zwaar tegen tot nu toe.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoop dat de release van TOTY aanvallers zorgt voor een dikke flood van ben Arfa's.
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:42 schreef Toefjes het volgende:
Word ik in carriere modus gewoon gewisseld na 1 helft :S
Morgen weer, vriendin komt net thuis van dr werk.quote:
Ow. haha. Kan nu niet meer veranderen geloof ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Je moet ook player/manager doen.
Aanvallers moeten nog uitkomen en ik denk dat iedereen daar op zit te azen hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en daarom dacht ik dat zijn prijs veel lager zou liggen maar dat valt echt zwaar tegen tot nu toe.
Dat is ook de laatste keer dat ik pakjes ga kopenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Aanvallers moeten nog uitkomen en ik denk dat iedereen daar op zit te azen hoor
Joh, als je dan toevallig SIF Thiago Silva krijgt dan mag ik die wel hebben zeker? Die wil je toch niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook de laatste keer dat ik pakjes ga kopen
Ik hoop op een pakje Messi IF ROnaldo IF Ben Arfa IF en pakje erop Rooney IF Benzema IF en Ronaldo IF
Ja hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Joh, als je dan toevallig SIF Thiago Silva krijgt dan mag ik die wel hebben zeker? Die wil je toch niet.
Active squad > Sharequote:Op donderdag 12 januari 2012 18:51 schreef dion_v_k het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik de link van mijn team hier kan plaatsen?
sorry, ben nogal onhandig met dat soort dingen
Minder tentamens en meer FUTquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:52 schreef J-Q het volgende:
Ik speel fifa al sinds 08 op xbox 360, een keertje begonnen met FUT maar snapte er geen hout van maar het is eigenlijk best wel leuk![]()
Wel moeilijk te combineren met tentamens tho.
Al sinds 08quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:52 schreef J-Q het volgende:
Ik speel fifa al sinds 08 op xbox 360, een keertje begonnen met FUT maar snapte er geen hout van maar het is eigenlijk best wel leuk![]()
Wel moeilijk te combineren met tentamens tho.
Ja was het voor mij ook een hele tijd, maar deze moet ik halen anders zit ik tot september zonderquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Minder tentamens en meer FUTmijn stijl dan
Is het een herkansing? Ik ben blij dat ik alles in een keer weet te halenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:55 schreef J-Q het volgende:
[..]
Ja was het voor mij ook een hele tijd, maar deze moet ik halen anders zit ik tot september zonder
Geen ronaldinhoquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bedankt.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#ignI22RfbcwDc
Toch best een leuk team ?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen ronaldinho![]()
Net voor de 2de keer op rij een finale verloren door in de 90ste minuut een tegengoal tegen te krijgendag 4.5k coins!
5 herkansingen, deze week en volgende weekquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is het een herkansing? Ik ben blij dat ik alles in een keer weet te halen
Sobis is wat ondergewaardeerd door de meeste FUT spelersquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:57 schreef J-Q het volgende:
Ja was het eerste spel dat ik kocht voor xbox![]()
Sobis is op dit moment nog steeds een held voor mij
Heb ik heel lang gehad, hetzelfde met Welliton, in mijn ogen de beste spits in het spel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen ronaldinho![]()
Net voor de 2de keer op rij een finale verloren door in de 90ste minuut een tegengoal tegen te krijgendag 4.5k coins!
Je moet ook op world class spelen om alles vrij te kunnen spelen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:04 schreef Toefjes het volgende:
Nou, 2 potjes verder , VP is nog 70 overall...
Gewoon die VP hackenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:04 schreef Toefjes het volgende:
Nou, 2 potjes verder , VP is nog 70 overall...
Tosti'squote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef StijnDa het volgende:
Goed ik heb ondertussen honger maar absoluut geen zin om iets te koken. Iemand suggesties voor iets makkelijks/lekkers voor 1 pers.?
Mijn huisgenoot heeft het tosti ijzer een keer 's nachts aan laten staan dus die is helemaal doorgebrand incl. zwarte vlek op het aanrechtquote:
Hacken? Met die gebooste teams? of zijn er nog andere trukjes voor?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon die VP hacken
Voor carriere saai maar online Clubs wel leuk/handig.
Knakworstjes met broodjes en mosterdquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef StijnDa het volgende:
Goed ik heb ondertussen honger maar absoluut geen zin om iets te koken. Iemand suggesties voor iets makkelijks/lekkers voor 1 pers.?
Ja klopt, Welliton----Doumbia en op CF Vagner Love.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vagner Love is ook zo'n ontzettende eindbaas als je een budget brazilliaans team bouwt
Zatte studenten, heerlijk die verhalen soms. Koop een oven pizza ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot heeft het tosti ijzer een keer 's nachts aan laten staan dus die is helemaal doorgebrand incl. zwarte vlek op het aanrecht
Zoek maar eens op google VP hacken fifa 12. Heb je alle verdiensten unlocked.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hacken? Met die gebooste teams? of zijn er nog andere trukjes voor?
Zijn geen truukjes voor. Je moet voor het goeie dat BYA team weer downloaden, gaat veel makkelijker dan carrierequote:Op donderdag 12 januari 2012 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hacken? Met die gebooste teams? of zijn er nog andere trukjes voor?
Dat is xboxquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zoek maar eens op google VP hacken fifa 12. Heb je alle verdiensten unlocked.
Niet zo'n zin inquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zatte studenten, heerlijk die verhalen soms. Koop een oven pizza ofzo.
Geloof het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |