Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)journaliste-26.dhtmlquote:Henk Bleker (58) heeft relatie met NRC-journaliste (26)
Staatssecretaris Henk Bleker (Landbouw) heeft een relatie met een 26-jarige journaliste van NRC Handelsblad. Dat heeft NRC-hoofdredacteur Peter Vandermeersch bevestigd. De 32 jaar jongere vrouw was politiek redacteur bij het begin van de relatie met de CDA-politicus.
Vandermeersch in het AD vandaag: 'Afgelopen juni kwam de verslaggeefster naar ons toe en gaf ze aan dat ze een relatie met staatssecretaris Bleker had. Ze werkte destijds op onze parlementaire redactie. Wij hebben haar onmiddellijk overgeplaatst, eerst naar nrc.next en daarna naar economie.'
De ethische vraag rijst of een economisch journaliste bij een landelijke krant wel een relatie zou mogen hebben met een staatssecretaris op Economische Zaken. 'Ze volgt de portefeuille distributie bij ons, dus daar is geen overlap,' aldus Vandermeersch.
'Ik gun iedereen een prachtig leven, maar een relatie mag nooit negatief afstralen op de krant. Ik heb de journaliste gevraagd het direct te melden als zich moeilijke kwesties zouden voordoen. Dat is nog niet gebeurd.'
Een woordvoerder van Bleker wilde gisteren niet ingaan op diens 'persoonlijke leven'. De bewindsman is gescheiden en heeft drie kinderen, van wie er twee leeftijdsgenoten zijn van de journaliste. De verslaggeefster in kwestie heeft haar toenmalige relatie verbroken toen de vonk met Bleker was overgeslagen.
Tuurlijk wel, maar deze man vertegenwoordigt het CDA; een partij die het belang van een gezinsleven benadrukt, hamert op normen en waarden, etc. Bleker heeft kinderen in de leeftijd van zijn nieuwe vriendin...quote:
De pure jaloezie. Hilarisch.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar deze man vertegenwoordigt het CDA; een partij die het belang van een gezinsleven benadrukt, hamert op normen en waarden, etc. Bleker heeft kinderen in de leeftijd van zijn nieuwe vriendin...
De grapjes op Twitter zijn niet van de lucht:
"Voor het eerst dat Henk Bleker valt voor iets dat Groen is."
"Henk Bleker: onze eigen Berlusconi. Het doen met een vrouw die even oud is als je kinderen."
"Henk Bleker stuurt briefje aan vriendin (26): "Als je moeder ook verkering met mij wil, dan mag dat..."
er werkt ook een homo bij het CDAquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar deze man vertegenwoordigt het CDA; een partij die het belang van een gezinsleven benadrukt, hamert op normen en waarden, etc. Bleker heeft kinderen in de leeftijd van zijn nieuwe vriendin...
"Henk Bleker: onze eigen Berlusconi. Het doen met een vrouw die even oud is als je kinderen."
"Henk Bleker stuurt briefje aan vriendin (26): "Als je moeder ook verkering met mij wil, dan mag dat..."
Want met een jongere vriendin kan je geen gezin stichten?quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heeft armen en een gezicht.quote:
Die laatstequote:Op donderdag 12 januari 2012 09:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Henk Bleker stuurt briefje aan vriendin (26): "Als je moeder ook verkering met mij wil, dan mag dat...
Doe maar niet!quote:
Dit zijn van die verhalen die het goed doen op verjaardagen. Toevallig heb ik er van het weekend één. Mijn moppentrommel is weer goed gevuld.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat is dit nou voor 'nieuws'? Láát die man, hij doet er toch niemand mee kwaad?
Een 26 jarige vriendin.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Jeroen Pauw is ook al op leeftijd. Als hij met een vrouw van 25 aan komt zetten, kraait er geen haan naar. Wat heeft die Bleker dat Pauw niet heeft?
Ik voel een poll opkomen:quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:21 schreef Jerruh het volgende:
Ik ken de betreffende persoon wel ja, was de vriendin van de beste vriend van mijn broer. Toen allemaal beetje naar gegaan maar goed, wens haar wel het beste.
Precies! De vriendin van Pauw is net 18!quote:
Is dat echt zo?quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Precies! De vriendin van Pauw is net 18!
95% van de keren dat je zo'n vraag moet stellen is het niet zo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |