Mooi. Daar houden we van.quote:
Nee joh!quote:
Wat maakte ons minder eng? Aka, wanneer ben je mee gaan posten? (met linkje natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook lang gelurkt hoor
Maar jullie waren toen nog te eng om mee te doen
Niet over Elies praten als ze er niet bij isquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
Cat, wat een rotpot hebben wij op webfeud![]()
De helft van mijn potten staat muurvast.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
Die weet dat al.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet over Elies praten als ze er niet bij is
Die zijn vrij simpel terug te zoeken. Heb ik ooit voor een KSC-video ook gedaan. Alle firstposts van alle vaste users.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt, ik wilde dat ik nog een link had naar haar eerste post![]()
Maar met dat gereeks hebben ook mensen zoals Maes, Ll, GB etc dit topic gevolgd zonder nog te reageren toch?quote:
Ook voor een bepaald topic? Ik had al eerder in F&F gepost voor ik me in de SC waagde.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn vrij simpel terug te zoeken. Heb ik ooit voor een KSC-video ook gedaan. Alle firstposts van alle vaste users.
Ik heb vanavond tot nu toe ook alleen gelurktquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar met dat gereeks hebben ook mensen zoals Maes, Ll, GB etc dit topic gevolgd zonder nog te reageren toch?
Jup, maar dat zijn er geen 53quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar met dat gereeks hebben ook mensen zoals Maes, Ll, GB etc dit topic gevolgd zonder nog te reageren toch?
Oh, was dat in Slank dan, die verlegen eerste post die ik voor me zie?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Dr eerste post is heul niet zo leuk hoor Gres
(SC) #155 Waar we tripjes plannen !
Maar iedereen die ooit gereageerd heeft en niet op ontvolgen heeft geklikt wordt wel meegeteld?quote:
Jup, maar kan me voorstellen dat je dat op een gegeven moment toch uit je MyAT lijst klikt, anders staat die vol steeds met SC topicsquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar iedereen die ooit gereageerd heeft en niet op ontvolgen heeft geklikt wordt wel meegeteld?
En the usual suspects waren toen al dabei.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Je kunt zoeken op subforum met een reactie door jezelf en dan sorteren op oudste eerstquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook voor een bepaald topic? Ik had al eerder in F&F gepost voor ik me in de SC waagde.
Neequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef tombolafan het volgende:
GREYS!
[SC] Deel 165 - 't poesje van ElisaB en de kater van Q
Was dat wapper al?
Muis noemt hem McWapperquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Deze bleek later 21 te zijn ofzo![]()
Jeej! Lana en Evi konden het voorheen goed met elkaar vinden, toch? (jaja, lurker in oognip topic)quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef Oognip het volgende:
De baasjes van Lana komen Evi bezoeken
Ik zie het iddquote:
Zegquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:48 schreef Ikina het volgende:
[..]
Jeej! Lana en Evi konden het voorheen goed met elkaar vinden, toch? (jaja, lurker in oognip topic)
Ah, gelukkig.....daar ben je al.quote:
Zij *wijst* begon!quote:
Wanneer?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef Oognip het volgende:
De baasjes van Lana komen Evi bezoeken
Ik was er toen nog nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.....daar ben je al.
Je mag ze slaan![]()
Ik zat net ff die topics weer terug te lezen, hoe enig
Daarom was het toen nog enigquote:
Nee dat was in Slankquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Muis bv is ook ooit (dat vergeet ik nooit) als schattig verlegen lurkertje binnengekomen hier
![]()
Sammyquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah, gelukkig.....daar ben je al.
Je mag ze slaan![]()
En da's niet liefquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb nooit geweten dat F&F ook een slowchat topic heeft!
Dat is een fijn idee! En idee rijmt op TeeVeePee!
Dankjewel en slaap lekkerquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
Tijd om te douchen en lekker in bed te duiken.
Fijne avond allen en sterkte morgen, Greys!
En meteen helemaal poëtisch en zulks.quote:
Ik zie nu ook dat ik al de eerste Asielactie mede-organiseerde toen ik dus nog heul niet in de SC zat toenquote:
Was dat daar ook al ja? In de dieetclub ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat was in Slank
Pre-miss s-rel-tijdperk.
Die goeie ouwe tijd.
Dat moeten we nog afsprekenquote:
Ja. Toen kwamen echt mijn klauwen naar buiten hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was dat daar ook al ja? In de dieetclub ook![]()
Ik zit even in de historie te kijken en blijkbaar tellen alle delen mee, ook die van heeeeeel lang geleden.... toen was ik hier ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |