Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door vandermar op 12-01-2012 13:15:53 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik heb het ook gehad met IF Aimar, spoorloos verdwenen op de webapp.. en toen ik weer inlogde op de PS3 kwam hij plots in de popup.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik hoop dat ik IF Boateng nog terug ga zien. Die kerel is toch 80K waard....
Ik heb ergens wel gelezen dat het voorkomt dat er soms spelers verdwijnen en dat ze later weer terug zijn, maar het is toch irritant.
er staat ook echt dat er nog 1 post moet komen, maar meneer wil de lapo niet en post tochquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:09 schreef vandermar het volgende:
Wie kan iets voor de OP zoeken, ik wilde de Lapo niet maar verdorie post iemand net voor mij
Navasquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
Weet iemand een goede rechtsbuiten voor de liga bbva? Ik heb nu 433 afellay en Nilmar. Wie kan er op rechts?
Ik had de xbox al aangezet maar daar is hij ook niet te vinden...quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehad met IF Aimar, spoorloos verdwenen op de webapp.. en toen ik weer inlogde op de PS3 kwam hij plots in de popup.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er staat ook echt dat er nog 1 post moet komen, maar meneer wil de lapo niet en post toch
hoe duur zijn die op ps3?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Navas
Of als je iemand met linkerbeen wilt, di Maria/Reyes.
Die kosten geen drol meer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hoe duur zijn die op ps3?
(kan ff niet op ultimatedb)
Jesus is ong. discardwaarde, reyes en maria iets meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Navas 2kquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik was sowieso niet van plan hem weg te doen, maar ik heb nooit veder gekeken dan Hart, dus was benieuwd wie anderen in het goal zouden zetten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hart is de beste keeper uit het spel imo..denk dat je net pech hebt gehad..iedereen maakt weleens fouten. Ik zou hem behouden.
Een vrouwelijke futter trouwens?
Ja weet ik, maar ik speel graag met spelers die ik irl goed vind. Dus probeer er altijd 100 chemistry van te maken, maar als dat niet lukt dan jammer. En ik heb een hekel aan Pepe, ookal heb ik die vorig seizoen wel gehad en vond ik hem fijn spelen. Maar wat jij zegt is misschien wel een plan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hart is wel een goede keeper hoor, maar je verdedigers hebben slechte chemistry zeg.
Haal Pepe i.p.v. Luiz, Caceres i.p.v. Kompany en Diego Lopez op doel en alles staat op 9 chemistry voor weinig geld.
edt. alles behalve Benzema dus, maar daar kun je een willekeurige Spaanse spits neerzetten, of een Chelsea spits.
Ik moet Cole nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Chiellini heb je al. Barzaglia ernaast Cole LB en stekelenburg op goal.
Clichy LB en David Silva op plaats van Meireles.quote:
Hij is bijna net zo goed als Taiwo! Die heb ik gister nog voor 2700 opgepikt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
Maicon voor 25k.. is ie dat waard?
Dubbel en dwars!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
Maicon voor 25k.. is ie dat waard?
Keept hij fijn ja? Ook niet 1 van mijn favo's, maar heb er al wel aan zitten denken.quote:
Clichy moet ik ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Clichy LB en David Silva op plaats van Meireles.
Zeg dan even wie wel je favo's zijn, dan kunnen we kijken of we ze in 1 team kunnen proppen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Keept hij fijn ja? Ook niet 1 van mijn favo's, maar heb er al wel aan zitten denken.
[..]
Clichy moet ik ook nietSilva staat normaal wel in de basis eigenlijk
Stekelenburgquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:21 schreef DutchSL het volgende:
Het gaat om 9 chemistry per speler, niet 100 chemistry per team. dat is alleen interessant voor invallers.
Beste BPL keeper. Hij maakt soms onmogelijke reddingen die andere keepers doorlaten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Keept hij fijn ja? Ook niet 1 van mijn favo's, maar heb er al wel aan zitten denken.
[..]
Waarom zou je, geld moet rollenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 'm gekocht.Ik kan ook echt niet sparen.
Jose Enrique op LB dan ipv Clichy, dan heb je ook 9 chemquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |