Geen idee, ik kreeg het van eetmeterquote:Wat zijn het, Perr? Aantal grammen per macro? If so, verhouding op zich vrij netjes, hoeveelheid te weinig... kom je aan een krappe 1200kcal te zitten namelijk.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg het van eetmeter
Hehehe, ik moest heel hard lachen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:20 schreef V1z0R het volgende:
Aaaaaaaaa-HA!
Kijk....
Helemaal duidelijk nu![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:25 schreef Quinazoline het volgende:
Moblo, jij hebt toch wel eens getraind voor een 1/4 of 1/8e triathlon? Heb jij daar toevallig nog schema's van, want het lijkt me best een mooie uitdaging. Voor ooit, zegmaar. Om rustig opbouwend naar toe te trainen.
Prikbord foto'squote:Op donderdag 12 januari 2012 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik moest het staken door de emigratie, helaas, maar ik zal eens zien of ik dat schema nog ergens heb
Ik ook!quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, ik moest heel hard lachen.
Super! Bedankt vastquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik moest het staken door de emigratie, helaas, maar ik zal eens zien of ik dat schema nog ergens heb
Tenzij je een nieuw hip mobieltje wil, is het misschien niet eens een slecht idee om het oude te houden (oude mobiel internetvoorwaarden zijn beter dan de nieuwe)quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:25 schreef Amsel het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn telefoonabonnement over 3 dagen afloopt!En ze hebben me nog niet eens gebeld om me een nieuw abonnement aan te smeren
Dat van mij is al een halve maand afgelopen en mij hebben ze ook niet gebeld. Ik wil een iPhone 4, maar volgens mij moet ik dan behoorlijk wat bijbetalen, dus misschien dat ik gewoon een goedkoper abo neem en deze nog een jaartje hou.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:25 schreef Amsel het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn telefoonabonnement over 3 dagen afloopt!En ze hebben me nog niet eens gebeld om me een nieuw abonnement aan te smeren
Ja, wat zeg ik nu al jáááren?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:02 schreef Perruche het volgende:
Hm, helemaal geen honger? Geen kh's werkt heel goed ofzo![]()
Zo maar wat salami nemen en dan later couscous salade...
Nouuuu dat dacht ik dus ook, nog net een abo verlengd/vernieuwd voordat dat in ging, maar nu krijg ik opeens toch een sms van T mobile dat ik 10 euro moet dokken als ik een bepaalde grens overschrijd....??quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tenzij je een nieuw hip mobieltje wil, is het misschien niet eens een slecht idee om het oude te houden (oude mobiel internetvoorwaarden zijn beter dan de nieuwe)
het had er ook eentje moeten zijn, vanavond, met vriendje... ik kon alleen niet wachten toen ik net doodmoe thuiskwam #valkuilquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:38 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind hem best meevallen kwak, op die 2 plakken cake na dan. Dat had er ook eentje kunnen zijn.
Maar goed dat je de bitterkoekjes en chips ed hebt laten liggen.
Ik wou het niet vragenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef Blurred86 het volgende:
ben wel heel benieuwd naar je recept voor kruidnootjescake?
ja, ik eet vrij eentonig/eenzijdig. ook door m'n voedselfobieën. maar meestal varieren de avondmaaltijden wel door de week hoor, en m'n brood mee naar school vind ik gewoon weinig dingen echt lekker... misschien binnenkort weer eens boekweitpannenkoekjes maken om mee te nemen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind het ook nog helemaal niet zo'n slecht lijstje hoor Kwak! jammer van de cake maar verder heel ok denk ik (beetje eentonig/eenzijdig maar dat vind ik meestal bij jou)
ben wel heel benieuwd naar je recept voor kruidnootjescake?
ah cakemix doe ik niet aanquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, ik eet vrij eentonig/eenzijdig. ook door m'n voedselfobieën. maar meestal varieren de avondmaaltijden wel door de week hoor, en m'n brood mee naar school vind ik gewoon weinig dingen echt lekker... misschien binnenkort weer eens boekweitpannenkoekjes maken om mee te nemen!
recept:
maak een cakemix uit een pakje(fijn/boeren/etc.)
gooi er op gevoel speculaaskruiden door
mik je overgebleven kruidnoten door het beslag
bakken
dead simple, door de kruidnoten droogt de cake wel iets uit. je kan er een scheutje olie extra door doen, of een eitje, maar de smaak is wel heel erg lekker desondanks. oh, en misselijkmakend...
Joehoe! Ontbijtkoektaliban wo bist du?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:53 schreef Ewelina het volgende:
Oh en mijn eigen lijstje is ook erg magertjes... maar ik kwam dan ook pas rond 14:30 mijn bed uit.
O/L: plakje ontbijtboek, 2 boterhammen gebraden gehakt
T: plakje ontbijtkoek met boter
D: grote bak witlofsalade, gebakken krieltjes en een gehaktbal
T: nog wat tomaten
Hij is bijna op.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joehoe! Ontbijtkoektaliban wo bist du?
ik vond t eerst ook maar stom, maar heb toen eens via zo'n app bijgehouden wat ik aan internet gebruik en ik blijk niet boven de 200 mb uit te komen. nu heb ik dus een klein abonnement genomen, bij mn simlockvrije abo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef V1z0R het volgende:
Wat Cali al zegt, Puff. Verlengen met oude voorwaarden doen ze niet aan, hoe dan ook zit je aan datalimiet als je nog mobiel internet wilt.
Daarom kreeg zo'n beetje iedereen die het al had (onbeperkt) ineens een aanbieding voor een maand gratis SMSen o.i.d. Bij akkoord gooiden ze dan de nieuwe voorwaarden qua internet er ook in.
Daar viel ik niet voor, nou dan zijn ze not amused zeg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef V1z0R het volgende:
Wat Cali al zegt, Puff. Verlengen met oude voorwaarden doen ze niet aan, hoe dan ook zit je aan datalimiet als je nog mobiel internet wilt.
Daarom kreeg zo'n beetje iedereen die het al had (onbeperkt) ineens een aanbieding voor een maand gratis SMSen o.i.d. Bij akkoord gooiden ze dan de nieuwe voorwaarden qua internet er ook in.
oh ik doe ook vaak from scratch hoor! maar gisteren nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ah cakemix doe ik niet aanmaar zal volgend jaar rond sinterklaas (heb nu geen kruidnoten
) eens wat experimenteren! dankjewel
Maar dat mag toch helemaal niet? Je moet eerst ergens mee akkoord gaan, dus tenzij je inderdaad vernieuwt door ook die SMS actie te doen, zou je geen limiet mogen hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef V1z0R het volgende:
Ik weet niet of ik me bedreigd moet voelen nuquote:Wij horen zo snel mogelijk van u.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik krijg een mailtje van studenten die een vak moeten herkansen. Mailtje gaat erover wanneer ze dat kunnen herkansen. Hiermee sluiten ze af:
[..]
Ik weet niet of ik me bedreigd moet voelen nu![]()
Antwoord met 'Inderdaad'.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik krijg een mailtje van studenten die een vak moeten herkansen. Mailtje gaat erover wanneer ze dat kunnen herkansen. Hiermee sluiten ze af:
[..]
Ik weet niet of ik me bedreigd moet voelen nu![]()
Je gaat akkoord met een maand gratis SMSen, inclusief alle verborgen andere voorwaarden die ze enkelzijdig bepalenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar dat mag toch helemaal niet? Je moet eerst ergens mee akkoord gaan, dus tenzij je inderdaad vernieuwt door ook die SMS actie te doen, zou je geen limiet mogen hebben.
T-mobile flikkert trouwens nu al regelmatig de snelheid omlaag als je veel verbruikt, dus geen idee of het verschil zou maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |