De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan ook jingle zingen ofzoiets ik ben vergeten wat de prijs wasquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ben ik nu ook wel voor in
hou opquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
je kan ook jingle zingen ofzoiets ik ben vergeten wat de prijs was
nee wel dat na een nacht pistachenoten overal pistachenotendopjes lagenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
Ooit eens het gevoel dat als je een pistache noot net open hebt gekraakt dan je je nagel er bijna eraf hebt gescheurt?
nee. kk sterke nagels hier. helaasquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
Ooit eens het gevoel dat als je een pistache noot net open hebt gekraakt dan je je nagel er bijna eraf hebt gescheurt?
dv bakent haar territorium af.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:12 schreef Monopoly het volgende:
DV is cute, zij heeft een hert op mijn muur getekend.
Oquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
subtiel dv
[..]
ik heb net al met coban gedanst - stiekemik hoop dat ze het leuk vond
Hahaquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
nee wel dat na een nacht pistachenoten overal pistachenotendopjes lagen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Monopoly is lief. Ik mocht een tshirt van hem lenen om in te slapen.
je hoopt op seks met dv. zodra je zwervers t-shirts leent om in te slapen begint het iets over tof te zeggen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat ik IRL een toffe jongen ben_!
Geloof ik bestquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tegen mij niet weet ik zekerquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Pas als ik oordeel is het een bazenfilm, nog niet gezien dus kan niet oordelen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hoopt op seks met dv. zodra je zwervers t-shirts leent om in te slapen begint het iets over tof te zeggen.
Ik weet niet hoe jij IRL bent. Als ik iemand in het echt zie dan is het een /care hoe je op FOK! bent. Als je tof bent zeg ik dat dan ook gewoon/quote:
Hapquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij IRL bent. Als ik iemand in het echt zie dan is het een /care hoe je op FOK! bent. Als je tof bent zeg ik dat dan ook gewoon/
Dit klopt. Ragboer is een strijder, ik mag hemquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb mono nog nooit ontmoet, maar mijn broer Ragbroeder wel.
Toffe gozer aldus ragbroeder.
Monopoly is niet zo. Nouja, misschien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hoopt op seks met dv. zodra je zwervers t-shirts leent om in te slapen begint het iets over tof te zeggen.
Jammer dat hij gevallen isquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit klopt. Ragboer is een strijder, ik mag hem O__
Daarvoor is de FOKzz he!quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
Iedereen vind mij saai, ik ben de stille man
hij ontkent het dus geloof ik hem.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Monopoly is niet zo. Nouja, misschien.
Het was geen zwervers tshirt. En monopoly IS tof.
Bohh, ga helemaal losquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Daarvoor is de FOKzz he!
Kun je je in het geheim uitleven
stroopwafel?quote:
gebeurtquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef Monopoly het volgende:
Kijk, ik hossel zo af en toe...
DV is wel lief en mooi, maar ik hoop nergens op, nooit niet.
Of er gebeurd iets, of er gebeurd niets. That's that.
omg. wat een post. het is te laat. ik ga hem niet meer begrijpen ben ik bangquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef Monopoly het volgende:
Als iedere man nou zo dacht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef Monopoly het volgende:
tis met een t.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef Monopoly het volgende:
fantastisch!quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef Dalando het volgende:
Ik heb mezelf zojuist betrapt op het kapotbijten van mijn wang, voor de 450e keer.
[ afbeelding ]
sinds mijn verstandskiezen eruit zijn doe ik dat niet meer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef Dalando het volgende:
Ik heb mezelf zojuist betrapt op het kapotbijten van mijn wang, voor de 450e keer.
[ afbeelding ]
Die van mij komen er net doorquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sinds mijn verstandskiezen eruit zijn doe ik dat niet meer.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die weet ook niet waar ik woon. Denk ik.
lachen ze op hbo nog omquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
had dan present gezegd, daar moest je vroeger altijd ommlachen als je dat zei in de klas als de juf je riep
Ik wachtte altijd, zodat ze het een aantal keren moest roepen, om vervolgens te antwoorden met: "dat schreeuwde je moeder ook vannacht".quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
had dan present gezegd, daar moest je vroeger altijd ommlachen als je dat zei in de klas als de juf je riep
sorryquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos geweest, alleen zwaar geïrriteerd.
nooit gedaan ludo, jij was vroeger altijd het jongentje wat vooraan zat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wachtte altijd, zodat ze het een aantal keren moest roepen, om vervolgens te antwoorden met: "dat schreeuwde je moeder ook vannacht".
flikker op snotjongquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik eindigde wel vaak vooraan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nooit gedaan ludo, jij was vroeger altijd het jongentje wat vooraan zat.
Gebukt, schreeuwend niet doen... of anders vooraan ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik eindigde wel vaak vooraan.
:""""""""""""""""""""""""""""""") ik heb bij jou in de klas gezeten met je bril man. jij ging deed alles voor juf Marieke. al liet ze der pen vallen had jij hem al.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik eindigde wel vaak vooraan.
je zat zelf ook in die rolstoel en je wou maar al te graag samen met mij in een prullenbak pissen viespeukquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
:""""""""""""""""""""""""""""""") ik heb bij jou in de klas gezeten met je bril man. jij ging deed alles voor juf Marieke. al liet ze der pen vallen had jij hem al.
Rot op man, dat kwam omdat jij me drugs toediende, gaylordquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je zat zelf ook in die rolstoel en je wou maar al te graag samen met mij in een prullenbak pissen viespeuk
dat van dat pissen of tijdens de rolstoelrit?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rot op man, dat kwam omdat jij me drugs toediende, gaylord
xD er xD staat xD sex xDquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:50 schreef Dalando het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Middlesex
Interessante naam.
wat vind jij van the weekend trouwens? dope of wa?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:49 schreef aight1 het volgende:
ai napfor dist ludo even
strijd der titanen dit
ja aangename tonen welquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat vind jij van the weekend trouwens? dope of wa?
Thursday: *Overdose Editon* C&S by Slim K is nog nicer.quote:
Wat is deze, mijn juf was Cora, niet te verwarren met Dora. Cora woonde op een boerderij en had kippen. Verder had ze een belletje waarmee ze klingelde wanneer iedereen moest verzamelen. Cora ligt nu met een tuintje op haar buik. RIP Cora, juf die mij mijn veters leerde strikken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
:""""""""""""""""""""""""""""""") ik heb bij jou in de klas gezeten met je bril man. jij ging deed alles voor juf Marieke. al liet ze der pen vallen had jij hem al.
Rip aan de nabestaande.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is deze, mijn juf was Cora, niet te verwarren met Dora. Cora woonde op een boerderij en had kippen. Verder had ze een belletje waarmee ze klingelde wanneer iedereen moest verzamelen. Cora ligt nu met een tuintje op haar buik. RIP Cora, juf die mij mijn veters leerde strikken.
geef youtubelink mn vingers doen t niet meer dus kan zelf niet opzoekenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Thursday: *Overdose Editon* C&S by Slim K is nog nicer.
Doe jij je jas nog wel eens zo aan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:59 schreef napoleonfour het volgende:
Ja die heb ik ook geleerd Ludo, beste manier ooit.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
geef youtubelink mn vingers doen t niet meer dus kan zelf niet opzoeken
Alleen als ik blauw ben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe jij je jas nog wel eens zo aan?
Lijkt mij niet de meest handige tijd om dat te doen?quote:
Ach, meestal doe ik ook mijn benen in de lucht. En omdat ik een groene jas heb denken mensen dat ik een schildpad ben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lijkt mij niet de meest handige tijd om dat te doen?
quote:
okay, ik wil graag 500 ballonnen.quote:
ait imma checkquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:16 schreef napoleonfour het volgende:
Coming Down (Chopped & Screwed) deze aight, mooiste nummer van weekend.
Whehe mondeling.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:17 schreef JApieman het volgende:
monkyyy weet jij of ik prentenboeken mag lezen voor literatuur mondeling?
Natuurlijk mag dat niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja leuk grapje maar weet jij dat?
Ja, maar dat is een bekend Frans kinderboek, dat mag niet voor Nederlands.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Iemand zei dat dat mocht, ze had "Le petit prince" gelezen.
Nee maar je moet ook Franse boeken lezen als je Frans als vak hebt bij ons, ik heb dus 2 Nederlandse prentenboeken gelezen maar weet niet zeker of het mag, ik heb al gemaild maar nog geen antwoord.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een bekend Frans kinderboek, dat mag niet voor Nederlands.
Ik weet het ook niet, ik heb niet 6 jaar universitaire studie achter de rug om dat soort vragen te kunnen beantwoorden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee maar je moet ook Franse boeken lezen als je Frans als vak hebt bij ons, ik heb dus 2 Nederlandse prentenboeken gelezen maar weet niet zeker of het mag, ik heb al gemaild maar nog geen antwoord.
Nee maar ik dacht Monkyyy heeft vwo gedaan dus misschien weet die het nog van haar tijd, jammer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ik heb niet 6 jaar universitaire studie achter de rug om dat soort vragen te kunnen beantwoorden.
Universitaire studie moeten hebben om een kut vak als Nederlands te mogen geven op vwo.!!
Mja, ik moest gewoon normale boeken lezen. Gouden ei, de aanslag, wat van die vunzige Jan Wolkers boeken. etcquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht Monkyyy heeft vwo gedaan dus misschien weet die het nog van haar tijd, jammer.
Sowieso onze leraren doen niets, daar kun je net zo goed apen voor zetten.
De Tweeling.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mja, ik moest gewoon normale boeken lezen. Gouden ei, de aanslag, wat van die vunzige Wolkers boeken. etc
Ja, ik denk ik ook wel, dan moet ik voor vrijdag nog 5 boeken lezen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mja, ik moest gewoon normale boeken lezen. Gouden ei, de aanslag, wat van die vunzige Wolkers boeken. etc
Daar moesten we de film van kijken, het boek lezen en de verschillen ertussen aangeven.quote:
Wij moeten geen verslag.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik las die boeken nooit, ik las 3 samenvattingen en fixte dan het verslag
al die kinderen in mijn klas maar stressen omdat ze het boek niet uit kregen
uiteindelijk het onderdeel literatuurgeschiedenis met een 7,5 afgesloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lijst.¯_(ツ)_/¯
wij moesten 4 boeken per jaar een verslag maken en dan op het eind een mondeling die meetelde voor je examen, ik had werkelijk 0 boeken gelezen dus ik stressde hem hard voor die mondeling maar uiteindelijk is alles goedgekomenquote:
ja met die 4 verhaallijnen door elkaarquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:33 schreef monkyyy het volgende:
Multatuli, ook zo'n "iedereen heeft het op zn lijst" boek
Wij moesten die verplicht lezen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:33 schreef monkyyy het volgende:
Multatuli, ook zo'n "iedereen heeft het op zn lijst" boek
turks fruit is lekkerquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:33 schreef coban het volgende:
Elke jongen uit mijn klas had turks fruit
verplicht boekquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:33 schreef coban het volgende:
Elke jongen uit mijn klas had turks fruit
Ja ik wilde helemaal geen 12 Nederlandse boeken en dan ook nog 3 van 1880.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:36 schreef monkyyy het volgende:
En dan wil je echte literatuur lezen bijvoorbeeld La divina commedia van Dante inplaats van die achterlijke Nederlandse emo-crap, maar neeeee dat mag niet, want het is geen Nederlandse schrijver.
turks fruit is erg haramquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:37 schreef coban het volgende:
Ik heb turks fruit nog nooit gelezen.
Multatuli ligt op mijn kast. Wil ik deze week nog eens lezen.
ja he, die was ook iets van 400 pagina'squote:Op donderdag 12 januari 2012 00:37 schreef coban het volgende:
Oeroeg was verplicht maar heb ik niet gelezen WAT EEN TERINGBOEK
Huh? Hij was dun juist, zo'n gratis boek van biebquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ja he, die was ook iets van 400 pagina's
ik koos altijd boeken met minder dan 150 pagina's
Sterker nog, ik loop weleens nakend door mijn bachelor pad rond na het douchen.quote:
seri? Dat is toch dat fel gekleurde boek met zo'n hoofd eropquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:38 schreef coban het volgende:
[..]
Huh? Hij was dun juist, zo'n gratis boek van bieb
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
seri? Dat is toch dat fel gekleurde boek met zo'n hoofd erop
Omg serieusquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
Die gingen we klassikaal voorlezen omstebeurt 3 pagina's
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sterker nog, ik loop weleens nakend door mijn bachelor pad rond na het douchen.
Alvast gecondoleerd als je toch het boek gaat lezen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
De Tweeling heb ik op mijn lijst, ik ga denk ik morgen de film wel kijken.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:32 schreef JApieman het volgende:
Karel ende Elegast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lijst.Omdat peer.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:43 schreef coban het volgende:
Gangster. Jullie mogen willen dat jullie deze lekkere lippen mogen proeven.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
over de kaft is wel nagedacht
Nee dat red ik niet, mondeling is vrijdag dus eigenlijk morgen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Alvast gecondoleerd als je toch het boek gaat lezen.
Oh, balen. Dan lukt dat niet inderdaad, want het is niet echt prettig om je er doorheen te worstelen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee dat red ik niet, mondeling is vrijdag dus eigenlijk morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lijst met Gedichten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goedkope kwaliteit kurkentrekkersquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:46 schreef monkyyy het volgende:
GODSAMME ik trek mn kurkertrekker stukk kK@WUurfwajidhfrudiv3imfr0'9-sx
ik gebruik altijd zo'n samurai zwaardquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:47 schreef monkyyy het volgende:
nou, schroeverdraaier en een hamer dan maar, tering hey
nou zeg dat wel, klotezooiquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
goedkope kwaliteit kurkentrekkers
mijn lerares kende elk gedicht en elk boek tot in de puntjes uit haar hoofd dus faken zat er niet inquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:48 schreef coban het volgende:
Die gedichten had ik maar wat bijgeluld. Ze kunnen je meningen en geboelens enzo niet fout rekenen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mijn lijst met boeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lijst met Gedichten:Walewein was ook wel oké, volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
mwah, de lerares kreeg ons bijna zover er een toneelstukje over te gaan houdenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Walewein was ook wel oké, volgens mij.
Oké, niet overdrijven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
mwah, de lerares kreeg ons bijna zover er een toneelstukje over te gaan houden
Ik ook, best leuke film idd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:51 schreef Spouwerranger het volgende:
Net naar Sherlock Holmes 2 geweest. Zeker aan te raden.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:52 schreef monkyyy het volgende:
Bwoh, gewoon een schroevendraaier gepakt, een hamer, en die kurk in de fles geram.
Bordeaux met kurk.
onzinquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
nu moet je de fles wel in een keer opdrinken
Ik had ook een kurkertrekker. Gloednieuw uit de verpakking en ik trek op poging twee die schroef uit het zakmes ed. Ik stond echt, wat is deze.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:46 schreef monkyyy het volgende:
GODSAMME ik trek mn kurkertrekker stukk kK@WUurfwajidhfrudiv3imfr0'9-sx
Schroef erin draaien en met een tang eruit trekken. Dat werkt het snelste.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:47 schreef monkyyy het volgende:
nou, schroeverdraaier en een hamer dan maar, tering hey
tegenwoordig vaak plastiekquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:55 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie ook gewoon stukjes kurk in mn glas drijven.
ow die is wel slim geloof ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had ook een kurkertrekker. Gloednieuw uit de verpakking en ik trek op poging twee die schroef uit het zakmes ed. Ik stond echt, wat is deze.
[..]
Schroef erin draaien en met een tang eruit trekken. Dat werkt het snelste.
Yep.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vond jij em beter dan deel 1? Ik wel namelijk
Niet haten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh laat maar dan.
Vrouwen en gereedschap
Laatste keer toen ik dat gedaan had, moest ik een schroef uit mijn kast draaien, omdat ik geen schroeven meer hadquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow die is wel slim geloof ik
Veel te technisch voor mij.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Schroef erin draaien en met een tang eruit trekken. Dat werkt het snelste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Veel te technisch voor mij.Je maakt het me wel erg moeilijk zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Who motivates the motivator?
Ja leuk ding, maar apple vraagt altijd 3x teveel voor hun shit want ze hebben nog niet genoeg geld lol duh obv.quote:
Ik niet snappen.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heeft ze nu met dr vinger in die gore wc gezet?
Film duurt wel dik 2 uur, maar wel de moeite waard. Goeie verhaallijn ook, in tegenstelling tot vele andere films van tegenwoordig.quote:
Frisse bedoeling daaro. Dat vrouwke mag weleens wat bleek gaan gebruiken.quote:
Als jij het zegtquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Film duurt wel dik 2 uur, maar wel de moeite waard. Goeie verhaallijn ook, in tegenstelling tot vele andere films van tegenwoordig.
hehe nee binnen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh wacht, dat is algaanslag. Die wc staat buiten, kijk maar in de reflectie van het water.
Mmmh.. blauw plafond dan ofzo?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hehe nee binnen.
[ afbeelding ]
links de vrouw van de vinger, rechts de man die de wc tot kunst voorwerp heeft gemaakt
je hebt een lul?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:07 schreef monkyyy het volgende:
Mooie man, die mag mij wel berijden.
Vorige.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
aapje welke mooier de vorige of deze:
[ afbeelding ]
wutquote:
wie heeft je dat wijsgemaaktquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
meestal "berijd" de vrouw de man
Oh ja joh?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
meestal "berijd" de vrouw de man
is toch zoquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wie heeft je dat wijsgemaakt
Fuu.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
met je iphone spelen een optie?
trolololquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:07 schreef monkyyy het volgende:
Mooie man, die mag mij wel berijden.
Jawel. Je hebt ook seksstandjes die cowgirl of reversed cowgirl heten. Dus ja.quote:
Serieus?quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beter uitkering trekking dan de hele dag achter de ramen zitten.
omg nu ben ik verdrietigquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:15 schreef coban het volgende:
[..]
Serieus?
Oh dit voelt zo lekker omggg wraak enzo omggg
mijn oma doet beidequote:Op donderdag 12 januari 2012 01:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beter uitkering trekking dan de hele dag achter de ramen zitten.
Ik hoop zo erg dat mijn woorden een verschrikkkkelelelellijke pijn doenquote:
En nu?quote:
Je oma is je moeder?quote:
gewoon 1 x per week op pissen en poepen klaar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geraniums bijhouden is ook zwaar werk anders.
nee jij bent toch mijn moeder?quote:
fu!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:18 schreef coban het volgende:
Ik hoop zo hard dat fkt nog laaaaang moet wachten. Wel honderd jaar.
quote:
je moest eens wetenquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
nee jij bent toch mijn moeder?
ik zou niet weten van wie ik anders mijn pokertalent geërfd heb
ow. die kans is wel groot. nu ben ik weer blaaiquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:19 schreef coban het volgende:
Fkt als jij hem eerder dan mij krijgt ga ik zo hard huilen
negen is een mooie leeftijd om kinderen te krijgenquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Dus jouw oma werd oma op haar 18e? Dan moeten je moeder en oma allebei negen zijn geweest
Nog niets uit mijn vagina gekropen naar mijn weten?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
nee jij bent toch mijn moeder?
ik zou niet weten van wie ik anders mijn pokertalent geërfd heb
Mee eens.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
negen is een mooie leeftijd om kinderen te krijgen
Huilen omdat vermoordquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. die kans is wel groot. nu ben ik weer blaaidank je wel
![]()
afgestorven eitjes een optie?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nog niets uit mijn vagina gekropen naar mijn weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |