Komt in de richting.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:22 schreef plagvreugd het volgende:
wel iets met flora geloof ik, maar weet t niet meer precies
Bijna, maar nog niet helemaalquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Whehe, dan was mijn TT wel goed als antwoord.
Wat isquote:(teen pop) is een muziekstijl in de popmuziek die eind jaren 60, begin jaren jaren 70 populair was. Het was een mengeling van garagerock en Monkees-achtige teenyboppermuziek: begeleiding door een hammondorgel, handgeklap, doo wop-achtige achtergrondzang, simpele refreinen en een op de jerk gebaseerd ritme.
Het nummer Green tambourine van Amerikaanse groep The Lemon Pipers uit 1967 wordt beschouwd als de doorbraak voor dit genre. Andere voorbeelden zijn Chewy chewy van de 1910 Fruitgum Co., Sugar sugar van The Archies, Funny funny van The Sweet, Chirpy chirpy cheep cheep van Middle of the Road, Son of my father van Chicory Tip en Popcorn van The Popcornmakers.
Stand # 2565:quote:
quote:Als er meerdere antwoorden op een vraag zijn, dan mag je er net zoveel, en dus niet één meer, geven als dat de vraagsteller aangeeft te willen horen.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:16 schreef Bart het volgende:
Thor
Green Lantern
Captain America
Iron Man
?
Stand # 2565:quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:18 schreef Asap het volgende:
Hawkeye
Iron Man
The Hulk
Black Widow
Captain America
Thor
quote:
quote:
en nog 1quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef ß het volgende:
Tuimelaar
Aziatische en Afrikaanse olifanten
De ekster ook.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef ß het volgende:
Tuimelaar
Aziatische en Afrikaanse olifanten
Piet Blomquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:49 schreef Chesben het volgende:
Wie is de ontwerper van de kubuswoningen in Helmond en Rotterdam?
Sint Elm(u)svuurquote:
Was t wachten waard, leuke vraagquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[ afbeelding ]
Bevolkingsomvang van welk land?
Georgië ligt aan de andere kant van de Kaspische zee.quote:
Hiervoor hoef je niet per se een treinenkenner te zijn, maar meer wat kennis hebben van de Nederlandse geografie.quote:
Er ligt inderdaad nog een plaats (met station) tussen. De plaats ligt vlak naast Den Bosch, in het oosten dus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:58 schreef takata het volgende:
Oss? zal vast nog wel wat tussen liggen.
Dat ligt nog een heel stuk verder naar het oosten.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:24 schreef PhysicsRules het volgende:
ben niet zo bekend met Duitse varkensvleesgerechten
Ben niet zo goed in duitse gewrichten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:28 schreef remcoP het volgende:
Voor iedereen die geen Duits kan:
is the name of the joint in German, and also the name of a north German dish using the lower part of the ham hock, cured and boiled.
Ik dacht dat dit toch wel algemeen bekend zou zijn. Ik ken zelf veel mensen die dit gerecht kenden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:24 schreef PhysicsRules het volgende:
ben niet zo bekend met Duitse varkensvleesgerechten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om in Duitse sferen te blijven:
Wat?
quote:
met oliequote:Op donderdag 12 januari 2012 17:07 schreef PhysicsRules het volgende:
ik dacht dat het iets met zoutvelden te maken had of zo iets.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:33 schreef plagvreugd het volgende:
Of mssn heeft André Kuipers wel een brug in zijn gebit en is dat nu de hoogste brug
Magelhaes ging als eerste de wereld rond.quote:
Moest eraan denken omdat t over 'rond de wereld gaan' ging.quote:
Niet dat ik me gelijk wil halen of misschien eigenlijk wel maar dit is de hoogste brug.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:44 schreef takata het volgende:
Dit is een tuibrug die van china is volgends mij hoger.
*duimpje omhoog doe*quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:00 schreef takata het volgende:
[..]
Niet dat ik me gelijk wil halen of misschien eigenlijk wel maar dit is de hoogste brug.
Staat ook trouwens vaak verkeerd in het nieuws
http://highestbridges.com(...)nternational_Bridges
Correct, jammer dat mijn tweede hint niet meer nodig was, want die vond ik zo leuk. Deze was: jaren lang kon je van zo'n 2 gulden en een kwartje ongeveer 2 ... kopen.quote:
klopt, ook werd er gehoereerd zo verzekerde een oude Antwerpenaar mij ooit?quote:
Bazenseriequote:Op donderdag 12 januari 2012 19:40 schreef plagvreugd het volgende:
Acteur uit oa De Daltons, Oud Geld en Pleidooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sry voor de stilte.
Hoofdstad van iowa?Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Des Moinesquote:
quote:
Dat is 6. volledige lijst: Marco Borsato, Mathilde Santing, Guus Meeuwis, Karin Bloemen, Di-rect, Ilse DeLange, Daniël Lohues, Hind, Laura Fygi, Re-Play, Trijntje Oosterhuis, Maud, Edsilia Rombley, Ruth Jacott, Raffish, Jan Smit, Veldhuis en Kemper, Men2b, Marianne Weber, Do, Sharon den Adel, Julian Thomas, Alain Clark, Antonie Kamerling, George Baker, Ch!pz, Jamai Loman, Jim Bakkum, Brainpower, Sita, Ali B, Candy Dulfer en Rowwen Hèze.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
queenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:41 schreef DrNick het volgende:
Van wie is het nummer "Killer Queen"?
quote:
bedankt, maar lubje was eerder....quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Stand # 2565:
3 plagvreugd
4 Mark
3 Chesben
1 Asap
2 PhysicsRules
3 KaheemSaid
3 ß
2 Bart
1 Dopekoe
1 takata
2 Quyxz_
1 remcoP
1 lubje25
2 Yankee
1 banaantjeEE
1 baggerbaas
1 Greenpeas
1 DrNick
1 tomtomaat
Huh? Oh, sorry lub, eroverheen gelezenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:06 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
bedankt, maar lubje was eerder....
Stand # 2565:quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:15 schreef Greenpeas het volgende:
Beatrix, Juliana, Wilhelmina, Emma, Willem 3
Emma 1890-1898, als Koningin-regentes der Nederlandenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef Hi_flyer het volgende:
Was Emma niet regentes? Zo ja, dan voeg ik Willem 2 toe.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:21 schreef Flitspaal het volgende:
Babette van Veen
Guusje Nederhorst
Katja Schuurman
quote:
quote:
Kaiserschmarrn, goed genoeg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:50 schreef CaLeX het volgende:
Dan maar mijn eerste ingeving:
Kaisersmache?
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:55 schreef CaLeX het volgende:
Misschien dat het antwoord van ScottTracy hielp, lubje
Stand # 2565:
3 plagvreugd
5 Mark
3 Chesben
1 Asap
2 PhysicsRules
3 KaheemSaid
4 ß
2 Bart
1 Dopekoe
1 takata
2 Quyxz_
1 remcoP
4 lubje25
2 Yankee
1 banaantjeEE
1 baggerbaas
3 Greenpeas
1 DrNick
1 Flitspaal
1 CaLeX
1 ScottTracy
Ik wist het al helemaal niet hoor, nu wel voor iig de komende 10 minutenquote:
quote:
10 was beter geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen is er weer een dag, nu slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |