Lagrange en Anothr hebben potentie, Underwater is een goede sub.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:50 schreef Yi-Long het volgende:
Wat zijn de aanraders voor dit nieuwe seizoen om te kijken, inclusief de beste fansubs!?
Nog niet gezien, maar ik heb Daily Lives of Highschool Boys van sage. Volgens MAL de beste subs en de serie schijnt ook leuk te zijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:50 schreef Yi-Long het volgende:
Wat zijn de aanraders voor dit nieuwe seizoen om te kijken, inclusief de beste fansubs!?
Succes!quote:
Dat dan weer wel ja. Maar voor de rest heeft het op mij denk ik minder indruk gemaakt dan op jullie als ik dit zo lees. Strangé.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Minirok Ruimte Piraten heeft potentieel én Chiaki Omigawa!
Op een of andere manier krijgt BitSpirit problemen als ik een torrent van Sage probeer te openen (10bit versie). Iemand anders die hier ook problemen mee heeft??quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar ik heb Daily Lives of Highschool Boys van sage. Volgens MAL de beste subs en de serie schijnt ook leuk te zijn
Doet ie het ook bijvoorbeeld met Gundam AGE van sage?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:39 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Op een of andere manier krijgt BitSpirit problemen als ik een torrent van Sage probeer te openen (10bit versie). Iemand anders die hier ook problemen mee heeft??
gebruik utorrent?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:39 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Op een of andere manier krijgt BitSpirit problemen als ik een torrent van Sage probeer te openen (10bit versie). Iemand anders die hier ook problemen mee heeft??
Met utorrent (eigenlijk MuTorrent, maar whatevah) zou je ook je eigen upload limit moeten kunnen bepalen als ik het goed heb.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:19 schreef MakuMaku het volgende:
@ .Cake, dacht dat het eerst voornamelijk met Gundam AGE geldt, maar lijkt alsof alles van [sage] niet werkt bij mij. Op forum van sage lees ik er weer niks over, hoopte dat niet alleen ik met dit probleem zit..
@ mschol: Bitspirit geeft gewoon aan dat het een slechte torrentbestand is, maar zegt niks wat er mis is of hoe op te lossen. Waarschijnlijk moet ik wel gaan overstappen naar utorrent, maar met BitSpirit kan ik namelijk mijn upload limit zelf bepalen. Weet niet hoe dat met utorrent zit?
Thanks. underwater ken ik volgens mij nog niet als subgroup, maar we gaan het proberenquote:Op donderdag 12 januari 2012 07:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lagrange en Anothr hebben potentie, Underwater is een goede sub.
...en thanksquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar ik heb Daily Lives of Highschool Boys van sage. Volgens MAL de beste subs en de serie schijnt ook leuk te zijn
Voor Bakuman II kan je ook SFW-sage subs gebruiken, zijn ook prima te doen! Hebben het hele seizoen tot nu toe.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks. underwater ken ik volgens mij nog niet als subgroup, maar we gaan het proberen
[..]
...en thanks
Ik moet ook nog even de series van het herfstseizoen nalopen om te kijken of ik het compleet heb, want kan wel eens voorkomen dat je dan net 1-2 afleveringen bent misgelopen. Ook kut dat (volgens mij UTW) Bakuman II niet meer heeft gesubbed vanaf aflevering 9 ofzo.
wat rechtvaardigd de prijs van 775 dollar?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:59 schreef robin007bond het volgende:
Snel mensen, 50 cent korting!
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-a7-49-en-70-3rb2.html
[ afbeelding ]
Dit is Clannad. Zonder After Storyquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:20 schreef mschol het volgende:
[..]
wat rechtvaardigd de prijs van 775 dollar?
als het alleen clannad en afterstory is, en 4 eps per disk, zit je op een gortige 50 euro per disc...
wat rechtvaardigd die prijs dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is Clannad. Zonder After Story
uTorrentquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
gebruik utorrent?
maar wat voor problemen krijg je dan?
Als je bedoelt:quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:19 schreef MakuMaku het volgende:
@ mschol: Bitspirit geeft gewoon aan dat het een slechte torrentbestand is, maar zegt niks wat er mis is of hoe op te lossen. Waarschijnlijk moet ik wel gaan overstappen naar utorrent, maar met BitSpirit kan ik namelijk mijn upload limit zelf bepalen. Weet niet hoe dat met utorrent zit?
Wait, wut?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Verder kan ik je Nisemonogatari aanraden, met voorwaarde dat je Bakemonogatari gezien hebt én het leuk vond. Beste subs weet ik nog niet, wacht ff op Ji-Hi.net update. Geen zin om alles zelf te gaan vergelijkenHeb voor nu maar voor Commie gekozen.
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:00 schreef gniffie het volgende:
Is 243 of 244 nou waar de nieuwe afleveringen van Naruto beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is nog vroeg maar je krijgt GEEN introductie van de karakters meer dus ik denk dat het verstandig is om `baka` eerst te kijken. Is natuurlijk geen strafquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:02 schreef Bakakame het volgende:
Wait, wut?Ik heb het nog niet afgekeken (moest destijds nog 2 afleveringen, ben nu van plan maar gewoon alles opnieuw te kijken), is 't echt nodig?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Nou ja, deze eerste aflevering kan je makkelijk kijken zonder dat je Bakemonogatari hebt gezien, maar zoals wdn al zegt, je krijgt geen introductie of flashback van wat er allemaal is gebeurd en hoe het is afgelopen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:02 schreef Bakakame het volgende:
Wait, wut?Ik heb het nog niet afgekeken (moest destijds nog 2 afleveringen, ben nu van plan maar gewoon alles opnieuw te kijken), is 't echt nodig?
Nog anderhalve week en dan beginnen ze ja, dus nog 3 weken voor ik weer die hard anime kan kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou ja, deze eerste aflevering kan je makkelijk kijken zonder dat je Bakemonogatari hebt gezien, maar zoals wdn al zegt, je krijgt geen introductie of flashback van wat er allemaal is gebeurd en hoe het is afgelopen.
Dus ga nu kijken, slet! Oh wacht, je hebt tentamens.
Ah samurai, altijd goed. *maar eens snel aan het pindakazen gaat*quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:09 schreef wdn het volgende:
En voor diegene die zoekende zijn:
Brave 10 eerste eps vond ik goed (als ik het goed heb gelezen hoort het bij de Samurai Deeper Kyo, Sengoku Basara en Musou).
[ afbeelding ]
Ja, weet je. Er is waarschijnlijk wel gewoon marktonderzoek gedaan en blijkbaar levert deze prijs het meeste rendement op.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
wat rechtvaardigd die prijs dan?
helemaal niets volgens mij
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, weet je. Er is waarschijnlijk wel gewoon marktonderzoek gedaan en blijkbaar levert deze prijs het meeste rendement op.
Nah, dat lijkt mij een beetje té. Ik bedoel, ja ze heeft wel een paar kaarten van de Queen kunnen pakken maar die is nog steeds superieur. In de toekomst misschien wel, maar ik denk niet dat ze nu al een kans maakt!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:17 schreef hexje het volgende:
Chihayafuru was deze keer weer super! Ben benieuwd of ze gaat winnen van de Queen.
Ik heb geen idee wat Sengoku Basara is. Brave 10, tja, ik heb m gezien en vond het wel vermakelijk, maar ben niet weggeblazen van awesomeness. Kreeg beetje Naruto vibes en beetje Legend of Legendary Heroes vibe, dus beetje die hoek is het.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zou Brave 10 de moeite van het downloaden waard zijn, voor mij, denken jullie? Ik heb een aantal afleveringen van Sengoku Basara gekeken en ondervond dat dat hele over de top gebeuren en alle anachronismen mij afstootten.
Wat denk je? Dat ze het product op de markt leveren in de veronderstelling dat niemand het kan betalen?quote:
de mensen die anime kopen zijn ook dezelfde die die dure beeldjes kopen dus ik denk wel dat de doelgroep dezelfde is. arme mensen zoals wij downloaden gewoonquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat denk je? Dat ze het product op de markt leveren in de veronderstelling dat niemand het kan betalen?
het is niet kwestie van niet kunnen betalen, het is volgens mij eerder de kwestie van niet willen betalen, je bent gek als je zoiets ervoor neertelt..quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat denk je? Dat ze het product op de markt leveren in de veronderstelling dat niemand het kan betalen?
Je kan emotioneel de prijs goedpraten, maar een feit is dat er marktonderzoek gedaan is en dat dit soort prijzen in Japan voor anime heel normaal zijn. Wij zijn dit soort prijzen niet gewend, maar daar is er gewoon een normale tot grote afzetmarkt voor. Natuurlijk, de verkopen zouden wat beter zijn met lagere prijzen, maar de behaalde winst niet.
Ik wou net hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
het is niet kwestie van niet kunnen betalen, het is volgens mij eerder de kwestie van niet willen betalen, je bent gek als je zoiets ervoor neertelt..
uitgaande van een reguliere dvd markt hier.. zie je echt geen dvd boxen met 5 dvd's voor 600 euro over de toonbank gaan hoor.. geen hond die het koopt (niet kwestie van niet kunnen, maar gewoon iets gezonder verstand hebben)
kies je wel een beroerde uit... de BD is region lock A/1quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wou net hetzelfde zeggen
Maar de doelgroep is primair Japan, waar dit soort prijzen wel normaal zijn. Vaak weten Japanse bedrijven zelf niet goed of iets aanslaat op de westerse markt en laten ze dat liever aan licensers over. Zo is de Amerikaanse versie van Clannad maar $61.
http://www.amazon.com/Cla(...)id=1326403712&sr=8-1
Vandaar ook de region-lock die er vaak op zit. Anders gaan veel Japanners de Amerikaanse versie importeren, die veel goedkoper is.
zodra ik trouwens enigsinds betrouwbaar m'n BD speler regiovrij zou kunnen maken zou ik ze gaan importerenquote:Region A/1: North America, Central America, South America, Japan, North Korea, South Korea, Taiwan, Hong Kong and Southeast Asia.
Ja, inderdaad een slecht voorbeeld.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
kies je wel een beroerde uit... de BD is region lock A/1
en dat is:
[..]
Even wachten. Ik zal even een voorbeeld posten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef redboyke het volgende:
maakt dat veel uit blueray voor anime? volgens mij zie je dan net hetzelfde als op de gewone DVD veel details kan je toch niet meer zien?
ik kan niks zien in HD met verband mijn 3G internet dat gecapped is op 1Mbitquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even wachten. Ik zal even een voorbeeld posten.
Ook geen screenshots?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:34 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik kan niks zien in HD met verband mijn 3G internet dat gecapped is op 1Mbit
Eens!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:17 schreef hexje het volgende:
Chihayafuru was deze keer weer super! Ben benieuwd of ze gaat winnen van de Queen.
tis eerder breedbeeld en non breedbeeldquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Je kunt zelf wel raden welke de SD en HD versie is.
Gundam Age goed? Oke ik lig 2 weken achter maar hij haalt het voor mij nog niet bij 00, ik heb steeds het idee dat ze zichzelf niet serieus genoeg nemenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nah, dat lijkt mij een beetje té. Ik bedoel, ja ze heeft wel een paar kaarten van de Queen kunnen pakken maar die is nog steeds superieur. In de toekomst misschien wel, maar ik denk niet dat ze nu al een kans maakt!
Maar verder heb je helemaal gelijk, Chihayafuru is onverwacht goed! Net als Gundam AGE trouwens, afgelopen aflevering zat weer volg met awesomeness, ondanks het kiddy-gehalte
Minder dan Nederlanders gemiddeld.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef redboyke het volgende:
hoeveel verdienen japaners dan per maand als die prijzen 'normaal' zijn
Nou, je moet natuurlijk geen tweede Gundam 00 verwachten, maar de aflevering van deze week en die van daarvoor waren zeker wel goed!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Gundam Age goed? Oke ik lig 2 weken achter maar hij haalt het voor mij nog niet bij 00, ik heb steeds het idee dat ze zichzelf niet serieus genoeg nemen
ik zal ze binnenkort eens gaan kijken. Het probleem is gewoon dat elke gundam die ik tot nu toe gezien heb in ieder geval een poging deed een geloofwaardige wereld neer te zetten. Deze faalt daar zo hard in. Een stad die met betonnen schermen wordt beschermd tegen een burger oorlog die al 1000 jaar woed tussen 15 vs 15 mensen of zo. Kom op zegquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou, je moet natuurlijk geen tweede Gundam 00 verwachten, maar de aflevering van deze week en die van daarvoor waren zeker wel goed!
dat verschil is gigantisch groot, juist bij anime, omdat bij anime veel sprake is van strakke lijnen en effen vlakken. Bij DVD wordt alles wazig als het over een HD-scherm wordt uitgerekt. Het verschil tussen DVD en 720p is erg groot en heel duidelijk zichtbaar. Het verschil tussen 720p en 1080p is ook zichtbaar, dus je kan wel nagaan dat het verschil tussen bluray en DVD niet bepaald te verwaarlozen is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef redboyke het volgende:
maakt dat veel uit blueray voor anime? volgens mij zie je dan net hetzelfde als op de gewone DVD veel details kan je toch niet meer zien?
hoeveel verdienen japaners dan per maand als die prijzen 'normaal' zijn
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik zal ze binnenkort eens gaan kijken. Het probleem is gewoon dat elke gundam die ik tot nu toe gezien heb in ieder geval een poging deed een geloofwaardige wereld neer te zetten. Deze faalt daar zo hard in. Een stad die met betonnen schermen wordt beschermd tegen een burger oorlog die al 1000 jaar woed tussen 15 vs 15 mensen of zo. Kom op zeg
ik ga persoonlijk alleen voor de films op 1080p zitten, die kijk ik dan, en meestal archiveer ik de 720p versie..quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:52 schreef redboyke het volgende:
ah ik download eigenlijk nooit de 420p of de 720p versie altijd de gewone. ben al blij als het volledig scherm is zonder zwarte balken, maar dat verschil tussen de versie met zwarte balken links en rechts en volledig scherm dat zie ik wel.
deze laptop kan ook geen full HD afspelen dan gaat het schokkerig. + dat het als belg zijnde teveel van je datalimiet afslurpt dus probeer ik altijd zo klein mogelijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga persoonlijk alleen voor de films op 1080p zitten, die kijk ik dan, en meestal archiveer ik de 720p versie..
ja 1080p is wel mooier, maar ik vind het verschil verwaarloosbaar op mijn tv en pcscherm
Wereld van Gundam 00 vind ik wat serieuzer opgezet dan wat ze nu in AGE hebben. 00 moet het ook enigszins van de intriges hebben en interactie tussen verschillende personages.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik zal ze binnenkort eens gaan kijken. Het probleem is gewoon dat elke gundam die ik tot nu toe gezien heb in ieder geval een poging deed een geloofwaardige wereld neer te zetten. Deze faalt daar zo hard in. Een stad die met betonnen schermen wordt beschermd tegen een burger oorlog die al 1000 jaar woed tussen 15 vs 15 mensen of zo. Kom op zeg
De episode zelf is ook wel interessant.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:56 schreef Bakakame het volgende:
De OP van Rinne no Lagrange ziet er in elk geval al wel goed uit
Volgende week heeft ze volgens mij haar pakje aan, dus dan kun je weer gewoon kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De episode zelf is ook wel interessant.
Alleen heb ik het niet zo met meisjes in vesten/jackets, dat vind ik zo ordinair en tokkie
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Volgende week heeft ze volgens mij haar pakje aan, dus dan kun je weer gewoon kijken
Ik vind het vest/jack wel prima trouwens, weer eens wat anders dan het eeuwige school uniform
De aflevering was inderdaad wel oké
Dan ga je dit fantastisch vinden!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Een schooluniform vind ik wel mooi. Het straalt discipline uit en miniskirts zijn gewoon gaaf.
het straalt wel discipline uit, maar komt bij mij ook erg 'bekakt' over (geen idee of de bewoording juist is gekozen, maar denk maar aan die hele dure britse kostscholen die uniformen hebben)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Een schooluniform vind ik wel mooi. Het straalt discipline uit en miniskirts zijn gewoon gaaf.
Dat vind ik er juist zo mooi aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
het straalt wel discipline uit, maar komt bij mij ook erg 'bekakt' over (geen idee of de bewoording juist is gekozen, maar denk maar aan die hele dure britse kostscholen die uniformen hebben)
ze trekken het altijd maar weer aan, ongeacht het weer, dat is wel een soort van disciplinequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haha, minirokjes stralen discipline uit, goeie.
He vertelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:12 schreef .Cake. het volgende:
Als jullie ooit de kans krijgen om een sub van eXalpha te zien, ren heeeeel hard de andere kant op!
Die shit doet gewoon pijn aan je ogen zo slecht!
[ afbeelding ]
Nichijou, maar met jongens... Die van vorig jaar vond ik leuker tot nu toe.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef Bakakame het volgende:
Daily Lives of Highschool Boys, wat een geniale serie![]()
![]()
![]()
De knaller van het seizoen voor mij tot nu toe. Heb in geen tijden zo gelachen. De invloed van de regisseur die ook School Rumble deed is heel goed terug te zien.
Waanzinnig![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Hourglass_of_Summerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:34 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een anime die ik ooit heb gezien. Het gaat over een jongen die aan het begin van de zomervakantie op wonderbaarlijke wijze door de tijd reist naar de eerste schooldag daarna(met hulp van een mysterieus meisje met een zandloper ofzo) en er achter komt dat hij in de zomer met een meisje uit zijn klas ging en dat ze overreden was door een trein. Nu moet hij die zomer nog meemaken om dat ongeluk ongedaan te maken.
Weet iemand hoe deze heet? Hij was best kort, maar rond de twee of vijf episodes ofzo.
Dit:quote:
Klinkt wel als een mooie anime, misschien eens kijken dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:50 schreef redboyke het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hourglass_of_Summer
De encode is ook niet al te bestquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
Helaas is dit maar één van de vele voorbeelden van terribad Engrish
Schooluniformen in het algemeenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haha, minirokjes stralen discipline uit, goeie.
t'is omdat je zo'n uitgebreide beschrijving hebt gegevenquote:
Ondanks het saaie kaartspel weten ze er toch een toffe anime van te maken inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens!
Zeer goede anime
Wel jammer dat het zo kort duurt elke week. Had een uur mogen duren deze episode.
klonk meer als een filmquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
Net dus Natsuiro no Sunadokei/Hourglass of Summer gekeken.
Best aardig, alleen een heel erg cliché romantisch verhaal. Desalniettemin wist ik me wel te vermaken die 2 episodes
nooit gekeken... was het intressant?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wil iedereen die Guilty Crown nog steeds kijkt de rechter hand opsteken.
* Repelsteeltju 's rechter hand blijft bij zijn middel.
Helaas wel waar. Maar ik kan een serie eigenlijk nooit goed droppen als ik er eenmaal zo ver in zit, tenzij het echt totale bullshit is. Ik móét weten wat er verder gebeurtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is een best geanimeerde ongeïnspireerde oppervlakkige serie die wel potentie had maar 't niet kon waarmaken. In die zin van het woord is het wel interessant, ja.
Msn is zo jaren 90quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Dit is niet anime-gerelateerd, maar ik wou het toch even kwijt. Sinds een paar maanden word ik toegevoegd op msn door niet bestaande breezersletjes, gemaakt door spambedrijven.
[ afbeelding ]
Hoe kan ik zorgen dat ze me niet meer toevoegen, behalve een nieuwe msn nemen dan?
Misschien een topic in DIG openen?
Deze knul nadoen, ik garandeer je dat je dan met rust gelaten word.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Dit is niet anime-gerelateerd, maar ik wou het toch even kwijt. Sinds een paar maanden word ik toegevoegd op msn door niet bestaande breezersletjes, gemaakt door spambedrijven.
[ afbeelding ]
Hoe kan ik zorgen dat ze me niet meer toevoegen, behalve een nieuwe msn nemen dan?
Nani?!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik ook al gehad maar ik voeg die gewoon niet toequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
gast iemand met zo'n pic voeg je toch gewoon toe?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het komt doordat ik mijn email had ingevuld bij de registratie van een pornositequote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:01 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb ik ook al gehad maar ik voeg die gewoon niet toe
mijn email is enkel voor msn en nog nooit voor porno gebruikt en heb het ook. voor porno gebruik ik gewoon gmail die houdt alles tegenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat ik mijn email had ingevuld bij de registratie van een pornosite
Klinkt als een Amine film genaamt: the girl who leapt thorugh time. uiteraard is het dan alleen een meisje in plaats van een jongenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:34 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een anime die ik ooit heb gezien. Het gaat over een jongen die aan het begin van de zomervakantie op wonderbaarlijke wijze door de tijd reist naar de eerste schooldag daarna(met hulp van een mysterieus meisje met een zandloper ofzo) en er achter komt dat hij in de zomer met een meisje uit zijn klas ging en dat ze overreden was door een trein. Nu moet hij die zomer nog meemaken om dat ongeluk ongedaan te maken.
Weet iemand hoe deze heet? Hij was best kort, maar rond de twee of vijf episodes ofzo.
ah was al beantwoord, ben wel benieuwd wie dan een rip off is van wiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:50 schreef redboyke het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hourglass_of_Summer
ooit even last van een golfje van dit soort kut accounts last gehad.. en daarna nooit meer eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
daar hebben we toch porno_spam@gmail.com voor?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat ik mijn email had ingevuld bij de registratie van een pornosite
dat heb ik met films, door m'n puc kaart ging ik nog wel eens naar bollywood films.. en hoewel ik ze echt tenenkrommend slecht/kut vond bleef ik wel tot het einde zittenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Helaas wel waar. Maar ik kan een serie eigenlijk nooit goed droppen als ik er eenmaal zo ver in zit, tenzij het echt totale bullshit is. Ik móét weten wat er verder gebeurt
kom op zeg, bij een pornosite, dat deed ik 13 jaar geleden geeneens, toen was het al niet meer nodigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, goddomme, weet ik veelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
kom op zeg, bij een pornosite, dat deed ik 13 jaar geleden geeneens, toen was het al niet meer nodigga je schamen als man!
Je bent gewoon populair, jij player!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat gebruiken jullie nu dan? Echt iedereen die ik ken gbruikt msn of facebook-chat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hmm, mijn vorige bericht kan heel anders geïnterpreteerd worden dan 'msn is niet meer van deze tijd en dus jouw tijd niet waard'. Grappig.
Tongen, lippen, stembanden en al die andere oude zooi die nu nieuw is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je bent gewoon populair, jij player!
[..]![]()
[..]
Wat gebruiken jullie nu dan? Echt iedereen die ik ken gbruikt msn of facebook-chat.
Ik play spambots alsof het snoepgoed is.quote:
Veel vrienden hebben er ook last van en zelfs meisjes. Dus het lijkt me toch best sterkquote:![]()
Ik gebruik vooral nog msn, omdat ik mensen op Facebook heb, waar ik het niet zo prettig vind dat ze me online kunnen zien. Mijn ouders bijvoorbeeld als ik naar bed moetquote:Wat gebruiken jullie nu dan? Echt iedereen die ik ken gbruikt msn of facebook-chat.
Steamquote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat gebruiken jullie nu dan? Echt iedereen die ik ken gbruikt msn of facebook-chat.
Thanks. SFW-Sage zag ik al staan in de lijst idd, maar wist niet of het goed was, en het is nogal vervelend om dan halverwege over te stappen op een andere fansub, maar ik vrees dat er dan niks anders opzit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Voor Bakuman II kan je ook SFW-sage subs gebruiken, zijn ook prima te doen! Hebben het hele seizoen tot nu toe.
Underwater subs zijn best goed, hoewel ze dit seizoen wel redelijk veel series doen. Ik keek ze altijd alleen met Shinryaku?(!) Ika Musume!, maar dit seizoen hebben ze er opeens zin in ofzo, want ze hebben iets van 2 of 3 series![]()
Verder kan ik je Nisemonogatari aanraden, met voorwaarde dat je Bakemonogatari gezien hebt én het leuk vond. Beste subs weet ik nog niet, wacht ff op Ji-Hi.net update. Geen zin om alles zelf te gaan vergelijkenHeb voor nu maar voor Commie gekozen.
Als je nog "aardige" series zoekt kan ik Brave 10 en Area no Kishi aanraden, heb ik eigenlijk nog amper iemand over gehoord hier, maar zijn best vermakelijk.
Doki heeft echt de slechtste subs op aarde. Als je hun releases download, zorg dan dat het re-encodes zijn, maar niet dingen die ze zelf hebben gesubbed. Ik zal zo kijken of ik wat voorbeelden heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks. SFW-Sage zag ik al staan in de lijst idd, maar wist niet of het goed was, en het is nogal vervelend om dan halverwege over te stappen op een andere fansub, maar ik vrees dat er dan niks anders opzit.
Underwatersubs ken ik niet, maar zal het een kans geven. Normaal gesproken heb ik meestal Doki, GG, commie, etc etc.Ik zal de aanraders qua series even een kans geven
Thanks
![]()
Bakemonogatori heb ik volgens mij wel gedownload, maar niet gezien. Weet het niet zeker, en weet ook niet of ik hem compleet heb.
Serieus? In een eerder deel in deze reeks was men wel positief over ze...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doki heeft echt de slechtste subs op aarde. Als je hun releases download, zorg dan dat het re-encodes zijn, maar niet dingen die ze zelf hebben gesubbed. Ik zal zo kijken of ik wat voorbeelden heb.
Hun vertalingen zijn gewoon erg slecht. Alleen als ze de subs van anderen gebruiken voor een re-encode (Clannad After Story) zijn ze erg goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Serieus? In een eerder deel in deze reeks was men wel positief over ze...
Thanksquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hun vertalingen zijn gewoon erg slecht. Alleen als ze de subs van anderen gebruiken voor een re-encode (Clannad After Story) zijn ze erg goed.
Kijk anders even op ji-hi.net
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:10 schreef Sinji het volgende:
Bwehehe, iemand een idee van welke anime?
[ afbeelding ]
Ik kies altijd 'nee bedankt' en dan kan je meestal ook kiezen voor rapporteren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Kuragahime. lelijke eendjes als huisgenoten worden opgeknapt door knappe jongen vermomd als vrouw.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:10 schreef Sinji het volgende:
Bwehehe, iemand een idee van welke anime?
[ afbeelding ]
Helemaal goed o_wquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Kuragahime. lelijke eendjes als huisgenoten worden opgeknapt door knappe jongen vermomd als vrouw.
Wacht met die laatste tot eps 15 uit isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Mirai Nikki 13 binnen, eindelijk maar eens kijken.
En daarna Chihayafuru episode 9 t/m 14.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie snapt in mirai nikki 13Ik denk ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
uhu, en ik ben sinterklaas...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:34 schreef Qunix het volgende:
Dus vanaf volgende week geen Naruto fillers meer.
Vorige week.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:34 schreef Qunix het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:34 schreef Qunix het volgende:
Manga lezen, kost minder tijd dan de anime kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:05 schreef Qunix het volgende:
Ok... Ik zie het verschil niet meer tussen niet filler en wel filler. Naruto moet ik misschien gewoon droppen
Ik hou niet echt veel van lezenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:07 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Manga lezen, kost minder tijd dan de anime kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik speelde het ook totdat ik een pijl in mijn knie kreegquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:52 schreef Qunix het volgende:
Ben nu Skyrim aan het spelen. Leuke game met enorm veel bugs.
Dat is altijd met Elder Scrolls.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:52 schreef Qunix het volgende:
Ben nu Skyrim aan het spelen. Leuke game met enorm veel bugs.
Net niet, dat eind was een beetje ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vertel, vertel! Mooi was het he?
Ook gehuild?
Oke, dat einde was echt crap, maar ik ben wel blij dat het:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Net niet, dat eind was een beetje ongeloofwaardig
Terwijl ik bij Air mijn bureau daarna moest schoonvegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch is de algehele ervaring van de serie heel mooi en vooral droevig. Ik ben gevoelig voor dat soort drama.
Air moet ik nog kijken. Ik heb 5 episodes Kanon gezien en moet nog verder kijken, maar die is tot nu toe niet zo heel droevig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ketterij. Op de brandstapel jij.Flauwert, zo kun je alles wel doodrelativeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Clannad gaat het ook niet om het plot, maar de interactie, emoties en character-developement van de personages. Voor een goed uitgedacht plot kijk ik wel Legend of the Galactic Heroes.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2012 22:23:04 ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik speelde het ook totdat ik een pijl in mijn knie kreeg![]()
Fuko vind ik de minst geslaagde character. Vooral dat de hele tijd praten in de derde persoon.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Clannad hoef je voor mij niet meer te verdedigen, die serie raakte me, ontspan en neem een zeester.
[ afbeelding ]
Ik wou net zeggen dat Fuuko weinig of geen ontwikkeling doormaakte als personage, toen besefte ik mij dat haar toestand (van mentale stase) dat gebrek rechtvaardigt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fuko vind ik de minst geslaagde character.
Ik weet toevallig dat in de derde persoon praten is niet ongewoon voor Japanners, zo werkt die taal. Het is nog minder ongewoon bij kinderen en daarom ook bij vrouwen (omdat het kawaï-ideaalquote:Vooral dat de hele tijd praten in de derde persoon.
Ik (vierde alinea die ik met 'ik' begin zoals het een goede egomaniak betaamt) heb mijn ogen bijna uit hun kassen geluid bij sommige scènes, maar ik ben eerlijk gezegd bang dat als ik Clannad nog een keer zou kijken --zonder mijn oogkleppen van nostalgie op te doen-- ik het zou zien als melodrama.quote:Manly tears were shed bij Clannad
Ik heb Clannad 3 keer opnieuw gekeken en ik blijf er om huilen gek genoegquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat Fuuko weinig of geen ontwikkeling doormaakte als personage, toen besefte ik mij dat haar toestand (van mentale stase) dat gebrek rechtvaardigt.
Ik vond dat superslimme meisje het minst interessante personage gevolgd door het tweelingzusje van de tsudere die met woordenboeken gooide, maar Fuuko neemt met afstand de derde plek in. Niet omdat ze niet interessant was, maar gewoon omdat ze te irritant kon zijn om te interesseren.
[..]
Ik weet toevallig dat in de derde persoon praten is niet ongewoon voor Japanners, zo werkt die taal. Het is nog minder ongewoon bij kinderen en daarom ook bij vrouwen (omdat het kawaï-ideaal). Het wordt terecht vaak uit de ondertitels gelaten behalve als er daadwerkelijk een reden is dat het personage zo praat. In Fuuko's geval is dat haar achterstand.
[..]
Ik (vierde alinea die ik met 'ik' begin zoals het een goede egomaniak betaamt) heb mijn ogen bijna uit hun kassen geluid bij sommige scènes, maar ik ben eerlijk gezegd bang dat als ik Clannad nog een keer zou kijken --zonder mijn oogkleppen van nostalgie op te doen-- ik het zou zien als melodrama.
Ik vind de art-stijl heel mooi, maar velen moeten er inderdaad aan wennen. Die grote ogen brengen emoties vaak beter over.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:41 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben geneigd om Clannad ooit te proberen, maar ik vind die artstijl gewoon niet om aan te zien. Die ogen... Brrrrr!
Dat is natuurlijk een bullshitreden, want er is genoeg daarbuiten dat er niet uitziet maar wel goed in elkaar steekt. En vice versa.
Als er trouwens off-topic romantici onder ons zijn dan kan ik de film Midnight in Paris aanraden. Erg fijne sfeer en voor de verandering eens een goeie rol van Owen Wilson. Bovendien ben ik ooit eens vergeleken met de rol die hij in die film speelt, hetgeen mijn ego streelde.
Je hebt Code Geass anders een 10 gegeven, en dat was ook niet bepaald een kunstwerk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:41 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben geneigd om Clannad ooit te proberen, maar ik vind die artstijl gewoon niet om aan te zien. Die ogen... Brrrrr!
Dat is natuurlijk een bullshitreden, want er is genoeg daarbuiten dat er niet uitziet maar wel goed in elkaar steekt. En vice versa.
sterk mannetjequote:Op zondag 15 januari 2012 00:51 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Je hebt Code Geass anders een 10 gegeven, en dat was ook niet bepaald een kunstwerk.
[ afbeelding ]
En dit is niet eens uitgerekt in photoshop ofzo, gewoon een aantal screenshots van een pan-down scene aan elkaar geplakt. Die verhoudingen zijn toch wel bizar? Clannad valt in mijn optiek dan nog wel mee met die ogen. Liever down syndroom gezichtjes dan basketballer lengte annorexia lijfjes.quote:
Tja, zoals ik al zeiquote:Op zondag 15 januari 2012 00:51 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Je hebt Code Geass anders een 10 gegeven, en dat was ook niet bepaald een kunstwerk.
[ afbeelding ]
Bovendien erger ik mij minder aan lange uitgerekte ledematen dan aan die ogen. xxxHOLiC bijvoorbeeld is ook van CLAMP en dus ook met spaghettimensen, maar dat is wat mij betreft ook een goede serie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:41 schreef .Cake. het volgende:
code geass was baas! (seizoen 1 dan)quote:Op zondag 15 januari 2012 00:51 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond haar niet interessant. En vergeetbaar. Over haar ontwikkeling kan ik me weinig herinneren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe kun je Kotomi onderontwikkeld vinden? Misschien dat het komt doordat ik ook de route van haar heb gespeeld in de visual novel, maar ik kan me niet in dat beeld vinden.
Wat jij en ik schattig of achterlijk vinden is irrelevant voor animé-producenten omdat wij de doelgroep niet zijn.quote:In de derde persoon praten is vervelend. Er is niets schattig aan en doet echt retarded aan. Dat 'kawaii' en moe gebeuren vind ik niet zo erg, maar in de derde persoon praten vind ik gewoon irritant.
quote:In Japanese media, girls who are childish or cutesy may refer to themselves in this manner. In older characters, however, it may be a sign of psychological issues, such as a very traumatic event in their past. It also may be a sign of humility, so samurai and noblewomen usually refer to themselves in the third person when talking to their lords. If a character transitions into a Third Person Person over the course of the series, watch out for signs of Yandere, and keep tabs on all pointy objects.
(hidden linguistic note) Note also that in Japanese language there is no grammatical distinction between first, second and third person (the verb endings do not depend on person or singular/plural as in English), and the subject often gets omitted. The difference between first and third person is not so sharply obvious in original Japanese texts, therefore, as it is in the English ones where the subject always has to be mentioned. This can be a headache for the translators, and the translations are, consequently, often inconsistent
Bron is TvTropes
Wij schijnen baby's schattig te vinden (op zijn minst) gedeeltelijk doordat hun ogen een relatief groot deel van hun hoofd in beslag nemen. Er is geen artistiekste reden om die ogen zo groot te maken en als die er wel is is 't gewoon een bijkomstigheidje. De echte reden dat ze, in Clannad en andere series, van die grote keverogen hebben is omdat producenten denken dat ze een supranormale schattigheidsprikkel hebben.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind de art-stijl heel mooi, maar velen moeten er inderdaad aan wennen. Die grote ogen brengen emoties vaak beter over.
Kotomiquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb Clannad 3 keer opnieuw gekeken en ik blijf er om huilen gek genoeg
Hoe kun je Kotomi onderontwikkeld vinden? Misschien dat het komt doordat ik ook de route van haar heb gespeeld in de visual novel, maar ik kan me niet in dat beeld vinden.
In de derde persoon praten is vervelend. Er is niets schattig aan en doet echt retarded aan. Dat 'kawaii' en moe gebeuren vind ik niet zo erg, maar in de derde persoon praten vind ik gewoon irritant.
Kyou, als iemand die Clannad gezien heeft behoor je het beste meisje te kennen.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kotomi![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wie gooit er trouwens met woordenboeken? Niet gezien.
Ja maar kan me niet herinneren dat ze woordenboeken gooide. Ergens aan het begin denk ik dan.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kyou, als iemand die Clannad gezien heeft behoor je het beste meisje te kennen.
niet waar dat is sakagami ( tomoyo )quote:Op zondag 15 januari 2012 11:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kyou, als iemand die Clannad gezien heeft behoor je het beste meisje te kennen.
Vond je?quote:Op zondag 15 januari 2012 10:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
code geass was baas! (seizoen 1 dan)
quote:
Klopt.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
>Torrents
![]()
Overigens vind ik magnet links zo traag starten
Jaquote:
Ik vond juist de dingen die je op noemt tegenvallen. De tekenstijl was nog wel overheen te komen, maar het plot was zó krom, en de plot twists die ze naar de kijker gooiden werden al snel heel bizar. Ik had eerder het idee dat de bedoeling was om de kijker te shockeren in plaats van de verrassen met een onverwachte draai aan het verhaal. Je kan hetzelfde trucje nou niet eenmaal keer op keer herhalen, dat verveelt snel of staat gewoon raar.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jaik vond heteen serie waaraan je kon zien dat er wel qua krachten etc. over na was gedacht, dat soort zaken zie ik graag
dat en ik ben een sucker voor mecha.
Kotomiquote:Op zondag 15 januari 2012 11:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kotomi![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wie gooit er trouwens met woordenboeken? Niet gezien.
Ninja edit in 5, 4, 3, 2....quote:Op zondag 15 januari 2012 14:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[youtube]ZqTx-56PXcA[/youtube]
Ik vond de achtergrond muziek van de promotie video het meest enthousiasmeren, is dat erg?
wow wat een ontzettende sfeerloze grafmuziek voor zo een filmpje. De persoon die dat goedgekeurd heeft moet gehooraids hebben...quote:Op zondag 15 januari 2012 14:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond de achtergrond muziek van de promotie video het meest enthousiasmeren, is dat erg?
Idem hier. Kan het simpelweg niet negeren, het irriteert me mateloos. Maargoed, zal wel wat missen volgens de beoordelingen die de serie krijgt. Simpelweg niet mijn cup of tea. /superficial mode offquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:41 schreef .Cake. het volgende:
Als er trouwens off-topic romantici onder ons zijn dan kan ik de film Midnight in Paris aanraden. Erg fijne sfeer en voor de verandering eens een goeie rol van Owen Wilson. Bovendien ben ik ooit eens vergeleken met de rol die hij in die film speelt, hetgeen mijn ego streelde.
Obliged.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Kuragahime. lelijke eendjes als huisgenoten worden opgeknapt door knappe jongen vermomd als vrouw.
gg heeft niet voor niets Bakemonogatari gedropped.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:58 schreef .Cake. het volgende:
Grmbl, nog steeds geen fatsoenlijke subs voor Nisemonogatari 2
Ik heb die ook gedropt, ik snapte er geen fuck vanquote:Op zondag 15 januari 2012 17:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
gg heeft niet voor niets Bakemonogatari gedropped.
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
gg heeft niet voor niets Bakemonogatari gedropped.
Ik vind het te "lolrandom XD".quote:Op zondag 15 januari 2012 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
genoeg reden om bakamonogatari te droppen toch
Ja ik... snapte er niks van, eerst kon ik nog wel genieten van de animatie, de kleuren en de raarheid, maar na een paar episodes werd het gewoon irritant... lol random is wel leuk, maar dan moet het wel grappig zijn of tenminste begrijpelijkquote:Op zondag 15 januari 2012 17:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het te "lolrandom XD".
Ik heb geen hekel aan dialoog, maar bij Bakemonogatari was het compleet random.
Blablabla dit, dit. Oh, en hou je van pizza?
Dat soort dingen.
Zeer goede anime!quote:Op zondag 15 januari 2012 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand shion no ou gezien? Heb de eerste 5 gezien en het is best tof.
Ja! Zelfs de shougi episodes vond ik boeiend... terwijl ik niet eens weet hoe het spel loopt. Ik vind het leuk dat er geen een machofiguur in zit... Het is echt een 'slice of life' wat echt zou kunnen gebeuren.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Zeer goede anime!
Draait om shogi maar is tevens een drama en mystery.
Serieus? Ik vond dat echt wel meevallen, heb nooit gedacht tijdens het kijken dat ik het niet te volgen vind.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het te "lolrandom XD".
Ik heb geen hekel aan dialoog, maar bij Bakemonogatari was het compleet random.
Blablabla dit, dit. Oh, en hou je van pizza?
Dat soort dingen.
Je hebt het einde dus duidelijk nog niet gezien. >:D >:Dquote:Op zondag 15 januari 2012 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja! Zelfs de shougi episodes vond ik boeiend... terwijl ik niet eens weet hoe het spel loopt. Ik vind het leuk dat er geen een machofiguur in zit... Het is echt een 'slice of life' wat echt zou kunnen gebeuren.
Wacht maarquote:Op zondag 15 januari 2012 18:31 schreef Klipnap het volgende:
Net begonnen met Madoka Magica. Ik kan wel zien waarom iedereen het zulke kwaliteit vindt binnen het Mahou Shoujo genre, maar die krantenknipsels als nachtmerries zijn een beetje disturbing.
Dacht ik eerst ook, ik moest er even aan wennen.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:31 schreef Klipnap het volgende:
Net begonnen met Madoka Magica. Ik kan wel zien waarom iedereen het zulke kwaliteit vindt binnen het Mahou Shoujo genre, maar die krantenknipsels als nachtmerries zijn een beetje disturbing.
QFT.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
De achtergronden van Nisemonogatari doen denken aan optische illusies, sommige zijn zelfs bekende optische illusies (die ladders uit de eerste aflevering). De willekeurige soms nietszeggende stille plaatjes die soms langs komen zijn, als ze nietszeggend zijn, irritant. En soms heb ik het idee dat ik naar een audioboek met bijgeleverde diavoorstelling aan het luisteren en kijken ben of naar een visual novel met maar één route en een voice patch. Maar ik kan niet vatten dat er mensen zijn die de dialogen snappen en ze niet leuk vinden. De gesprekken zijn zó vergezocht en toch zó veelzeggend. Portmanteaunogatari is fabuleus!
Dat vroeg ik me ook al een tijdje af.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:39 schreef redboyke het volgende:
wat is het nut eigenlijk van die bambo stokjes waar zo water in loopt bij de riveer en als het vol is dat het weer leegloopt en opnieuw?
Hahaha genius.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:48 schreef Xaryna het volgende:
Ik kwam erachter dat een vriend van me anime keek vroeger, maar niet meer. Dus ik vroeg waarom.
G says (23:44):
lol
I stopped watching anime since my RL friend made it too pathetic to endure
he went too far
Xaryna says (23:45):
how so?
G says (23:45):
well, he ordered one of those hentai pillow cover things... and calls it his girlfriend.
and he roleplays on facebook
as little loli girls
G says (23:46):
it's just.... yeah, he made it creepy and weird.
[..]
Dat vroeg ik me ook al een tijdje af.
Nou, dat is ten eerste voor de sier, maar er zit nog wat achter. In de nacht zijn er in Japan vaak vliegen en insecten die lawaai maken in/rondom een vijver. Die bamboo schijnt die rotbeesten op afstand te houden.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:39 schreef redboyke het volgende:
wat is het nut eigenlijk van die bambo stokjes waar zo water in loopt bij de riveer en als het vol is dat het weer leegloopt en opnieuw?
Een 'shishi odoshi'.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:39 schreef redboyke het volgende:
En dat werkt ook?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, dat is ten eerste voor de sier, maar er zit nog wat achter. In de nacht zijn er in Japan vaak vliegen en insecten die lawaai maken in/rondom een vijver. Die bamboo schijnt die rotbeesten op afstand te houden.
Ik zat eigenlijk maar wat te trollen, maar blijkbaar heb ik nog een soort van gelijk ook. Gezien de rendieren reactiequote:
ah k leuk om te weten want je ziet het wel veel in animequote:Op zondag 15 januari 2012 23:54 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Een 'shishi odoshi'.
Deze zou herten e.d. op afstand houden.
Daar is niks mis mee. Ik heb als fan van Steam zo'n grote zitzak met een print van Gabe Newell er op.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:48 schreef Xaryna het volgende:
Ik kwam erachter dat een vriend van me anime keek vroeger, maar niet meer. Dus ik vroeg waarom.
G says (23:44):
lol
I stopped watching anime since my RL friend made it too pathetic to endure
he went too far
Xaryna says (23:45):
how so?
G says (23:45):
well, he ordered one of those hentai pillow cover things... and calls it his girlfriend.
and he roleplays on facebook
as little loli girls
G says (23:46):
it's just.... yeah, he made it creepy and weird.
Nee. Nee. Nee.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:03 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Ik heb als fan van Steam zo'n grote zitzak met een print van Gabe Newell er op.
quote:Op maandag 16 januari 2012 00:03 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Ik heb als fan van Steam zo'n grote zitzak met een print van Gabe Newell er op.
Er zit er daar één van in die laatste vechtscène in Kill Bill 1, als ze in die wintertuin staan. Echt super flauw, vet spannend, hoor je de hele tijd zo'n ding op de achtergrond.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:39 schreef redboyke het volgende:
Liever dat dan ineens 3 herten in beeldquote:Op maandag 16 januari 2012 00:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Er zit er daar één van in die laatste vechtscène in Kill Bill 1, als ze in die wintertuin staan. Echt super flauw, vet spannend, hoor je de hele tijd zo'n ding op de achtergrond.
Bewijs dat het werkt! Heb geen hert gezien!quote:Op maandag 16 januari 2012 00:41 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Liever dat dan ineens 3 herten in beeld
quote:Op maandag 16 januari 2012 00:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Bewijs dat het werkt! Heb geen hert gezien!
Ik kan het filmpje hier niet kijken, maar zal dat wel doen als ik thuis ben.quote:
ik was altijd in de veronderstelling dat het gewoon alleen leuk voor de sier was...quote:Op maandag 16 januari 2012 11:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
Maar nu is eindelijk het mysterie der bamboestokjes opgelost
Ik dacht dat het was om de tijd te meten
Volgens yahoo questions is het nu voor de sier, maar werd het vroeger gebruikt om hongerige dieren bij de boerderij weg te jagen, zoals herten.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was altijd in de veronderstelling dat het gewoon alleen leuk voor de sier was...
dat het beesten afschrikt is wel logisch (maar lijkt mij ook maar tijdelijk, beesten weten op ten duur volgens mij dat het een "standaard" geluid is waar ze niet van hoeven te schrikken...?
zo ook b.v vogels die doodleuk voor m'n voeten lopen als ik in de stad ben, ze zien de mens niet echt als bedreiging daar)
Heb je enige anime gezien met herten waar ze die bamboe dingen gebruiken?quote:Op maandag 16 januari 2012 12:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens yahoo questions is het nu voor de sier, maar werd het vroeger gebruikt om hongerige dieren bij de boerderij weg te jagen, zoals herten.
De enige anime waarbij ik ooit herten heb gezien was Pokemonquote:Op maandag 16 januari 2012 12:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je enige anime gezien met herten waar ze die bamboe dingen gebruiken?
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De enige anime waarbij ik ooit herten heb gezien was Pokemon
quote:Op maandag 16 januari 2012 13:15 schreef .Cake. het volgende:
De meest epische verschijning van een hert in alle anime ooit:
nog een paar eps later.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beste anime's van 2011?
Ik ben trowens bij Steins;Gate afleveirng 7. Nu schijnt het super goed te worden?
ik vond er geen een van 2011 speciaal goed... ano hana (etc) vond ik wel de beste denk ik.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beste anime's van 2011?
Ik ben trowens bij Steins;Gate afleveirng 7. Nu schijnt het super goed te worden?
Ah mooi, die bluray discs heb ikquote:Op maandag 16 januari 2012 13:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vond er geen een van 2011 speciaal goed... ano hana (etc) vond ik wel de beste denk ik.
Doen! Hij is briljant! Samen met Level E de beste komedie uit 2011.quote:
Madoka, Steins;Gate, Faity Tail, Hanasaku Iroha, Usagi Drop, Ano Hanaquote:
HOTD is 2010?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:47 schreef wdn het volgende:
Madoka, HOTD, Steins;Gate, Faity Tail, Hanasaku Iroha, Usagi Drop, Ano Hana
quote:
Meeste zijn drama anime ofniet? Heb je niet iets zoals Steins;Gate of Death Note genre?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Madoka, Steins;Gate, Faity Tail, Hanasaku Iroha, Usagi Drop, Ano Hana
Hoogtepuntjes van 2011 voor mij. Er zijn er meer maar hier keek ik elke week naar uit.
Ja, voornamelijk drama.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meeste zijn drama anime ofniet? Heb je niet iets zoals Steins;Gate of Death Note genre?
quote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk drama.
En nee, niet echt... in elk geval niet uit 2011
maar steins gate wordt wel goed dus? Ik heb er 6 of zo gezien en daarna kwam een andere serie op mijn pad en toen heb ik deze nooit meer aangeclicked. Al deel ik de passie van het hoofdpersonage met labjassen ik vond de serie tot dan toe erg rommelig en raarquote:
Hij wordt echt zo goed! Je krijgt echt een spijtig en leeg gevoel als je besluit niet meer verder te kijken.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar steins gate wordt wel goed dus? Ik heb er 6 of zo gezien en daarna kwam een andere serie op mijn pad en toen heb ik deze nooit meer aangeclicked. Al deel ik de passie van het hoofdpersonage met labjassen ik vond de serie tot dan toe erg rommelig en raar
lolquote:Op maandag 16 januari 2012 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij wordt echt zo goed! Je krijgt echt een spijtig en leeg gevoel als je besluit niet meer verder te kijken.
Later wordt het echt boeiend. Nog even doorbijten.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar steins gate wordt wel goed dus? Ik heb er 6 of zo gezien en daarna kwam een andere serie op mijn pad en toen heb ik deze nooit meer aangeclicked. Al deel ik de passie van het hoofdpersonage met labjassen ik vond de serie tot dan toe erg rommelig en raar
Het wordt beter. En de eerste episodes ga je ook beter leren waarderen en begrijpen, geloof me.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Daar zit ook nogal wat drama in, eigenlijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meeste zijn drama anime ofniet? Heb je niet iets zoals Steins;Gate of Death Note genre?
Klopt, maar dat wilde ik niet tegen ze zeggen. Want als je weet dat je nog door 6 eps heen moet bijten dan zou ik afhaken.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens begint de stroomversnelling van steins gate bij episode 12. Vanaf daar begint het plot voor de rest van de serie en toen was ik hooked.
De eerste 12 episodes zijn gewoon niet vergelijkbaar met de laatste 12. Maar inderdaad als het zoveel moeite kost om de eerste 12 te kijken is het het misschien niet helemaal waard. Ik vond het hele principe van tijdreizen leuk genoeg om te blijven kijken.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wilde ik niet tegen ze zeggen. Want als je weet dat je nog door 6 eps heen moet bijten dan zou ik afhaken.
Als het een DOA is, wat doe je dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:44 schreef redboyke het volgende:
die webwinkel heeft eindelijk m'n betaling ontvangen met beetje geluk heb ik laptop woensdag damn ik kan nietmeer wachten
ik werk juist andersomquote:Op maandag 16 januari 2012 17:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wilde ik niet tegen ze zeggen. Want als je weet dat je nog door 6 eps heen moet bijten dan zou ik afhaken.
Doorkijken dan.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik werk juist andersomzolang ik wat hem om naar uit te kijken maakt het mij niet uit hoe lang het duurt, als ik niet weet of het beter wordt haak ik juist af!
dankje! dan zal ik maar weer eens verder gaan vanavond.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het wordt beter. En de eerste episodes ga je ook beter leren waarderen en begrijpen, geloof me.
Dat zou ik inderdaad ook hebben.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik werk juist andersomzolang ik wat hem om naar uit te kijken maakt het mij niet uit hoe lang het duurt, als ik niet weet of het beter wordt haak ik juist af!
Doen. Je zal ons bedanken op je blote knietjes.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dankje! dan zal ik maar weer eens verder gaan vanavond.
Ik moet zeggen, ik had gewoon nooit aan one piece moeten beginnen
geloof me, ik ga hier niemand op blote knietjes bedankenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Doen. Je zal ons bedanken op je blote knietjes.
Dat zeg je nu. Maar jij hebt Steins;Gate nog niet afgekeken...quote:Op maandag 16 januari 2012 18:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
geloof me, ik ga hier niemand op blote knietjes bedankenook de twee dames niet
heb meer schrik voor dooie pixelsquote:Op maandag 16 januari 2012 17:56 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Als het een DOA is, wat doe je dan?
Alle anime behoor je te downloaden.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:14 schreef Smoofie het volgende:
Steins gate moet je downloaden zodat je ervan kunt genieten in HD. Densetsu no Yuusha no Densetsu is ook goed trouwens, als je die nog niet hebt gezien. Raad aan ook die te downloaden. Net zoals FMA.
De huidige steams zijn van dusdanige kwaliteit dat het niet hoeft. Alleen ik download ze zodat ik niet gebonden ben aan de streamsite. Ik download alleen de échte goede anime.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alle anime behoor je te downloaden.
Streamen
Nou, dat valt nog vies tegen. 1080p bluray met hele hoge bitrate kan je gewoon niet goed afspelen op een site met Flash Player.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De huidige steams zijn van dusdanige kwaliteit dat het niet hoeft. Alleen ik download ze zodat ik niet gebonden ben aan de streamsite. Ik download alleen de échte goede anime.
Nichijouquote:Op maandag 16 januari 2012 13:15 schreef .Cake. het volgende:
Nichijou en Steins;Gate.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beste anime's van 2011?
Moet je zeker doen. Echt heel goed!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die anime moet ik nog zien, trouwens.
LoL Heroes is inderdaad goed ja, moet m alleen nog afkijken. Ben halverwege gestopt omdat... ik weet niet eigenlijk, waarschijnlijk derpte mijn computer toen. Gelukkig heb ik m nog liggen hierquote:Op maandag 16 januari 2012 18:14 schreef Smoofie het volgende:
Steins gate moet je downloaden zodat je ervan kunt genieten in HD. Densetsu no Yuusha no Densetsu is ook goed trouwens, als je die nog niet hebt gezien. Raad aan ook die te downloaden. Net zoals FMA.
Inderdaad!quote:Op maandag 16 januari 2012 18:59 schreef Klipnap het volgende:
Madoka![]()
![]()
Vandaag helemaal afgekeken. Bazenserie! 10/10!
Mijn toets morgen![]()
Dat wordt niets.
Nichijou moet ik ook nog steeds kijken. Net als Lucky Star.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:00 schreef Qunix het volgende:
Dit is pas echt zéér tof
Nichijou opening maar dan met Madoka
Vraag ik me ook af, ik moet de eerste twee nog kijkenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:03 schreef Jordy-B het volgende:
Is Nichijou als Azumanga Daioh, of is het meer Lucky Star?
De animatiestijl spreekt me helaas niet aan.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:59 schreef Klipnap het volgende:
Madoka![]()
![]()
Vandaag helemaal afgekeken. Bazenserie! 10/10!
Mijn toets morgen![]()
Dat wordt niets.
Azumanga Daiohquote:Op maandag 16 januari 2012 19:03 schreef Jordy-B het volgende:
Is Nichijou als Azumanga Daioh, of is het meer Lucky Star?
Mij ook niet echt, maar het verhaal is zo goed dat de animatie mij even niet uitmaaktequote:Op maandag 16 januari 2012 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De animatiestijl spreekt me helaas niet aan.
Misschien is het even wennenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De animatiestijl spreekt me helaas niet aan.
Ik heb tot nu toe alleen maar anime met grote ogen gezienquote:Op maandag 16 januari 2012 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien is het even wennen
Veel mensen moesten ook aan Clannad wennen, met die grote ogen. Ik vind het niet zo'n probleem. Het lijkt wel alsof je er beter de emotie mee kan uitlezen.
Ik ben van alle varianten thuis, maar bij series die voornamelijk op drama zijn gefocussed vind ik het gewoon beter passen.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen maar anime met grote ogen gezienZal wel komen doordat ik vanuit de Mahou Shoujo's ben begonnen.
Ik ben in de brugklas begonnen met Mermaid Melody. Als ik er nu aan denk, verschrikkelijk. Wat is dat gênant.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben van alle varianten thuis, maar bij series die voornamelijk op drama zijn gefocussed vind ik het gewoon beter passen.
Laat ik het zo zeggen: het is voor mij geen probleem, zolang het maar bij de stijl past.
Mijn eerste echte anime was Bleach, damn, toen wist ik niet beter. Als 12-jarig jongetje in de brugklas.
Gelukkig heb ik een betere smaak weten te ontwikkelen, al zeg ik het zelf. Ook zal niet iedereen hier dat met me eens zijn.
Dat lijkt niet zo, dat is zo. Daar zijn ze voor bedoeld.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien is het even wennen
Veel mensen moesten ook aan Clannad wennen, met die grote ogen. Ik vind het niet zo'n probleem. Het lijkt wel alsof je er beter de emotie mee kan uitlezen.
De kinderseries tellen inderdaad niet mee, dan zou Pokémon ook mijn eerste zijn. Jammer dat er nooit echt goede anime op de Nederlandse TV is gekomen. Zo hebben mensen meestal snel hun oordeel klaar.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben in de brugklas begonnen met Mermaid Melody. Als ik er nu aan denk, verschrikkelijk. Wat is dat gênant.
Natuurlijk was Pokemon mijn allereerste, maar die telt niet echt mee vind ik.
Volgens Repelsteeltju is het niet te verdedigen uit artistiek oogpunt en puur voor de moe-factorquote:Op maandag 16 januari 2012 19:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat lijkt niet zo, dat is zo. Daar zijn ze voor bedoeld.
Ah, tof. Thx!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Azumanga Daioh
Korte sketches, meeste speelt op school af en erg veel humor.
Tof gedaan. Ik krijg nogsteeds kippenvel bij de steins gate soundtrack.quote:
Ik luister nog liever naar nagels die over een schoolbord gaan dan naar dit. Jezus!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:15 schreef .Cake. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |