De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan ook jingle zingen ofzoiets ik ben vergeten wat de prijs wasquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ben ik nu ook wel voor in
hou opquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
je kan ook jingle zingen ofzoiets ik ben vergeten wat de prijs was
nee wel dat na een nacht pistachenoten overal pistachenotendopjes lagenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
Ooit eens het gevoel dat als je een pistache noot net open hebt gekraakt dan je je nagel er bijna eraf hebt gescheurt?
nee. kk sterke nagels hier. helaasquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
Ooit eens het gevoel dat als je een pistache noot net open hebt gekraakt dan je je nagel er bijna eraf hebt gescheurt?
dv bakent haar territorium af.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:12 schreef Monopoly het volgende:
DV is cute, zij heeft een hert op mijn muur getekend.
Oquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
subtiel dv
[..]
ik heb net al met coban gedanst - stiekemik hoop dat ze het leuk vond
Hahaquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
nee wel dat na een nacht pistachenoten overal pistachenotendopjes lagen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Monopoly is lief. Ik mocht een tshirt van hem lenen om in te slapen.
je hoopt op seks met dv. zodra je zwervers t-shirts leent om in te slapen begint het iets over tof te zeggen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat ik IRL een toffe jongen ben_!
Geloof ik bestquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tegen mij niet weet ik zekerquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Pas als ik oordeel is het een bazenfilm, nog niet gezien dus kan niet oordelen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hoopt op seks met dv. zodra je zwervers t-shirts leent om in te slapen begint het iets over tof te zeggen.
Ik weet niet hoe jij IRL bent. Als ik iemand in het echt zie dan is het een /care hoe je op FOK! bent. Als je tof bent zeg ik dat dan ook gewoon/quote:
Hapquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij IRL bent. Als ik iemand in het echt zie dan is het een /care hoe je op FOK! bent. Als je tof bent zeg ik dat dan ook gewoon/
Dit klopt. Ragboer is een strijder, ik mag hemquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb mono nog nooit ontmoet, maar mijn broer Ragbroeder wel.
Toffe gozer aldus ragbroeder.
Monopoly is niet zo. Nouja, misschien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hoopt op seks met dv. zodra je zwervers t-shirts leent om in te slapen begint het iets over tof te zeggen.
Jammer dat hij gevallen isquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit klopt. Ragboer is een strijder, ik mag hem O__
Daarvoor is de FOKzz he!quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
Iedereen vind mij saai, ik ben de stille man
hij ontkent het dus geloof ik hem.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Monopoly is niet zo. Nouja, misschien.
Het was geen zwervers tshirt. En monopoly IS tof.
Bohh, ga helemaal losquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Daarvoor is de FOKzz he!
Kun je je in het geheim uitleven
stroopwafel?quote:
gebeurtquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef Monopoly het volgende:
Kijk, ik hossel zo af en toe...
DV is wel lief en mooi, maar ik hoop nergens op, nooit niet.
Of er gebeurd iets, of er gebeurd niets. That's that.
omg. wat een post. het is te laat. ik ga hem niet meer begrijpen ben ik bangquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef Monopoly het volgende:
Als iedere man nou zo dacht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef Monopoly het volgende:
tis met een t.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef Monopoly het volgende:
fantastisch!quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef Dalando het volgende:
Ik heb mezelf zojuist betrapt op het kapotbijten van mijn wang, voor de 450e keer.
[ afbeelding ]
sinds mijn verstandskiezen eruit zijn doe ik dat niet meer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef Dalando het volgende:
Ik heb mezelf zojuist betrapt op het kapotbijten van mijn wang, voor de 450e keer.
[ afbeelding ]
Die van mij komen er net doorquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sinds mijn verstandskiezen eruit zijn doe ik dat niet meer.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die weet ook niet waar ik woon. Denk ik.
lachen ze op hbo nog omquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
had dan present gezegd, daar moest je vroeger altijd ommlachen als je dat zei in de klas als de juf je riep
Ik wachtte altijd, zodat ze het een aantal keren moest roepen, om vervolgens te antwoorden met: "dat schreeuwde je moeder ook vannacht".quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
had dan present gezegd, daar moest je vroeger altijd ommlachen als je dat zei in de klas als de juf je riep
sorryquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos geweest, alleen zwaar geïrriteerd.
nooit gedaan ludo, jij was vroeger altijd het jongentje wat vooraan zat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wachtte altijd, zodat ze het een aantal keren moest roepen, om vervolgens te antwoorden met: "dat schreeuwde je moeder ook vannacht".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |