quote:
Ja ik kom hier alleen maar voor de lol.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik kom hier alleen maar voor de lol.
Niet meer. Toen ik erachter kwam dat je binnen een week makkelijk 1-85 doet vond ik er niet veel meer aanquote:
Ach dat boeit me niet. Ik speel eigenlijk alleen als er vrienden online zijn. In mijn eentje vind ik er ook niets aan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet meer. Toen ik erachter kwam dat je binnen een week makkelijk 1-85 doet vond ik er niet veel meer aan.
Wilde wat moeilijke achievements op m'n Priest doen, binnen 1 dag had ik al die 50 mounts.. Allemaal té simpel geworden imoquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach dat boeit me niet. Ik speel eigenlijk alleen als er vrienden online zijn. In mijn eentje vind ik er ook niets aan.
Wat ik wel merk idd is dat met healen enzo in het begin die Zandalari best pittig waren. Nu met die 4.3 dugeons was het allemaal super makkelijk. Laatst LFR gedaan als healer met nacho en tijdens de raid ging ik gewoon even biertje halen haha kan allemaalquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wilde wat moeilijke achievements op m'n Priest doen, binnen 1 dag had ik al die 50 mounts.. Allemaal té simpel geworden imo. Ook HC's/Raids die gewoon gefacerolled worden etc.
Ja, dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat ik wel merk idd is dat met healen enzo in het begin die Zandalari best pittig waren. Nu met die 4.3 dugeons was het allemaal super makkelijk. Laatst LFR gedaan als healer met nacho en tijdens de raid ging ik gewoon even biertje halen haha kan allemaal
Noem je de 50 mounts achiev nou moeilijk? Die was in Wotlk al easyquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wilde wat moeilijke achievements op m'n Priest doen, binnen 1 dag had ik al die 50 mounts.. Allemaal té simpel geworden imo. Ook HC's/Raids die gewoon gefacerolled worden etc.
Doe dan non-LFR raids op heroic mode.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat ik wel merk idd is dat met healen enzo in het begin die Zandalari best pittig waren. Nu met die 4.3 dugeons was het allemaal super makkelijk. Laatst LFR gedaan als healer met nacho en tijdens de raid ging ik gewoon even biertje halen haha kan allemaal
Heb ik geen zin in / tijd voor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:56 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Doe dan non-LFR raids op heroic mode.
Ik zanik toch nergens, ik word altijd moe van mensen zoals jij. Ik zeg dat het makkelijk is en meteen defend mode aan. Ik vind het prima zo joh ik kan lekker bier halen tijdens het raiden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:00 schreef Tijntje83 het volgende:
Zanik dan niet dat de raid makkelijk is.
Ok.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:05 schreef redboyke het volgende:
hey patje moet je partygrenades hebben?
Thxquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:00 schreef Tijntje83 het volgende:
Zanik dan niet dat de raid makkelijk is.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:45 schreef Messina het volgende:
[..]
Noem je de 50 mounts achiev nou moeilijk? Die was in Wotlk TBC al easy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |