abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106726079

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106726102
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_106726232
quote:
Wat zijn het, Perr? Aantal grammen per macro? If so, verhouding op zich vrij netjes, hoeveelheid te weinig... kom je aan een krappe 1200kcal te zitten namelijk.
Geen idee, ik kreeg het van eetmeter :')
pi_106726303
Hmmm, ik kreeg zoute dropjes van een collega en die heb ik al zoooo lang niet gegeten en bovendien heb ik een bloeddruk die aan de lage kant is, dus ik heb ze allemaal opgegeten. Die twee argumenten bedacht ik zojuist, nadat ik ze opgegeten had.

Verder: www.ishetalvrijdag.nl
pi_106726434
Aaaaaaaaa-HA!
Kijk....
Helemaal duidelijk nu :D _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Geen idee, ik kreeg het van eetmeter :')
:') zoek het dan even na... doos :P ;)

:o gewone zoute, of dubbelzoute? :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_106726632
Meh :6. ik heb zin in ontbijtkoek! en ik heb net appelsap gedronken. ik zie een verband *O*
pi_106726640
Moblo, jij hebt toch wel eens getraind voor een 1/4 of 1/8e triathlon? Heb jij daar toevallig nog schema's van, want het lijkt me best een mooie uitdaging. Voor ooit, zegmaar. Om rustig opbouwend naar toe te trainen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_106726739
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:20 schreef V1z0R het volgende:
Aaaaaaaaa-HA!
Kijk....
Helemaal duidelijk nu :D _O-

Hehehe, ik moest heel hard lachen. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_106726909
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:25 schreef Quinazoline het volgende:
Moblo, jij hebt toch wel eens getraind voor een 1/4 of 1/8e triathlon? Heb jij daar toevallig nog schema's van, want het lijkt me best een mooie uitdaging. Voor ooit, zegmaar. Om rustig opbouwend naar toe te trainen.
:Y

Ik moest het staken door de emigratie, helaas, maar ik zal eens zien of ik dat schema nog ergens heb ^O^
Ja doei.
pi_106726983
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik moest het staken door de emigratie, helaas, maar ik zal eens zien of ik dat schema nog ergens heb ^O^
Prikbord foto's ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehe, ik moest heel hard lachen. :D
Ik ook! :D (collega keek me al raar aan :@)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:53:29 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106727703
Pfff wat een dag. Nu op maar R'dam voor de nodige vino's :7. Maar eerst nog ff uurtje door de stad dwalen. Ben beetje te vroeg.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_106727849
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Super! Bedankt vast :). Heb je zelf eigenlijk nog ambities in die richting?
pi_106728341
Lijstje!

O - kaasuienbol met filet americain
L - paddenstoelensoep, gehaktbal, bakje salade met mozzarella en tomaat, beker melk
T - beker vivit, appel, 2 mandarijnen, halve sesamreeo
D - geen idee wat ik vanavond voorgeschoteld krijg!

Tink, heb je m'n berichtje via LinkedIn gehad? Ik kreeg een foutmelding, maar mijn reactie staat wel in m'n Sent Items, dus ik hoop dat het goed is gegaan!
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:19:24 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106728613
Spannende ontwikkelingen met huizen,leuk!

Morgen mijn nieuwe rode duivel halen, altijd leuk een nieuwe auto.

Lijst:
O: kwark, vla, bessen
T's:appel, peer, cup a soup kerrie, wortels, tomaat
L: 3 boterhammen kaas, tom/cremesoep met ballen, beker melk
T's: mandarijn, chocotoff, handje pinda's, salmiaklollie, oude wijvenkoek met boter :9, 2 flesjes bier
D: Veel hutspot, koolvis, komkommersalade
T: handje chips
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_106728794
Ik kom er net achter dat mijn telefoonabonnement over 3 dagen afloopt! :o En ze hebben me nog niet eens gebeld om me een nieuw abonnement aan te smeren :(
pi_106729710
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:25 schreef Amsel het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn telefoonabonnement over 3 dagen afloopt! :o En ze hebben me nog niet eens gebeld om me een nieuw abonnement aan te smeren :(
Tenzij je een nieuw hip mobieltje wil, is het misschien niet eens een slecht idee om het oude te houden (oude mobiel internetvoorwaarden zijn beter dan de nieuwe)
pi_106729768
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:25 schreef Amsel het volgende:
Dat van mij is al een halve maand afgelopen en mij hebben ze ook niet gebeld. Ik wil een iPhone 4, maar volgens mij moet ik dan behoorlijk wat bijbetalen, dus misschien dat ik gewoon een goedkoper abo neem en deze nog een jaartje hou.

O: 2x geroosterd Allison. 1 met een gebakken ei en 1 met filet A.
L: 1x geroosterd Allison met filet A. 1 mini rozijnenbolletje
T: wodka, Pringles (40 gram)
D: Italiaanse wokgroenten in tomatenpestosaus met kipfilet, pasta en geraspte kaas.
T: stroopwafel of krokante muesli met halfvolle melk
pi_106729892
Hm, helemaal geen honger? Geen kh's werkt heel goed ofzo :')

Zo maar wat salami nemen en dan later couscous salade...
pi_106729982
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:02 schreef Perruche het volgende:
Hm, helemaal geen honger? Geen kh's werkt heel goed ofzo :')

Zo maar wat salami nemen en dan later couscous salade...
Ja, wat zeg ik nu al jáááren?
pi_106730403
*O* instant happiness, net mijn gevulde bloempotjes opgehaald O+

Lijstje:

O: wegens haast een spelt krentenboterham zonder suiker
S: uur zwemmen/met gewichten in water aan de gang
T: rijstwafel met laagje choco (suikervrij en nog lekker ook :9 ).
L: zuurdesem-spelt pompoenboterhammen 3 stuks 1 met It geitenkaas en 2 met notenpasta
T: kokoskoekje (ieniemini vingerhoed maatje :D )
D: Witlof in ham (gewoon en een aparte hamsoort) met aardappelen in plakjes in de oven met parmezaanse kaas erover :9
T: die heeft de Mr net weggegooid (het lekkerste stukje van het pompoenbrood verdorie) en ik eet niet uit de vuilnisbak dus maar een appel en een stuk chocola.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 12 januari 2012 @ 18:20:46 #21
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_106730412
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:56 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Tenzij je een nieuw hip mobieltje wil, is het misschien niet eens een slecht idee om het oude te houden (oude mobiel internetvoorwaarden zijn beter dan de nieuwe)
Nouuuu dat dacht ik dus ook, nog net een abo verlengd/vernieuwd voordat dat in ging, maar nu krijg ik opeens toch een sms van T mobile dat ik 10 euro moet dokken als ik een bepaalde grens overschrijd....??
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 12 januari 2012 @ 18:22:15 #22
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_106730460
O en goedenavond!
ik ga vanavond naar bert Visscher!
En heb twee hele leuke B&B's in Barcelona gevonden. (sorry Amsel, dat ander was niet mannelijk genoeg volgens de mr.)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_106730553
Jammer dat ik geen analyse kreeg van die criticus uit de vorige twee topics ;(

Lijst is geworden:
• (magere) yoghurt (250ml) met havermout (60gr)
• 2 plak roggebrood pindakaas (aldi)
• 1,3 kg rauw groente/fruit (appel, tomaat, rode paprika, peen, koolrabi, bleekselderij)
• 4 boterhammen (bruin, geen vrije keuze) met (ruim) vleesbeleg (niet mager)
• 1 appel
• avondeten: 300 gr gekookte sperziebonen, 250gr tahu (met kerrie, ketjap,sambal) gebakken in wat reuzel, pindasaus (75 gr aldipindakaas sambal ketjap)
• toe: 80gr griesmeelpudding (gemaakt van 1 l halfvolle melk, 100gr griesmeel, 60gr suiker)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_106730804
Owja, over pindakaas gesproken. De Hoogvliet verkoopt pindakaas van Terrasana met alleen paar pinda's op de ingredientenlijst.
http://www.terrasana.nl/
Doe wat je niet durft.
pi_106730847
ik heb een kutlijstje vandaag.

9.00 (tijdens lesgeven, had me verslapen en heb tóch brood gemaakt, maar dus niet ontbeten) - grof volk bth met gepocheerde kip
11.00 - 2 grof volk. bth. met gepocheerde kip
14.00 - 2 grof volk. bth. met gepocheerde kip
18.00 - 2 dikke plakken zelfgebakken kruidnootjescake met een toef slagroom. en daar ben ik nu misselijk van...

planning:
19.30 - bordje volkorenpasta met bolognesesaus (van tartaar niet van gehakt) met een zoetzure komkommer erbij
21.30 - zilveruitjes en worteltjes.

totaal 1977 kcal.

aan de andere kant: any other day zou ik me waarschijnlijk volgepropt hebben met die zak kroepoek en halve zak chips in de kast. en de bitterkoekjes die ernaast liggen.
Kwak
pi_106730925
Ik vind hem best meevallen kwak, op die 2 plakken cake na dan. Dat had er ook eentje kunnen zijn.

Maar goed dat je de bitterkoekjes en chips ed hebt laten liggen. ^O^
pi_106731046
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:38 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind hem best meevallen kwak, op die 2 plakken cake na dan. Dat had er ook eentje kunnen zijn.

Maar goed dat je de bitterkoekjes en chips ed hebt laten liggen. ^O^
het had er ook eentje moeten zijn, vanavond, met vriendje... ik kon alleen niet wachten toen ik net doodmoe thuiskwam #valkuil
Kwak
pi_106731179
ik vind het ook nog helemaal niet zo'n slecht lijstje hoor Kwak! jammer van de cake maar verder heel ok denk ik (beetje eentonig/eenzijdig maar dat vind ik meestal bij jou ;) )
ben wel heel benieuwd naar je recept voor kruidnootjescake? O-)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_106731239
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef Blurred86 het volgende:
Ik wou het niet vragen :@
pi_106731278
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind het ook nog helemaal niet zo'n slecht lijstje hoor Kwak! jammer van de cake maar verder heel ok denk ik (beetje eentonig/eenzijdig maar dat vind ik meestal bij jou ;) )
ja, ik eet vrij eentonig/eenzijdig. ook door m'n voedselfobieën. maar meestal varieren de avondmaaltijden wel door de week hoor, en m'n brood mee naar school vind ik gewoon weinig dingen echt lekker... misschien binnenkort weer eens boekweitpannenkoekjes maken om mee te nemen!

recept:
maak een cakemix uit een pakje(fijn/boeren/etc.)
gooi er op gevoel speculaaskruiden door
mik je overgebleven kruidnoten door het beslag
bakken

dead simple, door de kruidnoten droogt de cake wel iets uit. je kan er een scheutje olie extra door doen, of een eitje, maar de smaak is wel heel erg lekker desondanks. oh, en misselijkmakend...
Kwak
pi_106731338
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, ik eet vrij eentonig/eenzijdig. ook door m'n voedselfobieën. maar meestal varieren de avondmaaltijden wel door de week hoor, en m'n brood mee naar school vind ik gewoon weinig dingen echt lekker... misschien binnenkort weer eens boekweitpannenkoekjes maken om mee te nemen!

recept:
maak een cakemix uit een pakje(fijn/boeren/etc.)
gooi er op gevoel speculaaskruiden door
mik je overgebleven kruidnoten door het beslag
bakken

dead simple, door de kruidnoten droogt de cake wel iets uit. je kan er een scheutje olie extra door doen, of een eitje, maar de smaak is wel heel erg lekker desondanks. oh, en misselijkmakend...
ah cakemix doe ik niet aan :P maar zal volgend jaar rond sinterklaas (heb nu geen kruidnoten :+ ) eens wat experimenteren! dankjewel
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_106731365
Lekker kwak! Klinkt als iets wat zelfs ik als bakkneus nog kan maken. ;) Zouden chocoladekruidnoten erdoor ook lekker zijn?
pi_106731424
Oh en mijn eigen lijstje is ook erg magertjes... maar ik kwam dan ook pas rond 14:30 mijn bed uit. :')

O/L: plakje ontbijtboek, 2 boterhammen gebraden gehakt
T: plakje ontbijtkoek met boter
D: grote bak witlofsalade, gebakken krieltjes en een gehaktbal
T: nog wat tomaten
pi_106731748
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:53 schreef Ewelina het volgende:
Oh en mijn eigen lijstje is ook erg magertjes... maar ik kwam dan ook pas rond 14:30 mijn bed uit. :')

O/L: plakje ontbijtboek, 2 boterhammen gebraden gehakt
T: plakje ontbijtkoek met boter
D: grote bak witlofsalade, gebakken krieltjes en een gehaktbal
T: nog wat tomaten
Joehoe! Ontbijtkoektaliban wo bist du?
  donderdag 12 januari 2012 @ 19:02:53 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106731767
O: kwark + banaan
L: wit pistoletje jonge kaas, wit puntje komijnekaas
T: sinaasappel
D: pizza met spinazie en ricotta, 2 witte wijn
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_106731825
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hij is bijna op. 8-)

Ik denk overigens niet dat het gezond is. Ik vind het gewoon lekker. :P
pi_106731930
Wat Cali al zegt, Puff. Verlengen met oude voorwaarden doen ze niet aan, hoe dan ook zit je aan datalimiet als je nog mobiel internet wilt.
Daarom kreeg zo'n beetje iedereen die het al had (onbeperkt) ineens een aanbieding voor een maand gratis SMSen o.i.d. Bij akkoord gooiden ze dan de nieuwe voorwaarden qua internet er ook in. :r
pi_106732132
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef V1z0R het volgende:
Wat Cali al zegt, Puff. Verlengen met oude voorwaarden doen ze niet aan, hoe dan ook zit je aan datalimiet als je nog mobiel internet wilt.
Daarom kreeg zo'n beetje iedereen die het al had (onbeperkt) ineens een aanbieding voor een maand gratis SMSen o.i.d. Bij akkoord gooiden ze dan de nieuwe voorwaarden qua internet er ook in. :r
ik vond t eerst ook maar stom, maar heb toen eens via zo'n app bijgehouden wat ik aan internet gebruik en ik blijk niet boven de 200 mb uit te komen. nu heb ik dus een klein abonnement genomen, bij mn simlockvrije abo.
Kwak
pi_106732152
quote:
Daar viel ik niet voor, nou dan zijn ze not amused zeg.
pi_106732182
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:51 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ah cakemix doe ik niet aan :P maar zal volgend jaar rond sinterklaas (heb nu geen kruidnoten :+ ) eens wat experimenteren! dankjewel
oh ik doe ook vaak from scratch hoor! maar gisteren niet :P
Kwak
pi_106732370
quote:
Maar dat mag toch helemaal niet? Je moet eerst ergens mee akkoord gaan, dus tenzij je inderdaad vernieuwt door ook die SMS actie te doen, zou je geen limiet mogen hebben.
T-mobile flikkert trouwens nu al regelmatig de snelheid omlaag als je veel verbruikt, dus geen idee of het verschil zou maken :')

Daglijstje:
O: 3 finse ronde met pindakaas
T: koffie met melk
L: rundvleessoep, tomatensalade, finse ronde smeerkaas en een met sambalkaas, appel, beker karnemelk
T: appel
T: 2 finse ronde pindakaas
D: omelet van 3 ei met kruiden, plakje kaas en gegrillde hele courgette, met 4 rosti rondjes
T: bakje brinta
pi_106732459
Ik krijg een mailtje van studenten die een vak moeten herkansen. Mailtje gaat erover wanneer ze dat kunnen herkansen. Hiermee sluiten ze af:
quote:
Wij horen zo snel mogelijk van u.
Ik weet niet of ik me bedreigd moet voelen nu :') :D
pi_106732491
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik krijg een mailtje van studenten die een vak moeten herkansen. Mailtje gaat erover wanneer ze dat kunnen herkansen. Hiermee sluiten ze af:

[..]

:D typo?
pi_106732536
Verder is Martijn inkopen doen atm. Gaat (hoogstwaarschijnlijk) ook een beveiligingscamera kopen. Vinden het allebei een heel nasty idee dat er ingebroken is bij zijn broertje. Als ze dat bij ons doen en dan ook alle deuren wagenwijd open laten staan, zijn we alle beestjes kwijt met een beetje pech ;( Spullen interesseren ons niet, de beestjes wel. Heel veel O+

Morgen komt de nieuwe keuken btw. Dus vanaf volgende week weer postwaardige lijstjes!
pi_106732541
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:25 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D typo?
Ik hoop het :X
pi_106732569
quote:

[..]

Antwoord met 'Inderdaad'. :P
pi_106732630
Wat telefoons betreft: ik heb de laatste keer een SIM only gekocht voor een jaar (via internet) en mijn telefoon gewoon in de winkel. Overall daardoor goedkoper uit, denk ik :P

Filmpje van V1z0R over vrijgezelle vrouw met kat = win :D +Hurrah voor huis!

Weet niet of ik al gejubeld heb voor DaD btw. Maar anders bij dezen: jubeldejubel *O* *;
pi_106732634
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Maar dat mag toch helemaal niet? Je moet eerst ergens mee akkoord gaan, dus tenzij je inderdaad vernieuwt door ook die SMS actie te doen, zou je geen limiet mogen hebben.
T-mobile flikkert trouwens nu al regelmatig de snelheid omlaag als je veel verbruikt, dus geen idee of het verschil zou maken :')
Je gaat akkoord met een maand gratis SMSen, inclusief alle verborgen andere voorwaarden die ze enkelzijdig bepalen :) Zo legaal als maar kan, heel achterbaks, maar wel legaal.
pi_106732644
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Antwoord met 'Inderdaad'. :P
:D!

Dat zou tof zijn :D Ik betwijfel alleen of ze het snappen ^^
pi_106732655
Ik heb een telefoon van 5 jaar oud en een sim only abonnement wat al vanaf mijn 19e meegaat. Ik ben ouderwets :'(
pi_106732668
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je gaat akkoord met een maand gratis SMSen, inclusief alle verborgen andere voorwaarden die ze enkelzijdig bepalen :) Zo legaal als maar kan, heel achterbaks, maar wel legaal.
Jup snap ik, maar zolang je niet akkoord gaat met iets nieuws, mogen ze dat niet doen.

Ik doe m'n telefoonabo trouwens de coco way ^O^
  Vis een optie? donderdag 12 januari 2012 @ 19:31:29 #52
70532 loveli
N
pi_106732702
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Aan het werk :')
crap in = crap out
pi_106732705
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:30 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jup snap ik, maar zolang je niet akkoord gaat met iets nieuws, mogen ze dat niet doen.
Nee, maar daarom verkochten ze het als een maand lang gratis SMSen :P

Ik ben weg :W Ga een avondje met pijltjes speren :')
pi_106732785

V1z0R: sport ze! :P :')
  Vis een optie? donderdag 12 januari 2012 @ 19:35:20 #55
70532 loveli
N
pi_106732842
Sigme, op je planning stond meer. Trots op je.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 12 januari 2012 @ 19:38:50 #56
70532 loveli
N
pi_106732963
Mijn tandartsperikelen beginnen deze maand. Stukje kies eraf.
crap in = crap out
  donderdag 12 januari 2012 @ 19:46:00 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106733265
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:38 schreef loveli het volgende:
Mijn tandartsperikelen beginnen deze maand. Stukje kies eraf.
*stokje overgeeft
pi_106733494
Pfff wat een drukke dag op het werk
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 12 januari 2012 @ 19:54:15 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106733649
Halfvolle melk 1 beker (250ml)
48+ kaas 3 voor 1 snee
Volkorenbrood 3 snee
Magere kwark 1 schaaltje (150ml)
Optimel vla 1 schaaltje (150ml)
Zilveruitjes, zoetzuur 10 3 stuks (6ml)
Augurken, zoetzuur 8 grote (20ml)
Hutspot, bereid zonder... 2 bord (400gr)
Koolvis,... 1 stukje (120gr)
Komkommer 7 schaaltje (115gr)
Sinaasappel 1 stuks (120gr)
Merci 1 staafje (10gr)
Appel (met schil) 1 stuks (135gr)
Pinda's, ongezouten 1 eetlepel (20gr)
Tomatencrèmesoep 1 kop (250ml)
Chips 1 handje (10gr)
Dropje 5 stuks (5gr)
Peer 1 stuks (130gr)
Cup-a-Soup, diverse... 1 kop

2229]
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_106734371
-O- buffet viel tegen.. mijn lijstje van vandaag is geworden:

O: 200gr magere kwark met amandelen en rode bessen
L: flinke bak veldsla, tomaatjes, 1 avocado, stukje kipfilet en yoghurtdressing
D: mini schepje hutspot, beetje aardappelpuree, beetje hachee, beetje worst en een halve stoofpeer :{
Kortom: TREK!! nu. Volgens mij zag ik bruine bollen liggen..
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:13:52 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106734683
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
-O- buffet viel tegen.. mijn lijstje van vandaag is geworden:

O: 200gr magere kwark met amandelen en rode bessen
L: flinke bak veldsla, tomaatjes, 1 avocado, stukje kipfilet en yoghurtdressing
D: mini schepje hutspot, beetje aardappelpuree, beetje hachee, beetje worst en een halve stoofpeer :{
Kortom: TREK!! nu. Volgens mij zag ik bruine bollen liggen..
\

Oeh, daar kan ik zo vreselijk charijning van worden!

En ik ben op oorlogsjacht.. :')
pi_106734727
Heb nog trek :')
Net wel het menu voor morgen gechekct *zin aan het kweken.

Ben deze week iets teveel de hort op geweest, nog even en ik ben die mevrouw die het vlees snijdt :')
pi_106734744
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

\

:D oorlog?
pi_106734778
Lijstje, en dan ga ik bijlezen:

O: yoghurt met muesli en appel
T: banaan
L: wat bulghursalade, feta, 2 kipspiesjes, nog wat kip en klein beetje tzaziki
T: capuccino
B: 50 minuten stevig doorwandelen
D: rosti met wat appelmoes, 300 gram broccoli, 1 worstje
T: glas wijn.

Ben tevreden!
pi_106734823
quote:

[..]

\

Jaag je op een random oorlog omdat je er zin in hebt, of ben je op oorlogspad met een reden?
Indien het eerste dan heb ik nog wel wat telefoonnummers en mailadressen voor je liggen :P
pi_106734828
quote:

[..]

\

Ik ook }:| dus maar eens even een broodje smeren -O- met véél komkommer :+
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:17:40 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106734883
Wil schoppen tegen mensen die ' nooit honger' hebben maar toch te dik zijn.
Ik wil dat iedereen gewoon zo vreselijk lekker kan eten zonder honger of i.d. maar dan is het: Ik lust geen zuivel, nootjes, aardappels, rijst, groente, fruit...

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, zoek het dan maar uit.

dus :+
pi_106734965
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:35 schreef loveli het volgende:
Sigme, op je planning stond meer. Trots op je.
Er stond een boterham en een glas wijn meer op en een appel minder :Y.
Als laatste verandering heb ik geen toetje genomen. Heb de hele lijst ingevoerd bij dieetinzicht en kom op een whoeping 2800 kcal. Toch niet zo verkeerd dat eens te doen, misschien ga ik toch wel wat aanpassingen maken. Minder havermout door de yoghurt en minder appel in het groente/fruitpakket. Als goede voornemen op kantoor: geen koekjes en de boterhammen met wat minder vlees beleggen (ik compenseer nu het gebrek aan boter met een extra plak vlees :D).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:18:58 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106734969
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil schoppen tegen mensen die ' nooit honger' hebben maar toch te dik zijn.
Ik wil dat iedereen gewoon zo vreselijk lekker kan eten zonder honger of i.d. maar dan is het: Ik lust geen zuivel, nootjes, aardappels, rijst, groente, fruit...

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, zoek het dan maar uit.

dus :+
Hoi Kwak :D
Maar ik " ken " je en dan is het anders :')
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:22:09 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106735131
Sigme, ik schatte je lijstjes steeds op 2300 maar als je met 2800 lekker rond kan komen zonder aan te komen dan zal ik het zo houden :D
Als je dan toch wil afvallen dan is 2300 ook leuk.. Zometeen komt de lente, dan is is er toch weer meer buitenwerk.,
pi_106735168
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:20 schreef Ml-etje het volgende:

Lijstje:

O: wegens haast een spelt krentenboterham zonder suiker
S: uur zwemmen/met gewichten in water aan de gang
T: rijstwafel met laagje choco (suikervrij en nog lekker ook :9 ).
L: zuurdesem-spelt pompoenboterhammen 3 stuks 1 met It geitenkaas en 2 met notenpasta
T: kokoskoekje (ieniemini vingerhoed maatje :D )
D: Witlof in ham (gewoon en een aparte hamsoort) met aardappelen in plakjes in de oven met parmezaanse kaas erover :9
T: die heeft de Mr net weggegooid (het lekkerste stukje van het pompoenbrood verdorie) en ik eet niet uit de vuilnisbak dus maar een appel en een stuk chocola. En twee stukjes worst :9 (spaanse met zo'n wit jasje)
Uniek!
pi_106735293
quote:
2s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Er stond een boterham en een glas wijn meer op en een appel minder :Y.
Als laatste verandering heb ik geen toetje genomen. Heb de hele lijst ingevoerd bij dieetinzicht en kom op een whoeping 2800 kcal. Toch niet zo verkeerd dat eens te doen, misschien ga ik toch wel wat aanpassingen maken. Minder havermout door de yoghurt en minder appel in het groente/fruitpakket. Als goede voornemen op kantoor: geen koekjes en de boterhammen met wat minder vlees beleggen (ik compenseer nu het gebrek aan boter met een extra plak vlees :D).
:D ik vind het nog steeds knap dat je meedoet aan het kantoor eten ^O^
pi_106735317
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, ik schatte je lijstjes steeds op 2300 maar als je met 2800 lekker rond kan komen zonder aan te komen dan zal ik het zo houden :D
Als je dan toch wil afvallen dan is 2300 ook leuk.. Zometeen komt de lente, dan is is er toch weer meer buitenwerk.,
Donderdag is het meest calorierijke lijstje denk ik, in verband met de vele pindakaas. Op de andere dagen zal die 2300 wel zowat kloppen. Ik mag wel wat naar beneden met de inname, als ik een week niet werk valt er zo een kilo af :').
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:27:36 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106735407
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Uniek!
ML!
Mot je een pets voor je bips? :9
Doe zelf eens kijken?
Wat vind je zelf met sporten erbij?
pi_106735938
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

ML!
Mot je een pets voor je bips? :9
Doe zelf eens kijken?
Wat vind je zelf met sporten erbij?
Dat ik nog best braaf ben geweest ;)
Maar vooruit ik wil best nog wat eten :D
Suggesties?

Lijstje voor morgen:

O: speltzuurdesem boterham geitenkaas
T: spelt zuurdesem boterham met zwartewoud ham :D
T: yoghurt met een peer (250 g)
L: witte kool met wortel en appel en dressing
T: nootjes
T: chocola
D: ws lamsvlees gezien het menu :D verder geen idee maar ik hou me niet in.
Meteen bedtijd vermoed ik.
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:14:09 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106738187
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Uniek!
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:20 schreef Ml-etje het volgende:

Lijstje:

O: wegens haast een spelt krentenboterham zonder suiker (120?)
S: uur zwemmen/met gewichten in water aan de gang (-350?)
T: rijstwafel met laagje choco (suikervrij en nog lekker ook :9 ). (+100?)
L: zuurdesem-spelt pompoenboterhammen 3 stuks 1 met It geitenkaas en 2 met notenpasta (+400)
T: kokoskoekje (ieniemini vingerhoed maatje :D ) (bah :r )
D: Witlof in ham (gewoon en een aparte hamsoort) met aardappelen in plakjes in de oven met parmezaanse kaas erover :9 (+600?)
T: die heeft de Mr net weggegooid (het lekkerste stukje van het pompoenbrood verdorie) en ik eet niet uit de vuilnisbak dus maar een appel en een stuk chocola. (+150)
Zo'n 1500 kcal en dan heb ik het zwemmen er niet afgerekend.
Kan niet rekenen en nederlands schrijven dus niet teveel van aantrekken :P

late reactie, was echt even boos op sommige dingen :')
Maar gelukkig was ik goed met 2 voor twaalf :D

En Co, jij eet ook steeds te weinig, wel lekker en gevarieerd maar echt structueel te weinig
pi_106738381
Hmm ja dat is te weinig, Jack Klijn Amandel Melange it is :9
pi_106738854
Volgens mij volg ik het niet helemaal :+

Voor morgen zijn 2 eitjes gekookt :9 Broodje er bij, komkommer.. Verder nog geen idee, wel beter qua groente als vandaag iig :D :P
pi_106738867
Mijn lijstje, en weer mijn valkui: geen fatsoenlijk voedsel na het werk en voor het sporten...

O: 3 bth (2x kaas, 1x grillworst), beker anijssojamelk
T: koffie met melk
L: 2 gebakken eieren ham/kaas, gemengde groenten (courgette, komkommer, paprika, tomaat), zo'n 200 gram
T: 2 baklava, lepel pindakaas, wat salami (zo'n "echte italiaanse", gok 40 gr?)
S: bodycombat
D: couscous met wortel, komkommer,tomaa, pijnboompitjes en olijven

Qua kcal zal het nog wel ok, zijn, gok rond de 1800. Plan voor de komende tijd: ontbijten met "vlokken" ( 4 koren vlokken van de natuurwinkel) met lijnzaad (voor de stoelgang) en havermelk os yoghurt. Tussendoor alleen fruit en groenten. Lunch met groenten zoals vandaag en 2 bth of 2 eieren. Na het werk direct eten (altijd zorgen dat er avondeten is zodat ik niet ga snaaien) en na het sporten eiwitshake, die zijn als het goed is zaterdag binnen.
pi_106739188
quote:

[..]

lol :P

Lijstje:

O/L (pas om 12.00 uit bed): 2 roggebrood met pindakaas
T: eitje
D: eten bij ouders: pasta met tomatensaus en allerlei groenten, salade (met flink wat sladressing :') )
T: kopje koffie
T: stroopwafel

Mja, kan beter.
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:35:01 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106739527
Perruche, het moet ook wel leuk voor je blijven he? Volgens mij doe je het prima

Creepy dat zijn geen 1100 kcal.
je weet het dus doe er wat aan dan? Of ga je zo naar bed?
pi_106739649
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche, het moet ook wel leuk voor je blijven he? Volgens mij doe je het prima

Haha Creepy, ja dat had ik kunnen verwachten :P

Eh nou ik ga nu nog een mandarijn eten :') en zit nu aardig vol, maar wellicht later nog een broodje met roomboter en jam/kom volle yoghurt met jam want het was idd erg weinig. Denk het laatste nog erbij.
pi_106739760
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:

Ja! Daarom juist! Ik vind het niet leuk dat ik zo ga snacken na het werk, en dat ik veel sport maar geen vooruitgang zie. Ik hoop dus door wat strenger voor mezelf te zijn dat daar verandering in komt ;)
pi_106740547
Ik heb te weinig op :(

Wel fijn gesport, maar merkte daarna wel dat ik stond te trillen op m'n benen: geen goed teken.
Vind het érg stom van mezelf, probeer er wat aan te doen (genoeg plannen) maar meestal komt er weinig van m'n planning terecht :') ;( Vooral als ik druk bezig ben met studeren vergeet ik gewoon te eten..., waar als ik dat elders zo lees het meestal voor veel mensen een probleem is dat ze gaan snaaien..

In ieder geval tijdens het avondeten m'n fajitas goed gevuld en met flink wat griekse yoghurt gegeten en neem zo nog een klein glaasje rode wijn en een handje walnoten.
Ja doei.
pi_106740649
Nog geen Maria gespot hè? Ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106740979
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:57 schreef Phaidra het volgende:
Jaa ik ook!

Mo, zet dan een wekker :P
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:04:57 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106741025
Mo... het is geen MUST om perfect te willen he?
Heb het gevoel dat heel veel hier hebben: perfect of anders niet... Dat zijn JUIST degene die het WEL perfect weten.
Niet zo krampachtig hoor, dat is ook weer zo sneu :')
Als je je D om 12 uur in de ochtend neemt of om 22.00, op zich maakt het niet uit..
Perspectief jongelui *O*
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:07:08 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106741125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:57 schreef Phaidra het volgende:
Aww O+ !

Nou ik ben thuis! :+ Was ik al eerder, maar er was wat fout gegaan met avondeten (raar smakende groenten?) dus we gingen nog even de stad in en eten halen en bij een vriend langs :P

Het was wel tof denk ik :D Ben nu vooral erg moe en semi-overrompeld door alle info en indrukken, mwehe :+ Paar leuke mensen van het team gezien, boek + lunch + cupcake gebakken door vrouw vd baas gehad, heeeel veel info gehad, eerste berichtjes gepost hier en daar, werk-accounts voor mail en social media aangemaakt, etcetera :D Maar overwegend tof dus! *O*
Morgen mag ik thuis werken (ook wel fijn na zo'n inspannende dag als vandaag!) en zaterdag is er in de middag een bijeenkomst die ik mag bijwonen als ik kan.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_106741135
Jongelui O+
pi_106741168
Maria *O* goed dat je zo positief bent! Nu kan ik met een gerust hard gaan douchen ;)
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:08:21 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106741188
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:07 schreef Perruche het volgende:
Maria *O* goed dat je zo positief bent! Nu kan ik met een gerust hard gaan douchen ;)
:D

Je hebt mijn zegen O+ :+
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:09:28 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106741232
Ik had trouwens helemaal braaf megaveel divers eten meegenomen (voorbereiding enzulks! Zie uniekje :+ ), maar toen werden we dus getrakteerd op lunch :D
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:09:37 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106741239
Maria *O* Goed dus ! :D
*snif en snuif* doe eens douchen Perr
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:14:52 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106741497
quote:
Jongelui O+
Niet goed gespeld? :@

Maria, lunch voorbereiding *O* Tuurlijk kom je met je volkorenboterhammen met verantwoord beleg weer terug maar ja dan heb je geen stomme smoes: wist niet dat we een lunch kregen.
Dus *O*
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:16:56 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106741621
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Niet goed gespeld? :@

Maria, lunch voorbereiding *O* Tuurlijk kom je met je volkorenboterhammen met verantwoord beleg weer terug maar ja dan heb je geen stomme smoes: wist niet dat we een lunch kregen.
Dus *O*
Ja toch :D en heb alsnog best okaye dingen gegeten, van mezelf broodje kipfilet + paprika en broodje kaas en wat tomaatjes en kaasblokjes, en als lunch een heerlijk broodje geitenkaas met honing en rucola met rauwkostsalade ernaast :9
pi_106741637
Fijn dat 't tof was Maria!

En uniek:

O: 2 plakjes roggebrood met pindakaas
T: grote koffie
L: 2 plakken vers uit de oven volkorenbrood met roomboter (wel goede dikke grote plakken)
S: krachttraining en spinnen
D: 3 goedgevulde volkoren fajitas
T: glaasje wijn en handje walnoten

Zéker tot aan het sporten dus te weinig, en ik ga het niet meer 'goedmaken' deze avond, omdat ik nu van de fajitas echt bomvol zit en echt iets substantieels eten niet fijn is voor het slapengaan. Vanavond maar 's vroeg naar bed namelijk, want morgen begint, zo heb ik met mijzelf afgesproken, mijn studiehel van 2 weken ;)
Ja doei.
pi_106741661
quote:
:s)
pi_106741724
Yay Maria! :D
pi_106741836
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb te weinig op :(

Wel fijn gesport, maar merkte daarna wel dat ik stond te trillen op m'n benen: geen goed teken.
Vind het érg stom van mezelf, probeer er wat aan te doen (genoeg plannen) maar meestal komt er weinig van m'n planning terecht :') ;( Vooral als ik druk bezig ben met studeren vergeet ik gewoon te eten..., waar als ik dat elders zo lees het meestal voor veel mensen een probleem is dat ze gaan snaaien..

In ieder geval tijdens het avondeten m'n fajitas goed gevuld en met flink wat griekse yoghurt gegeten en neem zo nog een klein glaasje rode wijn en een handje walnoten.
Ik ken het helemaal hoor, ik ben vandaag ook voornamelijk met studeren bezig geweest en heb dus best weinig op. Kun je niet af en toe bewust een pauze nemen en dan een boterham oid pakken? Ik stop soms even om thee te zetten ofzo, even een kleine pauze van 5 min en daarna weer verder :)
pi_106741889
Jaa, Maria *O* Klinkt tof!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:24:39 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106742039
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn dat 't tof was Maria!

En uniek:

O: 2 plakjes roggebrood met pindakaas (300)
T: grote koffie (NIKS)
L: 2 plakken vers uit de oven volkorenbrood met roomboter (wel goede dikke grote plakken) (300?)
S: krachttraining en spinnen (- 700)
D: 3 goedgevulde volkoren fajitas ( + 700)
T: glaasje wijn en handje walnoten (+300)

Zéker tot aan het sporten dus te weinig, en ik ga het niet meer 'goedmaken' deze avond, omdat ik nu van de fajitas echt bomvol zit en echt iets substantieels eten niet fijn is voor het slapengaan. Vanavond maar 's vroeg naar bed namelijk, want morgen begint, zo heb ik met mijzelf afgesproken, mijn studiehel van 2 weken ;)
+ 900 :)
pi_106742060
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:20 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Ik ken het helemaal hoor, ik ben vandaag ook voornamelijk met studeren bezig geweest en heb dus best weinig op. Kun je niet af en toe bewust een pauze nemen en dan een boterham oid pakken? Ik stop soms even om thee te zetten ofzo, even een kleine pauze van 5 min en daarna weer verder :)
Aan thee drinken geen gebrek! Hele potten gaan er doorheen :') Morgen maar wat knackebrod er tussendoor stoppen, zeker omdat ik morgen ook ga hardlopen.
Ja doei.
pi_106742512
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:12 schreef Amsel het volgende:
Lijstje!

O - kaasuienbol met filet americain
L - paddenstoelensoep, gehaktbal, bakje salade met mozzarella en tomaat, beker melk
T - beker vivit, appel, 2 mandarijnen, halve sesamreep
D - geen idee wat ik vanavond voorgeschoteld krijg!

Het werden wat pompoenbroodtoastjes met tapenade, tilapia met pesto met gebakken aardappelschijfjes met een beetje knoflookmayonaise met veldsla met zongedroogde tomaatjes, en een stukje chocola :9
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:44:40 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106743078
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:33 schreef Amsel het volgende:

[..]

Het werden wat pompoenbroodtoastjes met tapenade, tilapia met pesto met gebakken aardappelschijfjes met een beetje knoflookmayonaise met veldsla met zongedroogde tomaatjes, en een stukje chocola :9
Owww. Dan is het goed :D
M is een cutiepie
pi_106743616
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Owww. Dan is het goed :D
M is een cutiepie
Welke M? Volgens mij hebben best veel Slankies een M :D
pi_106743705
Maria wat tof *O*
pi_106743786
Ben nieuw in dit topic en ik ga hier ook eens af en toe wat posten. Ik kwam wel es in het BB topic, maar daar heb je geen ruk aan. Toetsenbord BBers in dat topic... En alleen maar met zichzelf bezig.
Maar goed: ik ben sinds een jaar wat meer gaan sporten en meer op voeding gaan letten. Mijn 'dieet'/ levensstijl heeft ervoor gezorgd dat ik in 1 jaar 8 kilo lichter ben geworden en dat ik nu lekker kan sporten. Vorig jaar kon ik nog geen 10 km fietsen.. Maar nu is 60 km in 2 uur geen probleem meer :D Ik wissel de ene dag cardio af met krachttraining. Mijn voedingsschema is het verminderen van koolhydraten en proberen relatief veel eiwitten te eten. Mijn streef waarden zijn <50%KH/20%vet 30%+ eiwit. De meeste dagen eet ik iets teveel KH..
Even een overzichtje van vandaag (cardiodag):

O: 3 boterhammen met kip, glas magere melk
L: 4 boterhammen met kip en smeerkaas
T bekertje vifit
S: 60 minuten stevig fietsen
T: Appel en 200 gram magere kwark
S: 30 min hardlopen
D: Klein beetje pasta met veel groenten en kip 300 gram magere kwark.

Tussendoor 2 bakken zwarte koffie, paar glazen water en bakkie thee.
Vandaag goede dag gehad qua training. Qua voeding is het wat weinig, dus misschien dat ik zo nog even iets ga eten met veel eiwit..
Ben benieuwd of jullie nog goede voedingstips hebben!
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:59:13 #108
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_106743887
Sjaap schrapt de sport en voegt 2 pannenkoeken toe aan haar lijstje. En gaat dan straks maar eens beginnen aan haar presentatie voor morgen te bekijken...

Whoopwhoop Maria!

Hallo the85mc!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_106743982
O ja, nog vergeten: ik ben 1,84m, 81,5 kg, vetpercentage 12%..
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:01:24 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106744015
Nog een paar wItte vino's erbij op m'n lijstje. ;9
pi_106744348
ik ga mezelf maar eens trakteren op een wodka + lime.

We werden net "aangevallen" op onze live servers, dus kon fijn aan het werk.
Maar alles weer opgelost.

Mijn lijstje

O: magere kwark
T: 2 koffie verkeerd (met 0% vet melk)
L: 2 boterhammen met kaas + tomaat + prei en dat dan even onder de grill
T: 1 glas verse jus
D: indiaanse kip (curry) + boontjes
pi_106744761
Voetbaltraining was zwaar!! Maar wel heel tof! En veel sprintjes trekken, dus dat is vast ook goed voor mijn hardloopsnelheid. :P

En nog even een *O* voor de eerste werkdag van Maria! Fijn dat het leuk was. :)
Nu slapen. O+
Doe wat je niet durft.
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:19:32 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106745091
Ik had nog even globaal teruggelezen en zag nog toffe blije berichtjes over mijn eerste werkdag O+ Le lief! Nu slapen, ben best wel gaar en morgen *tromgeroffel* mag ik weer :D Goeie werkvibes he! :+
pi_106745572
*O* voor Maria

eerste werkweek na de vakantie zit er bijna op en ik ben gesloopt. moet weer even wennen aan constant 30 kinderen om me heen, en ze zijn nu nog best wel rustig... gaap... SO is gemaakt dus ik mag slapen. Toedels!
Kwak
pi_106745706
Welkom the85mc! Ik ben zelf niet heel goed in lijstjes beoordelen, maar er zijn hier zat posters die je vast heel goed kunnen helpen. Wel erg goed in ieder geval dat je al acht kilo bent afgevallen!

En yay voor de werkdag van Maria. *O*

Mijn lijstje van vandaag is trouwens dit geworden :') :
O) Smoothie
T) Appel
L) 2x snee volkoren brood met kaas en een beetje roomkaas
T) Paar cherrytomaatjes
D) Paar happen vieze lunchsalade van de AH, blikje red bull
T) Bekertje chocolademelk, paar hazelnoten

Te weinig. En vanaf m'n D ook ongezond. Ben de hele dag aan het studeren geweest en ben pas net thuis, en had tussendoor nauwelijks tijd om te eten. Morgen beter. :)
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:40:16 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106746082
Tof Maria!! Klinkt veelbelovend :Y.
pi_106747884
*O* voor Maria!

Ik ben weer in het land! Nu snel slapies doen en morgenochtend vroeg de auto in om naar Belgenland te rijden. En daarna weeeeeeekend! *O* *O* *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:33:13 #118
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_106747940
Nog 32 uurtjes werken en het is vakantie! *O* . Hopelijk zit er bij die 32 uur ook wel wat slaap...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_106748286
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:00 schreef the85mc het volgende:
12% is super! (mijn doel dusseh..)
Als je om de slowchat heen kunt kijken, je lijstjes post kun je er veel aan hebben. ^O^
Die slowchat kan trouwens ook heel vermakelijk wezen trouwens...

Mariaaaah, Mariaaa, je hebt nu werk en da's heEEel leeeuUUk! /santana en andere gozer, die van die ene band melodietje moet je erbij denken :')
Dusseh, dikke jompels! *O*
pi_106750832
Bijna weekend! *O*
Ik stond 20 minuten nadat ik mijn bed uitkwam al buiten. Ben nooit zo snel. :D

Drukke dag vandaag en hopelijk trekt mijn brakheid nog een beetje weg.
Doe wat je niet durft.
pi_106750948
*O* inderdaad bijna weekend!!!
En heb nu al geen werkzin meer :D.

Ga mijn theemok maar eens vullen.
pi_106751026
Ik had de wekker een halfuur te vroeg gezet, zodat ik een halfuur kon snoozen. Dat werkt best goed eigenlijk :D. Alleen jammer dat ik nu wel tijd had om te ontbijten, maar de melk niet goed meer was dus ik alsnog zonder fatsoenlijk ontbijt (glas vruchtenspul) de deur uit moet :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_106751035
jaj, bijna weekend. Ik zit te twijfelen tussen vanmiddag vrij nemen en in het weekend nog wat werken, of vandaag doorbuffelen en het hele weekend vrij te hebben.

In ieder geval nu zo weer naar Stockholm...
pi_106751414

Planning voor vandaag:

O: bakje magere kwark met een mix van havermout/muesli/cruesli
T: volk. boterham achterham
L: 2 volk. boterham pindakaas (of 1 boterham en een bakje salade uit de kantine)
T: volk boterham achterham, appel
S: half uurtje sporten
D: bij vrienden, geen idee, gok dat het niet héél gezond gaat zijn
T: wijn :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_106751628
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:00 schreef the85mc het volgende:
Wil je er nog meer af? Niet teveel toch?
Afgaande op je verhaal en je lijstje zeg ik: goed bezig en misschien wordt het langzaam aan tijd om de magere producten weer beetje bij beetje te vervangen met halfvol?

Edit: en nu ga ik even nadenken over mijn daglijstje.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 08:55:29 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106751704
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo... het is geen MUST om perfect te willen he?
Heb het gevoel dat heel veel hier hebben: perfect of anders niet... Dat zijn JUIST degene die het WEL perfect weten.
Niet zo krampachtig hoor, dat is ook weer zo sneu :')
Als je je D om 12 uur in de ochtend neemt of om 22.00, op zich maakt het niet uit..
Perspectief jongelui *O*
Dit. Daarnaast zijn perfecte mensen vervelende mensen en wordt je leven zelf er ook niet leuker op.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_106751779
Maar als ze vervelend zijn, hoe zijn ze dan nog perfect?! :P

c_/
pi_106751791
Goedemorgen!

Welkom 85MC, altijd leuk wat kerels in het topic. Je bent toch een kerel lijkt me, 12% vet enzo. Lijstje lijkt me prima, ik heb geen aanmerkingen. Wil je nog afvallen qua gewicht of nog minder vet krijgen of meer spieren kweken?

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 08:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dit. Daarnaast zijn perfecte mensen vervelende mensen en wordt je leven zelf er ook niet leuker op.
Maar niemand is perfect dus dan is dat ook weer opgelost :Y)

Ik zit nu aan mijn O van dubbele vbk bth pindakaas/sambal/tauge :9 Verder zal het iets worden van
T: appel en koffie verkeerd
L: afhankelijk van waar we heen gaan!
T: Nakd bar, peer
D: met vriendje en 2 vrienden, denk gewoon thuis simpele pasta of misschien linzensoep.
pi_106751805
Oke dit wordt het:

O: havermout
T: cappuccino, appel
L: 2 crackers met ham en kaas en komkommer, karnemelk
T: cappuccino, peer
D: aardappelraapsteeltjessoep, salade, biefstukje of ander stukje koe
T: stukje zachte italiaanse kaas waarvan ik de naam vergeten ben en een glas rode wijn
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:02:18 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106751815
En ik voel me moe en brak en heb het gevoel tegen een griepje aan te hangen. Helaas zet 2x per dag groente + 2 stuks fruit geen zoden aan de dijk.
Ik eet in de winter trouwens expres meer koolhydraten, omdat ik in dit jaargetijde de neiging heb tot depressiviteit. Met te weining koolhydraten zak ik weg in een lamlendige depressie.
Ik snap dus wel dat mindering van koolhydraten zinvol kan zin om af te vallen, maar volgens mij is het op de langere termijn geen ideale situatie. In ieder geval mij niet.
Troep vermijden is natuurlijk altijd prima.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:03:02 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106751824
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Maar als ze vervelend zijn, hoe zijn ze dan nog perfect?! :P

c_/
Oke, mensen die perfect willen zijn.
pi_106751839
Ik voel me ook maar kut sinds een paar dagen en ben heel agressief ofzo? Zelfs als ik niets zeggen mensen "je hoeft niet boos te worden!".

Ter illustratie: moest vandaag een pakketje ophalen wat er niet was. Dus ik zeg nou mooi is dat! Al een week! Normaal gesproken moeten mensen dan lachen om mijn innemende zelf O+, nu zeggen ze akelige dingen :')
pi_106751843
Dat is per persoon heel verschillend denk ik Tink, ik merk juist dat ik me frisser voel als ik lager in de carbs ga zitten.
maar nu is mijn lijf natuurlijk al helemaal niet representatief voor wat normaal zou moeten zijn :')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:06:40 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106751864
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:04 schreef MarMar het volgende:
Dat is per persoon heel verschillend denk ik Tink, ik merk juist dat ik me frisser voel als ik lager in de carbs ga zitten.
maar nu is mijn lijf natuurlijk al helemaal niet representatief voor wat normaal zou moeten zijn :')
Jij hebt misschien ook minder "directe" energie nodig. Ik merk echt een energiegebrek als ik te laag in de carbs zit, zelfs zonder sport.
pi_106751878
Gisteren:
O: brinta, hv-melk, rozijntjes
L: 4 volkoren bth tehina
D: suggesties zijn welkom. heb al drie dagen op rij vis gegeten, dus misschien is het tijd voor iets anders nu. Gebakken rosti (niet de rondjes maar gewoon de losse snippers), een 'steak' (dat is bij de ah een rond ding van rundvlees, 125 gr) en salade van spinazie, olijven en gele paprika.
S: kinecten

Vandaag:
O: brinta, hv-melk, rozijntjes
L: ga een broodje halen in de kantine, la place achtig
D: denk dat het een ah-maaltijdsalade wordt.

Ik zit nog thuis. Helemaal geen zin om naar mijn werk te gaan (meh), dus nu heb ik maar vast wat mail verstuurd vanaf hier. Het is inmiddels licht en ik heb mijn ontbijt op, dus ik zal zo toch maar eens op de fiets klimmen.
pi_106751921
Net lijstje van gister wel, Q! ^O^
Niet helemaal fan van salade als D eigenlijk... Of zit er een dikke lading kip doorheen?
pi_106751951
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jij hebt misschien ook minder "directe" energie nodig. Ik merk echt een energiegebrek als ik te laag in de carbs zit, zelfs zonder sport.
Dat zegt mijn logica ook idd.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:13:27 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106751965
Ik schiet sowieso in een depressie bij low-carb. Dat is niet seizoensgebonden :').
pi_106751967
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:10 schreef V1z0R het volgende:
Niet helemaal fan van salade als D eigenlijk... Of zit er een dikke lading kip doorheen?
Thanks!
En er zit vermoedelijk wel kip doorheen. Of zalm, of garnalen of ham/kaas ofzo. Een ook iets van pasta/rijst/aardappelen eronder. Meestal zijn ze zo'n 600-700 kcal (als je alle dressing erop gooit).
pi_106751968
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:10 schreef V1z0R het volgende:
Die maaltijdsalades van de AH zit altijd kip of vis oid doorheen en dan ook nog pasta of aardappel, ze zijn zo uit mijn hoofd tussen de 500 en 700 kcal per stuk.
pi_106752101
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:13 schreef MarMar het volgende:

[..]

Die maaltijdsalades van de AH zit altijd kip of vis oid doorheen en dan ook nog pasta of aardappel, ze zijn zo uit mijn hoofd tussen de 500 en 700 kcal per stuk.
Inclusief dressing. En het is echt onwijs veel dressing. :D
Ik vraag me altijd af hoeveel het is zonder die enorme berg dressing. :P
Doe wat je niet durft.
pi_106752170
Mijn salade (250gr) komt zo rond de 400kcal uit, da's dan met kip, garnalen en yoghurt/olijfolie als dressing.
pi_106752188
Krijg trek hiervan :D

Kindle besteld *O*
pi_106752193
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:23 schreef V1z0R het volgende:
Mijn salade (250gr) komt zo rond de 400kcal uit, da's dan met kip, garnalen en yoghurt/olijfolie als dressing.
Maar niet met pasta of aardappel erbij, dat is al 1 verschil.
pi_106752488
Thanks voor de positieve reacties! Ik ben inderdaad een man ja ;)
Ik ben al aardig op weg met mn dieet, maar de laatste tijd gaat het wat minder makkelijk. Ik heb niet echt een streef vetpercentage, maar ergens onder de 10% moet haalbaar zijn. Ik zal eerst naar een kilo of 76-77 kg gaan en dan weer meer gaan krachttrainen naar een kilo of 80. Ik ben nog wel een paar maanden bezig denk ik. Mijn uiteindelijke doel is lekker in je vel zitten, je superfit en gezond voelen 8-) En dat is al flink verbeterd tov een jaar geleden.
Ik zie het ook niet meer als dieet, lekker sporten is echt onderdeel van mijn levensstijl geworden. Als ik een paar dagen niet heb gesport word ik onrustig en moet ik mijn energie kwijt in sporten. Het werkt bij mij echt verslavend.
pi_106752574
Boo! Keuken zou vandaag geleverd worden. Komt de inbouwmeneer aan, is er blijkbaar vanalles niet goed voorbereid (verkeerde tekening gebruikt waarschijnlijk).

Daarnaast bleek er een soort schouw verborgen te zijn achter de originele keuken (en die kan niet weg, want lopen belangrijke leidingen door), waardoor een deel van de keuken moet worden aangepast (daar kwamen we pas achter bij het afbreken, en de doormeetmeneer is het ook niet opgevallen). De inbouwmeneer gaf al aan dat dat extra geld gaat kosten :(

Anyway. Lang verhaal kort: keuken kan niet geplaatst worden vandaag, gaat ons waarschijnlijk klauwen met extra geld kosten.

En nu sta ik in een leeg leslokaal want er is geen enkele student komen opdagen. Dus dubbel boo.

;(

Edit: oh, blijkbaar hadden wij geen fatsoenlijke technische tekening
pi_106752587
@the85mc ^O^ ik had al "goed bezig" gezegd :) Klinkt heel realistisch en met de juiste motivatie!
pi_106752743
Coco?, wat balen zeg!! Die tekeningen waar komen die vandaan?
pi_106752753
Morning,

AH maaltijdsalades, ik vind het maar niets. Zelf een salade knutselen is toch veeeeeel lekkerder?

Lijstje:
O kwark, banaan, havermout
L hangt ervan af waar we geen gaan :)
T munt thee met een mini koekje
D homemade hamburgers met salade
T wijntjes en iets lekkers in verband met weekend!
pi_106752782
Echt vrijdag de dertiende voor jou Coco :* Kan je niet iets van die keuken op de leverancier verhalen? Als zij de verkeerde tekening gebruikt hebben, is dat toch ook voor hun rekening?
pi_106752818
wat betreft de meh:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106752883
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:50 schreef anna82 het volgende:
Morning,

AH maaltijdsalades, ik vind het maar niets. Zelf een salade knutselen is toch veeeeeel lekkerder?

Ik vind het ook niet fantastisch, maar als we snel en makkelijk willen doen, eindigen we vaak met zoiets. Dan hoef je namelijk alleen maar twee bakken te pakken in de appie en je kunt door naar huis. Maar je hebt een punt, misschien maak ik hem vanavond zelf wel (maar dan met een broodje erbij ofzo, want anders moet ik alsnog gaan kijken voor de pasta/rijst).
pi_106752906
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
Coco?, wat balen zeg!! Die tekeningen waar komen die vandaan?
Nou, the thing is, ze zijn e.e.a. van tevoren komen opmeten. Maar wij hebben daar nooit een fatsoenlijke tekening van ontvangen (en volgens de inbouwdude is dat wel de bedoeling). Ons ook helemaal niet gerealiseerd dat we die nodig hadden :') Mgoed. Martijn had al zoiets van, waarom sturen ze van tevoren gewoon niet iemand langs die komt checken of alles inderdaad goed is voorbereid. Dan hoef je niet drie man en een vrachtwagen op een huis af te sturen om er daar achter te komen dat het niet gaat lukken...

Dus tja. We zullen later vandaag nog wel contact hebben met onze verkoper om door te spreken hoe en wat. Ben benieuwd wat er gebeurt. Dus wellicht kunnen we idd (een deel van) de extra kosten verhalen op de keukenboer. We shall see.

Vind het vooral vervelend dat we nu nog geen keuken maar alleen een puinzooi hebben :')
pi_106752928
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:54 schreef MarMar het volgende:
wat betreft de meh:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt heel benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken. Duurt echt alweer veel te lang -O-

Smakkerd!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:59:25 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106752960
Dat is beroerd nieuws coco. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt.
pi_106752975
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:56 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet fantastisch, maar als we snel en makkelijk willen doen, eindigen we vaak met zoiets. Dan hoef je namelijk alleen maar twee bakken te pakken in de appie en je kunt door naar huis. Maar je hebt een punt, misschien maak ik hem vanavond zelf wel (maar dan met een broodje erbij ofzo, want anders moet ik alsnog gaan kijken voor de pasta/rijst).
Same here, het is voor mij een alternatief als manlief en kids zin hebben in frietjes ofzo, gewoon een makkelijke afhaalmaaltijd voor de keren dat we geen zin hebben om iets zelf te knutselen. En het is nu 2 halen 1 betalen :P
pi_106753053
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is beroerd nieuws coco. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt.
Vast wel. Alles komt goed. Gelukkig is Martijn heel relaxed wat zo'n dingen betreft. Mijn ex zou gegarandeerd heel Boos zijn geworden en mij daardoor met een extra klote gevoel opzadelen. Martijn is meer van "Ja, vervelend. Komt wel goed. Straks even bellen en we zien wel. Ik had die dudes koffie gegeven en toen waren ze blij :)".

O+

Alleen kan ik nu nóg langer niet fatsoenlijk koken. En dat is wel irritant. Ach ja. Misschien toch maar eens een campingstelletje scoren ofzo :D
pi_106753073
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Alleen kan ik nu nóg langer niet fatsoenlijk koken.
Ik moet lachen om mezelf :') De enige die bij ons thuis kookt, is Martijn _O-
Mgoed, jullie begrijpen wel wat ik bedoel :s)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:06:05 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106753079
Balen Coco. Dat wil je niet, dat soort vertraging en rompslomp.

En campingstelletje.. denk dat weinig mensen nu gaan kamperen, dus kan je niet van iemand wat lenen?
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 10:07:29 #160
70532 loveli
N
pi_106753103
Coco, balen van de keuken! En die leerlingen zou ik een schuldgevoel aanpraten, als je ze weer ziet.
crap in = crap out
pi_106753133
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Balen Coco. Dat wil je niet, dat soort vertraging en rompslomp.

En campingstelletje.. denk dat weinig mensen nu gaan kamperen, dus kan je niet van iemand wat lenen?
Dat is wel een idee ja. Zal eens rondvragen straks :)

Over weinig mensen nu kamperen: (eigenlijk staat dit er helemaal los van, maar ik moest er wel aan denken door die opmerking, haha) Vorig jaar hebben wij tijdens een stormachtige nacht in de winter zo'n klein Quechua tentje in de tuin gegooid, slaapzakken & kussens erin en hebben we in onze eigen achtertuin gekampeerd O+ Wilde we binnenkort weer eens doen. Is tof O+
pi_106753160
Ik ben fan van homemade salades. Ik vind salade nicoise echt lekker. Maar als je niet zo van de aardappelen bent kun je ook lekkere pastasalade maken met tonijn. Daarvoor gebruik je pasta, tonijn, spinazie, komkommer, uien, citroen en wat saladekaasblokjes. Is erg lekker en gezond! En als je minder KH wil gebruik je minder pasta en meer tonijn. Ik vind het erg lekker, al is het wel een behoorlijk zomers recept.
pi_106753165
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:07 schreef loveli het volgende:
Coco, balen van de keuken! En die leerlingen zou ik een schuldgevoel aanpraten, als je ze weer ziet.
Nou ja, ik heb geen aanwezigheidsplicht. Maar ik ben alleen bang dat dit verkeerd gaat uitpakken. Ze moeten een plan schrijven voor volgende week. Mijn ervaring met de andere klassen (ik heb er drie voor dit vak) is dat het véél moeilijker is dan het lijkt. Dus ik betwijfel of deze groep het gaat redden zonder de extra feedbackronde van vandaag. Maar goed. Dat is hun eigen verantwoordelijkheid. Ik vind het alleen niet slim.

Edit: en ik vind overigens idd wél dat ze zich kunnen afmelden. Dat is gewoon netjes. Dat zal ik ze sowieso laten weten.
pi_106753193
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:10 schreef the85mc het volgende:
Ik ben fan van homemade salades. Ik vind salade nicoise echt lekker. Maar als je niet zo van de aardappelen bent kun je ook lekkere pastasalade maken met tonijn. Daarvoor gebruik je pasta, tonijn, spinazie, komkommer, uien, citroen en wat saladekaasblokjes. Is erg lekker en gezond! En als je minder KH wil gebruik je minder pasta en meer tonijn. Ik vind het erg lekker, al is het wel een behoorlijk zomers recept.
Die kan ook prima met stukjes afgekoelde gestoomde kipfilet of hamblokjes etc :) Maken we vaak in de zomer in verschillende varianten idd :) erg lekker.
pi_106753268
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat is wel een idee ja. Zal eens rondvragen straks :)

Over weinig mensen nu kamperen: (eigenlijk staat dit er helemaal los van, maar ik moest er wel aan denken door die opmerking, haha) Vorig jaar hebben wij tijdens een stormachtige nacht in de winter zo'n klein Quechua tentje in de tuin gegooid, slaapzakken & kussens erin en hebben we in onze eigen achtertuin gekampeerd O+ Wilde we binnenkort weer eens doen. Is tof O+
Oeh O+
Dat wil ik vd zomer een keer doen.

Fijn dat hij zo relaxt is! En ik heb nog een gasstel over maar je woont zo ver weg!

-edit-

Dus Las Vegas zit er niet meer in? :'(

SPOILER
pi_106753319
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:10 schreef the85mc het volgende:
Heerlijk! En zomer O+.

Ik hoop trouwens ooit jouw sportiviteitsniveau te bereiken ^O^
pi_106753327
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oeh O+
Dat wil ik vd zomer een keer doen.

Fijn dat hij zo relaxt is! En ik heb nog een gasstel over maar je woont zo ver weg!

-edit-

Dus Las Vegas zit er niet meer in? :'(

SPOILER
Vegas? Altijd! :D

Maar je weet he: what happens in Vegas....
pi_106753343
Volgende les. Dus ik stop mijn topicvervuiling :')
Hopelijk komen er nu wel mensen opdagen....
pi_106753360
My senses are tinglin'!

-Edit-
De struisvogel en m'n UI kijken elkaar aan :o _O- :')
En m'n neus doet zeer :')
pi_106753392
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vegas? Altijd! :D

Maar je weet he: what happens in Vegas....
:D *sparen gaat. Euh ik bedoel minder uitgeven.

pi_106753394
Jemig wat reageren jullie allemaal enthousiast op mijn status-update op Facebook :D Was niet m'n eigen idee hoor, maar je kunt moeilijk weinigeren ;) Voor wie geen FB hebben of geen vriendje van me zijn: Zelfs volgens FB heb ik nu officieel een relatie, dus er is geen ontkennen meer aan.
pi_106753478
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:21 schreef Amsel het volgende:
Jemig wat reageren jullie allemaal enthousiast op mijn status-update op Facebook :D Was niet m'n eigen idee hoor, maar je kunt moeilijk weinigeren ;) Voor wie geen FB hebben of geen vriendje van me zijn: Zelfs volgens FB heb ik nu officieel een relatie, dus er is geen ontkennen meer aan.
_O- hoezo dat dan?
Heeft FB het zelf bedacht?
pi_106753529
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:25 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- hoezo dat dan?
Heeft FB het zelf bedacht?
Ik denk zomaar dat dr vriendje dat heeft bedacht. :)
Doe wat je niet durft.
pi_106753656
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Ik denk zomaar dat dr vriendje dat heeft bedacht. :)
Ja! En ik schrok er helemaal van. En ik moest er zelfs een beetje van huilen, muts die ik ben. Ik ben er niet aan gewend dat iemand de hele wereld wil laten weten dat ie me leuk vindt :')

On topic: Geen ontbijt. Heel slecht, I know :(
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:35:01 #175
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106753719
Ik vind het zo tof dat je eindelijk een normale kerel tegen het lijf bent gelopen die terecht trots is op wat jullie samen hebben Amsel!
pi_106753748
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:35 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het zo tof dat je eindelijk een normale kerel tegen het lijf bent gelopen die terecht trots is op wat jullie samen hebben Amsel!
^^
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:37:07 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106753779
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:32 schreef Amsel het volgende:

[..]

Ja! En ik schrok er helemaal van. En ik moest er zelfs een beetje van huilen, muts die ik ben. Ik ben er niet aan gewend dat iemand de hele wereld wil laten weten dat ie me leuk vindt :')
Aww :*

quote:
Derde dag op rij, als ik me niet vergis.
pi_106753787
quote:

[..]

Oeh wist niet dat dat kon, wat lief ! O+

[ Bericht 5% gewijzigd door Ml-etje op 13-01-2012 10:43:26 ]
pi_106753853
Jullie zijn lief :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

Derde dag op rij, als ik me niet vergis.
I know, slecht boodschappenbeleid afgelopen weekend, te weinig in huis gehaald! Ik beloof dit weekend m'n leven te beteren ;)
pi_106753872
quote:

[..]

*;

En verder wat Tink zegt, het is je zo gegund! :Y
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_106753924
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:35 schreef Tinkepink het volgende:
Datte!! :*
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 10:43:36 #182
70532 loveli
N
pi_106753957
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Martijn is meer van "Ja, vervelend. Komt wel goed. Straks even bellen en we zien wel. Ik had die dudes koffie gegeven en toen waren ze blij :)".

O+
_O- Over stoicijns gesproken ;)
crap in = crap out
pi_106753974
O+ amsel ik vind het ZO leuk voor je!!!
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 10:46:21 #184
70532 loveli
N
pi_106754030
quote:
*O* Tof van 'em!!!
quote:
Dat is je voor vandaag 100% vergeven.
crap in = crap out
pi_106754052
Gisteren:
O: 2x geroosterd Allison. 1 met een gebakken ei en 1 met filet A.
L: 1x geroosterd Allison met filet A. 1 mini rozijnenbolletje
T: wodka, Pringles (40 gram)
D: Italiaanse wokgroenten in tomatenpestosaus met kipfilet, pasta en geraspte kaas.
T: stroopwafel of en krokante muesli met halfvolle melk

Vandaag:

O: 2x geroosterd Allison, 1 met filet A. en ui en 1 met een gebakken eitje
L: 2 x geroosterd Allison. 1 met filet A. en ui en 1 met pindakaas, sambal en komkommer
T: bospeentjes
S: hardlopen
T: wodka, Pringles
D: kabeljauw met Italiaanse groenten en oestersaus in alufolie met wat rijst
T: stroopwafel
pi_106754300
Vind het ook leuk voor je Amsel! En ik moest lachen om al die likes van de Slank-bende _O- O+

Weet niet of ik gelijk heb Co, maar volgens mij worden je lijstjes weer wat vollediger qua hoeveelheden en zulks.
Dus ^O^
Lag me bij dat ik voorgaande vaak iets aan de magere kant vond. :@ /correct me if I'm wrong

Dikke boo! voor Cococakes' kitchen kerfuffles }:|

Blij ook voor Mar, die rust kun je wel gebruiken lijkt me :)
pi_106754305
Planding
• yoghurt & muesli
• 5 boterhammen met mayo en gebakken ei, ham; pindakaas; boter en jam
1/2 groentepakket (dus een ons of 6 a 7)
kopje groentesoep met vermicelli
1 pils
avondeten: rauwe witlof met ham/kaas/champignonsaus

beweging: vanmiddag sjouwen met kruiwagens grind en zand
pi_106754331
quote:

[..]

O+ O+ O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106754348
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

*;

En verder wat Tink zegt, het is je zo gegund! :Y
Sluit me er volledig bij aan! Liefde O+
pi_106754405
Boo, wat een gedoe met de keuken Coco! Wij hebben ook een tijdje gekookt op een campingsetje, was nog best gezellig :P. En hopelijk komen jullie er uit met de keukenboer, wij hadden ook een stom akkefietje en de kosten zijn uiteindelijk 50-50 verdeeld.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106754490
Ik heb net zo'n lekker appeltje gegeten O+. Een santana van de biowinkel. Nu nog een mandarijntje en dan :( administratie :(. Sinds maart niet meer gedaan, dus bleh... Maar vanmiddag ga ik als beloning boeken shoppen, de lokale boekwinkel houdt uitverkoop: tientje per kilo :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106754599
Oh men, ik zit op ons kantoor vandaag en het is DRUK. Naast me zit iemand al de gehele ochtend non-stop te bellen. Ze is ongetwijfeld enorm belangrijk en daarom lardeert ze haar gesprekken met Engelse termen, issues is favoriet. Al hoorde ik net ook 'injured'. Must.shut.her.out.
pi_106754649
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:08 schreef anna82 het volgende:
Oh men, ik zit op ons kantoor vandaag en het is DRUK. Naast me zit iemand al de gehele ochtend non-stop te bellen. Ze is ongetwijfeld enorm belangrijk en daarom lardeert ze haar gesprekken met Engelse termen, issues is favoriet. Al hoorde ik net ook 'injured'. Must.shut.her.out.
:D haha! Dat is precies wat ik denk dat jullie daar de hele dag doen. Wij doen dat ook. Alhoewel ik het meestal doe omdat ik het NL woord even niet meer weet :'). Zo heb ik ook klanten waarmee ik de ene keer in het engels en de andere keer in het NL bel of mail, echt zo stom!
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 11:13:01 #194
70532 loveli
N
pi_106754740
quote:
Oh men, ik zit op ons kantoor vandaag en het is DRUK. Naast me zit iemand al de gehele ochtend non-stop te bellen. Ze is ongetwijfeld enorm belangrijk en daarom lardeert ze haar gesprekken met Engelse termen, issues is favoriet. Al hoorde ik net ook 'injured'. Must.shut.her.out.up.
crap in = crap out
pi_106754744
Coco wat super ruk zeg en wat fijn dat Martijn er zo rustig onder blijft.

Toen wij een keuken lieten plaatsen is iemand hem wel komen inmeten, maar we hebben daarna geen nieuwe tekening of zo gekregen... Er moesten nog wel allerlei leidingen e.d. worden aangepast, verlegd maar daarvoor heeft onze keukenboer gewoon contact gehad met het bedrijf die dat weer deden.
pi_106754764
Het is ook gewenning. Mijn studie is ook helemaal engelstalig en ik ben er nu helemaal aan gewend. Als ik nu een tekst heb gelezen en je vraagt me of het engels of nederlands was, dan weet ik dat gewoon niet meer. Bizar hoe makkelijk dat na een tijdje gaat en blijkbaar vertaal ik dus ook niet meer in mijn hoofd.
pi_106755028
85mc je hebt geen fobo! nu kan ik niet lurken :')
pi_106755049
Goffer ik wil een fancyschmancy code maken maar mijn brein werkt niet mee.
pi_106755313
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:23 schreef Perruche het volgende:
85mc je hebt geen fobo! nu kan ik niet lurken :')
Haha klopt. Ik heb laatste wel een foto van mijn been gepost in het BB topic :')
pi_106755440
quote:
Omdraaien en naar huis gaan een optie?
pi_106755584
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:37 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Omdraaien en naar huis gaan een optie?
Ja dat zal een werkgever leuk vinden :')
pi_106755612
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja dat zal een werkgever leuk vinden :')
Thuiswerken :Y

Als het hier druk is doe ik het ook, schiet dan echt niet op om hier te gaan vegeteren irriteren.
pi_106755619
O: paar plakken volkorenbrood (late O)
L: omelet met wat spekjes en spinazie
T: knackebrod paté
S: hardlopen
T: mok melk
D: pasta met peer en gorgonzola en walnoten
T: glaasje rode wijn (gisteren niet meer genomen)
Ja doei.
pi_106755755
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Thuiswerken :Y

Als het hier druk is doe ik het ook, schiet dan echt niet op om hier te gaan vegeteren irriteren.
Ja, dat kan wel, maar ik moet hier ook af en toe rondlopen en mijn bevallige ik tonen, zodat de mensen op kantoor nog weten dat ik besta :P
pi_106755815
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:48 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja, dat kan wel, maar ik moet hier ook af en toe rondlopen en mijn bevallige ik tonen, zodat de mensen op kantoor nog weten dat ik besta :P
Voordeel van drukte is dat iedereen je nu gezien heeft :D
pi_106755841

Net terug van een gesprek met de decaan.

Balen van de keuken Coco! -O-
pi_106756393
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:50 schreef Ewelina het volgende:
Net terug van een gesprek met de decaan.
Positief gesprek?

Amsel O+ Ik sluit me aan bij de rest: echt tof & het is je idd vreselijk gigantisch gegund O+

Waarom doet V1z0R's neus pijn? :D

Phaidra: ik verwacht dat we er wel uitkomen met de keukenboer. Misschien 50/50 idd. Komt goed :) En verder kan koken op gasstelletjes best leuk zijn idd :)
pi_106756451
Joh. Ik sta hier in mijn lokaal te wachten tot studenten komen. Komt er net een meneer, ik zie hem door het miniraampje buiten de deur staan. Gaat een klein beetje door zijn knieën en vervolgens hoor ik "krasssss, schaaf, kraassss, schaaf". Alsof hij een kat/hond is die naar binnen wil. Maar dat wil 'ie heul niet, want daarna liep hij weg. En nu ben ik confused :')
pi_106756482
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Joh. Ik sta hier in mijn lokaal te wachten tot studenten komen. Komt er net een meneer, ik zie hem door het miniraampje buiten de deur staan. Gaat een klein beetje door zijn knieën en vervolgens hoor ik "krasssss, schaaf, kraassss, schaaf". Alsof hij een kat/hond is die naar binnen wil. Maar dat wil 'ie heul niet, want daarna liep hij weg. En nu ben ik confused :')
Misschien heeftie zijn initialen met die van zijn liefje en een hartje ertussen in de deur gekrast? :')
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 12:12:24 #210
70532 loveli
N
pi_106756498
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Volgens mij heb jij veeeeel meer fantasie dan ik :')
crap in = crap out
pi_106756561
@Mar: wie weet :D Zal het eens controleren als ik klaar ben zo :P

@loveli: ik heb wel erg veel fantasie ja. Maar kom op, zou jij niet raar staan te kijken van zoiets :D

Sowieso heb ik les op de spookverdieping & sta ik nu in een leeg lokaal. Achterin staan vijf kasten. En ineens staat er 1 op een kier :o En voor mijn gevoel gaat 'ie steeds iets verder open :')
pi_106756695
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

@loveli: ik heb wel erg veel fantasie ja. Maar kom op, zou jij niet raar staan te kijken van zoiets :D

Sowieso heb ik les op de spookverdieping & sta ik nu in een leeg lokaal. Achterin staan vijf kasten. En ineens staat er 1 op een kier :o En voor mijn gevoel gaat 'ie steeds iets verder open :')

En m'n neus doet zeer omdat ik gisteren ben komen te donderen. :@
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 12:21:21 #213
70532 loveli
N
pi_106756735
Deed 'ie gisteren ook al zeer of merkte je het vandaag pas?
crap in = crap out
pi_106756828
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:59 schreef anna82 het volgende:

[..]

Sluit me er volledig bij aan! Liefde O+
:Y O+ like!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_106756910
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:21 schreef loveli het volgende:
Deed 'ie gisteren ook al zeer of merkte je het vandaag pas?
Gisteren ook al, maar vanmorgen was ik het vergeten en dan doet het zeer als je erin knijpt omdat 'ie jeukt :')
pi_106756933
quote:
Ga gewoon ff keihard net doen alsof je met je moeder belt :D HOI MAM! HOE IS HET? ALLES GOED? EN MET OMA? OOK ALLES OKEEJ? HEE IK WILDE VANAVOND BOERENKOOL MAKEN, HOE DOE IK DAT OOK WEER?

En dan al haar antwoorden herhalen ala een column van Sylvia Witteman c_/ (als hier een student keihard zit te bellen en dan eindelijk afscheid neemt heb ik ook altijd de neiging om heel hard: JA DOEIIIII HE te brullen).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_106756983
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

Vertel mij maar nooit welke verdieping, ik ben echt een vreselijke schijtluis :')
Misschien heeft die kast je studenten opgeslokt :o
indien ja dan weet ik nog wel een paar collega's die in dat lokaal heel dringend een vergadering moeten bijwonen.... oO< :')
pi_106757305
broccoli!
Worry is a misuse of imagination
pi_106757359
http://www.detuinen.nl/ei(...)=deelenwineiwitslank

aldus iemand op mijn Facebook...?
Ja doei.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:47:07 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106757577
Wauw dat lijkt wel Tim Burton Broccoli :')

Coco, meh keuken :( Win-Martijn, though :7 *props*

V1z' liedje op melodie van Santana :D O+

Hier gaat de dag nog best hard zo :o Ben van alles aan het lezen en berichtjes aan het plaatsen enzo en nu is het alweer bijna 13.00! :') Ik ga er maar van uit dat alles wat langzamer gaat als je begint :+
pi_106757740
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:40 schreef Probability het volgende:
broccoli!
[ afbeelding ]
Jezus, dan moet je je wel heul vervelen. :')
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 12:58:53 #222
70532 loveli
N
pi_106758015
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wauw dat lijkt wel Tim Burton Broccoli :')

Coco, meh keuken :( Win-Martijn, though :7 *props*

V1z' liedje op melodie van Santana :D O+

Hier gaat de dag nog best hard zo :o Ben van alles aan het lezen en berichtjes aan het plaatsen enzo en nu is het alweer bijna 13.00! :') Ik ga er maar van uit dat alles wat langzamer gaat als je begint :+
Tof dat je vanaf werk post!
crap in = crap out
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:00:22 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106758075
http://www.nu.nl/politiek(...)et-turks-varken.html

Alleen die kop van die kerel al :').
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 13:00:44 #224
70532 loveli
N
pi_106758092
Voor vakantielovers: transavia doet nu goedkoop.
Prijzen inc. belasting, ex. ruimbagage.
crap in = crap out
pi_106758181
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

Is dat een 'politicus'? :o
Ja doei.
pi_106758192
Hij ziet er uit als een 'slechterik' uit de Donald Duck :@
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 13:03:15 #227
70532 loveli
N
pi_106758195
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ander voedingspatroon zou 'ie van opknappen.
crap in = crap out
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:06:20 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106758311
Ik vind het echt zo'n kermisklant :') Zoeen die van die rare geluiden door de microfoon galmt. Of een portier, die mensen weigert omdat ze een kleurtje hebben. Of een woonwagenkampbewoner, met grote honden en een wietkwekerij.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:07:22 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106758348
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Tof dat je vanaf werk post!
Is dat sarcastisch? :@ :+

Ik moet het iig niet teveel doen, maar ik vind dat ik nu pauze heb :D En als ik thuis werk zijn jullie deels mijn aanspreekpunt / collega's :+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:08:43 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106758398
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het echt zo'n kermisklant :') Zoeen die van die rare geluiden door de microfoon galmt. Of een portier, die mensen weigert omdat ze een kleurtje hebben. Of een woonwagenkampbewoner, met grote honden en een wietkwekerij.
Hehe pakkend :D

Ik moest denken aan zo'n 'schurk-met-vunzig-snorretje' van Home Alone ofzoiets :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Hij ziet er uit als een 'slechterik' uit de Donald Duck :@
Of zoiets inderdaad _O-
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 13:08:49 #231
70532 loveli
N
pi_106758400
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Is dat sarcastisch? :@ :+
Nee, gemeend. Bedoel vergeleken met werkloos thuis posten ;)
quote:
Ik moet het iig niet teveel doen, maar ik vind dat ik nu pauze heb :D En als ik thuis werk zijn jullie deels mijn aanspreekpunt / collega's :+
Van mij mag je hoor!
crap in = crap out
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:10:05 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106758450
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee, gemeend. Bedoel vergeleken met werkloos thuis posten ;)

[..]

Van mij mag je hoor!
Oui, da's zeker zo! O+ Ik vind het wel relaxed en leuk tot nu toe, leuke welkomstberichtjes ontvangen enzo! *O*
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 13:11:11 #233
70532 loveli
N
pi_106758485
Hij is niet heul fotogeniek. Zou Carson Kressley er iets mee kunnen?
crap in = crap out
pi_106758494
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Ander voedingspatroon zou 'ie van opknappen.
Hier ziet er gezonder uit:
http://pvvlimburg.nl/inde(...)urriculum-vitae.html

Snor weg zou wel helpen trouwens.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:12:19 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106758521
Dat cv! 't Is gewoon een vakkenvullert! :7
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 13:13:36 #236
70532 loveli
N
pi_106758574
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
You make that sound like a bad thing :')
crap in = crap out
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:13:59 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106758595
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:13 schreef loveli het volgende:

[..]

You make that sound like a bad thing :')
Nee! Maar dat hoofd erbij! En de rest! En gewoon :')!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:14:50 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106758624
Die kop schreeuwt gewoon om photoshop!
pi_106758658
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bedankt hè?
Ja doei.
pi_106758667
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die kop schreeuwt gewoon om photoshop!
ONZ is een paar deuren terug ;)
Ja doei.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:18:43 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106758760
Ja. SES ook. Enfin, het was niet denigrerend bedoeld, maar die man is zo fout. Zat wat te lezen over hem, flinke blaaskaak.

*photoshop uitzet
pi_106758811
_O- kort voor de kar gespannen!

Maria wij doen dat toch ook ;) sterker nog de break geeft nieuwe inspiraaaasssie :P
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:20:25 #243
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_106758812
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. SES ook. Enfin, het was niet denigrerend bedoeld, maar die man is zo fout. Zat wat te lezen over hem, flinke blaaskaak.
Ach nee, het is gewoon een niet bijzonder pientere kerel, kwestie van verkeerde man op de verkeerde plek.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_106758820
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

*photoshop uitzet
Ik bedoelde dat je dus een paint topic kunt openen....
Maar laat ook maar.
Ja doei.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:21:14 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106758837
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat je dus een paint topic kunt openen....
Ja, dat heb ik al een keer gedaan! Misschien maar weer eens doen als ik een goeie ingeving heb.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:22:38 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106758886
SPOILER
In my defense :')

[ Bericht 26% gewijzigd door XcUZ_Me op 13-01-2012 13:30:19 ]
pi_106758914
Gatverdamme XM!
pi_106758919
Die kerel, het levende bewijs dat iedereen "succesvol" kan worden :D
pi_106758920
_O-
pi_106758936
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:23 schreef Perruche het volgende:
Die kerel, het levende bewijs dat iedereen "succesvol" kan worden :D
Er is nog hoop voor me O+
Ja doei.
pi_106758938
Wat moet die smiley voorstellen? Ik dacht dat het een expoderende Wilders was :')
pi_106758944
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:24 schreef Perruche het volgende:
Wat moet die smiley voorstellen? Ik dacht dat het een expoderende Wilders was :')
tampon..
Ja doei.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:24:44 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106758952
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:23 schreef anna82 het volgende:
Gatverdamme XM!
Sorry
SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door XcUZ_Me op 13-01-2012 13:30:32 ]
pi_106758974
:D oh dus die moet ik dan presenteren.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:25:31 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106758986
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Sorry [ afbeelding ]
Yikes xD

Mo for presidenteee :P *insert Fidel*
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 13:25:34 #256
70532 loveli
N
pi_106758992
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:23 schreef anna82 het volgende:
Gatverdamme XM!
^^
crap in = crap out
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:27:32 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106759055
Mensen, het is maar een smiley hoor, calm down calm down :').

pi_106759095
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[ afbeelding ]
:D
pi_106759104
Schijnbaar hebben meer mensen er last van :+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:29:57 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106759130
Nou zet 'm wel onder een spoiler hoor :')
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 13:30:26 #261
70532 loveli
N
pi_106759143
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou zet 'm wel onder een spoiler hoor :')
:*
crap in = crap out
pi_106759179
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[ afbeelding ]
Dat poppetje ziet er uit als de personificatie van 'de dood'.
Ja doei.
pi_106759190
Met vleugels en een lampje.
Ja doei.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:31:52 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106759192
Ja hee! Ga iemand anders slaan ofzo :D _O-
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 13:32:05 #265
70532 loveli
N
pi_106759201
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat poppetje ziet er uit als de personificatie van 'de dood'.
Vredige dood :')
crap in = crap out
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:33:10 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106759232
Wees gerust, ben zo weg, moet toch naar het ziekenhuis om
SPOILER
te laten prikken.

Voor de zekerheid :*.
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 13:34:02 #267
70532 loveli
N
pi_106759259
crap in = crap out
pi_106759293
XM :D :'( :D
pi_106759325
XM kan er ook niets aan doen dat ze de werkbank in de menie heeft staan...

Vlammetjes :9~
pi_106759352
Jaiks V1z!
pi_106759362
Wat doe ik goed of wat juist niet :S
Ik ben vers begonnen met gezond afvallen... Dit heb ik de afgelopen week gegeten.

Maandag:
1 italiaanse bol met niks
Mini lassagne met banaan en koe gehakt

8km power walken

Dinsdag
3 cracottes met slankie smeerkaas
2 gekookte eitjes
Mini lassagne met banaan en koe gehakt (niet helemaal op

2 handjes nootjes

Woensdag
O. 1 pistolet met varkens lever
L. 1 donkerbruin broodje met rosbief en sla
Bakje kip salade
Wit pistoletje om te dopen in kippensoep
Kippensoep niet opgegeten
T. Bounty :(
D. Geraspte aardappeltjes in beetje olie
2 tartaartjes in beetje olie
Groente was salade maar dat paste niet meer
Sport: debiel gespring en oefeningen

Donderdag
O. 5 mandarijntjes
3 cracottes met slankie smeerkaas
1 tomaat met zout en peper
L. Salade. Veldsla, tomaat, appel, peer, pijnboompitjes, ui, dressing van olie en citroensap zout peper 20+ kaas 2 plakjes
D. Aardappeltjes 1 tartaar 1 kippenpoot salade zoals in de middag.
T. Nog een salade

10km powerwalken

Volgens mijn Neefje (die er geloof ik heel veel verstand van heeft) krijg ik te weinig calorieën binnen. Mijn lichaam zou nu in 'rust' gegaan zijn omdat ik dus niet genoeg binnen krijg.

Ik ben sowieso een slechte eter. Werk vol continue dienst en als ik vrij ben eet ik eigenlijk alleen avond eten + wat snacken in de avond.

Met de dagdienst alleen in de middag en 's avonds
Met de avonddienst alleen 's avonds
Met de nachtdienst alleen 's avonds en 's nachts
(oude eetpatroon)

Nu probeer ik dus eigenlijk heel de dag door iets te eten. Maar alleen gezond. Nu weet ik dat je eigenlijk nog niet op de weegschaal mag gaan staan, maar ik heb het stiekem toch gedaan. En ik ben precies 0,0 afgevallen :(
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:36:57 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106759367
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:35 schreef V1z0R het volgende:

Vlammetjes :9~
:'( _O-

En hee hee waar is Nallie, ik had BIJNA zachtgekookte eitjes vandaag! :+
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 13:38:21 #273
70532 loveli
N
pi_106759415
Welkom! Op het eerste gezicht sport je goed en eet je slecht. Da's goed nieuws, want veel verbetering mogelijk ;)
crap in = crap out
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:39:13 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106759447
quote:
Mini lassagne met banaan en koe gehakt
Dit roept zoveel vragen op :')
pi_106759457
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dit roept zoveel vragen op :')
wut?
Ja doei.
pi_106759481
Mijn lunch was :9. Italiaans broodje kruidenkaas en een soepbroodje (een half broodje van gisteren waar ze wat olijven, tomaat en kaas op hebben gedaan en dat in de oven hebben gebakken) en een paar frietjes van mijn collega :9. ( :9 voor de frietjes trouwens, niet voor de collega :+).
pi_106759490
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wut?
Hoe vaak hak jij een mini lasagne met banaan en koe?
pi_106759491
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wut?
Bij jou niet? Vraag me echt af wat het precies is, lasagne met banaan?
Lasagne met een gehakte koe?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:41:14 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106759510
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoe vaak hak jij een mini lasagne met banaan en koe?
^^
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 13:41:20 #280
70532 loveli
N
pi_106759515
Wat zijn je specs? Leeftijd, gewicht, doelstelling. Waar vind je dat iets af moet, draai je per week een andere shift?
crap in = crap out
pi_106759519
Ik bedoelde: geef linkje
Ja doei.
pi_106759545
@Loveli: Wat is er niet goed aan mijn eet patroon? Te weinig cal? Te veel?
Voorheen Als ik weer eens te zwaar was en met iemand een weddenschapje afsloot won ik deze met gemak. Mar dat was puur crash.(weinig eten geen sport) Wil het zo graag gezond doen nu.
pi_106759553
quote:

_O- Een ex van mij zei altijd als ie buiten* ging plassen: Even de pony in de wei zetten.

*zijn oom had een klein mesthoopje in de tuin en daar plasten ze dan op
pi_106759567
Oh, ik had over de koe post van hillzillah heengelezen :')
Ja doei.
pi_106759570
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
Zie post Hilzillah erboven.
Linkje niet nodig.
pi_106759587
quote:
Ik ben clueless en behoef geen nadere toelichting.

Lunch was lekker ende gezellig! Twee sneeen geroosterd wit brood met pastrami, zuurkool en iets groens met mosterd :9
pi_106759595
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:40 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Bij jou niet? Vraag me echt af wat het precies is, lasagne met banaan?
Lasagne met een gehakte koe?
Ha ha ha zelf gemaakt lasagne met rundergehakt en plakjes banaan
pi_106759616
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:43 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ha ha ha zelf gemaakt lasagne met rundergehakt en plakjes banaan
gátver ;(
Ja doei.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:44:29 #289
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106759642
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:42 schreef Hilzillah het volgende:
Voorheen Als ik weer eens te zwaar was en met iemand een weddenschapje afsloot won ik deze met gemak. Mar dat was puur crash.(weinig eten geen sport) Wil het zo graag gezond doen nu.
DAn vraag ik me af wat je toen at :{ . Jouw eetlijstjes hierboven vallen voor mij in de categorie puur crash.
pi_106759666
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef loveli het volgende:
Wat zijn je specs? Leeftijd, gewicht, doelstelling. Waar vind je dat iets af moet, draai je per week een andere shift?
Leeftijd: 29 (+1 :+ )
Lengte: 1.80
Gewicht: 76.3
Doelstelling: 65
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:45:16 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106759682
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
Zie post van onze nieuwste slanktelg :+

(Welkom overigens! :P)

Puerto Ricaanse lasagne is met banaan geloof ik, al heette dat geloof ik pastelón ofzo?
pi_106759700
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gátver ;(
Iedereen zegt dat... Tot ze het geproefd hebben. Het is ECHT lekker :D
pi_106759706
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:44 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Leeftijd: 29 (+1 :+ )
Lengte: 1.80
Gewicht: 76.3
Doelstelling: 65
Euhm, ik ben 1.74 en onder de 68 kg is het niet echt mooi meer..
pi_106759744
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

DAn vraag ik me af wat je toen at :{ . Jouw eetlijstjes hierboven vallen voor mij in de categorie puur crash.
Erhm... Echt??? Ik heb nu het gevoel dat ik me scheel vreet hahahaha

Mijn crash is 1 cracker ochtend 2 middag avond beetje vlees aardappelen en salade
pi_106759773
Klote... Ik moet gaan werken :( Ik hoop dat ik op mijn mobiel verder kan blijven volgen...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:48:51 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106759825
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:46 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Erhm... Echt??? Ik heb nu het gevoel dat ik me scheel vreet hahahaha

Mijn crash is 1 cracker ochtend 2 middag avond beetje vlees aardappelen en salade
Sorry, maar dat is belachelijk. Je maakt je hele lichaam kapot.
pi_106759935
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:40 schreef Probability het volgende:
broccoli!
[ afbeelding ]
_O- en ik dacht dat mensen die kerstballen breien al gek waren.
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 13:52:01 #298
70532 loveli
N
pi_106759950
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:42 schreef Hilzillah het volgende:
De dingen die je eet en de momenten waarop.

Uitgangspunt: je eet om je lichaam te voorzien van micro- en macronutrienten. Niet alleen van kcals. Je lichaam heeft om goed te functioneren vetzuren, aminozuren, vezels, votamines, mineralen, spore-elementen etc nodig. Die zitten in goed voer.

Het ligt er een beetje aan wat voor jou werkt, er is geen eetlijst die voor iedereen perfect is.

O: niet te veel snelle suikers (alleen fruit als ontbijt = suiker), een goed ontbijt is havermout. Complexe koolhydraten, vezels, eiwit, goede stofjes, kun je lang op gaan zonder hongergevoel.

L: geen witbrood maar volkoren, geen suikerbeleg maar hartig (bv witvlees).

D: shitload (groene, want bladgroen = goed voor ijzergehalte en ontgifting) groente (ook vezels en geen kcals), goede eiwitten (witvlees, vette vis) en goede vetten (vis, olijfolie), complexe carbs (geen patat, witte pasta of ander wit spul).

Lever = goed (vitamine A, ijzer), pijnboompitjes zijn goed, fruit is goed, variatie is goed.

Tussendoortjes: noten (gezonde vetten), groente (onbeperkt), ...

[ Bericht 2% gewijzigd door loveli op 13-01-2012 13:57:39 ]
crap in = crap out
pi_106759959
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is belachelijk. Je maakt je hele lichaam kapot.
Daarom wil ik ook graag gezond afvallen... En niet crashen ;(
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 13:54:08 #300
70532 loveli
N
pi_106760051
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:45 schreef LieLie het volgende:

[..]

Euhm, ik ben 1.74 en onder de 68 kg is het niet echt mooi meer..
1.78 en bij 68 was het niet mooi meer (er zat 10 cm extra om m'n middel). Niet iedereen heeft dezelfde bouw. Ben het wel met je eens dat 65 aan de lage kant is voor de gemiddelde vrouw van 1.80.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2012 @ 13:59:04 #301
70532 loveli
N
pi_106760257
dicht
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')