Lagrange en Anothr hebben potentie, Underwater is een goede sub.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:50 schreef Yi-Long het volgende:
Wat zijn de aanraders voor dit nieuwe seizoen om te kijken, inclusief de beste fansubs!?
Nog niet gezien, maar ik heb Daily Lives of Highschool Boys van sage. Volgens MAL de beste subs en de serie schijnt ook leuk te zijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:50 schreef Yi-Long het volgende:
Wat zijn de aanraders voor dit nieuwe seizoen om te kijken, inclusief de beste fansubs!?
Succes!quote:
Dat dan weer wel ja. Maar voor de rest heeft het op mij denk ik minder indruk gemaakt dan op jullie als ik dit zo lees. Strangé.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Minirok Ruimte Piraten heeft potentieel én Chiaki Omigawa!
Op een of andere manier krijgt BitSpirit problemen als ik een torrent van Sage probeer te openen (10bit versie). Iemand anders die hier ook problemen mee heeft??quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar ik heb Daily Lives of Highschool Boys van sage. Volgens MAL de beste subs en de serie schijnt ook leuk te zijn
Doet ie het ook bijvoorbeeld met Gundam AGE van sage?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:39 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Op een of andere manier krijgt BitSpirit problemen als ik een torrent van Sage probeer te openen (10bit versie). Iemand anders die hier ook problemen mee heeft??
gebruik utorrent?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:39 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Op een of andere manier krijgt BitSpirit problemen als ik een torrent van Sage probeer te openen (10bit versie). Iemand anders die hier ook problemen mee heeft??
Met utorrent (eigenlijk MuTorrent, maar whatevah) zou je ook je eigen upload limit moeten kunnen bepalen als ik het goed heb.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:19 schreef MakuMaku het volgende:
@ .Cake, dacht dat het eerst voornamelijk met Gundam AGE geldt, maar lijkt alsof alles van [sage] niet werkt bij mij. Op forum van sage lees ik er weer niks over, hoopte dat niet alleen ik met dit probleem zit..
@ mschol: Bitspirit geeft gewoon aan dat het een slechte torrentbestand is, maar zegt niks wat er mis is of hoe op te lossen. Waarschijnlijk moet ik wel gaan overstappen naar utorrent, maar met BitSpirit kan ik namelijk mijn upload limit zelf bepalen. Weet niet hoe dat met utorrent zit?
Thanks. underwater ken ik volgens mij nog niet als subgroup, maar we gaan het proberenquote:Op donderdag 12 januari 2012 07:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lagrange en Anothr hebben potentie, Underwater is een goede sub.
...en thanksquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar ik heb Daily Lives of Highschool Boys van sage. Volgens MAL de beste subs en de serie schijnt ook leuk te zijn
Voor Bakuman II kan je ook SFW-sage subs gebruiken, zijn ook prima te doen! Hebben het hele seizoen tot nu toe.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks. underwater ken ik volgens mij nog niet als subgroup, maar we gaan het proberen
[..]
...en thanks
Ik moet ook nog even de series van het herfstseizoen nalopen om te kijken of ik het compleet heb, want kan wel eens voorkomen dat je dan net 1-2 afleveringen bent misgelopen. Ook kut dat (volgens mij UTW) Bakuman II niet meer heeft gesubbed vanaf aflevering 9 ofzo.
wat rechtvaardigd de prijs van 775 dollar?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:59 schreef robin007bond het volgende:
Snel mensen, 50 cent korting!
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-a7-49-en-70-3rb2.html
[ afbeelding ]
Dit is Clannad. Zonder After Storyquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:20 schreef mschol het volgende:
[..]
wat rechtvaardigd de prijs van 775 dollar?
als het alleen clannad en afterstory is, en 4 eps per disk, zit je op een gortige 50 euro per disc...
wat rechtvaardigd die prijs dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is Clannad. Zonder After Story
uTorrentquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
gebruik utorrent?
maar wat voor problemen krijg je dan?
Als je bedoelt:quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:19 schreef MakuMaku het volgende:
@ mschol: Bitspirit geeft gewoon aan dat het een slechte torrentbestand is, maar zegt niks wat er mis is of hoe op te lossen. Waarschijnlijk moet ik wel gaan overstappen naar utorrent, maar met BitSpirit kan ik namelijk mijn upload limit zelf bepalen. Weet niet hoe dat met utorrent zit?
Wait, wut?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Verder kan ik je Nisemonogatari aanraden, met voorwaarde dat je Bakemonogatari gezien hebt én het leuk vond. Beste subs weet ik nog niet, wacht ff op Ji-Hi.net update. Geen zin om alles zelf te gaan vergelijkenHeb voor nu maar voor Commie gekozen.
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:00 schreef gniffie het volgende:
Is 243 of 244 nou waar de nieuwe afleveringen van Naruto beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is nog vroeg maar je krijgt GEEN introductie van de karakters meer dus ik denk dat het verstandig is om `baka` eerst te kijken. Is natuurlijk geen strafquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:02 schreef Bakakame het volgende:
Wait, wut?Ik heb het nog niet afgekeken (moest destijds nog 2 afleveringen, ben nu van plan maar gewoon alles opnieuw te kijken), is 't echt nodig?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Nou ja, deze eerste aflevering kan je makkelijk kijken zonder dat je Bakemonogatari hebt gezien, maar zoals wdn al zegt, je krijgt geen introductie of flashback van wat er allemaal is gebeurd en hoe het is afgelopen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:02 schreef Bakakame het volgende:
Wait, wut?Ik heb het nog niet afgekeken (moest destijds nog 2 afleveringen, ben nu van plan maar gewoon alles opnieuw te kijken), is 't echt nodig?
Nog anderhalve week en dan beginnen ze ja, dus nog 3 weken voor ik weer die hard anime kan kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou ja, deze eerste aflevering kan je makkelijk kijken zonder dat je Bakemonogatari hebt gezien, maar zoals wdn al zegt, je krijgt geen introductie of flashback van wat er allemaal is gebeurd en hoe het is afgelopen.
Dus ga nu kijken, slet! Oh wacht, je hebt tentamens.
Ah samurai, altijd goed. *maar eens snel aan het pindakazen gaat*quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:09 schreef wdn het volgende:
En voor diegene die zoekende zijn:
Brave 10 eerste eps vond ik goed (als ik het goed heb gelezen hoort het bij de Samurai Deeper Kyo, Sengoku Basara en Musou).
[ afbeelding ]
Ja, weet je. Er is waarschijnlijk wel gewoon marktonderzoek gedaan en blijkbaar levert deze prijs het meeste rendement op.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
wat rechtvaardigd die prijs dan?
helemaal niets volgens mij
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, weet je. Er is waarschijnlijk wel gewoon marktonderzoek gedaan en blijkbaar levert deze prijs het meeste rendement op.
Nah, dat lijkt mij een beetje té. Ik bedoel, ja ze heeft wel een paar kaarten van de Queen kunnen pakken maar die is nog steeds superieur. In de toekomst misschien wel, maar ik denk niet dat ze nu al een kans maakt!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:17 schreef hexje het volgende:
Chihayafuru was deze keer weer super! Ben benieuwd of ze gaat winnen van de Queen.
Ik heb geen idee wat Sengoku Basara is. Brave 10, tja, ik heb m gezien en vond het wel vermakelijk, maar ben niet weggeblazen van awesomeness. Kreeg beetje Naruto vibes en beetje Legend of Legendary Heroes vibe, dus beetje die hoek is het.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zou Brave 10 de moeite van het downloaden waard zijn, voor mij, denken jullie? Ik heb een aantal afleveringen van Sengoku Basara gekeken en ondervond dat dat hele over de top gebeuren en alle anachronismen mij afstootten.
Wat denk je? Dat ze het product op de markt leveren in de veronderstelling dat niemand het kan betalen?quote:
de mensen die anime kopen zijn ook dezelfde die die dure beeldjes kopen dus ik denk wel dat de doelgroep dezelfde is. arme mensen zoals wij downloaden gewoonquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat denk je? Dat ze het product op de markt leveren in de veronderstelling dat niemand het kan betalen?
het is niet kwestie van niet kunnen betalen, het is volgens mij eerder de kwestie van niet willen betalen, je bent gek als je zoiets ervoor neertelt..quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat denk je? Dat ze het product op de markt leveren in de veronderstelling dat niemand het kan betalen?
Je kan emotioneel de prijs goedpraten, maar een feit is dat er marktonderzoek gedaan is en dat dit soort prijzen in Japan voor anime heel normaal zijn. Wij zijn dit soort prijzen niet gewend, maar daar is er gewoon een normale tot grote afzetmarkt voor. Natuurlijk, de verkopen zouden wat beter zijn met lagere prijzen, maar de behaalde winst niet.
Ik wou net hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
het is niet kwestie van niet kunnen betalen, het is volgens mij eerder de kwestie van niet willen betalen, je bent gek als je zoiets ervoor neertelt..
uitgaande van een reguliere dvd markt hier.. zie je echt geen dvd boxen met 5 dvd's voor 600 euro over de toonbank gaan hoor.. geen hond die het koopt (niet kwestie van niet kunnen, maar gewoon iets gezonder verstand hebben)
kies je wel een beroerde uit... de BD is region lock A/1quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wou net hetzelfde zeggen
Maar de doelgroep is primair Japan, waar dit soort prijzen wel normaal zijn. Vaak weten Japanse bedrijven zelf niet goed of iets aanslaat op de westerse markt en laten ze dat liever aan licensers over. Zo is de Amerikaanse versie van Clannad maar $61.
http://www.amazon.com/Cla(...)id=1326403712&sr=8-1
Vandaar ook de region-lock die er vaak op zit. Anders gaan veel Japanners de Amerikaanse versie importeren, die veel goedkoper is.
zodra ik trouwens enigsinds betrouwbaar m'n BD speler regiovrij zou kunnen maken zou ik ze gaan importerenquote:Region A/1: North America, Central America, South America, Japan, North Korea, South Korea, Taiwan, Hong Kong and Southeast Asia.
Ja, inderdaad een slecht voorbeeld.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
kies je wel een beroerde uit... de BD is region lock A/1
en dat is:
[..]
Even wachten. Ik zal even een voorbeeld posten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef redboyke het volgende:
maakt dat veel uit blueray voor anime? volgens mij zie je dan net hetzelfde als op de gewone DVD veel details kan je toch niet meer zien?
ik kan niks zien in HD met verband mijn 3G internet dat gecapped is op 1Mbitquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even wachten. Ik zal even een voorbeeld posten.
Ook geen screenshots?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:34 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik kan niks zien in HD met verband mijn 3G internet dat gecapped is op 1Mbit
Eens!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:17 schreef hexje het volgende:
Chihayafuru was deze keer weer super! Ben benieuwd of ze gaat winnen van de Queen.
tis eerder breedbeeld en non breedbeeldquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Je kunt zelf wel raden welke de SD en HD versie is.
Gundam Age goed? Oke ik lig 2 weken achter maar hij haalt het voor mij nog niet bij 00, ik heb steeds het idee dat ze zichzelf niet serieus genoeg nemenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nah, dat lijkt mij een beetje té. Ik bedoel, ja ze heeft wel een paar kaarten van de Queen kunnen pakken maar die is nog steeds superieur. In de toekomst misschien wel, maar ik denk niet dat ze nu al een kans maakt!
Maar verder heb je helemaal gelijk, Chihayafuru is onverwacht goed! Net als Gundam AGE trouwens, afgelopen aflevering zat weer volg met awesomeness, ondanks het kiddy-gehalte
Minder dan Nederlanders gemiddeld.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef redboyke het volgende:
hoeveel verdienen japaners dan per maand als die prijzen 'normaal' zijn
Nou, je moet natuurlijk geen tweede Gundam 00 verwachten, maar de aflevering van deze week en die van daarvoor waren zeker wel goed!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Gundam Age goed? Oke ik lig 2 weken achter maar hij haalt het voor mij nog niet bij 00, ik heb steeds het idee dat ze zichzelf niet serieus genoeg nemen
ik zal ze binnenkort eens gaan kijken. Het probleem is gewoon dat elke gundam die ik tot nu toe gezien heb in ieder geval een poging deed een geloofwaardige wereld neer te zetten. Deze faalt daar zo hard in. Een stad die met betonnen schermen wordt beschermd tegen een burger oorlog die al 1000 jaar woed tussen 15 vs 15 mensen of zo. Kom op zegquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou, je moet natuurlijk geen tweede Gundam 00 verwachten, maar de aflevering van deze week en die van daarvoor waren zeker wel goed!
dat verschil is gigantisch groot, juist bij anime, omdat bij anime veel sprake is van strakke lijnen en effen vlakken. Bij DVD wordt alles wazig als het over een HD-scherm wordt uitgerekt. Het verschil tussen DVD en 720p is erg groot en heel duidelijk zichtbaar. Het verschil tussen 720p en 1080p is ook zichtbaar, dus je kan wel nagaan dat het verschil tussen bluray en DVD niet bepaald te verwaarlozen is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef redboyke het volgende:
maakt dat veel uit blueray voor anime? volgens mij zie je dan net hetzelfde als op de gewone DVD veel details kan je toch niet meer zien?
hoeveel verdienen japaners dan per maand als die prijzen 'normaal' zijn
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik zal ze binnenkort eens gaan kijken. Het probleem is gewoon dat elke gundam die ik tot nu toe gezien heb in ieder geval een poging deed een geloofwaardige wereld neer te zetten. Deze faalt daar zo hard in. Een stad die met betonnen schermen wordt beschermd tegen een burger oorlog die al 1000 jaar woed tussen 15 vs 15 mensen of zo. Kom op zeg
ik ga persoonlijk alleen voor de films op 1080p zitten, die kijk ik dan, en meestal archiveer ik de 720p versie..quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:52 schreef redboyke het volgende:
ah ik download eigenlijk nooit de 420p of de 720p versie altijd de gewone. ben al blij als het volledig scherm is zonder zwarte balken, maar dat verschil tussen de versie met zwarte balken links en rechts en volledig scherm dat zie ik wel.
deze laptop kan ook geen full HD afspelen dan gaat het schokkerig. + dat het als belg zijnde teveel van je datalimiet afslurpt dus probeer ik altijd zo klein mogelijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga persoonlijk alleen voor de films op 1080p zitten, die kijk ik dan, en meestal archiveer ik de 720p versie..
ja 1080p is wel mooier, maar ik vind het verschil verwaarloosbaar op mijn tv en pcscherm
Wereld van Gundam 00 vind ik wat serieuzer opgezet dan wat ze nu in AGE hebben. 00 moet het ook enigszins van de intriges hebben en interactie tussen verschillende personages.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik zal ze binnenkort eens gaan kijken. Het probleem is gewoon dat elke gundam die ik tot nu toe gezien heb in ieder geval een poging deed een geloofwaardige wereld neer te zetten. Deze faalt daar zo hard in. Een stad die met betonnen schermen wordt beschermd tegen een burger oorlog die al 1000 jaar woed tussen 15 vs 15 mensen of zo. Kom op zeg
De episode zelf is ook wel interessant.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:56 schreef Bakakame het volgende:
De OP van Rinne no Lagrange ziet er in elk geval al wel goed uit
Volgende week heeft ze volgens mij haar pakje aan, dus dan kun je weer gewoon kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De episode zelf is ook wel interessant.
Alleen heb ik het niet zo met meisjes in vesten/jackets, dat vind ik zo ordinair en tokkie
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Volgende week heeft ze volgens mij haar pakje aan, dus dan kun je weer gewoon kijken
Ik vind het vest/jack wel prima trouwens, weer eens wat anders dan het eeuwige school uniform
De aflevering was inderdaad wel oké
Dan ga je dit fantastisch vinden!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Een schooluniform vind ik wel mooi. Het straalt discipline uit en miniskirts zijn gewoon gaaf.
het straalt wel discipline uit, maar komt bij mij ook erg 'bekakt' over (geen idee of de bewoording juist is gekozen, maar denk maar aan die hele dure britse kostscholen die uniformen hebben)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Een schooluniform vind ik wel mooi. Het straalt discipline uit en miniskirts zijn gewoon gaaf.
Dat vind ik er juist zo mooi aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
het straalt wel discipline uit, maar komt bij mij ook erg 'bekakt' over (geen idee of de bewoording juist is gekozen, maar denk maar aan die hele dure britse kostscholen die uniformen hebben)
ze trekken het altijd maar weer aan, ongeacht het weer, dat is wel een soort van disciplinequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haha, minirokjes stralen discipline uit, goeie.
He vertelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:12 schreef .Cake. het volgende:
Als jullie ooit de kans krijgen om een sub van eXalpha te zien, ren heeeeel hard de andere kant op!
Die shit doet gewoon pijn aan je ogen zo slecht!
[ afbeelding ]
Nichijou, maar met jongens... Die van vorig jaar vond ik leuker tot nu toe.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef Bakakame het volgende:
Daily Lives of Highschool Boys, wat een geniale serie![]()
![]()
![]()
De knaller van het seizoen voor mij tot nu toe. Heb in geen tijden zo gelachen. De invloed van de regisseur die ook School Rumble deed is heel goed terug te zien.
Waanzinnig![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Hourglass_of_Summerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:34 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een anime die ik ooit heb gezien. Het gaat over een jongen die aan het begin van de zomervakantie op wonderbaarlijke wijze door de tijd reist naar de eerste schooldag daarna(met hulp van een mysterieus meisje met een zandloper ofzo) en er achter komt dat hij in de zomer met een meisje uit zijn klas ging en dat ze overreden was door een trein. Nu moet hij die zomer nog meemaken om dat ongeluk ongedaan te maken.
Weet iemand hoe deze heet? Hij was best kort, maar rond de twee of vijf episodes ofzo.
Dit:quote:
Klinkt wel als een mooie anime, misschien eens kijken dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:50 schreef redboyke het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hourglass_of_Summer
De encode is ook niet al te bestquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
Helaas is dit maar één van de vele voorbeelden van terribad Engrish
Schooluniformen in het algemeenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haha, minirokjes stralen discipline uit, goeie.
t'is omdat je zo'n uitgebreide beschrijving hebt gegevenquote:
Ondanks het saaie kaartspel weten ze er toch een toffe anime van te maken inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens!
Zeer goede anime
Wel jammer dat het zo kort duurt elke week. Had een uur mogen duren deze episode.
klonk meer als een filmquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
Net dus Natsuiro no Sunadokei/Hourglass of Summer gekeken.
Best aardig, alleen een heel erg cliché romantisch verhaal. Desalniettemin wist ik me wel te vermaken die 2 episodes
nooit gekeken... was het intressant?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wil iedereen die Guilty Crown nog steeds kijkt de rechter hand opsteken.
* Repelsteeltju 's rechter hand blijft bij zijn middel.
Helaas wel waar. Maar ik kan een serie eigenlijk nooit goed droppen als ik er eenmaal zo ver in zit, tenzij het echt totale bullshit is. Ik móét weten wat er verder gebeurtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is een best geanimeerde ongeïnspireerde oppervlakkige serie die wel potentie had maar 't niet kon waarmaken. In die zin van het woord is het wel interessant, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |