Geen idee, ik kreeg het van eetmeterquote:Wat zijn het, Perr? Aantal grammen per macro? If so, verhouding op zich vrij netjes, hoeveelheid te weinig... kom je aan een krappe 1200kcal te zitten namelijk.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg het van eetmeter
Hehehe, ik moest heel hard lachen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:20 schreef V1z0R het volgende:
Aaaaaaaaa-HA!
Kijk....
Helemaal duidelijk nu![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:25 schreef Quinazoline het volgende:
Moblo, jij hebt toch wel eens getraind voor een 1/4 of 1/8e triathlon? Heb jij daar toevallig nog schema's van, want het lijkt me best een mooie uitdaging. Voor ooit, zegmaar. Om rustig opbouwend naar toe te trainen.
Prikbord foto'squote:Op donderdag 12 januari 2012 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik moest het staken door de emigratie, helaas, maar ik zal eens zien of ik dat schema nog ergens heb
Ik ook!quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, ik moest heel hard lachen.
Super! Bedankt vastquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik moest het staken door de emigratie, helaas, maar ik zal eens zien of ik dat schema nog ergens heb
Tenzij je een nieuw hip mobieltje wil, is het misschien niet eens een slecht idee om het oude te houden (oude mobiel internetvoorwaarden zijn beter dan de nieuwe)quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:25 schreef Amsel het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn telefoonabonnement over 3 dagen afloopt!En ze hebben me nog niet eens gebeld om me een nieuw abonnement aan te smeren
Dat van mij is al een halve maand afgelopen en mij hebben ze ook niet gebeld. Ik wil een iPhone 4, maar volgens mij moet ik dan behoorlijk wat bijbetalen, dus misschien dat ik gewoon een goedkoper abo neem en deze nog een jaartje hou.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:25 schreef Amsel het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn telefoonabonnement over 3 dagen afloopt!En ze hebben me nog niet eens gebeld om me een nieuw abonnement aan te smeren
Ja, wat zeg ik nu al jáááren?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:02 schreef Perruche het volgende:
Hm, helemaal geen honger? Geen kh's werkt heel goed ofzo![]()
Zo maar wat salami nemen en dan later couscous salade...
Nouuuu dat dacht ik dus ook, nog net een abo verlengd/vernieuwd voordat dat in ging, maar nu krijg ik opeens toch een sms van T mobile dat ik 10 euro moet dokken als ik een bepaalde grens overschrijd....??quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tenzij je een nieuw hip mobieltje wil, is het misschien niet eens een slecht idee om het oude te houden (oude mobiel internetvoorwaarden zijn beter dan de nieuwe)
het had er ook eentje moeten zijn, vanavond, met vriendje... ik kon alleen niet wachten toen ik net doodmoe thuiskwam #valkuilquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:38 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind hem best meevallen kwak, op die 2 plakken cake na dan. Dat had er ook eentje kunnen zijn.
Maar goed dat je de bitterkoekjes en chips ed hebt laten liggen.
Ik wou het niet vragenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef Blurred86 het volgende:
ben wel heel benieuwd naar je recept voor kruidnootjescake?
ja, ik eet vrij eentonig/eenzijdig. ook door m'n voedselfobieën. maar meestal varieren de avondmaaltijden wel door de week hoor, en m'n brood mee naar school vind ik gewoon weinig dingen echt lekker... misschien binnenkort weer eens boekweitpannenkoekjes maken om mee te nemen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind het ook nog helemaal niet zo'n slecht lijstje hoor Kwak! jammer van de cake maar verder heel ok denk ik (beetje eentonig/eenzijdig maar dat vind ik meestal bij jou)
ben wel heel benieuwd naar je recept voor kruidnootjescake?
ah cakemix doe ik niet aanquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, ik eet vrij eentonig/eenzijdig. ook door m'n voedselfobieën. maar meestal varieren de avondmaaltijden wel door de week hoor, en m'n brood mee naar school vind ik gewoon weinig dingen echt lekker... misschien binnenkort weer eens boekweitpannenkoekjes maken om mee te nemen!
recept:
maak een cakemix uit een pakje(fijn/boeren/etc.)
gooi er op gevoel speculaaskruiden door
mik je overgebleven kruidnoten door het beslag
bakken
dead simple, door de kruidnoten droogt de cake wel iets uit. je kan er een scheutje olie extra door doen, of een eitje, maar de smaak is wel heel erg lekker desondanks. oh, en misselijkmakend...
Joehoe! Ontbijtkoektaliban wo bist du?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:53 schreef Ewelina het volgende:
Oh en mijn eigen lijstje is ook erg magertjes... maar ik kwam dan ook pas rond 14:30 mijn bed uit.
O/L: plakje ontbijtboek, 2 boterhammen gebraden gehakt
T: plakje ontbijtkoek met boter
D: grote bak witlofsalade, gebakken krieltjes en een gehaktbal
T: nog wat tomaten
Hij is bijna op.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joehoe! Ontbijtkoektaliban wo bist du?
ik vond t eerst ook maar stom, maar heb toen eens via zo'n app bijgehouden wat ik aan internet gebruik en ik blijk niet boven de 200 mb uit te komen. nu heb ik dus een klein abonnement genomen, bij mn simlockvrije abo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef V1z0R het volgende:
Wat Cali al zegt, Puff. Verlengen met oude voorwaarden doen ze niet aan, hoe dan ook zit je aan datalimiet als je nog mobiel internet wilt.
Daarom kreeg zo'n beetje iedereen die het al had (onbeperkt) ineens een aanbieding voor een maand gratis SMSen o.i.d. Bij akkoord gooiden ze dan de nieuwe voorwaarden qua internet er ook in.
Daar viel ik niet voor, nou dan zijn ze not amused zeg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef V1z0R het volgende:
Wat Cali al zegt, Puff. Verlengen met oude voorwaarden doen ze niet aan, hoe dan ook zit je aan datalimiet als je nog mobiel internet wilt.
Daarom kreeg zo'n beetje iedereen die het al had (onbeperkt) ineens een aanbieding voor een maand gratis SMSen o.i.d. Bij akkoord gooiden ze dan de nieuwe voorwaarden qua internet er ook in.
oh ik doe ook vaak from scratch hoor! maar gisteren nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ah cakemix doe ik niet aanmaar zal volgend jaar rond sinterklaas (heb nu geen kruidnoten
) eens wat experimenteren! dankjewel
Maar dat mag toch helemaal niet? Je moet eerst ergens mee akkoord gaan, dus tenzij je inderdaad vernieuwt door ook die SMS actie te doen, zou je geen limiet mogen hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef V1z0R het volgende:
Ik weet niet of ik me bedreigd moet voelen nuquote:Wij horen zo snel mogelijk van u.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik krijg een mailtje van studenten die een vak moeten herkansen. Mailtje gaat erover wanneer ze dat kunnen herkansen. Hiermee sluiten ze af:
[..]
Ik weet niet of ik me bedreigd moet voelen nu![]()
Antwoord met 'Inderdaad'.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik krijg een mailtje van studenten die een vak moeten herkansen. Mailtje gaat erover wanneer ze dat kunnen herkansen. Hiermee sluiten ze af:
[..]
Je gaat akkoord met een maand gratis SMSen, inclusief alle verborgen andere voorwaarden die ze enkelzijdig bepalenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar dat mag toch helemaal niet? Je moet eerst ergens mee akkoord gaan, dus tenzij je inderdaad vernieuwt door ook die SMS actie te doen, zou je geen limiet mogen hebben.
T-mobile flikkert trouwens nu al regelmatig de snelheid omlaag als je veel verbruikt, dus geen idee of het verschil zou maken![]()
Jup snap ik, maar zolang je niet akkoord gaat met iets nieuws, mogen ze dat niet doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je gaat akkoord met een maand gratis SMSen, inclusief alle verborgen andere voorwaarden die ze enkelzijdig bepalenZo legaal als maar kan, heel achterbaks, maar wel legaal.
Aan het werkquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joehoe! Ontbijtkoektaliban wo bist du?
Nee, maar daarom verkochten ze het als een maand lang gratis SMSenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jup snap ik, maar zolang je niet akkoord gaat met iets nieuws, mogen ze dat niet doen.
*stokje overgeeftquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:38 schreef loveli het volgende:
Mijn tandartsperikelen beginnen deze maand. Stukje kies eraf.
\quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
buffet viel tegen.. mijn lijstje van vandaag is geworden:
O: 200gr magere kwark met amandelen en rode bessen
L: flinke bak veldsla, tomaatjes, 1 avocado, stukje kipfilet en yoghurtdressing
D: mini schepje hutspot, beetje aardappelpuree, beetje hachee, beetje worst en een halve stoofpeer![]()
Kortom: TREK!! nu. Volgens mij zag ik bruine bollen liggen..
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
\
Oeh, daar kan ik zo vreselijk charijning van worden!
En ik ben op oorlogsjacht..
Jaag je op een random oorlog omdat je er zin in hebt, of ben je op oorlogspad met een reden?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
\
En ik ben op oorlogsjacht..
Ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
\
Er stond een boterham en een glas wijn meer op en een appel minderquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:35 schreef loveli het volgende:
Sigme, op je planning stond meer. Trots op je.
Hoi Kwakquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil schoppen tegen mensen die ' nooit honger' hebben maar toch te dik zijn.
Ik wil dat iedereen gewoon zo vreselijk lekker kan eten zonder honger of i.d. maar dan is het: Ik lust geen zuivel, nootjes, aardappels, rijst, groente, fruit...
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, zoek het dan maar uit.
dus
Uniek!quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:20 schreef Ml-etje het volgende:
instant happiness, net mijn gevulde bloempotjes opgehaald
![]()
Lijstje:
O: wegens haast een spelt krentenboterham zonder suiker
S: uur zwemmen/met gewichten in water aan de gang
T: rijstwafel met laagje choco (suikervrij en nog lekker ook).
L: zuurdesem-spelt pompoenboterhammen 3 stuks 1 met It geitenkaas en 2 met notenpasta
T: kokoskoekje (ieniemini vingerhoed maatje)
D: Witlof in ham (gewoon en een aparte hamsoort) met aardappelen in plakjes in de oven met parmezaanse kaas erover
T: die heeft de Mr net weggegooid (het lekkerste stukje van het pompoenbrood verdorie) en ik eet niet uit de vuilnisbak dus maar een appel en een stuk chocola. En twee stukjes worst(spaanse met zo'n wit jasje)
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Er stond een boterham en een glas wijn meer op en een appel minder.
Als laatste verandering heb ik geen toetje genomen. Heb de hele lijst ingevoerd bij dieetinzicht en kom op een whoeping 2800 kcal. Toch niet zo verkeerd dat eens te doen, misschien ga ik toch wel wat aanpassingen maken. Minder havermout door de yoghurt en minder appel in het groente/fruitpakket. Als goede voornemen op kantoor: geen koekjes en de boterhammen met wat minder vlees beleggen (ik compenseer nu het gebrek aan boter met een extra plak vlees).
Donderdag is het meest calorierijke lijstje denk ik, in verband met de vele pindakaas. Op de andere dagen zal die 2300 wel zowat kloppen. Ik mag wel wat naar beneden met de inname, als ik een week niet werk valt er zo een kilo afquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, ik schatte je lijstjes steeds op 2300 maar als je met 2800 lekker rond kan komen zonder aan te komen dan zal ik het zo houden
Als je dan toch wil afvallen dan is 2300 ook leuk.. Zometeen komt de lente, dan is is er toch weer meer buitenwerk.,
ML!quote:
Dat ik nog best braaf ben geweestquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
ML!
Mot je een pets voor je bips?
Doe zelf eens kijken?
Wat vind je zelf met sporten erbij?
quote:
Zo'n 1500 kcal en dan heb ik het zwemmen er niet afgerekend.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:20 schreef Ml-etje het volgende:
instant happiness, net mijn gevulde bloempotjes opgehaald
![]()
Lijstje:
O: wegens haast een spelt krentenboterham zonder suiker (120?)
S: uur zwemmen/met gewichten in water aan de gang (-350?)
T: rijstwafel met laagje choco (suikervrij en nog lekker ook). (+100?)
L: zuurdesem-spelt pompoenboterhammen 3 stuks 1 met It geitenkaas en 2 met notenpasta (+400)
T: kokoskoekje (ieniemini vingerhoed maatje) (bah
)
D: Witlof in ham (gewoon en een aparte hamsoort) met aardappelen in plakjes in de oven met parmezaanse kaas erover(+600?)
T: die heeft de Mr net weggegooid (het lekkerste stukje van het pompoenbrood verdorie) en ik eet niet uit de vuilnisbak dus maar een appel en een stuk chocola. (+150)
lolquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha Creepy, ja dat had ik kunnen verwachtenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche, het moet ook wel leuk voor je blijven he? Volgens mij doe je het prima
Creepy dat zijn geen 1100 kcal.
je weet het dus doe er wat aan dan? Of ga je zo naar bed?
Ja! Daarom juist! Ik vind het niet leuk dat ik zo ga snacken na het werk, en dat ik veel sport maar geen vooruitgang zie. Ik hoop dus door wat strenger voor mezelf te zijn dat daar verandering in komtquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche, het moet ook wel leuk voor je blijven he? Volgens mij doe je het prima
Creepy dat zijn geen 1100 kcal.
je weet het dus doe er wat aan dan? Of ga je zo naar bed?
Jaa ik ook!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:57 schreef Phaidra het volgende:
Nog geen Maria gespot hè? Ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan!!
Awwquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:57 schreef Phaidra het volgende:
Nog geen Maria gespot hè? Ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan!!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:07 schreef Perruche het volgende:
Mariagoed dat je zo positief bent! Nu kan ik met een gerust hard gaan douchen
Niet goed gespeld?quote:
Ja tochquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet goed gespeld?
Maria, lunch voorbereidingTuurlijk kom je met je volkorenboterhammen met verantwoord beleg weer terug maar ja dan heb je geen stomme smoes: wist niet dat we een lunch kregen.
Dus
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:07 schreef Perruche het volgende:
Mariagoed dat je zo positief bent! Nu kan ik met een gerust hard gaan douchen
Ik ken het helemaal hoor, ik ben vandaag ook voornamelijk met studeren bezig geweest en heb dus best weinig op. Kun je niet af en toe bewust een pauze nemen en dan een boterham oid pakken? Ik stop soms even om thee te zetten ofzo, even een kleine pauze van 5 min en daarna weer verderquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb te weinig op![]()
Wel fijn gesport, maar merkte daarna wel dat ik stond te trillen op m'n benen: geen goed teken.
Vind het érg stom van mezelf, probeer er wat aan te doen (genoeg plannen) maar meestal komt er weinig van m'n planning terecht![]()
Vooral als ik druk bezig ben met studeren vergeet ik gewoon te eten..., waar als ik dat elders zo lees het meestal voor veel mensen een probleem is dat ze gaan snaaien..
In ieder geval tijdens het avondeten m'n fajitas goed gevuld en met flink wat griekse yoghurt gegeten en neem zo nog een klein glaasje rode wijn en een handje walnoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |