Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door vandermar op 12-01-2012 13:15:53 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik heb het ook gehad met IF Aimar, spoorloos verdwenen op de webapp.. en toen ik weer inlogde op de PS3 kwam hij plots in de popup.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik hoop dat ik IF Boateng nog terug ga zien. Die kerel is toch 80K waard....
Ik heb ergens wel gelezen dat het voorkomt dat er soms spelers verdwijnen en dat ze later weer terug zijn, maar het is toch irritant.
er staat ook echt dat er nog 1 post moet komen, maar meneer wil de lapo niet en post tochquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:09 schreef vandermar het volgende:
Wie kan iets voor de OP zoeken, ik wilde de Lapo niet maar verdorie post iemand net voor mij
Navasquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
Weet iemand een goede rechtsbuiten voor de liga bbva? Ik heb nu 433 afellay en Nilmar. Wie kan er op rechts?
Ik had de xbox al aangezet maar daar is hij ook niet te vinden...quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehad met IF Aimar, spoorloos verdwenen op de webapp.. en toen ik weer inlogde op de PS3 kwam hij plots in de popup.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er staat ook echt dat er nog 1 post moet komen, maar meneer wil de lapo niet en post toch
hoe duur zijn die op ps3?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Navas
Of als je iemand met linkerbeen wilt, di Maria/Reyes.
Die kosten geen drol meer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hoe duur zijn die op ps3?
(kan ff niet op ultimatedb)
Jesus is ong. discardwaarde, reyes en maria iets meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Navas 2kquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik was sowieso niet van plan hem weg te doen, maar ik heb nooit veder gekeken dan Hart, dus was benieuwd wie anderen in het goal zouden zetten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hart is de beste keeper uit het spel imo..denk dat je net pech hebt gehad..iedereen maakt weleens fouten. Ik zou hem behouden.
Een vrouwelijke futter trouwens?
Ja weet ik, maar ik speel graag met spelers die ik irl goed vind. Dus probeer er altijd 100 chemistry van te maken, maar als dat niet lukt dan jammer. En ik heb een hekel aan Pepe, ookal heb ik die vorig seizoen wel gehad en vond ik hem fijn spelen. Maar wat jij zegt is misschien wel een plan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hart is wel een goede keeper hoor, maar je verdedigers hebben slechte chemistry zeg.
Haal Pepe i.p.v. Luiz, Caceres i.p.v. Kompany en Diego Lopez op doel en alles staat op 9 chemistry voor weinig geld.
edt. alles behalve Benzema dus, maar daar kun je een willekeurige Spaanse spits neerzetten, of een Chelsea spits.
Ik moet Cole nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Chiellini heb je al. Barzaglia ernaast Cole LB en stekelenburg op goal.
Clichy LB en David Silva op plaats van Meireles.quote:
Hij is bijna net zo goed als Taiwo! Die heb ik gister nog voor 2700 opgepikt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
Maicon voor 25k.. is ie dat waard?
Dubbel en dwars!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
Keept hij fijn ja? Ook niet 1 van mijn favo's, maar heb er al wel aan zitten denken.quote:
Clichy moet ik ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Clichy LB en David Silva op plaats van Meireles.
Zeg dan even wie wel je favo's zijn, dan kunnen we kijken of we ze in 1 team kunnen proppen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Keept hij fijn ja? Ook niet 1 van mijn favo's, maar heb er al wel aan zitten denken.
[..]
Clichy moet ik ook nietSilva staat normaal wel in de basis eigenlijk
Stekelenburgquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:21 schreef DutchSL het volgende:
Het gaat om 9 chemistry per speler, niet 100 chemistry per team. dat is alleen interessant voor invallers.
Beste BPL keeper. Hij maakt soms onmogelijke reddingen die andere keepers doorlaten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Keept hij fijn ja? Ook niet 1 van mijn favo's, maar heb er al wel aan zitten denken.
[..]
Waarom zou je, geld moet rollenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 'm gekocht.Ik kan ook echt niet sparen.
Jose Enrique op LB dan ipv Clichy, dan heb je ook 9 chemquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
[..]
Ik had een hele tijd geleden wat spelers voor een vriend gekocht. Bale, Gervinho, Touré & Hart. Hij heeft volgens mij iedereen vervangen maar Hart staat er nog steeds. Hij had Cech gekocht maar die heeft hij snel weer van de hand gedaan. Hart is echt doodziek.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beste BPL keeper. Hij maakt soms onmogelijke reddingen die andere keepers doorlaten.
thanks, wat een verschil die IF en de NIFquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Navas 2k
Reyes 2.5k
di Maria 7k
Sanchez 16.5k
IF di Maria 135 a 170k, fluctueert nogal
Gemiddeld.. maar je kunt ze in deze markt goedkoper op pikken.
Een stoerdere kaart met betere stats.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
thanks, wat een verschil die IF en de NIF
Naja de meesten heb ik al gekocht. Het hoeft niet perse een favo te zijn, maar liever geen spelers die ik echt niet magquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zeg dan even wie wel je favo's zijn, dan kunnen we kijken of we ze in 1 team kunnen proppen.
Ok, misschien dan toch maar Cech proberen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beste BPL keeper. Hij maakt soms onmogelijke reddingen die andere keepers doorlaten.
Ik hou liever Coentrao/Marcelo op LB.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jose Enrique op LB dan ipv Clichy, dan heb je ook 9 chem
Op de Xbox is IF Di Maria nog 30k meer waard.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
thanks, wat een verschil die IF en de NIF
Dan kan je net zo goed geheel BBVA teamquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:27 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Naja de meesten heb ik al gekocht. Het hoeft niet perse een favo te zijn, maar liever geen spelers die ik echt niet mag
[..]
Ok, misschien dan toch maar Cech proberen.
[..]
Ik hou liever Coentrao/Marcelo op LB.
Ik heb Maicon in 4222 gisteravond rond 11 uur voor 13,5 k gekochtquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
Kan ze mee clubben hahahaquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:30 schreef Rijst het volgende:
Op welke console speel je eigenlijk Ladypeace?
Goede band trouwens. * GuRBuH gaat naar de piraatbaaiquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:27 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Naja de meesten heb ik al gekocht. Het hoeft niet perse een favo te zijn, maar liever geen spelers die ik echt niet mag
[..]
Ok, misschien dan toch maar Cech proberen.
[..]
Ik hou liever Coentrao/Marcelo op LB.
Snel! Zo lang het nog kanquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Goede band trouwens. * GuRBuH gaat naar de piraatbaai
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb Maicon in 4222 gisteravond rond 11 uur voor 13,5 k gekocht![]()
zoals dat monsterschot van Robinho? O wacht die liet ie door omdat ie compleet verkeerd stondquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat was gewoon dumb luck.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoals dat monsterschot van Robinho? O wacht die liet ie door omdat ie compleet verkeerd stond
Haha, nah ik vind te veel spelers uit de PL fijn om in mijn team te hebben om dat te doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed geheel BBVA team
Pepe en Pique of Perea centraal en Diego Alves op goal
Of Toure ipv Luiz
Ozil naar de linkerkant op het middenveld en dan een andere spaanse CM op plaats Ozil alleen zou ik Mata er dan uithalen voor iemand anders.
PS3.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:30 schreef Rijst het volgende:
Op welke console speel je eigenlijk Ladypeace?
Goede smaak.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Goede band trouwens. * GuRBuH gaat naar de piraatbaai
Die experia box is echt klote maar blijkbaar moet je alles instellen en dan resetten, vaag genoeg als alles weg is daarna blijft je NAT-type op open...quote:
Drogba is beast, ook al is hij minder goed dit jaar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:05 schreef DutchSL het volgende:
Valt me nu trouwens op dat Drogba duurder is dan Torres, waarom?
Ik snap overigens het principe van de 9 chem wel, maar ik ben niet echt goed (dus misschien zou ik er wel om moeten geven jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:31 schreef DutchSL het volgende:
Marcelo in een BPL team:
Ramires -
Marcelo - Luiz
Next problem.
Ja ik had alles ingesteld en het lagde als de ziekte. Alles verwijderd behalve static ip en nu doet ie het redelijk. Speel wel alles uit en heb restricted, maar kan wel lagvrij spelenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die experia box is echt klote maar blijkbaar moet je alles instellen en dan resetten, vaag genoeg als alles weg is daarna blijft je NAT-type op open...
Verder prima inet provider, had veel grotere problemen met UPC...
Misschien moet je een team hebben met een lagere rating zodat de tegenstanders wat minder goed zijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:37 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik snap overigens het principe van de 9 chem wel, maar ik ben niet echt goed (dus misschien zou ik er wel om moeten geven ja) en speel liever met spelers die ik fijn vind dan dat ik mijn team helemaal perfect heb
Zo behulpzaam en mee denkend ben je anders nooitquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien moet je een team hebben met een lagere rating zodat de tegenstanders wat minder goed zijn
Ik probeer te hosselenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:42 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zo behulpzaam en mee denkend ben je anders nooit
Ik heb ook nog deze en deze, maar ik speel liever met die anderequote:Op donderdag 12 januari 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien moet je een team hebben met een lagere rating zodat de tegenstanders wat minder goed zijn
Verhoeven op doel, dan zou ik ook maar een attributekaartje gebruikenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik heb ook nog deze en deze, maar ik speel liever met die andere
Volgens mij echt 1 wedstrijd online met dat teamquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:46 schreef DutchSL het volgende:
57 op 38 lopen met Siguthorsson en dan zeggen dat je niet goed bent![]()
of heb je alleen maar tegen de CPU gespeeld met dat team?
Veel te veel ajax spelersquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik heb ook nog deze en deze, maar ik speel liever met die andere
Denk het niet ze is al +- 8 jaar actief met dit account op FOK!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
Verhoeven is een baas.
En een vrouw in een Fifa-topic? Dit moet wel een hooks zijn. [ afbeelding ]
Toen zat ik nog bijna in de pampersquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Denk het niet ze is al +- 8 jaar actief met dit account op FOK!
Jij heb tot je 12de in pampers gelopen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen zat ik nog bijna in de pampers
Niet zindelijk FTWquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij heb tot je 12de in pampers gelopen?
Ik heb eigenlijk nooit iets anders geprobeerd. Ik speel graag met spelers op de vleugels en deze beviel wel, dus maar zo gelaten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:49 schreef DutchSL het volgende:
Hoe dan ook, je hebt dus alleen maar 4-3-2-1 teams?
Als je het niet lekker vind lopen, probeer dan eens een ander systeem. Ik speel zelf ook beter met twee spitsen systemen.
TOTW: GK: Weaver (Sheffield Wednesday) 66>74quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:59 schreef Anthony9219 het volgende:
Hoe zit het nou met het team of the week? Ik heb er iedereen over horen praten, maar kan nog steeds niets via me ps3 over vinden..
Er is een 'TOTW', maar het zijn maar 11 spelers. Was vorige topic gelinkt, volgens mij, vond het niet echt van je het (al ben ik dan alleen maar met bronze aan het kuttenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:59 schreef Anthony9219 het volgende:
Hoe zit het nou met het team of the week? Ik heb er iedereen over horen praten, maar kan nog steeds niets via me ps3 over vinden..
Marchisioquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:06 schreef vandermar het volgende:
Seedorf IF of Marchisio IF in 451 Serie A?
quote:
Ik speel zo met mijn Swesilvers ja..mijn CF is topscorer (Andersson). LST en RST scoren net zo vaak. Blijft een beetje teveel een trechter voor mij though..ga het misschien binnenkort omgooien naar 4-2-2-2.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die 4-3-1-2 spelen? Ik scoor eigenlijk 90% van de goals met de RST en de CF. Beetje zonde van het goede gemiddelde van Castaignos
Het is je enige middenvelder die mee verdedigt.. ik zou er dus een defensief sterke speler neerzetten. IF Nocerino, of Cambiasso/Vidal/De Rossi.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:06 schreef vandermar het volgende:
Seedorf IF of Marchisio IF in 451 Serie A?
koning is het hequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:07 schreef Rijst het volgende:
Bullykin 99 strength
2 wedstrijden 5 goals![]()
Je speelde op PS3 toch?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:58 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit iets anders geprobeerd. Ik speel graag met spelers op de vleugels en deze beviel wel, dus maar zo gelaten.
Strength is geen 99quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:07 schreef Rijst het volgende:
Bullykin 99 strength
2 wedstrijden 5 goals![]()
In 4222 zijn je spitsen heel erg belangrijk. Bij mij scoren mijn CAM's niet zoveel omdat ze erg naar buiten staan. Je CDM's moeten sterk zijn en redelijk wat pace hebben omdat ze de hele as bestrijken. Voor mij werkt deze formatie goed.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel zo met mijn Swesilvers ja..mijn CF is topscorer (Andersson). LST en RST scoren net zo vaak. Blijft een beetje teveel een trechter voor mij though..ga het misschien binnenkort omgooien naar 4-2-2-2.
Mijn favoriete formatiequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
In 4222 zijn je spitsen heel erg belangrijk. Bij mij scoren mijn CAM's niet zoveel omdat ze erg naar buiten staan. Je CDM's moeten sterk zijn en redelijk wat pace hebben omdat ze de hele as bestrijken. Voor mij werkt deze formatie goed.
Klopt, is goed. Als je me niet inmaaktquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je speelde op PS3 toch?
If so, potje?
Ja mijn spitsen lopen ook beter dan 1 op 1. Ik ben vooral fan van linkspoten op links.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn favoriete formatiealleen scoren mijn CAM's wel erg veel of lopen beter dan 1 op 2 en de spitsen beter dan 1 op 1. Mexicano
Velaquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja mijn spitsen lopen ook beter dan 1 op 1. Ik ben vooral fan van linkspoten op links.
Vela
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het jullie is opgevallen, maar Ben Arfa is er ingepaint, die komt over een paar dagen denk ik
Je hebt er een niet te erge afrikaanse squad van weten te maken hahahquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het jullie is opgevallen, maar Ben Arfa is er ingepaint, die komt over een paar dagen denk ik
Doe Fanni rechtsback, kost geen drol en veel beter dan Konkoquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is je PSN?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:24 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Klopt, is goed. Als je me niet inmaakt
Oneens, zeer oneens!quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe Fanni rechtsback, kost geen drol en veel beter dan Konko
Ik zit ff te kijken en je hebt op het middenveld een hoop IF's niet + Nasri. Sagna rechtback? En je mist nog een paar gasten. Heb je gewoon geen geld meer?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft het geld wel, 250K profit nogquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zit ff te kijken en je hebt op het middenveld een hoop IF's niet + Nasri. Sagna rechtback? En je mist nog een paar gasten. Heb je gewoon geen geld meer?![]()
Kwestie van voorkeur lijkt me. Menez en Sissonko wil je niet missen op het middenveld in een frans team.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zit ff te kijken en je hebt op het middenveld een hoop IF's niet + Nasri. Sagna rechtback? En je mist nog een paar gasten. Heb je gewoon geen geld meer?![]()
Quel_quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is je PSN?
Ik speel alleen bronsjes trouwens, en zo goed ben ik niet
Vraag me af of ze nog verder zullen dalen. Van persie is in een week tijd van 45k naar 30k gegaan. Als spelers nog verder gaan dalen is er iets heel goed mis want dan zou iedereen straks elke NIF speler kunnen kopen..quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
Is het handig om spelers als van Persie, Bale en Eto'o nu te verkopen en ze volgende week voor veel goedkoper op te halen?
Dat had je je 2 weken geleden moeten bedenken, niet nuquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
Is het handig om spelers als van Persie, Bale en Eto'o nu te verkopen en ze volgende week voor veel goedkoper op te halen?
Ik houd persie etc. denk ik maar anders maak ik echt gigantisch verlies en ben ik zometeen screwed als ze weer wat gaan stijgen en dat gaan ze nog wel doen. Paar weken terug had ik hem voor 50K en dat was een van de goedkoopste op de markt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vraag me af of ze nog verder zullen dalen. Van persie is in een week tijd van 45k naar 30k gegaan. Als spelers nog verder gaan dalen is er iets heel goed mis want dan zou iedereen straks elke NIF speler kunnen kopen..
Toen heb ik er ook aan gedacht maar zat de waarde van mijn spelers vooral in silvers en IF, de dure spelers toen verkocht. Maar ik dacht niet dat spelers zo erg zouden dalen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat had je je 2 weken geleden moeten bedenken, niet nu
Kan je nagaan, ik pikte er eergisternacht een op voor 27,5k. Das gewoon bijna 50% minder.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik houd persie etc. denk ik maar anders maak ik echt gigantisch verlies en ben ik zometeen screwed als ze weer wat gaan stijgen en dat gaan ze nog wel doen. Paar weken terug had ik hem voor 50K en dat was een van de goedkoopste op de markt.
Ik hoef niet de beste spelers op iedere positie, maar wel de fijnste/tofste. Konko is sowieso een beest..gewoon de Franse goedkope Maicon. Van wat ik zo hoor is Sissoko de beste verdedigende optie en ik wil sowieso Menez op mijn middenveld. Cabaye vind ik IRL een held dus die heb ik er ook liever bij dan die kleine cunt van een Nasri.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoef niet de beste spelers op iedere positie, maar wel de fijnste/tofste. Konko is sowieso een beest..gewoon de Franse goedkope Maicon. Van wat ik zo hoor is Sissoko de beste verdedigende optie en ik wil sowieso Menez op mijn middenveld. Cabaye vind ik IRL een held dus die heb ik er ook liever bij dan die kleine cunt van een Nasri.
Weet niet of je het over de verdediging of verdedigende middenvelder hebt, maar Aly Cissokho (LB) is verschrikkelijk goed. Z'n rating is 77, maar behoort absoluut tot een van de beste verdedigers waarmee ik heb gespeeld.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoef niet de beste spelers op iedere positie, maar wel de fijnste/tofste. Konko is sowieso een beest..gewoon de Franse goedkope Maicon. Van wat ik zo hoor is Sissoko de beste verdedigende optie en ik wil sowieso Menez op mijn middenveld. Cabaye vind ik IRL een held dus die heb ik er ook liever bij dan die kleine cunt van een Nasri.
Stats zien er wel goed uit ja..verdedigend en qua heading veel beter dan IF Tremoulinas. Beide maar eens testen..heb Tremoulinas mega cheap kunnen oppikken tot 2 keer toe en nu al 15K winst op de eerste, dus dat kan ik me wel permitterenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:59 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Aly Cissokho is verschrikkelijk goed. Z'n rating is 77, maar behoort absoluut tot een van de beste verdedigers waarmee ik heb gespeeld.
Abidal is gewoon een held.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stats zien er wel goed uit ja..verdedigend en qua heading veel beter dan IF Tremoulinas. Beide maar eens testen..heb Tremoulinas mega cheap kunnen oppikken tot 2 keer toe en nu al 15K winst op de eerste, dus dat kan ik me wel permitteren
78 diving..quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:02 schreef vandermar het volgende:
Costanzo is trouwens belachelijk goed voor een silver keeper.
in de 80 reflex
in de 80 kicking
in de 80 diving
alleen positioning is 65 maar dat merk je niet echt. Haalt erg veel ballen eruit dus mocht je een griekse competitie elftal maken of een hybrid dan zou ik hem op doel doen. Ik vind hem ook de beste argentijnse keeper.
Vorig jaar wel, dit jaar vind ik hem minder.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Abidal is gewoon een held.
78, 80 1 pot natquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
78 diving..
maar inderdaad wat een stats, bijna net zo goed als mijn IF Ahamada,
En hij is niet eens een 74 :s
Nee, ik bedoel meer als persoon.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:07 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Vorig jaar wel, dit jaar vind ik hem minder.
Brons speelt wel fijn, maar ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:08 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Lang niet met dit team gespeeld, brons is toch echt weer wat andersgefeli.
SIF Ba is een baas vooral als hij alleen in de spits is. Aguero is ook een beest maar hij blijft dalen in prijs... Ik zou voor SIF Ba gaan, door de Afrika Cup zal hij snel ook geen SIF worden...quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:08 schreef FUT123 het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#gh9wloXgbcwuo
Dit is mijn team nu !
Hebben jullie nog tips ? Budget is ongeveer 135k
Ik zat te denken aan Aguero of SIF Ba maar ik weet niet welke beter is ? iemand ervaring?
Nah valt toch wel mee?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Brons speelt wel fijn, maar ik niet
Mn team had allemaal 60 conditie
Hmm, misschien dat EA wel IF's uit de Afrika Cup doet?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
SIF Ba is een baas vooral als hij alleen in de spits is. Aguero is ook een beest maar hij blijft dalen in prijs... Ik zou voor SIF Ba gaan, door de Afrika Cup zal hij snel ook geen SIF worden...
Zover ik weet niet, en waarom zou je heb in godsnaam in het centrum willen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:19 schreef zerokil het volgende:
Is het mogelijk om Bale op een CAM positie te krijgen met ene 4-2-2-2 opstelling?
En Strootman upgrade naar 80 net zoals andere Eredivisie spelersquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:20 schreef Der_Rudi het volgende:
Beter gooien ze Henry gewoon eens naar Arsenal![]()
als LM heeft hij 7chem als hij goede links heeftquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:19 schreef zerokil het volgende:
Is het mogelijk om Bale op een CAM positie te krijgen met ene 4-2-2-2 opstelling?
cam in dat systeem staat erg wide hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:20 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, en waarom zou je heb in godsnaam in het centrum willen?
In 4-2-2-2 en 4-2-3-1 spelen je CAM's gewoon als wingers.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:20 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, en waarom zou je heb in godsnaam in het centrum willen?
Maicon is ook 50k waardquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
2 felle groene links en dan heb je 7 chem ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In 4-2-2-2 en 4-2-3-1 spelen je CAM's gewoon als wingers.
Bale kan maximaal 7 chemistry halen (ik doe hetzelfde met Lavezzi in mijn Serie A team), maar dan moet hij wel twee sterke links hebben...
Heb 'm voor 25, wat een tank is 't.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:25 schreef StijnDa het volgende:
Wat een klasse TT weer hoor
[..]
Maicon is ook 50k waard
op een fase van 3 kutwedstrijden op rij na doet hij het primaquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:23 schreef GuRBuH het volgende:
Tim, hoe gaat het met jou Mignolet? Ik vind persoonlijk NIF Ahamada en NIF Pletikosa beterKan ik beter sellen misschien...
Yep.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
2 felle groene links en dan heb je 7 chem ?
Ja bij mij doet hij het ook 'prima'. Maar die andere doen het 'uitstekend'quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
op een fase van 3 kutwedstrijden op rij na doet hij het prima
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb 'm voor 25, wat een tank is 't.
Hola. Onverwachte transfer ditquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156446
Gauw wat Milan' Pato's inslaan!
Het is wrss al rond maar het wordt nog achter gesloten deuren gehouden... Bovendien was het al een tijd bekend...quote:
Haha op Sport1 wordt het elke wedstrijd in Serie A wel genoemd en het was echt al een tijd een transfer geruchtquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:33 schreef StijnDa het volgende:
Nou voor mij was het onverwacht.
Hou het voetbal toch aardig bij m.i.
Dan zou ik hem sowieso verkopen. Hij is alleen al erg onhandig voor chemistry. Je kan veel vettere teams maken met Ahamada. Met het driehoekje Mangala - Diakité - Ahamada.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja bij mij doet hij het ook 'prima'. Maar die andere doen het 'uitstekend'
Tja ik heb geen sport1 helaasquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha op Sport1 wordt het elke wedstrijd in Serie A wel genoemd en het was echt al een tijd een transfer gerucht
Pato gaat geen drol waard worden er zijn 62 pagina's vol met Pato's + hij verdwijnt niet uit het spel dus wrss blijft zijn rating gewoon hetzelfde... Anelka daarentegenquote:
Ja, en dan voor 15K aanbieden, dan denkt iedereen dat het een te dure Mascherano isquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:25 schreef Lindgren. het volgende:
Eigenlijk zou je van Messi IF gewoon een CVM moeten maken.Geniaal, die positieombouwkaartjes.
Milan Pato verdwijnt en laat ik die nou net nodig hebben voor mn Serie A squadquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pato gaat geen drol waard worden er zijn 62 pagina's vol met Pato's + hij verdwijnt niet uit het spel dus wrss blijft zijn rating gewoon hetzelfde... Anelka daarentegen
Pff, ik hoef geen CDM Messi voor 15k.. moet je allemaal dure CDM -> CM, CM -> CAM, CAM -> CF en CF -> ST kaartjes kopen, veel te vermoeiend.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en dan voor 15K aanbieden, dan denkt iedereen dat het een te dure Mascherano isEn dan niet kopen natuurlijk
Ja, vind pace aan de flanken erg belangrijk, Iniesta is 20 x zo duur en heeft nog geen 80 pace, en verder lopen er geen pacebeesten in de BBVA rond. Zit er aan te denken om Messi op de andere CAM plek neer te zetten, en IF Benzema te koppelen aan IF Falcaoquote:
CDM: IF Xabi Alonso - CAM : Iniesta - CAM- Fabregas- CF: Messiquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:45 schreef Toefjes het volgende:
En het BBVA team begint gestalte te krijgen
GK:
DL: IF Marcelo
CB: Pepe
CB: IF Ramos
RB:
CDM: Mascherano
CDM:
CAM:
CAM:
CF:
ST: IF Falcao
Dani Alves kan ik het beste op zondag kopen, evenals Casillas, Sanches en Fabregas.
Messi kan ik het beste vanavond of morgen tegen de avond kopen, ivm dat er geen nieuwe Messi kaartjes meer op de markt komen eventjes (ivm TOTY aanvallers).
Best ingewikkeld, maar het gaat goedkomen
Is inderdaad erg goed, maar zie mn post hierbovenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
CDM: IF Xabi Alonso - CAM : Iniesta - CAM- Fabregas- CF: Messi
Bronzen zijn wel nice om mee te spelenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:15 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Nah valt toch wel mee?
Ik ga denk ik ook maar eens een serieus bronzen team maken, misschien kan ik je dan een keertje verslaan (en dan wel tegen 100 conditie voor jouw spelers)
Vela, zou die als CAM werken?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb Sanchez, di Maria en Navas geprobeerd als rechter CAM en Navas is de goedkoopste maar beviel wel het beste van de drie. Giuseppe Rossi op links gaat goed, 83 pace is niet geweldig maar voldoende (ooit wordt hij vervangen door Messi).
Voor de hogere pace met 9 chemistry zijn er ook wel opties, zoals Nilmar , Callejon, IF Carlos Vela, IF Benzema (die ga ik nog proberen).
..en als je een LB/CDM met dezelfde nationaliteit of CDM/CF met dezelfde nationaliteit kunt vinden dan kun je een landgenoot uit andere competitie CAM zetten met 9 chemistry. Bijvoorbeeld Diarra CDM en Benzema CF, dan kun je Jeremy Menez CAM zetten
Als het aan sommigen ligt hier kan je hem ook als RB gebruiken volgens mij.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vela, zou die als CAM werken?
Callejon stond inderdaad nog in de planning te kopen (op 1 of andere manier doe ik de bank altijd als laatste), IF Vela een zeer goede suggestie. Ook de Menez constructie ook interessant. Hoe langer je dit doet hoe creatiever je wordt blijkbaarquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb Sanchez, di Maria en Navas geprobeerd als rechter CAM en Navas is de goedkoopste maar beviel wel het beste van de drie. Giuseppe Rossi op links gaat goed, 83 pace is niet geweldig maar voldoende (ooit wordt hij vervangen door Messi).
Voor de hogere pace met 9 chemistry zijn er ook wel opties, zoals Nilmar , Callejon, IF Carlos Vela, IF Benzema (die ga ik nog proberen).
..en als je een LB/CDM met dezelfde nationaliteit of CDM/CF met dezelfde nationaliteit kunt vinden dan kun je een landgenoot uit andere competitie CAM zetten met 9 chemistry. Bijvoorbeeld Diarra CDM en Benzema CF, dan kun je Jeremy Menez CAM zetten
Ik zou inderdaad met 11 Vela's spelen als het mogelijk wasquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als het aan sommigen ligt hier kan je hem ook als RB gebruiken volgens mij.
Ik gebruik met mn eredivisie silvers Cabral als LB en Beerens als RB. Speelt heerlijk wegquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als het aan sommigen ligt hier kan je hem ook als RB gebruiken volgens mij.
Maar daar heb je toch gewoon prima LB en RB?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik gebruik met mn eredivisie silvers Cabral als LB en Beerens als RB. Speelt heerlijk weg
Klopt, maar die waren een keer moe, en had toen als experiment die 2 op de vleugelback posities neergezet. Ik speelde de tegenstander echt helemaal zoek, ze bleven maar over de vleugels heen denderen met zn 2enquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar daar heb je toch gewoon prima LB en RB?
Ik zou dan idd Kaka moeten doen ipv IF Benzema. Vind Kaka niet slecht, maar geniet niet echt als ik met m speel. Iets wat ik wel heb met Messi, IF Falcao en NIF Benzema. Kun je nagaan hoe top de IF versie gaat worden van benzemaquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:09 schreef DutchSL het volgende:
Die Menez constructie had ik dus ook geprobeerd, maar dan met Argentijnen (Mascherano/SIF Higuain). Helaas is er geen Argentijn geschikter om op Rossi's plek te spelen dan Rossi zelf, behalve Messi dan.
Montillo geprobeerd, die had de beste stats ervoor maar die beviel me niet.
Ik bedenk nu nog wel dat je met Marcelo of Alves als back en Kaka als CF een Braziliaan op CAM kunt zetten: Neymar of Lucas zo. Maar ik wil SIF Higuain niet opgeven voor Kaka..
edit.
Khedira CDM, Ozil CF => Duitse CAM ook nog een optie
Ik zou gewoon IF Falcao eruit halen. ST Benzema CF Messi CAM Vela CAM ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou dan idd Kaka moeten doen ipv IF Benzema. Vind Kaka niet slecht, maar geniet niet echt als ik met m speel. Iets wat ik wel heb met Messi, IF Falcao en NIF Benzema. Kun je nagaan hoe top de IF versie gaat worden van benzema
IF Falcao is zo heldig, de beste gouden spits tot nu toe. Kopt als de beste en als de bal voor zn voeten komt en hij heeft wat ruimte is het een goal. Wel wat minder pace, maar daarvoor ben ik die snelle mannetjes om hem heen aan het verzamelenquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou gewoon IF Falcao eruit halen. ST Benzema CF Messi CAM Vela CAM ?
Ik denk dat Messi te goed is om hem niet in het midden te zetten. Dus dan is het Of IF Benzema, of IF Falcao. En dan kan je Rossi en IF Vela op de flanken gooien.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Falcao is zo heldig, de beste gouden spits tot nu toe. Kopt als de beste en als de bal voor zn voeten komt en hij heeft wat ruimte is het een goal. Wel wat minder pace, maar daarvoor ben ik die snelle mannetjes om hem heen aan het verzamelen
Vooralsnog maar eerst even kijken wat de IF Benzema prijs gaat doen, het wordt pas een optie als hij rond de 130 a 140K gaat komen, nog een lange weg te gaanquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik denk dat Messi te goed is om hem niet in het midden te zetten. Dus dan is het Of IF Benzema, of IF Falcao. En dan kan je Rossi en IF Vela op de flanken gooien.
Wie had je in gedachten voor de flanken?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooralsnog maar eerst even kijken wat de IF Benzema prijs gaat doen, het wordt pas een optie als hij rond de 130 a 140K gaat komen, nog een lange weg te gaan
Sanches en Messi. IF Falcao als ST en Benzema als CF. (ideale scenario)quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wie had je in gedachten voor de flanken?
Fixedquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sanches en Messi. IF Falcao als ST en Benzema als CF. (ideale scenario)
Anders IF Vela en Sanches op de flanken en Messi als CF en IF Falcao als ST. (Ideale scenario)
Ik mag nog zeker 4 dagen na gaan denken door dat TOTYquote:
Dat is OurLadyPeace geloof ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:47 schreef DutchSL het volgende:
Wie is die vrouwelijke FUT'er dan en waar staan de foto's ?
Pro-Clubs toch?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef laucas het volgende:
Wanneer gaan we weer eens clubben op de PS3?
Ik dacht misschien iets met FUT ofzquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn er nog andere soorten clubs dan?
Is de basisschool nu alweer uit?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dacht misschien iets met FUT ofz
Vanavond ? Wel leuk om zo weer even wat tijd te overbruggen nu FUT even armzalig is bij mij. Zo nog ff wat potjes om mn pop nog ietsjes beter te maken dan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef laucas het volgende:
Wanneer gaan we weer eens clubben op de PS3?
kwart over drie altijdquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is de basisschool nu alweer uit?
Nee kut tijdenquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kwart over drie altijdgoede tijden
aaaaah de derde klas.... goede tijdenquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zit in HAVO3 trouwens, geen basisschool
Jij zit nu in de 4e zeker?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aaaaah de derde klas.... goede tijden
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij zit nu in de 5e zeker?
5equote:Op donderdag 12 januari 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij zit nu in de 4e zeker?
toe maar, ik slechts 73 a 75. maar ja, dat is toch niveautje Elmquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als jullie gaan clubben op PS3 ben ik in, heb een 92 VP
al die paupers die hun VP lopen te hackenquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
Iedereen heeft zo hoog die vpmijne is maar 73
VP is niet te hacken op PS3, anders was ik al 99quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
al die paupers die hun VP lopen te hackenechte bazen doen het zelf
Hacken met boost teams scheelt veel tijd heurquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
al die paupers die hun VP lopen te hackenechte bazen doen het zelf
oja, heb ik tijd geleden nog geprobeerd, maar toen liep ie constant vast als het boosting team een wissel maaktequote:Op donderdag 12 januari 2012 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hacken met boost teams scheelt veel tijd heuren die tijd kun je weer in FUT steken
Heb je ze een custom formatie gegeven?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oja, heb ik tijd geleden nog geprobeerd, maar toen liep ie constant vast als het boosting team een wissel maaktekwam door creation centre geloof ik, is dat al gefixt?
Ik heb je een invite gestuurd op PSNquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:01 schreef Toefjes het volgende:
Heb zelfs een verzoek om bij een andere ploeg (van vrienden) te komen spelen afgewezen. FC Leverworst
ja, 1-3-6 ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je ze een custom formatie gegeven?
Yes, ik ga even kijken of en hoe ik je ook al weer toe moet voegenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb je een invite gestuurd op PSN
Dat is het probleem, als je wil gaan boosten moet je dat team downloaden en niks aan doen.quote:
hebben ze dat nog steeds niet gefixt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is het probleem, als je wil gaan boosten moet je dat team downloaden en niks aan doen.
Je kan die parameters wel aanpassen maar formatie niet, dan freezed ie
Manager > Transfers > Vierkantje > Mijn naamquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Yes, ik ga even kijken of en hoe ik je ook al weer toe moet voegen
Vrouwen en clubsquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:05 schreef OurLadyPeace het volgende:
Ik wil ook wel een keer meedoen met clubs, maar mijn VP is maar 77 ofzo?
Voeg me even toe op PSN dan: Klaas_Toefjes . Dan kan ik je uitnodigen voor het teamquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:05 schreef OurLadyPeace het volgende:
Ik wil ook wel een keer meedoen met clubs, maar mijn VP is maar 77 ofzo?
Morgen om 19:00quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef zerokil het volgende:
Wanneer komen de aanvallers in de packs? (toty)
Headsethosselsquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:06 schreef vandermar het volgende:
Beter komt er ook een dame die op xbox speelt
Gewoon jezelf bij Real Madrid zetten en steeds wedstrijden tegen een slechte Poolse club spelen, hoef je niks te downloaden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is het probleem, als je wil gaan boosten moet je dat team downloaden en niks aan doen.
Je kan die parameters wel aanpassen maar formatie niet, dan freezed ie
Zolang er maar geen irritante echo is die er normaal wel isquote:
Zie dan maar eens je freekick accomplishments te doenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon jezelf bij Real Madrid zetten en steeds wedstrijden tegen een slechte Poolse club spelen, hoef je niks te downloaden.
Ik kan mijn VP wel proberen online te zetten, kan jij hem inladen op je PS3quote:
Maar dan ben jij je speler kwijt? Ik kan ook helemaal niet meer in een team menu ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan mijn VP wel proberen online te zetten, kan jij hem inladen op je PS3
Ik zet mijn savegame van m'n VP online, maar volgens mij werkt dat niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar dan ben jij je speler kwijt? Ik kan ook helemaal niet meer in een team menu ofzo
Ik kan vanaf niet clubbenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang er maar geen irritante echo is die er normaal wel isanders houd ik mijn mond want dat klinkt zo gaar die echo.
Kan ook niet op de PS3 dacht ik, althans nog nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zet mijn savegame van m'n VP online, maar volgens mij werkt dat niet.
In Fifa 11 had ik het ook geprobeerd maar dat gaat via online ID ofzo, dan blokkeert ie um
Ik ook niet want ik moet hardlopen en mijn pa zit in de lappenmand dus kijkt hele dag TVquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kan vanaf niet clubbenMoet trainen in dit kutweer...
Ik zal vrees ik helemaal opnieuw moeten beginnen.. Iemand nog zicht op FC Leverworst of ik daar nog in zit?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Achja Toefjes, ik wil je wel helpen met boosten als je dat wil
Heel FC Leverworst bestaat nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal vrees ik helemaal opnieuw moeten beginnen.. Iemand nog zicht op FC Leverworst of ik daar nog in zit?
ik zag Crouch dus dacht gelijk lange mensenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:12 schreef el-blanchito het volgende:
Jippie nieuw team af![]()
https://www.ea.com/uk/foo(...)ow-off#c1fMYCmCbcwyn
Raad het thema
Godver, mn boost team is ook al pleite.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heel FC Leverworst bestaat niet
Jep, iedereen is geloof ik langer dan 193quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik zag Crouch dus dacht gelijk lange mensen
Jij moet slapen, je bent 14quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
We kunnen morgenavond/nacht en zaterdag/nacht wel clubben
Ik heb genoeg boost teams, invite me en ik zal mn controller in een hoek gooienquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Godver, mn boost team is ook al pleite.
quote:
Niks beters te doen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]Geen vooroordelen, ik zit meestal tot 3 uur op fifa in de weekenden
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
op tijd naar bed is beter voor je schoolprestaties...quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Daar is uiteraard een korte pauze voor in te lassenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar is uiteraard een korte pauze voor in te lassen
haha nee joh, toch bedankt, ik download zo ff een team en dan ga ik eten klaarmakenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg boost teams, invite me en ik zal mn controller in een hoek gooien
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]ik hoef het niet te raden lol
Ik ben 12 en wat is deze?quote:
Accept mijn verzoek maarquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb trouwens een FC Leverworst gemaakt, degenen die een invite willen mogen me adden @ Richievdm of gewoon een transferverzoek sturen
Ur inquote:
Je bent zo +80 met boostenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
Met mn VP een carriere gestart. alle cpu dingen op 0 gezet en die van mij op 100. Hopen dat het een beetje snel zal gaan.
Wordt denk ik wel saai na een tijdjequote:Op donderdag 12 januari 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
Met mn VP een carriere gestart. alle cpu dingen op 0 gezet en die van mij op 100. Hopen dat het een beetje snel zal gaan.
Als je die geluidjes hoort van "Verdienste vrijgespeeld" wordt het steeds leukerquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:49 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Wordt denk ik wel saai na een tijdje
Alleen met clubs, anders gewoon lekker muziek aanquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hebben jullie trouwens headsets?
Dat speelt veel fijner
Nee, ikzelf heb deze :quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:04 schreef Toefjes het volgende:
heb een headset, maar die doet het niet op 1 of andere manier. moet je een officiele headset hebben ofzo?
Ik heb er 1 met usb van trust, werkt prima dus denk t nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:04 schreef Toefjes het volgende:
heb een headset, maar die doet het niet op 1 of andere manier. moet je een officiele headset hebben ofzo?
Mag je mij niet ofzo?quote:
Halloquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:23 schreef dion_v_k het volgende:
Hallo, ben nieuw hier. Als trouwe fut speler vond ik het wel eens tijd worden om me hier te laten zien.
Overigens is dit pas mn eerste jaar fut, wel al ruim 700 fut wedstrijden verder
Jawel hoorquote:
Okequote:Op donderdag 12 januari 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel hoor
Ik heb tegen bijna niemand iets hoorje hebt mij niet zo snel tegen je of je moet een absolute mongool zijn
Welkomquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:23 schreef dion_v_k het volgende:
Hallo, ben nieuw hier. Als trouwe fut speler vond ik het wel eens tijd worden om me hier te laten zien.
Overigens is dit pas mn eerste jaar fut, wel al ruim 700 fut wedstrijden verder
Hey Toefjes, rondje spelen?quote:
Ik speel het ook nog niet zo lang, sinds juni 2011quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |